Pohjustukseksi, erosta n. kuukausi ja koska uutta asuntoa en oo vielä saanut, niin asun ex:n kanssa samassa.
Elikäs ex-anopin vierailu oli tiedossa, joten ei muuta kun baariin karkuun.
Nukkumatti alkoi kutsumaan joskus 04 aikoihin ja raahasin perseeni takas kämpille. Pienessä jurrissa sitten hiippailen sisään ja meen keittiöön syömään ja juomaan nottei katabolia iske (asiat tärkeysjärjestykseen).
Nii voi helevetti, minkä siivon olivat pitäneet. Saan siinä sitten kuningasajatuksen että ois varmaan aamulla mukavampi nousta jos ei olis niin paha siivo ja laitan paikkoja keittiössä järjestykseen. Siis en siivonnu vaan järjestelin. Vitutti!
Söin ja nukkumaan.
10:15 herään siihen kun ex-anoppi runkkaa ulko-oven lukkoa ja koitta opetella käyttämään sitä. VITTU ETTÄ MINÄ INHOAN TYHMIÄ IHMISIÄ! saatana! Vartti siinä menee, se luovuttaa ja laittaa oven hollille, eli ei paina sitä kiinni asti. Oven ois saanu siis ihan vetämällä auki, kiitän onneani että heräsin.
Käyn vetämässä oven kiinni ja ajattelin että samapa tuo on jo nousta ylös ja mennä suihkuun.
Nooh, mitäpä näenkään kun kävelen keittiön ohi! Päästä alkaa napse kuulua kun menee verisuonia poikki. Vittu siellä oli taas kaikki levällään. Viimeiset kahvit oli käytetty siihen että saahaan seisottaa yli puol pannua kahvia kylmäksi. Pöydälle oli jätetty maito, voi, yms lämpenemään ja pilaantumaan, saatanansaatana. :curs:
Yhessä kupissa oli juomaton kahvi. *kiroilua* Siis koko homma oli jätetty kuin paska perseestä. vitunvittu!
Lyön leikkuulautaan leipäveitsen pystyyn, kiroilen ja menen sinne helvetin suihkuun.
Suihkun jälkeen siivoan keittiön ja tässä vaiheessa vituttaa niin paljon ettei pysty syömään.
Ajattelinpa siinä sitten kun oli muutenkin perjantai ja siivouspäivä, että nyt kun oon yksin niin siivoan koko paskan kämpän ja tuuletan. Reilu kolme varttia siinä menee, oon ihteeni tyytyväinen, raahaan perseen koneen ääreen ja alan kuuntelemaan rammsteinia. 10 minuuttia menee ja tämä saatana jokinorsu tulee takas. Muutama verisuoni katkesi lisää. Ohimossa tykyttää kevyt krapula ja vitutus käyrä on äärimmäisen hyvässä nousussa. Tässä vaiheessa käy ajatus että jos soittasin poliisit ja pyytäsin poistamaan anopin vittuun kotirauhaan vedoten. Jätän asian sikseen ja ryhdyn umpimieliseksi eli vastailen yhdellä, korkeintaan kahdella sanalla ex-anopin kysymyksiin. Lopulta se meni sitten keittiöön tekeen jotain ***vetin pasteijoita... Ajattelinpa että just siivosin sen, saatana. *rips* kuului jälleen päästä.:wall:
Nooh, kävinpä sitten juomassa keittiössä, niin mitä näinkään! VOIHELEVETIN HELEVETTI SE pattipolvinen nauta oli nostanu keittiön roskapussin tiskipöydälle. Sieltäpä sitten paisto kivasti kananmunankuoret ja vanhat kahvinsuodatinpussit yms. paskat. PERKELEEN PERKELE!
Mieleeni hiipii ajatuksia erillaisista kidutuskeinoista...
Iltapäivään sitten menee leffaa katellessa ja koneella istuen.
Iltapäivällä sitten kun ite ex tulee koulusta, keitetään kahvit ja siinä sitten sivistyneesti keskustellen:
Ex: Mitäs teit tänään?
mä: Enpä juuri mitään...
Ex-anoppi: No, olithan sä siivonnu aamupalan.
mä: njoo... (Samalla takaraivossa huutaa ajatus että etkö saatanan luuska huomannu että täällä on kans imuroitu ja mopattu. saatana syököön suolesi elävästä ruumiistasi). :curs: :wall:
Ex ja ex-anoppi jatkaa keskustelua jostain helvetin takin napeista jotka pitäs vaihtaa. Ite painun kauppaan.
Takasin tullessani ex-anoppi istuu keittiössä ja ratkoo jostain takista nappeja. Arvatkaapa syytääkö se ne langat pätkät kaikki lattialle. No vittu sinnehän ne meni ja ihan kaikki. Ex sitten ottaa kysyy että toitko niitä nappeja. MITÄ VITUN NAPPEJA? en oo tuonu, eikä mua kiinnosta. Ja oisko muka pitäny? "mähän sanoin sulle". Mä: "joo joo" (hanki elämä).
Antakaa lihakirves niin tulee murhatapposurma.
Tuo päivä perjantai 17.12.2004 oli yhtä helvettiä. Toivottavasti en joudu kokemaan ihan heti ihan samanlaista...
Ai niin.. Jos en ois eronnu, niin joulu ois voinu olla mielenkiintoinen sillä appivanhemmat uhkas tulla jouluksi meille. Kiitän nyt onneani ettei näin tule käymään.
Edit. Onko kellään tiedossa tietokone peliä jossa voisi kiduttaa ihmisiä?