Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:curs: Vituttaa kun pankki hukkasi mun uuden visa electronin ja posti taas hukkasi mun paketin noutokortin, minkä vuoksi ko. paketti oli lähetetty takas lähettäjälle...kun kukaan ei hakenu pakettia...niin ei varmaan kun ei tienny sen olevan edes perillä.. :itku:

n00kie sanoi:
ihan normaali, tämä 30 minuuttinen pitää lisätä aina aikatauluun.

No siina kesti lopulta semmonen tunti. Sitten se alkoi vasaileen hiuksiaan jossa kesti viela toinen tunti. Tanaan kesti laittautuminen 2,5 tuntia... :rolleyes: No onneksi lopputulos oli sentaan kaunis ;)

edelbrock sanoi:
No siina kesti lopulta semmonen tunti. Sitten se alkoi vasaileen hiuksiaan jossa kesti viela toinen tunti. Tanaan kesti laittautuminen 2,5 tuntia... :rolleyes: No onneksi lopputulos oli sentaan kaunis ;)

No huh heijaa, ei vissiin sitten mee yhtään yli jo.... :D

Pidemmän aikaa katsellut yhtä tyttöä joka käy salilla ja viikonloppuna sitten juttelin hänen kanssaan (juovuksissa ja 0 muistia). Sain kuitenkin häneltä puhelimen numeron ja sovittiin että tavattaisiin. Kun tapasin hänet selvinpäin tiesin 15min juttelemisen jälkeen että ei tulla toimeen. Perkele. Onko se todellakin niin hankalaa löytää mukavaa tyttöä joka ymmärtäisi edes hiukan urheilun päälle? :( Kaikki muut kaveripiirissä seurustelee mukavien tyttöjen kanssa ja minä vedän puoleeni niitä "3 päivänä viikos kännis" tapauksia jotka etsii yhden illan seuralaisia...

Ja sitten vielä vituttaa asua porukoiden siivellä kun ei ole töitä, ammattia eikä opiskelu paikkakaan ole varma...

Ja tänään on synttärit...

Tupla-J sanoi:
Eilen tuli nähtyä omalaatuinen vekkuli, tosin reenin jälkeen vasta ollessani suihkussa. Hemmo tuli saunasta ja suihkuun mentyään alkoi siinä huohottaa ja huhkia kuin olisi pidättänyt hengitystään koko sen ajan minkä vietti saunatiloissa. Oli aavistuksen koomista, kun hepusta lähti suihkussa kovempi ääni kuin kenestäkään salin puolella.
Koomistahan tuo. Epäilisin kaverin ottaneen kylmän suihkun ja huohottaneen sen takia. Tosin sen suihkun voi ottaa ilman ääniefektejäkin. Tai mistä mä tiedän... en mä mikään sherlock ole. :)

Malz sanoi:
Pidemmän aikaa katsellut yhtä tyttöä joka käy salilla ja viikonloppuna sitten juttelin hänen kanssaan (juovuksissa ja 0 muistia). Sain kuitenkin häneltä puhelimen numeron ja sovittiin että tavattaisiin. Kun tapasin hänet selvinpäin tiesin 15min juttelemisen jälkeen että ei tulla toimeen. Perkele. Onko se todellakin niin hankalaa löytää mukavaa tyttöä joka ymmärtäisi edes hiukan urheilun päälle? :( Kaikki muut kaveripiirissä seurustelee mukavien tyttöjen kanssa ja minä vedän puoleeni niitä "3 päivänä viikos kännis" tapauksia jotka etsii yhden illan seuralaisia...

En tahdo olla moraalisaarnaaja mutta baarista harvoin löytää selvää seuraa :(

Ja sitten vielä vituttaa asua porukoiden siivellä kun ei ole töitä, ammattia eikä opiskelu paikkakaan ole varma...

Kyllähän tuo tyhjältä tuntuu välillä mutta siitähän se riemu repeää, kun pääset opiskelemaan. :D

Ja tänään on synttärit...

Onnea :) :thumbs:

Voi vittujen kevät ja kyrpien takatalvi!!

Kyllä tämä suomalaisen penkkiurheilijan elämä on yhtä helevettiä.

Saatana.

Nivelsiteet paskaksi jalistreeneissä. Bye bye melkein kaikki jalkatreenit, mavet yms. Hiihtämäänkään ei tarvi mennä tänä talvena vaikka kelit on just nyt ihan s**tanan hyvät. TK-lääkäri ei tietenkään osannu sanoa jalasta juuta eikä jaata, "kyllä sieltä nivelsiteet on venähtäny tai revenny". Onkos Lappeenrannassa jotain asiansa osaavaa (urheilu?)lääkäriä ? Tai jos jollain on kuntouttamisvinkkejä niin otetaan vastaan. Viime kerralla kun meni toinen nilkka niin kesti 2.5kk että oli edes sellaisessa kunnossa että pystyi alkaa lenkkeilemään. :curs: :curs: :curs: :( :( :( :wall:

Malz sanoi:
Perkele. Onko se todellakin niin hankalaa löytää mukavaa tyttöä joka ymmärtäisi edes hiukan urheilun päälle? :( Kaikki muut kaveripiirissä seurustelee mukavien tyttöjen kanssa ja minä vedän puoleeni niitä "3 päivänä viikos kännis" tapauksia jotka etsii yhden illan seuralaisia

Sanopas muuta, perkele. Mulla sama ongelma mut miespuolisten kanssa. Onko se niin vaikeeta löytää mukava ja kilttiä miestä, joka ymmärtäis urheilua ja olis tervejärkinen, eikä harrastaisi yhden illan juttuja ja juomista joka viikonloppu? ja tietty molempina päivinä... :curs: :wall:

hamara sanoi:
Sanopas muuta, perkele. Mulla sama ongelma mut miespuolisten kanssa. Onko se niin vaikeeta löytää mukava ja kilttiä miestä, joka ymmärtäis urheilua ja olis tervejärkinen, eikä harrastaisi yhden illan juttuja ja juomista joka viikonloppu? ja tietty molempina päivinä... :curs: :wall:

Täällä olis yks. Heh.. ittelläkin vähän ongelmia löytää ikäistä seuraa joille tuo ryyppääminen ei ole pakollista joka viikonloppu tai edes milloinkaan.

Nyt seurustelen mutta nyt on ollut vähän sukset ristissä tyttöystävän kanssa..
Hänellä on kait jokin vaihe meneillään tms.. Kuitenkin, lempi tuntuu olevan sammunut sillä puolella :/. Ja nyt hän lähtee perjantaina ryypiskelemään jonnekkin kavereittensa kanssa (pariksikin päiväksi) mielummin kuin tulee tänne ja on minun kanssa.. Ja ollaan nähty tasan kaksi kertaa kahdessa viikossa.

Noh. Semmosta se on..

Vituttaa muutenkin kaikki, etenkin oma elämäntilanne, kaikki on suhteellisen hyvin paitsi suhteessa ongelmia jotka heijastuvat sitten kaikkialle ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu.

Muutenkin elämänasenteeni on perseellään. Harkitsen tässä psykiatrille menemistä masennuksen ja uniongelmien takia. Jos mikään ei auta niin viime ratkaisu on elämän lopettaminen, se on käynyt mielessä puolen vuoden ajan useammankin kerran..

Tässä tämmönen pieni avautuminen.

Tupla-J sanoi:
Eilen tuli nähtyä omalaatuinen vekkuli, tosin reenin jälkeen vasta ollessani suihkussa. Hemmo tuli saunasta ja suihkuun mentyään alkoi siinä huohottaa ja huhkia kuin olisi pidättänyt hengitystään koko sen ajan minkä vietti saunatiloissa. Oli aavistuksen koomista, kun hepusta lähti suihkussa kovempi ääni kuin kenestäkään salin puolella.

Oisko joku pakkislainen päästänyt saunassa sellaisen äänettömän pahan hengen valloilleen jonka uhriksi sitten tämä mies oli joutunut... :hyper:
Luin eilen vain tuon pieru-ketjun läpi kerralla... :D

Tupla-J sanoi:

Eihän tossa ole mitään outoa. Mä olen monta kertaa huohottanut kylmässä suihkussa kuin olisi kova paska tulossa. Pari kertaa on saanut outoja katseita pukuhuoneessa :lol2:

Vihattu sanoi:
Täällä olis yks. Heh.. ittelläkin vähän ongelmia löytää ikäistä seuraa joille tuo ryyppääminen ei ole pakollista joka viikonloppu tai edes milloinkaan.

Nyt seurustelen mutta nyt on ollut vähän sukset ristissä tyttöystävän kanssa..
Hänellä on kait jokin vaihe meneillään tms.. Kuitenkin, lempi tuntuu olevan sammunut sillä puolella :/. Ja nyt hän lähtee perjantaina ryypiskelemään jonnekkin kavereittensa kanssa (pariksikin päiväksi) mielummin kuin tulee tänne ja on minun kanssa.. Ja ollaan nähty tasan kaksi kertaa kahdessa viikossa.

Noh. Semmosta se on..

Vituttaa muutenkin kaikki, etenkin oma elämäntilanne, kaikki on suhteellisen hyvin paitsi suhteessa ongelmia jotka heijastuvat sitten kaikkialle ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu.

Muutenkin elämänasenteeni on perseellään. Harkitsen tässä psykiatrille menemistä masennuksen ja uniongelmien takia. Jos mikään ei auta niin viime ratkaisu on elämän lopettaminen, se on käynyt mielessä puolen vuoden ajan useammankin kerran..

Tässä tämmönen pieni avautuminen.

mulla ei onneksi ole sitä ongelmaa, että kulta ryyppäisi tai vetäisi röökiä kuin korsteeni, mut vituttaa vain aina olla se joka lähtee toisen luokse. kun mun luokse onkin niin ruhtinaalliset 4km :eek: , asunto liian pieni ja tv ihan postimerkin kokoinen. okei, se on pieni kieltämättä. :D mut vituttaa vain aina lähteä ite, kun joutuu sit aina raahaamaan kaikki kamat mukana ja toinen ei muka jaksa kun on niin paljon kaikkea, töitä, koulua, salikäyntejä (ei sillä, että pitäisin sitä huonona asiana), tietokoneella räpläämistä erityisemmin..

mut niin, ihan kuin mä en olis tässä marraskuun lopusta asti käynyt yöt töissä, päivät koulussa, salilla, nähnyt kavereita vaik välillä ei olis millään jaksanut ja sit nyt viimeiset pari kuukautta hypännyt jätkäkaverin luona. et on se joo rankkaa :rolleyes: , jos jätkäkaveri vois edes pari kertaa kuukaudessa käydä mun luona. :curs:

ei sillä, ihan mielelläänhän mä lähden jätkäkaverin luokse, nyt kun asiat on saatu puhuttua jne, mutta kivasti menee rahaa dösämatkoihin, kun on niin prkl kylmä ettei pyörällä tarkene lähteä sotkemaan. kuten jäi sit salikäynti väliin eilenkin, kun iski aivan helvatan moinen hedari, että nappia sai taas vetää naamaan. :wall:

Aylah sanoi:
...kun on niin prkl kylmä ettei pyörällä tarkene lähteä sotkemaan. kuten jäi sit salikäynti väliin eilenkin, kun iski aivan helvatan moinen hedari, että nappia sai taas vetää naamaan. :wall:

Korvalehti hiukan kipeenä. Ilmeisesti hiukan paleltunu kun tuli veivailtua pyörällä rapian -22 asteen pakkasessa useempi kilometri.
Nahan kuoritumista odotellessa.

Edit. Koskas tulee pakkis-karvalakki?

Ankka sanoi:
Korvalehti hiukan kipeenä. Ilmeisesti hiukan paleltunu kun tuli veivailtua pyörällä rapian -22 asteen pakkasessa useempi kilometri.
Nahan kuoritumista odotellessa.

Edit. Koskas tulee pakkis-karvalakki?

jep, pistää vituttamaan. :curs: uskon! jos on pakko lähteä pyörällä sotkemaan, kyl pipo päässä ja hupullinen takki on aika jees. :rock: mut kevättä ja kesää :hyper: odotellessa

Back
Ylös Bottom