Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sinttu sanoi:
Rakas papukaijani kakki päähäni. Juuri kun olin pessyt hiukset!!!! :curs:
Ei kukaan haluaisi ottaa vastaan lahjoituksena hieman ilkikurista papukaijavauvaa??

;)

Juu, mä voisin vaihtaa mun veljeni sellaseen, tuplasti vittumasempi ja pitää varmasti enemmän ja rasittavampaa ääntä.

6point sanoi:
Voi helvetti nuita naisia.

Jatkuu...

Nyt meni vielä paremmaksi. Tyttö soittaa alkuillasta että määpä tuunkin teille yöksi. Olin sillain että no tuu vaan jos haluttaa. Koko illan pommitti tekstiviesteillä ja soitteli kuinka sulonen oon ja kehu maasta taivaaseen. No sittenpä pärähtää taas puhelin n. klo 2.00 ja se menee näin:

Tyttö: No moi!
Minä: Moi!
Tyttö: Niin semmonen homma, että mää en tuukkaa sun luokse yöksi vaan haen exän luota avaimet ja lähen kotiin nukkumaan.
Minä: Selvä ja löin puhelimen kiinni. :wall:

Siis ei vittu... "Haen exän luota avaimet". Mitä vittua ne siellä ees tekee. Onko ihmisen ilkeydellä niinku mitään rajaa. Tulin johtopäätökseen että tyttö:
1. On vitun tyhmä
2. Pitää minua vitun tyhmänä
3. Haluaa olla mulle jostakin ihmeen syystä ilkeä

No eipä sillä tää oli mulle vaan helpotus, koska tää oli se lopullinen niitti.

ei sen parempaa tapaa purkaa vitutusta kuin painot.
niille voi huutaa ja kirota niin paljon kuin haluat.
kyllä siinä luovuttaa kun meinaa lähtee taju treenin lopus..

sori kirjoitus virheistä oon kännis :)

6point sanoi:
Jatkuu...

Nyt meni vielä paremmaksi. Tyttö soittaa alkuillasta että määpä tuunkin teille yöksi. Olin sillain että no tuu vaan jos haluttaa. Koko illan pommitti tekstiviesteillä ja soitteli kuinka sulonen oon ja kehu maasta taivaaseen. No sittenpä pärähtää taas puhelin n. klo 2.00 ja se menee näin:

Tyttö: No moi!
Minä: Moi!
Tyttö: Niin semmonen homma, että mää en tuukkaa sun luokse yöksi vaan haen exän luota avaimet ja lähen kotiin nukkumaan.
Minä: Selvä ja löin puhelimen kiinni. :wall:

Siis ei vittu... "Haen exän luota avaimet". Mitä vittua ne siellä ees tekee. Onko ihmisen ilkeydellä niinku mitään rajaa. Tulin johtopäätökseen että tyttö:
1. On vitun tyhmä
2. Pitää minua vitun tyhmänä
3. Haluaa olla mulle jostakin ihmeen syystä ilkeä

No eipä sillä tää oli mulle vaan helpotus, koska tää oli se lopullinen niitti.

on meissä naisissakin kusipäitä. pakko myöntää.. eipä ole tytöllä mitään päässä, kun noin kohtelee miestä. tulee paska fiilis, kun joutuu kohdelluksi kuin ei olisi ja merkitsisi toiselle mitään. itse en tyttöön ottaisi yhteyttä ja enpä kyllä vastaisikaan, jos tämä yrittää soitella.

Menin nukkumaan hyvin väsyneenä ja ajattelin, että uni tulee varmasti nopeasti palloon. Mitä vielä. Alan hikoilemaan kuin pieni sika, jonka jälkeen tuli kylmä hiki ja taas perään saatanan kuuma. Seuraavaksi aloin vapisemaan koko vartalon voimalla ja samalla aloin tuntea aivoissa vasemman puoliskon "vajaatoimintaa", joka vavisutti kropan vasentapuoliskoa. Sillä hetkellä sellanen "nyt mä kuolen"-fiilis iski koko kropan läpi ja tuntu siltä, että aivot lopettaa työskentelyn heti jos nukahdan.

Sen jälkeen oli pakko nousta ylös ja olin kovaa vauhtia lähössä kohti Jorvin sairaalaa. Sain sen verran kuitenki rauhoteltua itteäni, et avasin nopeesti koneen ja vilkasin netistä mihin nämä oireet saattais viitata. Löytyihän ne. PANIIKKIKOHTAUS. Kaikki oireet viittas suoraan siihen.

Lohduttaa hieman ettei mitään sen vakavempaa, mutta vieläkin hieman pelottaa, enkä taida mennä vähään aikaan nukkumaan.

Nämä kaikki tapahtu reilu puol tuntia sitten ja vieläkin on jälkioireita selvästi ilmassa. :(

Hmmm. Oletko ylirasittunut?

Jos toisiaan on kyse ihan paniikkihäiriökohatuksesta, niin sillon on keho semmosessa ylivalppaassa tilassa ja reagoi "ilman mitään selvempää syytä" samalla tavalla kuin katsoisi kauhuleffaa(pulssin nousu jne.)

Jos sulla tulee vastasuudessa samanlainen kohtaus:anna oireiden tulla. Älä keskity niiden peittelyyn vaan yritä rauhotaa ittees.
Ajatusten siirtäminen pois omasta tilasta auttaa(esim. rauhallinen hengittely) tai jonkin esineen hypistely.
JOs ei tuo auta on varmaan syytä hankkia betasalpaajia ne ehkäsee paniikkkihäiriöitä.

Se mikä mua ihmetyttää että sulla ei tavallaan ollu mitään laukasiaa kohtaukselle...

Mä itse sain tossa syssyllä muutamia paniikkikohtauksia julkisisssa kulkuneuvoissa. Syynä mulla niihin oli aikas reilu yliväsymys. Kävin täysin ylikierroksilla. Levolla ne meni sitten ohi.

Jostain syystä mä en oo ihan varma et onko sulla ollu paniikkikohtaus. Sun kantsii tarkkailla tilannetta. JOs alkaa olla usein noita niin pidä kirjaa niistä(aika, kesto ja oireet).

Ota vaan iisisti muutama päivä ja tee asioita jotka on mukavia(ei tarkota nyt treenaamista, jotain muuTA!!!)

*Jepulis, jokohan mulle tulis kohta uni simmuun....

Hannebaali sanoi:
Hmmm. ...
JOs ei tuo auta on varmaan syytä hankkia betasalpaajia ne ehkäsee paniikkkihäiriöitä. ...

beetasalpaaja

Sympaattisen hermoston beetareseptorien vaikutuksia eri kudoksissa estävä lääkeaineryhmä, jota käytetään kohonneen verenpaineen, sepelvaltimotaudin ja rytmihäiriöiden hoidossa.

paniikkihäiriö

kohtauksittainen ahdistus, jolle ominaista toistuvat yllättäen alkavat voimakkaat pelkotilat sekä ruumiillisia oireita (hengenahdistus, sydämentykytys, pahoinvointi)" Lähde: tohtori.fi

Lääkitys on hieman eri näissä kahdessa, mutta siitä voi sitten keskustella lääkärin kanssa.

Noniin kävin tarkistamassa. En minä ihan väärin muistanu... beetasalpaajia on käytetty hoitona(adrenaliinin hallinta...?), mutta todettu tehottomaksi.
Nykyisin käytetään serotoniinin tuotantoon vaikuttavia lääkkeitä ja masunnuslääkkeitä.

Tsau!

Hannebaali sanoi:
Hmmm. Oletko ylirasittunut?

Jos toisiaan on kyse ihan paniikkihäiriökohatuksesta, niin sillon on keho semmosessa ylivalppaassa tilassa ja reagoi "ilman mitään selvempää syytä" samalla tavalla kuin katsoisi kauhuleffaa(pulssin nousu jne.)

Jos sulla tulee vastasuudessa samanlainen kohtaus:anna oireiden tulla. Älä keskity niiden peittelyyn vaan yritä rauhotaa ittees.
Ajatusten siirtäminen pois omasta tilasta auttaa(esim. rauhallinen hengittely) tai jonkin esineen hypistely.
JOs ei tuo auta on varmaan syytä hankkia betasalpaajia ne ehkäsee paniikkkihäiriöitä.

Se mikä mua ihmetyttää että sulla ei tavallaan ollu mitään laukasiaa kohtaukselle...

Mä itse sain tossa syssyllä muutamia paniikkikohtauksia julkisisssa kulkuneuvoissa. Syynä mulla niihin oli aikas reilu yliväsymys. Kävin täysin ylikierroksilla. Levolla ne meni sitten ohi.

Jostain syystä mä en oo ihan varma et onko sulla ollu paniikkikohtaus. Sun kantsii tarkkailla tilannetta. JOs alkaa olla usein noita niin pidä kirjaa niistä(aika, kesto ja oireet).

Ota vaan iisisti muutama päivä ja tee asioita jotka on mukavia(ei tarkota nyt treenaamista, jotain muuTA!!!)

*Jepulis, jokohan mulle tulis kohta uni simmuun....

Sain sitten nukahdettua erittäin nopeesti, n. tunti kohtauksen jälkeen. Jouduin valitettavasti heräämään jo 4 tunnin unien jälkeen, joten aika aika epätodellinen olo on vieläkin. Johtunee osittain ainakin väsymyksestä.

En voi sanoa, että olisin ylirasittunu. Aivan saatanan väsyny kyllä olin. Valvoin käytönnössä pari vikaa tuntia väkisin. Laukaisija kohtaukselle saattoi olla toinen kipeä paikka(outo mesta) ja korvan tinnityksen(jatkuvaa tinnitystä jo vuodesta 1999) hetkellinen koveneminen.

Oon aina ollu erittäin herkkä oman terveyteni suhteen, koska en ole lähes ikinä kipeä. Sitten kun jotain ilmaantuu, niin alan ajatella välittömästi pahinta. Yöllä epäilin tietysti, et nyt mulla on aivokasvain... :david:
Juuri mistä puhuit, että sulkee ajatukset pois ei ollut aluksi mitään hyötyä, vaan piti heti alkaa ettiä tietoa netistä jotta rauhoittuisin. Auttoihan se. Sen jälkeen uskottelin itselleni ettei tässä nyt suurta hätää ole ja aloin nukkumaan.

Nyt ollaan sitten tarkailuvaiheessa ja katellaan et mitä tuleman pitää. Vuokrasin pari leffaa ja alan kohta toljottamaan niitä. Treenit jätän ainakin tältä päivältä väliin. Vitun jees kun SM-kisat kolkuttelee kohta oven takana...

juu sanoi:
Laitoin ice poweria jalkoihin ja kävin käsiä pesemättä kusella... :itku:

:offtopic:
Miten hitossa toi voi "vituttaa niin ankarasti"?
Pippelihän on melko tulessa mutta en itkeämään alkanut, kun kerran satuin tekemään tuon virheen tekemään..(ice poweria selkälihaksiin ja heti perää kuselle...).
Hassu sattumus mutta ei itkemisen aihe. Mä en käsitä...
edit: :rolleyes:
edit: kirotushäröjä

KyntöSika sanoi:
Menin nukkumaan hyvin väsyneenä ja ajattelin, että uni tulee varmasti nopeasti palloon. Mitä vielä. Alan hikoilemaan kuin pieni sika, jonka jälkeen tuli kylmä hiki ja taas perään saatanan kuuma. Seuraavaksi aloin vapisemaan koko vartalon voimalla ja samalla aloin tuntea aivoissa vasemman puoliskon "vajaatoimintaa", joka vavisutti kropan vasentapuoliskoa. Sillä hetkellä sellanen "nyt mä kuolen"-fiilis iski koko kropan läpi ja tuntu siltä, että aivot lopettaa työskentelyn heti jos nukahdan.

Sen jälkeen oli pakko nousta ylös ja olin kovaa vauhtia lähössä kohti Jorvin sairaalaa. Sain sen verran kuitenki rauhoteltua itteäni, et avasin nopeesti koneen ja vilkasin netistä mihin nämä oireet saattais viitata. Löytyihän ne. PANIIKKIKOHTAUS. Kaikki oireet viittas suoraan siihen.

Lohduttaa hieman ettei mitään sen vakavempaa, mutta vieläkin hieman pelottaa, enkä taida mennä vähään aikaan nukkumaan.

Nämä kaikki tapahtu reilu puol tuntia sitten ja vieläkin on jälkioireita selvästi ilmassa. :(
Aika eikoisia oireita.Ei välttämättä ole paniikikohtaus, itselläni ollut useita, eikä kuvauksesi vastaa omia oireitani.Tosin oireita on monenlaisia.Kannattaisi kuitenkin käydä lääkärissä varmistamassa , ettei ole kyse mistään vakavammasta.

Mitä, tällainen thread missä voi ihan päästellä tunteita vapaaks?

Okei.

Mua vituttaa, kun vanhoja viestejä ei voi quotata, tai tuoda esiin, on se kuitenkin parempi kuin aloittaa new thread.
Sanotaan: on parempi postittaa vanhaan threadiin kuin aloittaa uusi. Mutta ei se näköjään ole niin. Loppuun kuluttu asia? Ei se ole. Tulee varmaan uusia jäseniä, jotka sitten alkaa postaa uusia thredejä, mutta jos vanha threadi on nähtävissä, niin sehän olisi hyvä. Vittu eihän se ole mun tehtävä tuoda vanhoja thredejä julki, mutta kun mä selaan näitä sivuja, en mä rupee luomaan uutta threadia ja jos nään vanhan thredin missä ei ole vastattu mun kysymykseen taikka muuten vaan voi tuoda oman ajatuksen ilmi, niin se on huomattavasti parempi kirjoittaa siihen vanhaan threadiin.

Mä katoin läpi, tuolla on 5 tai enemmän threadia kysymyksiä solariumista, vitamiineistä, palkkareista... jne. Mut mä en aloitakkaan uutta thrediä, vaan käytän niitä vanhempia threadeja. Eikös se ole se tarkoitus... TIETYSTI se on!

Okei, sitten mua vituttaa kun usa sotii arabimaita vastaan, usan pitäisi vetää joukot pois arabimaista ja lakkauttaa rahatuki israelin armeijalle.

Sitten mua vituttaa kun on öljypäästöjä ja muita paskamönjiä meressä.

Mua vituttaa eläinten salametsästys, mua vituttaa demokratian huonot puolet ja kommunismin huonot puolet.

Mua vituttaa homoavioliitot, ja perkele jos ne hyväksyy homoparien adoptiolapset niin there's gonna be HELL to pay! Sama juttu lesboavioliitoista.

Sit mua vituttaa jos salikortti on vanha ja unohdin lataa sen ja viikonloppuna ei ole saliomistaja paikalla JA PERKELE kun täytyy keksiä sitten jotain muuta.

Vituttaa kun ihmiset arvostelee kehonrakentajia aivottomiksi, vittu ITE ootte aivottomia!

Sitten mua vituttaa työnantajan hirveä hengityksen haju.

ROOOOOOAAAAAAARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! :curs:

oke, nyt meen vetää sheikin ja rasvatonta kalkkunaa ja ruisleipää.

MEV sanoi:
Mua vituttaa, kun vanhoja viestejä ei voi quotata...

Voipas, käytät vaan sitä viestin oikeassa alakulmassa olevaa reply-näppäintä. Tosin, jos viesti on kovin pitkä, sitä tuskin kannattaa quotata kokonaan... ;)

Itseäni vituttaa tällä hetkellä tämä &%"?£${[£!!!:n romu, jota myös tietokoneeksi kutsutaan. En saa toimimaan niin Ad-Awarea kuin Spybotiakaan, kun koko ajan tulee vaan se v**un laiton toiminto ja ohjelma lopetetaan :curs: :wall: :curs:

[mod]Koita nyt pikkuhiljaa rauhoittua, viestejä poistetaan jos siihen katsotaan olevan aihetta ja sillä selvä. Tutustu sääntöihin! -JohnnyB[/mod]

Joku työpaikan uroksista näytti taas miten sitä penkkiä treenataan. Femmat tangon päihin ja sitten tiukka kuuden toiston sarja. Suorittajana joku <30v noin 185cm tikkuniska. Ainakin treeni menee tarpeeseen, propsit siitä. Mutta vähän kyllä hymyilytti, ei voinut mitään, yleensä tytötkin tekevät 30 kilolla pidempiä sarjoja.

uga sanoi:
Joku työpaikan uroksista näytti taas miten sitä penkkiä treenataan. Femmat tangon päihin ja sitten tiukka kuuden toiston sarja. Suorittajana joku <30v noin 185cm tikkuniska. Ainakin treeni menee tarpeeseen, propsit siitä. Mutta vähän kyllä hymyilytti, ei voinut mitään, yleensä tytötkin tekevät 30 kilolla pidempiä sarjoja.

Jokainen treenaa painoillaan.

Back
Ylös Bottom