Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Laffer sanoi:
No voi hyvää päivää. Taidankin vaihtaa salia välittömästi, miksi maksaa 0? salista kun voin käydä Satsilla 20? hintaan, eipähän tartte enää protskujakaan ostaa kun rahat menee tuonne :rock:
Luulis tohon hintaan jo että lykkäävät palkkaripurkin treenin jälkeen käteen ja taluttavat saunaan josta sitten taas hierottavaksi. Lähtiäisiksi varmaan joku protupatukka

Itsekkin varmasti runttailen välillä isoilla painoilla ja en epäile yhtään jos joku siinä on kyyläilemässä. Kuukauden päästä forumilla lukee "näin semmoisen 180cm kaljun jätkän rähjäinen collage päällä tekemässä ylätaljaa heilauttamalla ja jopa hais hielle!". Meinasin mennä sanoo sille, että hei ota niitä painoja pois, mutta en jaksanu ja jatkoin keskitettyä hauis kääntöäni 11kg käsipainoilla. Pakko oli vaan avautuu, koska kyylääminen on omasta mielestäni perseestä (tietenkin jos näkee, että loukkaantuminen voi tulla niin kannattaa mennä sanomaan). Voi olla vähän sekava posti, mutta pointti oli että antaa toisten treenata kuinka haluu ja jättää ne naureskelut pois.

Noista aloituspainoista! Joku tuossa kertoili kaverista joka teki penkkiä 30kg. So what?
Itse olin just salilla ja tein penkkiä 40kg:lla. Pari kaveria siinä hymyili peilin kautta, taisivat ajatella, että on siinä jätkällä kovat painot. 40kg johtuu siitä, että n.3kk sitten teloin solisluuni BJJ treeneisssä, ja nyt ei isommilla painoilla pysty tekemään. Tuo 40kg välillä vihloo olkapäätä.
Voimat riittäis ja mieli tekis nostaa isommilla, mutta olkapää ei siihen vielä anna lupaa.

Joten siihen saakka kun olkapää taas tulee kuntoon, saavat kaikki hymyillä vapaasti minun penkkipainoilleni. Se ei minulta ole pois, mutta jos joku siitä saa keskustelun kaveripiirissä ja saa omaa itsetuntoaan kohotettua, niin siitä vaan.

Taidanpa lähteä taas salille tikkaamaan sillä 40kg:lla, tai jos rupeis hurjaks ja pistäis 42,50kg.

OPV sanoi:
Noista aloituspainoista! Joku tuossa kertoili kaverista joka teki penkkiä 30kg. So what?
Itse olin just salilla ja tein penkkiä 40kg:lla. Pari kaveria siinä hymyili peilin kautta, taisivat ajatella, että on siinä jätkällä kovat painot. 40kg johtuu siitä, että n.3kk sitten teloin solisluuni BJJ treeneisssä, ja nyt ei isommilla painoilla pysty tekemään. Tuo 40kg välillä vihloo olkapäätä.
Voimat riittäis ja mieli tekis nostaa isommilla, mutta olkapää ei siihen vielä anna lupaa.

Joten siihen saakka kun olkapää taas tulee kuntoon, saavat kaikki hymyillä vapaasti minun penkkipainoilleni. Se ei minulta ole pois, mutta jos joku siitä saa keskustelun kaveripiirissä ja saa omaa itsetuntoaan kohotettua, niin siitä vaan.

Taidanpa lähteä taas salille tikkaamaan sillä 40kg:lla, tai jos rupeis hurjaks ja pistäis 42,50kg.

Saman tyylistä ongelmaa on itselläkin ollut, penkkiin jos lyö rautaa yli 50kg niin vieläkin ottaa olkapäästä aika "mukavasti" vaikka muuten tuo olkapää jo melko hyvin treeniä kestääkin. Onneksi oma itsetunto kestää vetää pienemmillä painoilla vaikka se joitakin "fiksuja" treenareita tuntuukin hymyilyttävän...

Joku sankari päätti tulla ottamaan mun tangosta toiselta puolelta painot pois, vaikka mulla oli jo kädet tangolla seuraavaa sarjaa varten :lol2:

omppo sanoi:
Joku sankari päätti tulla ottamaan mun tangosta toiselta puolelta painot pois, vaikka mulla oli jo kädet tangolla seuraavaa sarjaa varten :lol2:
Ei helv.. :hyper:
:kuvia:

omppo sanoi:

Eikö se tajunnut, että olit siinä vai mikä oli kaverilla ongelmana?

omppo sanoi:

Tais kattoo että pojalla liian isot painot ni otetaan puolet pois ettei tuu loukkaantumisia? Heh. Varmaan ei huomannut sinua. Pahoitteliko mitään vai lähtikö nolostuneena pois? :lol2:

Kysymyksiin:
No se karkas niitten kanssa suurinpiirtein toiselle puolelle salia tekeen kaveriensa kanssa koomista kyllä hauiskääntöä :rolleyes: . Päätin sitten ottaa siitä vierestä telineestä uudet painot, pääsi helpommalla. Kai se erehty kumpi oli tanko ja kumpi painoteline :david: Joku päivä mä vielä kyllä kostan tän kun meni keskittyminen :evil: Musta tulee se kaveri joka juoksentelee ympäri salia viemässä toisten painoja.

omppo sanoi:
... Musta tulee se kaveri joka juoksentelee ympäri salia viemässä toisten painoja.

Vie joltain käsipaino kun se tekee pystypunnerrusta ja ala tehdä sillä yhden käden soutua siinä vieressä.

kaikkee sitä on tullu nähtyä kun olin ohjaajana eräällä salilla hetken aikaa, mut paras oli silti kun yks noin 110 kg erittäin lihava noin 70v mummo tuli salille tutustumiskäynnille ja teki eka tunnin siinä omin nokkinensa ja kävin varoittelemassa hienovaraisesti että jos rouva ottaisi vaan ihan rauhassa ettei satu mitään, varoituksista huolimatta se vaan jatko ja alko mamma käymään aika kovilla kierroksilla ja meneen kalpeeks, mut sittenhän mä vasta pelästyin kun eräs työntekijä tuli hakeen sen mummun lihas-stimulaatioon jossa kuluu ihan vitusti kaloreita, ja eikös se ajan patinoima daami sieltä sit tunnin päästä taas porhalla salille takas jatkaan. sanoin että jos nyt rouva hyvä vaan menisi kotiin ja ottaisi pari nitroo huuleen ja menis lepäileen ja sitten ylihuomenna vaikka jatketaan, mut ei.sen oli aivan pakko päästä jopa kielloista huolimatta vielä vääntään ja eipä aikaakaan kun sillä alko pumppu ottaan oikein kunnolla jenkaa ja verenpaine oli ainakin miljoona bar liian korkee ja sit haettiinkin jo verenpaine mittaria yms ja vettä ja energiajuomaa yms ja mamma hetken huilas ja eikö perkele se alkanu taas jatkaa olkapää härvelillä treenaamaan ja sit menin sanoon että nyt sit järki käteen, kohta joudun soittaan ruumishuoneelle. mamma oli luullu että se laihtuu kerrasta noin 60 kiloiseks. ei huhhuijjaa.

ja onhan näitä mut ei kehtaa ees kertoo :david:

nääkin on ihan hauskoja jannuja jokka tulee salille viikko ennen armeijaa tekemään kaikkia liikkeitä, että on sitten armeijassa KAUHIAS kunnos... Yleensä liikkeet tehdään vielä päin vittua

omppo sanoi:
... Musta tulee se kaveri joka juoksentelee ympäri salia viemässä toisten painoja.

Percele sanoi:
Vie joltain käsipaino kun se tekee pystypunnerrusta ja ala tehdä sillä yhden käden soutua siinä vieressä.
tietenkin muista valita salin isoin mörssäri jolta otat sen kässärin :D

Sinoli sanoi:
nääkin on ihan hauskoja jannuja jokka tulee salille viikko ennen armeijaa tekemään kaikkia liikkeitä, että on sitten armeijassa KAUHIAS kunnos... Yleensä liikkeet tehdään vielä päin vittua
Kävin mäkin KERRAN lenkillä ennen inttiä.

omppo sanoi:
Multa vietiin kerran painoja tangosta KESKEN prässi sarjan. Kerkesin tehä yhen toiston ja sitten joku kaveri tuli ja työns mun treenikaverin siitä sivuun ja nappas 2,5kg (tarkkaa on) pois toiselta puolelta. Yritin tavottaa kaverin huomion ja tuli siinä huudettuakin jotain harkitsematonta :nolo: . Kaikesta mölinästä huolimatta kaveri käveli tyynesti penkille ja lätkäs kiekon tankoon. Kyllä mä ymmärrän, jos joskus erehtyy ottamaan telineen sijaan siitä kelkasta, mutta se, että ei kuule mitään ja ottaa sen kiekon liikkuvasta kelkasta menee jo yli ymmärryksen.

tapahtui maanantaina. aloitan aina penkkitreenit tyhjällä tangolla, josta nostan 20kg välein tavoitteeseen. 60kg kohdalla vieressä ollut minua selvästi isompi jamppa tuli kyselemään että "ootko varma että jaksat nostaa, tuunko varmistamaan". ei kuulosta kovin hauskalta, mutta tilanteena oli koominen kun tämä itse tahkosi penkkiä 40kg:lla. tuumasin vaan että jos kohta viitsit.. tein sarjat siis satasella.

Tepes sanoi:
Saas nähdä koska itse päädyn tähän threadiin... Käyn silloin tällöin työpaikan salilla keskellä päivää ottamassa sellasta kevyttä palauttavaa pumppailua muutaman sarjan, arkivaatteet päällä. Saattaa jotakuta ihmetyttää, mutta ihmetelköön... :)

Joo - mua ainakin naurattaa kun työpaikan salilla yksi kaveri siviilit päällä pumppailee ja hirvee puhina ja ähinä ja tekeminen

Back
Ylös Bottom