Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun olen ulkomailla ja taalta ei loydy salia johon ei tarvitsisi maksaa hillitonta klubimaksua kuukauden takia... ts. yli kuukauden tauko menossa. Lisaksi taalla Hollannissa ei ole tapana syoda kunnon paivallista, joten nalka on koko ajan. Muuten on kylla helevetin hauskaa ja tammikuun jalkeen paasen taas yliopiston salille! Siihen asti: Proost!

Vituttaa kun uusi seinänaapuri vetää röökiä sisällä ja haju kulkeutuu mun kämppääni. Kaiken lisäksi edellinen asukas tuossa asunnossa melkein poltti koko kerroksen poroksi heittämällä tumppaamattoman röökin roskikseen. Minkä takia kaikki nikotiiniaddiktit päätyy aina mun naapurikseni, tunkisivat ne vitun röökinsä sinne mihin aurinko ei paista!!

Pitää soittaa isännöitsijälle ja koittaa hankkia naapurille häätö :haart:

Kolme keski-ikäistä, toimistotädin ryhtistä naisihmistä oli sitten päättänyt uuden vuoden kunniaksi lähteä treenailemaan. Pyöräilysortsit, t-paidat ja lenkkarit yllä istuttiin laitteeseen kun laitteeseen (lähinnä reiden lähentäjät jne) niin pitkäksi aikaa kun sattui huvittamaan tai kun oli juttu kesken. Lähinnä juttuina oli kovaan ääneen ihmettely miksei tunnu missään / miksi tuntuu niin kauheesti (ehkä siksi kun painot saivat olla kullakin ne, mitkä laitteessa jo oli).

Sitten yksi näistä tädeistä, hintelämmänpuoleinen versio, meni rintaprässiin ja alkoi sahata väkipakolla jotain 30 kg. Aikansa se siinä tuskasteli (pitääkö mainita että esitys oli nappisuoritus siitä, kuinka väärin voi tämän tehdä: aluksi myötäotteella, plus alkusysäys tehtiin ihan reilusti ilman jalan apua, siitä vaan rysäyttäen takaa eteen), kun kaverit siinä apuun seisomaan laitteen vierelle ja pohtimaan yhteen ääneen, onko sillä vakuutus kunnossa. Hintelä reippaana totesi että hän ei mitään vakuutuksia tarvitse. Kaverit siihen sitten kovaan ääneen, että juu-u, kyllä täytyy olla vakuutukset kun tällaseen hommaan ryhtyy.

Pitääpä vinkata vakuutusyhtiöille että alkaa päivystää täti-ihmisten kansoittamilla saleilla...

letalis sanoi:
Keväällä kävin 2kk yleisellä salilla, ja kokemukset oli tämmöselle kynäniskalle melko musertavat. Heti ekoilla kerroilla rintaprässiä tehdessäni Herra X varmuuden vuoksi halusi tehdä välissä 35kg isommilla painoilla ja tuijottaa mua koko suorituksen ajan silmiin. Tämän jälkeen vinopenkkiä jyrkässä kulmassa tehdessäni kaveri tulee viereen jututtamaan salin valvojaa: "mitä vittua toi tekee? naurettavan näköstä tossa kulmassa"

Herra Y taasen kyyläsi peilin kautta taukoamatta jalkaprässin suoritustekniikkaani (tangossa oli 90kg) samalla kun palautteli 5-8min smithissä pystypunnerruksesta (tais olla muuten ainoa liike mitä teki). samoin halusi tulla metrin parin päähän hymyilemään ja seuraamaan mun ylätaljan tekoa.

:eek: Ei o totta? Miten tuollaisia idiootteja voi olla olemassa.. ja vielä aikuisia ihmisiä.. säälittävää käytöstä!

Sugarfree sanoi:
...............
............................
Pitääpä vinkata vakuutusyhtiöille että alkaa päivystää täti-ihmisten kansoittamilla saleilla...

Tällaisissa tilanteissa kannattaa mennä neuvomaan eikä piilovittuilla(lue. vihjata) että tekee väärin liikkeet.

Vihattu sanoi:
Tällaisissa tilanteissa kannattaa mennä neuvomaan eikä piilovittuilla(lue. vihjata) että tekee väärin liikkeet.
Kuten usein aikaisemmin sanoin: se on henkilökunnan homma! Mummothan saa laakin kun siihen tulee iso mies hikisenä ja pumpissa neuvoa örisemään. Ja mitä väliä sillä on, ei ne toista kertaa käy kuitenkaan...

Sugarfree sanoi:
Lähinnä juttuina oli kovaan ääneen ihmettely miksei tunnu missään / miksi tuntuu niin kauheesti (ehkä siksi kun painot saivat olla kullakin ne, mitkä laitteessa jo oli).
Näiden tapauksien takia saleille hommataan niitä sähkö- tms. vastuksilla olevia koneita. Ei tarvitse itse miettiä painoja vaan riittää kun istuu koneeseen ja alkaa pukertamaan.

roskilde sanoi:
olen samaa mieltä mutta naisista. :curs:

Hmm..."jostain" syystä olen roskilden kanssa samaa mieltä tuosta asiasta. Minun tilanne tosin kuuluisi paremmin "huvittaa niin ankarasti"- viestiketjuun...

munsta tuntuu että naiset tosiaankin valehtelevat ja puhuu paskaa selän takana aivan pirusti. ehkä mä olen vaan tutustunut vittumaisiin muijjiin....

Voi vittuperkele.

Täyty sitten taas näyttää...
Olin judomatolla ja tein käsiseisonnasta pystypunnerrusta. (siis sillai seinää vasten nojaten) No vähän alko vasen olkapää vihottelemaan, mutta mitä pienistä. :david:

Sitten potkimaan hiukan liian hienoa potkua ja totta munassa mä mäjähdin kyljelleni maahan tämä vasen käsi suorana (ikäänkuin kainalo edellä). Pirunmoinen kipu olkapäähän ja kaikki voima siitä pois.

Seuraavana päivänä koko yläkroppa niin jumissa että niskoja särki.
---> 3 kpl Sirdaludia ja 1 Celebra niin kipu lähti mut sit oltiin niin lääkkeissä et nukuin koko illan :rock:

---> Nyt on sit unirytmi päin helvettiä ja olkapää edelleen kipeä.

Taitaa tulla taas taukoa treeniin. :curs:

Möller sanoi:
Taas on unirytmi päin helvettiä ja valveilla ollaan vaik pitäs nukkua. Aamulla ois töihin jaksettava mennä kaheksalt.shit :wall:

Sama täällä. :itku: Päikkäri-yönvalvoilu kierre on syvältä. Ja mulle tää treenikipu etenkin jalkojen (tai selän) lihaksissa saa ylös nousemisen aamulla erityisen vaikeaksi. Sängystä ei meinaa päästä ylös ei sit millään. En muutaku viikonlopun pitkiä unia odottelen...

mr. perfect sanoi:
Vituttaa kun uusi seinänaapuri vetää röökiä sisällä ja haju kulkeutuu mun kämppääni. *klips*Minkä takia kaikki nikotiiniaddiktit päätyy aina mun naapurikseni, tunkisivat ne vitun röökinsä sinne mihin aurinko ei paista!!
Pitää soittaa isännöitsijälle ja koittaa hankkia naapurille häätö :haart:
Vähän samaa sarjaa täälläkin :curs: . Avokki oli töihin lähdössä eilen aamuyöstä ja puki eteisessä. Oli kuullut kun rapussa jonkun naapurin ovi aukesi. Sitten oli kuulunut raah-raah-ääni. Hetken taukoa ja uudestaan raah-raah ja ovi oli mennyt kiinni. Aukaisi melkein samantien kotioven ja meinasi tukehtua. Se raahustaja oli prle käynyt rappukäytävässä tupakalla. Monta kertaa aamulla ja joskus päivälläkin rapussa kauhea katku, joka tulee postiluukusta tai ovenkarmien välistä meille asuntoon asti :urjo: . Jumankauta kun avokki olisi ollut vähän liukasliikkeisempi, tai naapurin tupakka pidempi, niin olisi tiennyt kuka se oli :evil:. Seuraavalla kerralla kun rupeaa kuulumaan raah-raah aamutossuilla raahustus, hyökkää samantien rappuun kattomaan kuka stnan prkle tupakoi rappukäytävässä. Poltelkoon parvekkeella, vai paleltuuko pallit ? :curs:

Vihattu sanoi:

Ei ole piilovittuilua jos ei sano niille mitään, hymyilee vaan sisäänpäin itelleen. Ku itellä on salilla pikkasen muutakin tekemistä kun ohjata toisia. Totta kai jos joku tulee kysymään niin sitten, ilomielin, mutta musta on epäkohteliasta mennä besserwisseröimään toisten treeniä, oli se kuinka hupaisaa räpellystä tahansa. Henkilökunta on ystävä, ja palkattu sellainen vieläpä.

XXL sanoi:
Kuten usein aikaisemmin sanoin: se on henkilökunnan homma! Mummothan saa laakin kun siihen tulee iso mies hikisenä ja pumpissa neuvoa örisemään. Ja mitä väliä sillä on, ei ne toista kertaa käy kuitenkaan...

Juu ei oo tätejä näkynyt... :)

En oo kyl iso mies enkä örise :D mutta samaa mieltä tosta neuvomisesta.

Tepes sanoi:
Saas nähdä koska itse päädyn tähän threadiin... Käyn silloin tällöin työpaikan salilla keskellä päivää ottamassa sellasta kevyttä palauttavaa pumppailua muutaman sarjan, arkivaatteet päällä. Saattaa jotakuta ihmetyttää, mutta ihmetelköön... :)

Ai se olitkin sinä...no ilmankos! :D

Joona sanoi:
En kyllä kehtaisi käyttää hihatonta paitaa, ainakaan salilla. Eikä johdu vain siitä, että käteni muistuttavat spagettia. Ai niin, treenasihan se jalatkin. Istahti koukistajahärveliin katsomatta painoa ja teki neljä tai viisi toistoa.
mikäs vika hiattomassa paidassa on?..mulla ainakin ykkösvalinta kun on meillä sen verran tunkkanen toi sali.

Todellista sali-komediaa tarjoaa Herttoniemen Sats - kertamaksu nykyään vaatimattomat 20 €.

Tanko sanoi:
Todellista sali-komediaa tarjoaa Herttoniemen Sats - kertamaksu nykyään vaatimattomat 20 €.

No voi hyvää päivää. Taidankin vaihtaa salia välittömästi, miksi maksaa 0€ salista kun voin käydä Satsilla 20€ hintaan, eipähän tartte enää protskujakaan ostaa kun rahat menee tuonne :rock:

Back
Ylös Bottom