Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

neutraali sanoi:
...jos on terve.

Aivan. Mitä jos kyseinen henkilö olikin palautumassa esim olkapää leikkauksesta tms vammasta ? Eipä tuollaisille paljon kannata naureskella, ainakaan ennen kuin tietää varmaksi onko mahd. nauruun edes syytä.

Juzz sanoi:
Aivan. Mitä jos kyseinen henkilö olikin palautumassa esim olkapää leikkauksesta tms vammasta ? Eipä tuollaisille paljon kannata naureskella, ainakaan ennen kuin tietää varmaksi onko mahd. nauruun edes syytä.
(Yhtä aikaa avautuminen hehehee)
Eli juurikin näin. Mölyt mahassa ja keskitytään vaan siihen omaan hommaan. Asiallinen neuvominen on paikallaan, mut naureskelijat voi mennä suoraan suihkun kautta kotiin miettimään.

Juzz sanoi:

Tuo on totta, välillä näkee salilla melkoisia urheilusuorituksia, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa niille nauramaan. Syitä kun voi olla niin monia kuin on ihmisiä. Jokainen treenaa niillä painoilla mitkä katsoo hallitsevansa ja millä pystyy harjoituksen tekemään haluamallaan tavalla.

EDIT: Rautakokki tiivisti myös asian hyvin :thumbs:

ddw

Näin muuten äsken TERON kun olin tulossa bussilla salilta, ekaksi ajattelin et toi vois olla se "kuuluisa" tero, koska a) ISO b) PARTA/hiukset... noh sitten vaan istuskelin bussissa kunnes kuulin että "PITÄÄ KÄYDÄ SIELLÄ ASEKAUPASSA" pääni kääntyi äkkiä puolelta toiselle koska en ekaksi tajunnut missä mitä ja milloin. sitten tajusin että jaajaa epäilykseni osuivat oikeaan :D

:rock:

neutraali sanoi:
No ymmärrän kyllä ugan pointin en kyllä kertakaikkiaan itsekkään voi käsittää että 30vuotias "mies" ei saa kuin 6toistoa penkistä 30kilolla

Mäkään en voi käsittää, että kuinka aikuinen mies ei osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään.

Vituttaa tämä räkätauti kun ei pääse saatanan salille veivaamaan vitun puntteja. Saisi edes jonnekin purettua tätä vitun energiaa saatana. Voisi sanoa että kohta alkaa vituttamaan.

Jartze sanoi:
Kuulin toissapäivänä et ex-muijalla on uus mies.
Tunteet on áivan sekaisin, kun itse en silloista suhdetta lopettanut, ja exäkin puhui että pidettäis "vuoden verran taukoa" kun sen ajatukset on ihan sekaisin...

No ei pahalla, mutta hei vuoden tauko? Sitä vaan elellään vuosi omia menojaan ja sit *naps* palataan yhteen? Tuskin, epäilen vahvasti. Realismi on ihan kiva asia ihmissuhteissakin, mutta senkin oppii ajan kanssa.

neutraali sanoi:
No ymmärrän kyllä ugan pointin, en kyllä kertakaikkiaan itsekkään voi käsittää että 30vuotias "mies" ei saa kuin 6toistoa penkistä 30kilolla, tosin ihmisiä on monenlaisia mutta silti, en ymmärrä. Tiedän että kaikki eivät ole voimakkaita mutta kyllä tuo 30kg on niin vähän että en tajuu. Tusklin se mies saa sitten yhtään etunoja punnerrustakaan ja se jos mikä on jo surkeaa mieheltä, jos on terve.

Kyllä sille selitys löytyy. Siellä missä mä olen duunissa, kaikki on näplänneet tietokoneita jostain 10-vuotiaasta asti ja opiskelleet vähintään yhden ylemmän kk-tutkinnon. Fyysinen työ on jäänyt 95%:lle täysin vieraaksi käsitteeksi. Sitten ollaan vielä 30-vuotiaanakin 185cm/60kg, ja tankokin tuntuu painavalta. Ei siihen mitään olkapäävammaa tarvita, anoreksiaa ja kunnon nörttigeenit kylläkin. Tälle hepulle poängit siitä että on lähtenyt tekemään jotain asialle, noin 7/10 kun ei tunnu harrastavan mitään liikuntaa.

Aikamoista jeesustelua tässä ketjussa. Minä en kyllä rupea edes väittämään, etten sivusilmällä seurasi hieman huvittuneena kolmekymppisen miehen työntävän naama punaisena sitä kuudetta toistoa kun on vitosen lätkät päissä. En myöskään ikinä menisi sanomaan tälle henkilölle mitään aiheeseen viittavaakaan, enkä naurasi päin naamaa. Ainoastaan mielessäni hohottelisin.

Ihan samalla tavalla varmasti kokeineita golffareita hymyilyttää, kun joku aloittelija huitoo pallosta kymmenen kertaa ohi. Tai tennisprota aloittelija, joka l kaatuu selälleen yrittäessään syöttöä ja hiidonopettajaa kun aloittelija ei meinaa pysyä suksilla millään pystyssä ja kaatuu jo matkalla hissiin ym ym. Se nyt vaan on luonnollista, että lajissa kun lajissa kokenutta saattaa välillä huvittaa aloittelijan suoritukset.

Kyllä minä ainakin uskon, että minulle aluksi hymyiltiin kun penkkailin neljälläkybällä. Se nyt vaan menee niin. Varmaan nauretaan nytkin, mut paskat mä siitä, niin kauan kun pitää omana tietonaan.

Ottaahan ne kuitenki.

Itse en naureskele sille, että joku tekee pienillä painolla. Muistan hyvin ajan kun itse väänsin penkkiä neljälläkympillä.
Lähinnä tulee naurettua ihmisille jotka tekee liian isoilla painolla.

Yksi hyvä esimerkki tästä:

Olin käymässä koulun salilla ruokiksella ja ajatuksena katsastaa käsipainovalikoima. Siinä sitten muutamia venäläisiä "kuntoili" samalla.

Yksi kaveri väänsi habaa tangolla ja teki niin uskomatonta heiluriliikettä, että en ollut ikinä nähnyt tai edes uskonut ihmisen taipuvan niin paljon.

Viimeisissä toistoissa kaveri huusi jotain venäjäksi toiselle kaverille ja samaan aikaan kaveri nykäsi tangon alhaalta niin lujaa, että se tuli koko painolla rintaan.

Sitähän se riisi venäläinen ei kestänyt vaan lensi muutaman metrin taakse jalkaprässiin :D

Siellä se kaveri makaili ja valitteli kunnes kaveri nosti painot pois päältä. Se oli hassua se.

OLKAPÄÄ PRKL!!! :curs: Taatusti en ole sitä missään rasittanut, taukoa ollut jo kohta 2 vkoa rinta- ja olkapääliikkeistä, ja tällä vkolla en ole edes kiertäjäkalvosimia tehnyt. Ja aina vaan välillä tuntuu pientä särkyä ja kuumotusta... Välillä taas särky/"rasittunut" fiilis on kyynärpäässä, ja välillä olkavarressa :confused: Tässähän alkaa kohta jo luulotautia epäillä... :jahas:

Ei täällä kukaan naureskelemisesta mitään ole puhunut. Sana hymyilytti ja nauraminen on 2 aivan eri asiaa. Itse käsitin tuon ugan sanoman että kun häntä hymyilytti että hän on mielessään hymähdellyt, ei siis tälle penkkaajalle päin naamaa nauranut tai hymyillyt:)
Tanko sanoi:
Aikamoista jeesustelua tässä ketjussa. Minä en kyllä rupea edes väittämään, etten sivusilmällä seurasi hieman huvittuneena kolmekymppisen miehen työntävän naama punaisena sitä kuudetta toistoa kun on vitosen lätkät päissä. En myöskään ikinä menisi sanomaan tälle henkilölle mitään aiheeseen viittavaakaan, enkä naurasi päin naamaa. Ainoastaan mielessäni hohottelisin.
Täysin samaa mieltä.

Eihän hymyilyttämisessä ole mitään negatiivista, pikemminkin päinvastoin. Toisen sinänsä heikolle suoritukselle tuskin nauraa kukaan aikuinen ihminen, mutta aloittelevan harrastajan innostus saa aina pienen hymyn huulille. Jos mietin tilannetta jossa pikkulapsi opettelee kävelemään haparoivin askelin, en muista kenenkään osoitelleen sormella ja nauraneen, "vittu toi ei osaa!" Sen sijaan useimmat ihmiset kyllä hymyilevät, hieman huvittuneenakin, ystävällistä ja hyväntahtoista hymyä.

Olkapäävamman kuntouttamisessa ei käytetä painoja, jotka saavat aikaan naaman punoitusta ja puhinaa, mutta siltikään en nauraisi.

Itse varmaan neuvon liian auliiisti, mutta oikeasti on niitä, jotka tekevät liikkeet oudosti, koska eivät ymmärrä tekniikan merkitystä, fysiologiaa ja fysiikkaa. Soutu on hyvä esimerkki. Jengi vetää pakan liikkeelle alaselällä ja loppumatkan reisillä ja hauiksilla. Sitten ne miettii, kun joku tekee puolet pienemmillä painoilla ja pelkillä lavoilla, että "ompas heikko jätkä ja venytteleex se vaa".

Ja kaikenkaisia ylätalja- ja kyykkäystyylejä löytyy pilvin pimein.

Gillyanne sanoi:
OLKAPÄÄ PRKL!!! :curs: Taatusti en ole sitä missään rasittanut, taukoa ollut jo kohta 2 vkoa rinta- ja olkapääliikkeistä, ja tällä vkolla en ole edes kiertäjäkalvosimia tehnyt. Ja aina vaan välillä tuntuu pientä särkyä ja kuumotusta... Välillä taas särky/"rasittunut" fiilis on kyynärpäässä, ja välillä olkavarressa :confused: Tässähän alkaa kohta jo luulotautia epäillä... :jahas:

Itselläni lähes identtinen tilanne. Olenkin lähestynyt asiaa idiopaattisen kivun näkökulmasta, jolloin muodostan kivun tunnetilan päässäni, vanhaan tuntemukseen nojaten, vaikka olkapää olisikin oikeasti jo terve.

Asia ei kuitenkaan vituta minua ankarasti, sillä nyt olkapää on antanut tehdä vallan sujuvaa harjoittelua jo kahden viikon ajan.

MEV sanoi:
Mua vituttaa homoavioliitot, ja perkele jos ne hyväksyy homoparien adoptiolapset niin there's gonna be HELL to pay! Sama juttu lesboavioliitoista

Mua vituttaa suvaitsemattomat ihmiset :curs:

[mod]Korjattu Quote -tagit toiseen kertaan! -JohnnyB[/mod]

Back
Ylös Bottom