NP sanoi:Duunissa on vittunaamoja. Perkeles. :curs:
Myös tällä työpaikalla on vittunaamoja. Otan osaa. :curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NP sanoi:Duunissa on vittunaamoja. Perkeles. :curs:
n00kie sanoi:ihan normaali, tämä 30 minuuttinen pitää lisätä aina aikatauluun.
No onneksi lopputulos oli sentaan kaunis ;)edelbrock sanoi:No siina kesti lopulta semmonen tunti. Sitten se alkoi vasaileen hiuksiaan jossa kesti viela toinen tunti. Tanaan kesti laittautuminen 2,5 tuntia...No onneksi lopputulos oli sentaan kaunis ;)
Koomistahan tuo. Epäilisin kaverin ottaneen kylmän suihkun ja huohottaneen sen takia. Tosin sen suihkun voi ottaa ilman ääniefektejäkin. Tai mistä mä tiedän... en mä mikään sherlock ole.Tupla-J sanoi:Eilen tuli nähtyä omalaatuinen vekkuli, tosin reenin jälkeen vasta ollessani suihkussa. Hemmo tuli saunasta ja suihkuun mentyään alkoi siinä huohottaa ja huhkia kuin olisi pidättänyt hengitystään koko sen ajan minkä vietti saunatiloissa. Oli aavistuksen koomista, kun hepusta lähti suihkussa kovempi ääni kuin kenestäkään salin puolella.

Malz sanoi:Pidemmän aikaa katsellut yhtä tyttöä joka käy salilla ja viikonloppuna sitten juttelin hänen kanssaan (juovuksissa ja 0 muistia). Sain kuitenkin häneltä puhelimen numeron ja sovittiin että tavattaisiin. Kun tapasin hänet selvinpäin tiesin 15min juttelemisen jälkeen että ei tulla toimeen. Perkele. Onko se todellakin niin hankalaa löytää mukavaa tyttöä joka ymmärtäisi edes hiukan urheilun päälle? :( Kaikki muut kaveripiirissä seurustelee mukavien tyttöjen kanssa ja minä vedän puoleeni niitä "3 päivänä viikos kännis" tapauksia jotka etsii yhden illan seuralaisia...
Ja sitten vielä vituttaa asua porukoiden siivellä kun ei ole töitä, ammattia eikä opiskelu paikkakaan ole varma...
Ja tänään on synttärit...
:thumbs:milkboy sanoi:No huh heijaa, ei vissiin sitten mee yhtään yli jo.... :D
Malz sanoi:Perkele. Onko se todellakin niin hankalaa löytää mukavaa tyttöä joka ymmärtäisi edes hiukan urheilun päälle? :( Kaikki muut kaveripiirissä seurustelee mukavien tyttöjen kanssa ja minä vedän puoleeni niitä "3 päivänä viikos kännis" tapauksia jotka etsii yhden illan seuralaisia
hamara sanoi:Sanopas muuta, perkele. Mulla sama ongelma mut miespuolisten kanssa. Onko se niin vaikeeta löytää mukava ja kilttiä miestä, joka ymmärtäis urheilua ja olis tervejärkinen, eikä harrastaisi yhden illan juttuja ja juomista joka viikonloppu? ja tietty molempina päivinä... :curs: :wall:
Tupla-J sanoi:Eilen tuli nähtyä omalaatuinen vekkuli, tosin reenin jälkeen vasta ollessani suihkussa. Hemmo tuli saunasta ja suihkuun mentyään alkoi siinä huohottaa ja huhkia kuin olisi pidättänyt hengitystään koko sen ajan minkä vietti saunatiloissa. Oli aavistuksen koomista, kun hepusta lähti suihkussa kovempi ääni kuin kenestäkään salin puolella.
Tupla-J sanoi:Eilen tuli nähtyä omalaatuinen vekkuli, tosin reenin jälkeen vasta ollessani suihkussa. Hemmo tuli saunasta ja suihkuun mentyään alkoi siinä huohottaa ja huhkia kuin olisi pidättänyt hengitystään koko sen ajan minkä vietti saunatiloissa. Oli aavistuksen koomista, kun hepusta lähti suihkussa kovempi ääni kuin kenestäkään salin puolella.
Vihattu sanoi:Täällä olis yks. Heh.. ittelläkin vähän ongelmia löytää ikäistä seuraa joille tuo ryyppääminen ei ole pakollista joka viikonloppu tai edes milloinkaan.
Nyt seurustelen mutta nyt on ollut vähän sukset ristissä tyttöystävän kanssa..
Hänellä on kait jokin vaihe meneillään tms.. Kuitenkin, lempi tuntuu olevan sammunut sillä puolella :/. Ja nyt hän lähtee perjantaina ryypiskelemään jonnekkin kavereittensa kanssa (pariksikin päiväksi) mielummin kuin tulee tänne ja on minun kanssa.. Ja ollaan nähty tasan kaksi kertaa kahdessa viikossa.
Noh. Semmosta se on..
Vituttaa muutenkin kaikki, etenkin oma elämäntilanne, kaikki on suhteellisen hyvin paitsi suhteessa ongelmia jotka heijastuvat sitten kaikkialle ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu.
Muutenkin elämänasenteeni on perseellään. Harkitsen tässä psykiatrille menemistä masennuksen ja uniongelmien takia. Jos mikään ei auta niin viime ratkaisu on elämän lopettaminen, se on käynyt mielessä puolen vuoden ajan useammankin kerran..
Tässä tämmönen pieni avautuminen.
, asunto liian pieni ja tv ihan postimerkin kokoinen. okei, se on pieni kieltämättä. :D mut vituttaa vain aina lähteä ite, kun joutuu sit aina raahaamaan kaikki kamat mukana ja toinen ei muka jaksa kun on niin paljon kaikkea, töitä, koulua, salikäyntejä (ei sillä, että pitäisin sitä huonona asiana), tietokoneella räpläämistä erityisemmin..
, jos jätkäkaveri vois edes pari kertaa kuukaudessa käydä mun luona. :curs: Aylah sanoi:...kun on niin prkl kylmä ettei pyörällä tarkene lähteä sotkemaan. kuten jäi sit salikäynti väliin eilenkin, kun iski aivan helvatan moinen hedari, että nappia sai taas vetää naamaan. :wall:
Ankka sanoi:Korvalehti hiukan kipeenä. Ilmeisesti hiukan paleltunu kun tuli veivailtua pyörällä rapian -22 asteen pakkasessa useempi kilometri.
Nahan kuoritumista odotellessa.
Edit. Koskas tulee pakkis-karvalakki?
mut kevättä ja kesää
odotellessa