Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

joo, en minäkään ymmärrä mikä tossa ugan jutussa oli niin hauskaa. itseasiassa aika väsynyttä naureskella tollasella, varsinkin jos on melkein kolmekymppinen.

uga sanoi:
Joku työpaikan uroksista näytti taas miten sitä penkkiä treenataan. Femmat tangon päihin ja sitten tiukka kuuden toiston sarja. Suorittajana joku <30v noin 185cm tikkuniska. Ainakin treeni menee tarpeeseen, propsit siitä. Mutta vähän kyllä hymyilytti, ei voinut mitään, yleensä tytötkin tekevät 30 kilolla pidempiä sarjoja.

Mielestäni kenenkään treenipainoille ei pitäisi naureskella.

Hmmm... vai tikkuniska... mielestäni varsinkaan ugan profiilista löytyvillä 180/76 tiedoilla ei tarvitse haukkua ketään tikkuniskaksi. :piis:

:david: jokainen treenatkoon painoillaan. Ei sitä voimamieheksi heti tulla ja aleta nostelemaan 100kg painoilla sarjoja. :david: kertaalleen vielä. :david: viel yks :david:

jayjay sanoi:
Mielestäni kenenkään treenipainoille ei pitäisi naureskella.

Hmmm... vai tikkuniska... mielestäni varsinkaan ugan profiilista löytyvillä 180/76 tiedoilla ei tarvitse haukkua ketään tikkuniskaksi. :piis:

No sehän siinä juuri hymyilyttikin, että kaveri oli - jos mahdollista - minuakin kynäniskaisempi. Henkisesti nostin miehelle hattua..

Terveisin :david:

30v työkaverille :thumbs: , koska malttoi aloittaa kevyillä painoilla. Kyllähän lähes kuka tahansa 30v jaksaa penkistä isompiakin painoja nostella, mutta oikea tekniikka on kaiken avain. Ennemmin 30kilolla vakaita, puhtaita toistoja ilman pomppuja ym., kuin 50kilolla sellaista tangonhuojutusta...
Sinulle :david: , koska menet ilkkumaan aloittelevan saliharrastajan käyttämiä painoja! Ei herranjestas, onneksi et (kai) sentään mennyt henkilökohtaisesti kaverille mitään sanomaan, olisi pahimmassa tapauksessa salilla käynti loppunut siihen.

:0: :david: :curs:

Arsi sanoi:
30v työkaverille :thumbs: , koska malttoi aloittaa kevyillä painoilla.

Nii-i, kaverilla oli oikeasti munaa. Helppohan se on mennä sinne äijäilemään jos nousee vaikka 1.5x oma paino kevyesti. Henkisesti vaatii enemmän kanttia se 30kg, väittäisin.

Ei niin että minä sitä 1.5x nostaisin.

Arsi sanoi:
Sinulle :david: , koska menet ilkkumaan aloittelevan saliharrastajan käyttämiä painoja! Ei herranjestas, onneksi et (kai) sentään mennyt henkilökohtaisesti kaverille mitään sanomaan, olisi pahimmassa tapauksessa salilla käynti loppunut siihen.

:0: :david: :curs:

Hyi, tein syntiä, mutta ihan niin tyhmä en sentään ole että olisin henkilökohtaisesti arvostelemaan mennyt. Eikä tuolla nyt näyttänyt edes olevan mitään ilmeistä tekniikkavirhettä, ei ylileveää otetta, hillittömiä pomppuja tms. huomautettavaa. Jokainen aloittaa joskus, silti perin mielenkiintoinen lähtötaso.. :piis:

uga sanoi:
Jokainen aloittaa joskus, silti perin mielenkiintoinen lähtötaso.. :piis:
Tuota olenkin ihmetellyt monesti suuntaan ja toiseen. Itse aloitin ensi salikäynnillä (17v super-ruipelo) penkin 50 kg sarjoilla ja 60 kg tuli pari. Jotkut aloittaa 30 kg, jotkut taas 90 kg sarjoilla. Paljonkohan lienee kiinni lihasta, geeneistä tai sisusta...?

XXL sanoi:
Tuota olenkin ihmetellyt monesti suuntaan ja toiseen. Itse aloitin ensi salikäynnillä (17v super-ruipelo) penkin 50 kg sarjoilla ja 60 kg tuli pari. Jotkut aloittaa 30 kg, jotkut taas 90 kg sarjoilla. Paljonkohan lienee kiinni lihasta, geeneistä tai sisusta...?

Vittu ei mitään merkitystä. Jotkut saa pendolinosta 40 kg alussa ja penkkaavat yli 200 kg.
Joku 30 kg ja nostaa 120 kg maksimissaan(geneettisesti aivan paska, "maratoonari")
Tässä nyt ajatellaan, että lahjakkuus on sitä, mitä nostaa kuin aloittaa.
Lahjakkuus on sitä, että kehittyy paljon ja nopeasti, kuin joku tavallisempi tallaaja.
Kehonrakentajan ja voimanostajan lahjakkuus on erilaista kuitenkin periaatteessa.
Kehonrakennuksessa malli on tärkein, koska sen päälle rakennetaan.
Ilman mallia, voi lihasta olla kuinka paljon tahansa, eikä se näytä miltään.

Mutta joku joka penkkaa ensiyrittämällä 30kg, voi hyvin kyykätä ensiyrittämällä 120kg puhtaasti, tai vetää maasta 130kg , jos taustaa ei ole eikä lihasta tai hermotusta, niin hyvin paljon ratkaisee ruumiinrakenne.

Kylläpäs taas ärsyttää. Pitäisi kirjoittaa sunnuntaiksi pitkäpitkä essee, enkä ole saanut kuin säälittävät 1 sivua valmiiksi! Noh, ymmärtäähän tämän, kun olen niin huono kirjoittaja (kuten olette varmaan huomanneet mikäli olette sattuneet kiinnittämään huomiota tekstiini), mutta rakaskultamussukkani katsoi velvollisuudekseen rueta valistamaan minua: "Hyvin sinä oikeasti kirjoitat, sinun vaan pitää yrittää kovasti ja päättää, että saat sen parhaan mahdollisen arvosanan. Kyllä sinä pystyt mihin vain, kun vaan olet sitäsuntätäjatuotanoinjoo". Mutta kun minä en osaa kirjoittaa hyvin, niin minä en osaa, piste. Tiedän kyllä hommat missä olen hyvä ja tiedän myös missä en ja sillä siisti.

Avokki on saanut minut muutenkin tänään raivon partaalle (en kyllä näyttänyt sitä sille, hyväähän se vaan tarkoittaa). Käytiin taas tänään yhdessä salilla ja hänpä sitten päätti ottaa asiakseen kytätä joka ainoan kyykistyksen ja koukistuksen mitä satuin tekemään (jalkapäivä). Kyykkyä siinä tein kevyesti niin toinen tulee huolestuneena kysymään: "Jaksatsä nyt ihan varmasti, tuo 60 kiloo kun on niiin kamalan paljon, tee mieluummin semmosia pidempiä sarjoja, vaikka 15. Aijjooo, ihan hyvinhän tuo menee, persettä saisit ehkä pikkuisen pistää alemmaksi." Joka ikisessä vekottimessa ja liikkeessä tuli pällistelemään. Loppujen lopuksi hän tuli siihen tulokseen, että kyllä, kyllä missukka osaa treenata eikä tekniikka töki. Hohhoijjaa. Noh. On se kyllä aika ihana.
Ärh.

edit: entteri ja suurimpia kirjoitusvirheitä

Ihmeen paljon aikaa ihmisillä seurata toisten treenejä, varsinkin tuo käytettyjen painojen tarkkailu aika kyseenalaista :/ Jos joku tekee hommat aivan perseelleen ja näyttää siltä että on esim loukkaantumisen vaara niin mielestäni ok mennä ystävällisesti kokeneempana näyttämään ja neuvomaan sen sijaan että ilkkuu intternetissä :(

Kuulin toissapäivänä et ex-muijalla on uus mies.
Tunteet on áivan sekaisin, kun itse en silloista suhdetta lopettanut, ja exäkin puhui että pidettäis "vuoden verran taukoa" kun sen ajatukset on ihan sekaisin... no eipä ollu kovin sekaisin kun parin kuukauden jälkeen on löytynyt uus mies... tai ihmettelinkin jo silloin et mitä vittua joku tahtoo pitää suoraan VUODEN tauon kun tahtoo selvitellä ajatuksiaan? miksei sanonu kuukauden, tai kahden, tai jotain.. mut ei. "vuoden tauko" tottakai kun on vähän tunteet sekaisin... ei voinu suoraan sanoa että hyvästi lähden tästä muille vesille...

olotilat sinä päivänä kun koulussa kaveri kertoi tämän uutisen:
:eek: :rolleyes: :( :itku: :( :jahas: :curs:

ja olkapää+ojentaja treeni oli tuhoon tuomittu siltä päivältä, muutenkin koko päivän sairas vitutus... nyt pinnan alla on myllännyt vaan VIHA ja ehkä välillä epätoivoisen miehen suru, kun ensirakkaus on löytänyt toisen miehen, mutta itse tuntuu että en tule koskaan rakastamaan ketään samanlailla...
ja toivon tosiaan, että en ENÄÄN KOSKAAN näe tätä exää....

Jartze sanoi:
Kuulin toissapäivänä et ex-muijalla on uus mies.
Tunteet on áivan sekaisin, kun itse en silloista suhdetta lopettanut, ja exäkin puhui että pidettäis "vuoden verran taukoa" kun sen ajatukset on ihan sekaisin... no eipä ollu kovin sekaisin kun parin kuukauden jälkeen on löytynyt uus mies... tai ihmettelinkin jo silloin et mitä vittua joku tahtoo pitää suoraan VUODEN tauon kun tahtoo selvitellä ajatuksiaan? miksei sanonu kuukauden, tai kahden, tai jotain.. mut ei. "vuoden tauko" tottakai kun on vähän tunteet sekaisin... ei voinu suoraan sanoa että hyvästi lähden tästä muille vesille...

olotilat sinä päivänä kun koulussa kaveri kertoi tämän uutisen:
:eek: :rolleyes: :( :itku: :( :jahas: :curs:

ja olkapää+ojentaja treeni oli tuhoon tuomittu siltä päivältä, muutenkin koko päivän sairas vitutus... nyt pinnan alla on myllännyt vaan VIHA ja ehkä välillä epätoivoisen miehen suru, kun ensirakkaus on löytänyt toisen miehen, mutta itse tuntuu että en tule koskaan rakastamaan ketään samanlailla...
ja toivon tosiaan, että en ENÄÄN KOSKAAN näe tätä exää....

sama juttu oli mullakin..tosin jo melkein noin vuosi sitten..ensirakkauteni sanoi ettei enää tahtoisi seurustella..haluaisi olla vapaa.noh siinä tuli rikko ja kuulinkin parin päivän päästä että hänellä oli uusi jannu...voi sitä tunnetta..nyt hänellä on jo toinen mies ja tämä nykyinen jamppa soittelee kännipäissään MINULLE ja vittuilee suoraan ja latelee tappouhkauksia.hauskaa tässä on se että tämä kyseinen kaveri on normi kynäniska lökäpöksy.kuulumisien kysely ja muu yhteydenpito on kuulema hänen mielestään jotain aivan muuta :david: kai mä nyt vastaan jos mulle soitetaan..oli se vaikka mun exä :lol2: :hyper:

MrBuffet sanoi:
Aika eikoisia oireita.Ei välttämättä ole paniikikohtaus, itselläni ollut useita, eikä kuvauksesi vastaa omia oireitani.Tosin oireita on monenlaisia.Kannattaisi kuitenkin käydä lääkärissä varmistamassa , ettei ole kyse mistään vakavammasta.

Kyllä, käyn lääkärissä. Tyhmäähän se tässä on ite arvuutellessa.

Ite alottelin noin 25kg painoilla... Kyllä se vähän "hävetti" tehdä kun pelkäs että on just jotain tuollaisia ilkkujia. Mutta hyvä että on vastapaino niillekkin.

Monella varmaan juuri tuo kynnys että ei uskalla tai kehtaa näyttäytyä salilla ja nostella kynäniskapainoja. Itselläni ainaskin.. Mutta mikäs siinä. Nytn o valitettavasti jäänyt salilla käynti hyvin vähiin. viimeeksi taisin käydä puolisen vuotta sitten.. Pitää yrittää pumpata itteeni vähän tarmoa ja halua käydä taas salilla perkele :whip: :)

Ilecules sanoi:
joo, en minäkään ymmärrä mikä tossa ugan jutussa oli niin hauskaa. itseasiassa aika väsynyttä naureskella tollasella, varsinkin jos on melkein kolmekymppinen.

Samaa mieltä. Minulta ainakin kaikki respektit kaikille jotka vaihtavat sohvaperunan elämän salilla käymiseen, minkä ikäisenä tahansa. Jos alkaa käymään 30-vuotiaana salilla niin ei ehkä tarvitse mennä mihinkään 65-vuotiaiden luukadosta kärsivien keppijumppaan sitten vanhempana. :)

No ymmärrän kyllä ugan pointin, en kyllä kertakaikkiaan itsekkään voi käsittää että 30vuotias "mies" ei saa kuin 6toistoa penkistä 30kilolla, tosin ihmisiä on monenlaisia mutta silti, en ymmärrä. Tiedän että kaikki eivät ole voimakkaita mutta kyllä tuo 30kg on niin vähän että en tajuu. Tusklin se mies saa sitten yhtään etunoja punnerrustakaan ja se jos mikä on jo surkeaa mieheltä, jos on terve.

Tähän voisin sanoa sen että kun mun olkapää meni paskaksi ja jouduin lääkitykseen ja puolen vuoden kuntoutukseen, niin ei sen jälkeen paljon salilla nosteltu. Varmaan muakin naurettiin kun ukko penkkaili pelkällä tangolla ja välissä kiroili ja hiero olkapäätä. Ihan hyvin tollakin on voinut olla esim. leikkaus takana. mun mielestäni voi pitää sen naamansa kiinni muiden treenistä, jos ei ole mitään hajua taustoista.

Back
Ylös Bottom