Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tällä hetkellä mua vituttaa työkaverit, satanan pellet! Luulee että kun on nuorempi niin on muka viisaampi. Tekis mieli antaa opetusta takapihalla! prkele!
Sitten vituttaa että vaikka treeni kulkee niin ei saatana oo lihasta tullu lisää, niin ainakin peli väittää. Taidan saatana hajottaa koko paskan.

Mua vituttaa, kun republikaaneilla ei ole valtaa päättää asioista. Yhyyy- voiii sua pikku murhaajaa, sulla on vaan kova tarve purkaa aggressiota, vui vui.
Rikos on rikos eikä mikään vitun avunhuuto :wall: . perkeleen sosiaalidemokraatit!

Miksi ihmiset eivät voi pitää lupaamiaan, yksinkertaisia asioita. Kuinka voi ihminen luvata toiselle jotain ja sitten kadota maan päältä. Ei saa enää puhelimella kiinni ym.

Helpotti

Vihattu sanoi:
Ite alottelin noin 25kg painoilla... Kyllä se vähän "hävetti" tehdä kun pelkäs että on just jotain tuollaisia ilkkujia. Mutta hyvä että on vastapaino niillekkin.
Monella varmaan juuri tuo kynnys että ei uskalla tai kehtaa näyttäytyä salilla ja nostella kynäniskapainoja. Itselläni ainaskin..

Kyllähän niitä on... Itse kun aloitin viimein painoharjoittelun sohvalla makaamisen sijaan (27v) niin penkistä nousi varmaankin tuon 30kg. Aloittaessa mitat 186/81. Ruumiinrakenteeltani olen aina ollut tyyliä tikku-maratoonari, on pitkät raajat ja vielä keskivartalossa läskiä. Treenaan vuoroon työpaikan ja taloyhtiön salilla, missä saa rauhassa turata eikä kukaan kattele kieroon.

Keväällä kävin 2kk yleisellä salilla, ja kokemukset oli tämmöselle kynäniskalle melko musertavat. Heti ekoilla kerroilla rintaprässiä tehdessäni Herra X varmuuden vuoksi halusi tehdä välissä 35kg isommilla painoilla ja tuijottaa mua koko suorituksen ajan silmiin. Tämän jälkeen vinopenkkiä jyrkässä kulmassa tehdessäni kaveri tulee viereen jututtamaan salin valvojaa: "mitä vittua toi tekee? naurettavan näköstä tossa kulmassa"

Herra Y taasen kyyläsi peilin kautta taukoamatta jalkaprässin suoritustekniikkaani (tangossa oli 90kg) samalla kun palautteli 5-8min smithissä pystypunnerruksesta (tais olla muuten ainoa liike mitä teki). samoin halusi tulla metrin parin päähän hymyilemään ja seuraamaan mun ylätaljan tekoa.

Silloin kyllä hieman vitutti, mutta eipä tuo nyt loppujen lopuksi ole multa pois jos jotain niin kiinnostaa. Eikä parin typeryksen takia pitäisi lannistua, mutta helposti muutama tuollainen tyyppi pilaa koko homman. Ajattelin vaan kertoa näin toisesta näkökulmasta miltä se naureskelu tuntuu. 2kk jälkeen en kuitenkaan tuonne salille palannut, vaan jatkoin työpaikan salilla.

Sitten salikomediaa: itse olen todistanut vain kahden noin 18v jampan treenejä jotka koostuivat kahdesta liikkeestä: penkki ja keskitetty hauiskääntö (ai oli rinta-hauis päivä vai?!). Kavereista vahvempi penkkasi ykkösiä 80:llä häpykumpu taivaassa ja auttoi alhaalta asti pakkotoistona toisen kaverin seittemätkympit ylös. Ja toki ennätystä piti kehua kovaan ääneen. Voitte arvata miten asiaan vaikutti paikalle tullut perheenäiti arviolta 16v. tyttärensä kanssa. Ironista kyllä, molemmilla kavereilla oli puuhelmet ja pipot päässä.

edit: typot

Meidän salilla käy kanssa ihan mielenkiintoinen, arviolta 45-vuotias mies. Kaveri ottaa kirjaimellisesti koko salin haltuun paukahtaessaan sisään. Käytössä ovat lähes yhtäaikaa kaikki salin laitteet ja sitten tämä hyväntuulinen herrasmies tekee jotain kiertoharjoittelua uskomattomalla intensiteetillä. On toki selvää, että herran hallitsevana treenimetodina on mahdollisimman nopeat suoritukset kera valtavin heijauksin. Naamapunaisena riehuttu treeni kestää yleensä noin 45 minuuttia ja sen jälkeen herra istuu jossain koneessa puolisen tuntia juttelemassa oluen juonnista ja samalla katsastelee salilla käyvien nuorten naisten ulkoisia avuja. Lopuksi kaveri lähtee ja kaikkiin, noin kymmeneen laitteeseen jää painot paikoilleen. Hankalaa tästä tekee se, että on vaikea kysäistä vuoroa tehdä jotain liikettä välissä, kun kaveri joko juoksee laitteesta toiseen tai vääntää naama punaisena jossakin :hyper: .

letalis sanoi:
Keväällä kävin 2kk yleisellä salilla, ja kokemukset oli tämmöselle kynäniskalle melko musertavat. Heti ekoilla kerroilla rintaprässiä tehdessäni Herra X varmuuden vuoksi halusi tehdä välissä 35kg isommilla painoilla ja tuijottaa mua koko suorituksen ajan silmiin. Tämän jälkeen vinopenkkiä jyrkässä kulmassa tehdessäni kaveri tulee viereen jututtamaan salin valvojaa: "mitä vittua toi tekee? naurettavan näköstä tossa kulmassa"

Herra Y taasen kyyläsi peilin kautta taukoamatta jalkaprässin suoritustekniikkaani (tangossa oli 90kg) samalla kun palautteli 5-8min smithissä pystypunnerruksesta (tais olla muuten ainoa liike mitä teki). samoin halusi tulla metrin parin päähän hymyilemään ja seuraamaan mun ylätaljan tekoa.

Silloin kyllä hieman vitutti, mutta eipä tuo nyt loppujen lopuksi ole multa pois jos jotain niin kiinnostaa. Eikä parin typeryksen takia pitäisi lannistua, mutta helposti muutama tuollainen tyyppi pilaa koko homman. Ajattelin vaan kertoa näin toisesta näkökulmasta miltä se naureskelu tuntuu. 2kk jälkeen en kuitenkaan tuonne salille palannut, vaan jatkoin työpaikan salilla.
edit: typot

Vittu mitä p33loja, tollasia pitäisi oikeasti laittaa leukaan. varmasti aika moni lajia aloitteleva lannistuu tollasesta vittuilusta.

:david: :wall:

kaaduin ja jäi kyynärpää lukkoon ja kun otin vastaan nii taiu silleen väärälle puolelle ,arvatkaa sattuks vittu :curs:

ei punttia tai oikeen muutakaan varmaan pariin viikkoon, käsi ihan jumissa. Hauiski tais revähtää, ainaki se on kipee pitkästä aikaa :evil: :itku:

:wall: :wall:

koko viikko ollu yhtä helvettiä...
Koulusta pukkaa hylättyä toisen perään eikä uusintoja ole jäljellä kuin yksi.
Päättötyö kusee, ja kiire on.
Kotona vituttaa toi äijän kusipää...
1.5 vuotta ollut puoli vuotta polttamatta(ainakin selvinpäin) ja nyt näyttää siltä että koukussa ollaan, mjalboro maistuu ruoan jälkeen.
Ex-muijakin hankki uuden jätkän...

Tänään nollataan tilanne vetämällä pää jumiin paikallisessa jos vain mahdollista!

VOI VITTU KUN VITUTTAA VITTU!!!!

Taas kipeänä! On se saatana kumma kun ei voi olla edes paria viikkoa terveenä putkeen kun jo pukkaa joku vitun korkea kuume päälle!

Saatana 50000 x :curs:

Edit. Ja saatana vielä lomilla tietenkin. Ihan kuin viimeksikin

Naishommat kusee potenssiin viis ziljoonaa + kun yritin ryyppyreissun jälkeen paistaa munia niin meinasin paistaa omat munani kun onnistuin roiskauttamaan kuumaa rasvaa reisilleni (kokkasin munasiltaan) kaataessani munia pannulla :wall: :wall: :wall:

nyt kyllä taas veettää..

ei pääse salille niin usein kuin haluaisi, kun joutuu töissä kökkimään melkein joka vitun päivä. :curs: :itku: vituttaa, kun ei ole rahaa tarpeeksi säästössä, että vois kitkutella opintotuella, vaikka kuinka säästäisi. vituttaa, kun työkohde haisee tupakalle :urjo: et hei, ei tarvi tuulettaa paikkaa.. vituttaa, kun faija luulee, etten osaa ajaa autoa. joka perkeleen asia pitää neuvoa tyyliin ilman avainta auto ei käynnisty. :wall:
ja kaverit, joista paistaa kateellisuus kun vähänkin menee paremmin kuin ennen. sori sori sori sori ja vielä kerran sori, jos haluan elämäni kuntoon. vitun kateelliset hopealusikkaperseet, hävitkää!!! :curs: ja hiuksiakaan en osaa laittaa, kun on uusi leikkaus :(

Vitun rasituspäänsärky. :curs: Ekassa kovassa sarjassa alkoi infernaalinen jomotus ja loput reenistä olikin sitten eläkeläisjumppaa. Eipä oo kovin usein tullu tuohonkaan törmättyä...

MrBuffet sanoi:
Aika eikoisia oireita.Ei välttämättä ole paniikikohtaus, itselläni ollut useita, eikä kuvauksesi vastaa omia oireitani.Tosin oireita on monenlaisia.Kannattaisi kuitenkin käydä lääkärissä varmistamassa , ettei ole kyse mistään vakavammasta.
Jep, oon kans lukenu että paniikkikohtus tulee useimmiten ihmisten ilmoilla, paikoissa missä on tungosta tai aukealla paikalla (torikammo kohtaus). Mutta jos olet stressaantunut ja ns. ylivirittynyt, ja se kestää yli viikon (esim.unihäiriöt + unettomuus), ni mene ihmeessä lääkäriin ... kai pelkät unilääkkeet voi auttaa, en tiiä, mutta turha huolestua moisesta. Eli jos elämä/aikataulu sallii yritä nauttia siitä ... täysin siemauksin. Tässä sulle hassu treeni ohjelma ensi viikoksi:
Maanantai: Duuniin, mut ei salille, tee jotain mitä et oo ikinä tehny maanantaina esim. mene bubiin laulamaan karaokea tai muuta hulluu..ja jua pari bissee..
Tiistai: Käy kirjastossa ja tutki hyllyjä joita et ole koskaan tutkinut, saatat löytää jotain erittäin mielenkiintoista .. mene kotiin..ota kuuma suihku .. rauhoitu ja lue..
Keskiviikko: Harrasta hyötyliikuntaa mahdollisuuksien mukaan esim. kävele koulusta / töistä kotiin ... rauhoitu ja lue.
Torstai: Siivoo koko kämppä tai tee ainakin kaikkesi, mutta lopeta ajoissa .. kutsu kaveri kylään huomiseksi.. kuuma suihku .. rauhoitu ja lue.
Perjantai: Osta kaupasta illallisaineet ainakin kahdelle + punkkupullo. Kokkaa jotain eksoottista tai ainakin sinulle tavanomaisesta poikkeavaa.. nauti ja katso mihin ilta vie.. tai jos ei vie ni on sit se kuuma suihku + rauhoitu ja lue. Ensi viikolla sitte salille uusin voimin.. et sillee.. SMILE. Jos ei jeesaa ni lekuriin ja sassiin.

snowball sanoi:
Jep, oon kans lukenu että paniikkikohtus tulee useimmiten ihmisten ilmoilla, paikoissa missä on tungosta tai aukealla paikalla (torikammo kohtaus). Mutta jos olet stressaantunut ja ns. ylivirittynyt, ja se kestää yli viikon (esim.unihäiriöt + unettomuus), ni mene ihmeessä lääkäriin ... kai pelkät unilääkkeet voi auttaa, en tiiä, mutta turha huolestua moisesta. Eli jos elämä/aikataulu sallii yritä nauttia siitä ... täysin siemauksin. Tässä sulle hassu treeni ohjelma ensi viikoksi:
Maanantai: Duuniin, mut ei salille, tee jotain mitä et oo ikinä tehny maanantaina esim. mene bubiin laulamaan karaokea tai muuta hulluu..ja jua pari bissee..
Tiistai: Käy kirjastossa ja tutki hyllyjä joita et ole koskaan tutkinut, saatat löytää jotain erittäin mielenkiintoista .. mene kotiin..ota kuuma suihku .. rauhoitu ja lue..
Keskiviikko: Harrasta hyötyliikuntaa mahdollisuuksien mukaan esim. kävele koulusta / töistä kotiin ... rauhoitu ja lue.
Torstai: Siivoo koko kämppä tai tee ainakin kaikkesi, mutta lopeta ajoissa .. kutsu kaveri kylään huomiseksi.. kuuma suihku .. rauhoitu ja lue.
Perjantai: Osta kaupasta illallisaineet ainakin kahdelle + punkkupullo. Kokkaa jotain eksoottista tai ainakin sinulle tavanomaisesta poikkeavaa.. nauti ja katso mihin ilta vie.. tai jos ei vie ni on sit se kuuma suihku + rauhoitu ja lue. Ensi viikolla sitte salille uusin voimin.. et sillee.. SMILE. Jos ei jeesaa ni lekuriin ja sassiin.

Kuulostaa hyvältä. :thumbs:

sporteme sanoi:
Miksi ihmiset eivät voi pitää lupaamiaan, yksinkertaisia asioita. Kuinka voi ihminen luvata toiselle jotain ja sitten kadota maan päältä. Ei saa enää puhelimella kiinni ym.

Helpotti

NIIMPÄ! eikä kyllä helpota....

Vitun kaksnaamaset ihmiset.

Ehkä olen vaan niin paska ihminen et ansaitsen tän.

ja taas mennään :curs:

-vähän unta
-taas yövuorossa :zzzz:
-aamulla kahvit lensi koneen ääressä syliin :curs:
-kävin lääkärissä yksityisellä. piti olla ajoissa, mutta tunnin istuin ja vittuunnuin hyvin pitkälti ennen kuin pääsin vastaantotolle. edellinen asiakas (joku saatanan minkkiturkkihoratsu) oli tullut just just et ehti sit myöhästyttää yli kolmen muun asiakkaan aikataulut. ei sillä et mä mikään maksava asiakas olen, mut pientä rajaa siihen myöhästelyynkin :curs:
-lääkärikäynti maksoi omaisuuden, mikä tarkoittaa lisää yövuoroja
-työmatkalla ajoin kissan päälle, josta seurauksena paniikki, itku, paniikki, itku, ahdistus, paha mieli, ikinä en ole eläimille pahaa tehnyt, että piti iha sit ylitse ajaa. :itku: mutta ei ollut vaihtoehtoja: ehdin mä näkemään kissan juuri ja juuri, kun tunsin tömähdyksen ja siinä sitä mentiin :itku: :itku:

voisi lyhyesti sanoa, että maanantai erittäin huono päivä :(

-vituttaa olla kipeenä,flunssa iskenyt.
ihme kyllä ekaa kertaa tänä talvena jos tätä voi talveksi sanoa.
kaikki tuntuu menevän silloin pieleen kun tulee kipeäksi,täytyy vaan ottaa iisisti ja malttaa parannella.helpommin sanottu kuin tehty.
-tosiaan tää helvetin harmaa sää saa hulluksi,olis edes kunnon talvi ja lunta maassa.

Saas nähdä koska itse päädyn tähän threadiin... Käyn silloin tällöin työpaikan salilla keskellä päivää ottamassa sellasta kevyttä palauttavaa pumppailua muutaman sarjan, arkivaatteet päällä. Saattaa jotakuta ihmetyttää, mutta ihmetelköön... :)

:curs: Vituttaa miehet, jotka puhuvat mutta eivät pidä puheitaan! Onko se niin vaikeeta?! :curs:

Back
Ylös Bottom