Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatana, perkele vittu jne!!
Unettomuus jatkuu, viime viikolla yhtenä yönä sain nukuttua n. 8 tuntia ja luulin että nyt helpottaa.
Taas herään joskus 2:n aikaan ja sen jälkeen ei uni enää tule. Tai jos nukahdan uudestaan niin herään lähes saman tien uudestaan entistä pirteämpänä.
Nyt mennään jo toista viikkoa tätä paskaa.
Ei ole stressiä, ei mitään mullistuksia elämässä, en käytä kahvia tai muita piristeitä/buustereita.
Mikä vittu tälläistä aiheuttaa. Vitun siistiä kun kädet alkaa kramppaa kun nostaa vaikka lasin pöydältä. Lihaksia särkee, todella voimaton olo, silmät on kipeät, kroppaa väsyttää mutta silti ei nukuta missään vaiheessa vuorokautta.
Hormonituotantokin varmasti aivan sekaisin kun tarkastelee rusinoita.
On testattu kaikki kotikeinot unettomuuden hoitoon mutta ei auta.
Saatana jos tämä johtuu siitä kännistä minkä vedin niin lopetan humalajuomisen.
Unettomuus kun alkoi välittömästi krapulan jälkeen, ja sitä ennen nukuin todella hyvin.

edit: taidan vittu hakea sairaslomaa. Tajusin just etten 5 vuoteen ole ollut päivääkään sairaslomalla.

blackie lawless sanoi:
Saatana, perkele vittu jne!!
Unettomuus jatkuu, viime viikolla yhtenä yönä sain nukuttua n. 8 tuntia ja luulin että nyt helpottaa.
Taas herään joskus 2:n aikaan ja sen jälkeen ei uni enää tule. Tai jos nukahdan uudestaan niin herään lähes saman tien uudestaan entistä pirteämpänä.
Nyt mennään jo toista viikkoa tätä paskaa.
Ei ole stressiä, ei mitään mullistuksia elämässä, en käytä kahvia tai muita piristeitä/buustereita.
Mikä vittu tälläistä aiheuttaa. Vitun siistiä kun kädet alkaa kramppaa kun nostaa vaikka lasin pöydältä. Lihaksia särkee, todella voimaton olo, silmät on kipeät, kroppaa väsyttää mutta silti ei nukuta missään vaiheessa vuorokautta.
Hormonituotantokin varmasti aivan sekaisin kun tarkastelee rusinoita.
On testattu kaikki kotikeinot unettomuuden hoitoon mutta ei auta.
Saatana jos tämä johtuu siitä kännistä minkä vedin niin lopetan humalajuomisen.
Unettomuus kun alkoi välittömästi krapulan jälkeen, ja sitä ennen nukuin todella hyvin.

edit: taidan vittu hakea sairaslomaa. Tajusin just etten 5 vuoteen ole ollut päivääkään sairaslomalla.

Onko ylikuntoa?

Mulla oli tänään samanlainen homma... menin kolmelta nukkumaan ja heräsin kuudelta ensimmäisen kerran. Sen jälkeen heräilin suunnilleen tunnin välein.
Luulen, että sillä on vaikutusta, että olin ryyppäämässä sekä perjantaina että lauantaina ja vielä flunssaa pukkaa.

Normaalisti nukun vaikka 10 tuntia putkeen, jos kello ei ole herättämässä.

jos jätkän tyyli ei muutu vähitellen, on edessä :itku: ja sit ollaan taas sinkkuna - yksin harmaassa paskassa maailmassa. :(

Ei sun tarvitse olla yksin maailmassa. Onhan sulla aina pakkiksen porukka tukena.
:love:

Gillyanne sanoi:
Mä olen oikeasti rauhaarakastava ja väkivaltaa vastustava ihminen, mutta välillä sitten tulee vastaan näitä tapauksia, joita kyllä pitäisi leipoa turpaan ja huolella :curs:

Samaa mieltä! Kenkää vaan, ei kenekään tarvitse kuunnella tuollaisia loukkauksia! Pelimiehet on perseestä! :curs: :curs: :curs:

Vituttaa ku ei oo muuta tekemistä ku roikkua pakkiksen keskustelupalstoilla ja lukea, mikä muita vituttaa :rolleyes:

mattibodari sanoi:
Onko ylikuntoa?

Mulla oli tänään samanlainen homma... menin kolmelta nukkumaan ja heräsin kuudelta ensimmäisen kerran. Sen jälkeen heräilin suunnilleen tunnin välein.
Luulen, että sillä on vaikutusta, että olin ryyppäämässä sekä perjantaina että lauantaina ja vielä flunssaa pukkaa.

Normaalisti nukun vaikka 10 tuntia putkeen, jos kello ei ole herättämässä.

Tuskin ylikuntoa mutta mistä sitä ikinä tietää.
Treenaan kuitenkin vaan 3 kertaa viikossa ja joka 4:s viikko on kevyt viikko. Ja itseasiassa viime viikko oli juuri kevyt viikko.

Kävin lääkärissä just ja unilääkkeitä tarjosi ratkaisuksi mutta en oikein lämmennyt ajatukselle ja kirjoitti sitten ressun melatoniinille ja sanoi ettei pitäisi aiheuttaa riippuvuutta ja on muutenkin kevyempää tavaraa.
Ja jotain se selitti magnesium tabuista, mutta olin niin horroksessa että meni kaikki puhe kuin kuuroille korville.

No kokeillaan nyt jos alkaisi uni paranemaan.

Toinen päivä uudessa duunissa, pitäis kohta hallita kaikki ohjelmat joilla väkerretään työvuoroja, hyväksytään laskuja ym. mutta eihän noi firman "hakkerit" helvetti saa mulle tunnuksia. Lukee pitäs kolmen kuutiometrin pino faileja mutta hommia sen kun kasautuu kun uutta pukkaa. Palkka on perseestä.

Viikonloppuna kaukkispelissä perse edellä laitaan -> äsken yritin tehdä vatsalihasliikkeitä, mutta häntäluu on niin stanan kipeä, ettei sietänyt yhtään tehdä :curs:
Ja huomenna ilmavoimien kuntotestit (johon kuuluu myös istumaannousut).. Että näin!

Arsi sanoi:
Viikonloppuna kaukkispelissä perse edellä laitaan -> äsken yritin tehdä vatsalihasliikkeitä, mutta häntäluu on niin stanan kipeä, ettei sietänyt yhtään tehdä :curs:
Ja huomenna ilmavoimien kuntotestit (johon kuuluu myös istumaannousut).. Että näin!

Kerro lääkärille, niin saat varmaan tehdä ton testin toiste...

Kurkku kipee ja korvat särkee :curs: salillekkaa ei pääse ton takia ja kohta on pakollista liikuntakieltoo pari viikkoo leikkauksen takia :curs: :wall:

Saatana sais mullakin tämä flunssa loppua jatkuu jo toista viikkoa

edelbrock sanoi:
Perkele muija meikkailee taas jotain +30min ja mä venailen! :curs:
Kysy siltä minkä takia naisten täytyy aina meikata suu auki? ;)

Ton kysymyksen siivittämänä on tullu monta hauskaa tilannetta... esim. kun muija keskittyy siihen että suu on kiinni ja meikkaus menee vituiksi. :lol2:

Joo, mulla on hiukan halvat huvit.

kuume tuli kun vierailin kipeän kaverin luona, saatana.
ps taitaa olla liikkeellä.
niin joo ollu jo 5päivää eikä oikee tunnu loppuvan... reeni taukoo tulee varmaa kaks viikkoo. VITTU

Eilen tuli nähtyä omalaatuinen vekkuli, tosin reenin jälkeen vasta ollessani suihkussa. Hemmo tuli saunasta ja suihkuun mentyään alkoi siinä huohottaa ja huhkia kuin olisi pidättänyt hengitystään koko sen ajan minkä vietti saunatiloissa. Oli aavistuksen koomista, kun hepusta lähti suihkussa kovempi ääni kuin kenestäkään salin puolella.

Pari päivää sitten havahduin kuin tein sarjoja penkissä(!) niin kuka ihme siellä vinkuu...siis sellasta kunnon ininää. Joku 40-50 v mieshän se jalkaprässissä pitää ihmeellistä ininää :)

Viimeisen kuukauden aikana olen useamman kerran nähnyt salilla aika mielenkiintoisen tapauksen. Kaveri on tehnyt ihan oikein, kun on alkanut treenaamaan, on nimittäin "hieman" huonossa kuosissa eli rasvaa on PALJON ja lihasta ei sitten taida pahemmin ollakaan. Tuo ei ole se huvittava osuus vaan se treeni... jokaikinen kerta kun olen ko. hemmon nähnyt niin treeni on koostunut täsmällee kahdesta eri liikkeestä. Toinen on vartalonkierrot koneessa (sillä ilmeisesti ajattelee saavansa "kohtalaisen" repun hävitettyä) ja toinen on, yllätys yllätys, penkki.

Eli aika yksipuolista on pojan reeni. En kuitenkaan ole katsonut asiakseni mennä siitä huomauttamaan.

Back
Ylös Bottom