Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uga sanoi:Joku työpaikan uroksista näytti taas miten sitä penkkiä treenataan. Femmat tangon päihin ja sitten tiukka kuuden toiston sarja. Suorittajana joku <30v noin 185cm tikkuniska. Ainakin treeni menee tarpeeseen, propsit siitä. Mutta vähän kyllä hymyilytti, ei voinut mitään, yleensä tytötkin tekevät 30 kilolla pidempiä sarjoja.
jayjay sanoi:Mielestäni kenenkään treenipainoille ei pitäisi naureskella.
Hmmm... vai tikkuniska... mielestäni varsinkaan ugan profiilista löytyvillä 180/76 tiedoilla ei tarvitse haukkua ketään tikkuniskaksi. :piis:

, koska menet ilkkumaan aloittelevan saliharrastajan käyttämiä painoja! Ei herranjestas, onneksi et (kai) sentään mennyt henkilökohtaisesti kaverille mitään sanomaan, olisi pahimmassa tapauksessa salilla käynti loppunut siihen.
:curs:Arsi sanoi:30v työkaverille :thumbs: , koska malttoi aloittaa kevyillä painoilla.
Arsi sanoi:Sinulle, koska menet ilkkumaan aloittelevan saliharrastajan käyttämiä painoja! Ei herranjestas, onneksi et (kai) sentään mennyt henkilökohtaisesti kaverille mitään sanomaan, olisi pahimmassa tapauksessa salilla käynti loppunut siihen.
:0::curs:
Tuota olenkin ihmetellyt monesti suuntaan ja toiseen. Itse aloitin ensi salikäynnillä (17v super-ruipelo) penkin 50 kg sarjoilla ja 60 kg tuli pari. Jotkut aloittaa 30 kg, jotkut taas 90 kg sarjoilla. Paljonkohan lienee kiinni lihasta, geeneistä tai sisusta...?uga sanoi:Jokainen aloittaa joskus, silti perin mielenkiintoinen lähtötaso.. :piis:
XXL sanoi:Tuota olenkin ihmetellyt monesti suuntaan ja toiseen. Itse aloitin ensi salikäynnillä (17v super-ruipelo) penkin 50 kg sarjoilla ja 60 kg tuli pari. Jotkut aloittaa 30 kg, jotkut taas 90 kg sarjoilla. Paljonkohan lienee kiinni lihasta, geeneistä tai sisusta...?
Mihin sä oikein vastasit? Ei tässä lahjakkuudesta ollut kysymys vaan mistä lähtötaso johtuu.makew sanoi:Vittu ei mitään merkitystä.
:( :itku: :( :jahas: :curs: Jartze sanoi:Kuulin toissapäivänä et ex-muijalla on uus mies.
Tunteet on áivan sekaisin, kun itse en silloista suhdetta lopettanut, ja exäkin puhui että pidettäis "vuoden verran taukoa" kun sen ajatukset on ihan sekaisin... no eipä ollu kovin sekaisin kun parin kuukauden jälkeen on löytynyt uus mies... tai ihmettelinkin jo silloin et mitä vittua joku tahtoo pitää suoraan VUODEN tauon kun tahtoo selvitellä ajatuksiaan? miksei sanonu kuukauden, tai kahden, tai jotain.. mut ei. "vuoden tauko" tottakai kun on vähän tunteet sekaisin... ei voinu suoraan sanoa että hyvästi lähden tästä muille vesille...
olotilat sinä päivänä kun koulussa kaveri kertoi tämän uutisen:
![]()
:( :itku: :( :jahas: :curs:
ja olkapää+ojentaja treeni oli tuhoon tuomittu siltä päivältä, muutenkin koko päivän sairas vitutus... nyt pinnan alla on myllännyt vaan VIHA ja ehkä välillä epätoivoisen miehen suru, kun ensirakkaus on löytänyt toisen miehen, mutta itse tuntuu että en tule koskaan rakastamaan ketään samanlailla...
ja toivon tosiaan, että en ENÄÄN KOSKAAN näe tätä exää....
kai mä nyt vastaan jos mulle soitetaan..oli se vaikka mun exä :lol2: 
MrBuffet sanoi:Aika eikoisia oireita.Ei välttämättä ole paniikikohtaus, itselläni ollut useita, eikä kuvauksesi vastaa omia oireitani.Tosin oireita on monenlaisia.Kannattaisi kuitenkin käydä lääkärissä varmistamassa , ettei ole kyse mistään vakavammasta.

Ilecules sanoi:joo, en minäkään ymmärrä mikä tossa ugan jutussa oli niin hauskaa. itseasiassa aika väsynyttä naureskella tollasella, varsinkin jos on melkein kolmekymppinen.