Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nukkuminen on oikeesti paljo vaarallisempaa ku treenaaminen. Tää on nyt jo toinen kerta kun telon olkapääni NUKKUMALLA!!! Mulla on vissiin joku tapa tai kyky nukkua sillai mahalla että olkapää taittuu muun kropan alle ja vääntyy ihan ihme asentoihin. Tosi mukavaa herätä aamulla ja huomata että oho, olkapää on ihan paskana! Prkle :curs:

Francine sanoi:
Nukkuminen on oikeesti paljo vaarallisempaa ku treenaaminen. Tää on nyt jo toinen kerta kun telon olkapääni NUKKUMALLA!!! Mulla on vissiin joku tapa tai kyky nukkua sillai mahalla että olkapää taittuu muun kropan alle ja vääntyy ihan ihme asentoihin. Tosi mukavaa herätä aamulla ja huomata että oho, olkapää on ihan paskana! Prkle :curs:

Mulla kävi kerran olkapää sijoiltaan urheillessa. No ei siinä, sain loksautettua takaisin paikoilleen, eikä se vaikuttanut sen pahemmalta (ja jälkikäteen voin onneksi todeta, että jumppamalla tuli kuntoon). No seuraavana yönä nukuin erään naisihmisen vieressä ja heräsin aivan läpimärkänä tuskahiki otsalla valuen. Olin onnistunut jotenkin kääntymään käden päälle ja siinä sitten makasin olkapää sijoiltani ähisten ja hammasta purren. Naisen ilme oli ihan näkemisen arvoinen, kun kerroin, mistä on kyse. No parin minuutin kääntelyn jälkeen sain sen taas takaisin kuoppaansa. Uni oli sinä yönä melko levotonta.

Sama toistui vielä seuraavana yönä, tosin yksin. Siitä sitten tyhmempikin oppi ja aloin tukea kättä siten, ettei moinen toistuisi.

Se fiilis on vaan melkolailla huikea, kun herää vatsaltaan, eikä pääse ylös, kun sattuu niin perkeleesti, eikä toinen käsi toimi yhtään.

Jottei nyt aivan menisi offtopiciksi, niin spedet kanssapunttaajat vituttaa. Salilla, jossa olosuhteiden pakosta joudun käymään, on peräti yksi kunnon voimanostotanko. No purin hieman painoja, nostin sen penkkitelineestä pois ja
aloin lämmitellä mavea. Muutaman minuutin touhuiltuani tulee aulasta joku äijä ja sanoo, että hänellä oli kyllä sarjat kesken ja että ensi kerralla voisin sitten kysyä. Salin koko TREENIpuoli oli tyhjä, joten hieman hankala oli keltään kysyä... Jannu itse oli aulassa tosiaan juttelemassa.

Toinen oli sellainen yli-ikäinen skeittari korvalappustereoineen lakeijansa kanssa. Tiedättehän näitä nuoria treenipareja, joista molemmat tekevät päin vittua, mutta isommilla painoilla tekevä katsoo silti tarpeelliseksi ohjeistaa toista. Ei siinä muuta, mutta kun ne valtas sen paremman ylätaljan puolta minuuttia ennen kuin minä olisin mennyt siihen treenaamaan. Näistä sitten se vahvempi veteli koko pakalla (ei ole mikään hc-talja) jotain kakkosia hirvittävällä heijarilla ja huudolla. Toinen sitten otti aina hieman painoa pois ja teki saman perässä.

kipeenä ollaan, joku helevetin tulehrus kurkus, vituttaa ja ankarasti kun ei pääse treenaan taas varmaan viikkoon. viimeks olin kipee kuukaus sitten. tätä ennen olin viimeks kipiä noin pari vuotta sitten.
prkl. vituiks män taas. ei pääse huomenna töihinkään ja jää taas rahaa saamatta sen takia :curs: :wall:

Mou sanoi:
Mulla kävi kerran olkapää sijoiltaan urheillessa....

Mun olkapää pysyy ihan sijoillaan, mutta jotkut systeemit sielä kipeytyy. Ja aina sama olkapää! Tänään se on jo vähä parempi, mutta jostain treenistä se varmaan taas hermostuu. En oo pystyny tehä penkkiä moneen kuukauteen, kun se on kaikista pahin liike olkapäälle. Just kun sain säälittävän penkkitulokseni nousemaan :curs:

On kyllä varmaan tosi iloista herätä olkapää sijoiltaan, en haluaisi kokeilla.

noniin. aika taas ilmoittautua tähän topikkiin :curs:

miten vitussa on mahdollista että olen TAAS kipeä?? viikon olin tossa jo terve 1 1/2 viikkoa kestäneen kuumeen ja räkätaudin jälkeen ja pysty treenaamaan ihan normaalisti ja nyt sitten iski joku saatanan superflunssa, räkää valuu ettei mitään määrää. onko tää edes normaalia enää? syöminen ja vitamiinisaanti pitäisi olla kondiksessa, ylikunnossakaan en tietääkseni ole ollut.

Ilecules sanoi:
noniin. aika taas ilmoittautua tähän topikkiin :curs:

miten vitussa on mahdollista että olen TAAS kipeä?? viikon olin tossa jo terve 1 1/2 viikkoa kestäneen kuumeen ja räkätaudin jälkeen ja pysty treenaamaan ihan normaalisti ja nyt sitten iski joku saatanan superflunssa, räkää valuu ettei mitään määrää. onko tää edes normaalia enää? syöminen ja vitamiinisaanti pitäisi olla kondiksessa, ylikunnossakaan en tietääkseni ole ollut.

Voisiko tuo olla allergiaa? Kannattaa ottaa selville voisiko se olla jokin kotieläin, ruoka-aine tms.

Tänään oli joku vitun ammattikorkean infotilaisuus. Noh meninpä sinne sitten koska tulevaisuus huolestuttaa mua ja haluun olla perillä näistä jatko-opintojutuista.

Tilaisuus oli ihan saatanan tylsä, siellä puutu perse ja tapani mukaan hikoilin varmaan 5 litraa.

Muutenkin elämä ihan vituillaan, ei oo kavereita, mikään ei kiinnosta jne.

Uus elämä ois kova sana. Taidan olla epäonnistunut tässä nykyisessäni. GAME OVER?

Johan oli avautuminen.

Vituttaa :

Känniset teinit

Känniset keski-ikäiset miehet :urjo:

Känniset parikymppiset puuhelmipojat. :david:

Elämäntapa känniset (spurgun esiasteet)

Kaikki rikkaat känniset kusipäät, jotka luulevat omistavansa Suomen ja tuntevansa kaikki. :david:

Känniset maalaistalon isännät tullessaan ihmisten ilmoille.

En nyt tiedä onko tää vitutusta... kait.

Tuossa äsken kun värkkäilin tyttökaverin kanssa niin saamari puoli tuntia meni siten että oli vaikeuksia pitää seisokkia, sekä aina kun alkoi tuntua että tulis niin ei sitte tullukkaa ei millään!!11!!!1 Vähän alko jo ahdistaan ja sitten jätin loppejen lopuks hommat siihen ku alko tympimään ja väsymään koko hommaan.. Nyt sellanen luuseri olo...

Voisko tää johtua siitä että ehkä jännitti jotain tai siitä että harvemmin tulee tähän aikaan päivästä ns. valoisalla ajalla hoideltua hommia? Ei kyllä yleensä oo ollu mitään ongelmia tulemisen kanssa.. Ehkä vaan huono päivä, toivon.

Amerikan Jeesus sanoi:
En nyt tiedä onko tää vitutusta... kait.

Tuossa äsken kun värkkäilin tyttökaverin kanssa niin saamari puoli tuntia meni siten että oli vaikeuksia pitää seisokkia, sekä aina kun alkoi tuntua että tulis niin ei sitte tullukkaa ei millään!!11!!!1 Vähän alko jo ahdistaan ja sitten jätin loppejen lopuks hommat siihen ku alko tympimään ja väsymään koko hommaan.. Nyt sellanen luuseri olo...

Voisko tää johtua siitä että ehkä jännitti jotain tai siitä että harvemmin tulee tähän aikaan päivästä ns. valoisalla ajalla hoideltua hommia? Ei kyllä yleensä oo ollu mitään ongelmia tulemisen kanssa.. Ehkä vaan huono päivä, toivon.
Itellä kävi samanlainen juttu. Olin silloin kyllä helvetin väsynny ja kova stressi päällä. Kyllä se siitä alkaa pelilittää ;) Ottaa kyllä päähän! onneks ei ole käyny kuin kerran.

jtt1983 sanoi:
Itellä kävi samanlainen juttu. Olin silloin kyllä helvetin väsynny ja kova stressi päällä. Kyllä se siitä alkaa pelilittää ;) Ottaa kyllä päähän! onneks ei ole käyny kuin kerran.

Jeps :) Luulenpa että kovat luistelutreenit pidemmillä terillä edellisenä päivänä ja niiden aiheuttama uskomaton särky perseessä, nivusissa ja reisissä sekä selässä, ja myöskin vasta aloitettu efen käyttö (heikentää pintaverenkiertoa??) ja unoten yö saattoivat tehdä tehtävänsä.

Kyllä se taas tästä seisoo :kippis1: :kippis1:

Vieläkin kyllä vähän morkkis olo :(

No jos ottais huomenna uusiks :thumbs: :kuola: :lol2:

Amerikan Jeesus sanoi:
Jeps :) Luulenpa että kovat luistelutreenit pidemmillä terillä edellisenä päivänä ja niiden aiheuttama uskomaton särky perseessä, nivusissa ja reisissä sekä selässä, ja myöskin vasta aloitettu efen käyttö (heikentää pintaverenkiertoa??) ja unoten yö saattoivat tehdä tehtävänsä.

Kyllä se taas tästä seisoo :kippis1: :kippis1:

Vieläkin kyllä vähän morkkis olo :(

No jos ottais huomenna uusiks :thumbs: :kuola: :lol2:

selityksen makua :hyper:

Amerikan Jeesus sanoi:

Kyllä se taas tästä seisoo

Vieläkin kyllä vähän morkkis olo

No jos ottais huomenna uusiks
Lopussa kiitos seisoo. :) Ei se tartte olla iso vika kun on korvien välissä -> isot vaikutukset.

Voiko vitutukseen kuolla?
Nyt ainakin tuntuu siltä. SAATANANPERKELEENHEVONVITUNKYRPÄPERSE!!!!!

Ilta alkaa hyvin. Jätkäkavereiden kanssa aloitellaan saunomalla ja alkoholin nauttimisella. Fiilis on hyvä. Nauretaan ja heitetään herjaa kaikesta.. Eli siis peruskauraa.
Sitten lähden toisen kaverin(tytön(vain ystävä) + muita kavereita) luokse jatkamaan. Fiilis myöskin hyvä. Itse asiassa erittäin hyvä. Tuntuu siltä että kaikki on hyvin.
Kuten arvata saattaa, kaikki voi mennä vain alaspäin tästä eteenpäin. Ja niinhän ne menee.......

Lähdemme sitten opiskelijabileisiin. Helvetisti porukkaa ja tuttuja. Koko illan idea oli että ei joutuisi yksin nukkumaan. Oltiin kavereiden kanssa toisin sanoen naisjahdissa(jos sen haluaa noin suoraan sanoa).
Hyvää läppää tuli muutamankin kissan kanssa heitettyä.
Ensimmäiseksi alkoi vituttamaan se että kaksi tyttöä joista en ollut sitten vähääkään kiinnostunut alkoivat uida liiveihin. Ja kun sanon että uivat liiveihin, tarkoitan paidan vetämistä pois päältä, suutelemisen yrityksiä, kourintaa ynnä muuta "mukavaa" josta en ollut yhtään kliinnostunut. Aina joutui miettimään "scoping reittejä" siltä varalta että tytöt ilmestyisivät jostakin. Ja samalla tytöt saivat aika nätisti hätisteltyä kaikki kiinnostuneet naiset pois kimpustani.. Perkele.

Ja eikö vaan pari varattua naista yrittänyt minua ja kaveria. Tai siis "yrittänyt" ja yrittänyt. Flirttiähän se oli puolin ja toisin. Mutta ei niin ei.

Ja sitten tein sen kardinaalierheen että kerroin pelimies-kaverilleni että olin kiinnostunut tasan kahdesta tytöstä, jotka olivat molemmat kyseisessä häppeningissä sinä iltana. Tytöt siis sinkkuja. Ja eikö vaan hän iske toisen niist ä mukaansa! Siis ei vittusaatana! Kaverin kiinostuksenkohteet jätetään rauhaan! Tai ainakin itse olen tehnyt näin ja samoin muutkin!
Vittu että oli hajottavaa nähdä heidän imeskelevän toistensa kieliä siinä parin metrin päässä minusta. Vittu että pitää olla ihmisen hidas ja tyhmä! Jos olisin toiminut tarpeeksi nopeasti ja määrätietoisesti, olisin itse hänen kanssaan vällyjen alla. Saatana!!!

Lähden sitten siinä pois baarista erittäin vittuuntuneena. En ole väkivaltainen mies, missään nimessä, kaikkea muuta, mutta jos olisi tullut tilaisuus alkaa heiluttelemaan nyrkkejäni, olisin näin tehnyt silmääkään räpäyttämättä.

Sitten mentiin grillille, ja eikö kaveri soita toiselle kaverilleni kyydin mahdollisuutta itselleen ja naiselleen. Minulta kysytään onko OK että tulisivat samassa kyydissä. Äärimmäisestä vitutuksesta huolimatta sanon sen olevan OK. Kun he tulevat grillille, on kyytiläisten määrä noussut 2:sta 5:een. Kuskikin sanoo sen olevan liikaa, koska kyydissä on jo valmiiksi 3 plus kuski. Alkaa pienimuotoinen väittely ja olen jo lähtemässä vittuuntuneena kävelemään kämpilleni. Kuitenkin tilanne saadaan selvitettyä. Tytöt(joita oli 3, ja molemmat kiinnostuksenikohteet mukana BTW) jäivät jätkäseuroineen ilman kyytiä. Ja kaverini iskemä nainen vielä vittuilee minulle.

Eihän tässä muuten mitää kummempaa, mutta molemmat naiset ovat samalla luokalla kanssani ja olen tähän asti elänyt sen periaatteen mukaan että "omasta kuormasta ei syyä". Tänään ajattelin että voisi tehdä poikkeuksen. Valitsin siis väärän päivän.. VITTU!!
Vitun mukava päivä siis huomenna tulossa.. "Hei, PikkuEero, miten meni bileet?".. Saatanavittu!

Kiitos ja hei vaan tutuille!

Ja koko koulupäivä meni kuunnellessa piruilua ja seläntakana nauramista. Perkele. Onneksi sain tänään sitten kuulla että on luokan vaihto edessä. Eli bye bye vaan ja silleen. Poissa silmistä, poissa mielestä. Toivottavasti.

1. Edelleen ajastimella oleva lämpötolppa. Ei perkele ole vielläkään kristallipalloa että vois kaikkia lähtöjä ennustaa.
2. Liikenteessä olevat vatuloijat! Miks pirussa pitää siellä liikenteessä olla jos ei uskalleta ajaa normaalisti. Suurempi riski on joutua jonkun tumpelon kanssa kolariin kun niistä ei tiedä että mitä perkuletta ne aina aikovat. Ja miksi pirussa niitä riittää joka kaistalle? Onko niillä joku salaliitto mua vastaan kun mistään ei pääse ohitse kun kaikilla kaistoilla on joku "ajetaan ainakin 30km alle rajoituksen kun aamutöllössä sanottiin että Norjassa on huono ajokeli ja nyt pitää varoa kaikkea salamaniskusta lottovoittoon ja tsunamiin".
3. Rautakaupan henkilökunta? Kävin kolmessa tänään ja mistään ei löytynyt henkilökuntaa tai vulkanisointi teippiä. Missä pirussa näissä kaupoissa luuhaa henkilökunta? Ja jos sieltä löytyy joku niin sit se ei tiedä mitään.

Voi vittujen vittu! Rahkaa ei loydy mistään..ei niin mistään! (opiskelen Englannissa). Olis vaan pitänyt ottaa Suomesta mukaan pari matkalaukullista. Myoskin hiihdon MM-kisat menevät sivusuun, samoin kävi world-cupin kanssa. 1000x :itku:

Vituttaa tällä hetkellä työ ja työnantaja! Miten noin ääliö mies voi olla yrittäjä, kun ei ole mitään käsitystä siitä mitä ihmisille voi sanoa ja mitä ei? Ja miten käyttäydytään! Voi vittujen kevät ja kyrpien takatalvi! :curs: :curs: :wall:

nimimerkillä uusi työpaikka hakusessa!

Prkleen firefoxi suoritti laittoman toiminnon kesken Pakkikselle postaamisen (no okei, ei ehkä ankara vitutuksen aihe, mutta kiusa se on pienikin kiusa...) :evil:

Back
Ylös Bottom