Francine sanoi:
Nukkuminen on oikeesti paljo vaarallisempaa ku treenaaminen. Tää on nyt jo toinen kerta kun telon olkapääni NUKKUMALLA!!! Mulla on vissiin joku tapa tai kyky nukkua sillai mahalla että olkapää taittuu muun kropan alle ja vääntyy ihan ihme asentoihin. Tosi mukavaa herätä aamulla ja huomata että oho, olkapää on ihan paskana! Prkle :curs:
Mulla kävi kerran olkapää sijoiltaan urheillessa. No ei siinä, sain loksautettua takaisin paikoilleen, eikä se vaikuttanut sen pahemmalta (ja jälkikäteen voin onneksi todeta, että jumppamalla tuli kuntoon). No seuraavana yönä nukuin erään naisihmisen vieressä ja heräsin aivan läpimärkänä tuskahiki otsalla valuen. Olin onnistunut jotenkin kääntymään käden päälle ja siinä sitten makasin olkapää sijoiltani ähisten ja hammasta purren. Naisen ilme oli ihan näkemisen arvoinen, kun kerroin, mistä on kyse. No parin minuutin kääntelyn jälkeen sain sen taas takaisin kuoppaansa. Uni oli sinä yönä melko levotonta.
Sama toistui vielä seuraavana yönä, tosin yksin. Siitä sitten tyhmempikin oppi ja aloin tukea kättä siten, ettei moinen toistuisi.
Se fiilis on vaan melkolailla huikea, kun herää vatsaltaan, eikä pääse ylös, kun sattuu niin perkeleesti, eikä toinen käsi toimi yhtään.
Jottei nyt aivan menisi offtopiciksi, niin spedet kanssapunttaajat vituttaa. Salilla, jossa olosuhteiden pakosta joudun käymään, on peräti yksi kunnon voimanostotanko. No purin hieman painoja, nostin sen penkkitelineestä pois ja
aloin lämmitellä mavea. Muutaman minuutin touhuiltuani tulee aulasta joku äijä ja sanoo, että hänellä oli kyllä sarjat kesken ja että ensi kerralla voisin sitten kysyä. Salin koko TREENIpuoli oli tyhjä, joten hieman hankala oli keltään kysyä... Jannu itse oli aulassa tosiaan juttelemassa.
Toinen oli sellainen yli-ikäinen skeittari korvalappustereoineen lakeijansa kanssa. Tiedättehän näitä nuoria treenipareja, joista molemmat tekevät päin vittua, mutta isommilla painoilla tekevä katsoo silti tarpeelliseksi ohjeistaa toista. Ei siinä muuta, mutta kun ne valtas sen paremman ylätaljan puolta minuuttia ennen kuin minä olisin mennyt siihen
treenaamaan. Näistä sitten se vahvempi veteli koko pakalla (ei ole mikään hc-talja) jotain kakkosia hirvittävällä heijarilla ja huudolla. Toinen sitten otti aina hieman painoa pois ja teki saman perässä.