Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Antzu sanoi:
Tää tapahtui viime perjantai-iltana, n. klo 22. Oli aika pimeää, ja tuli jotain räntäpaskaa, jonka vuoksi oli huono ajokeli ja näkyvyys. Eli: Käännyin moottoritien kiihdytyskaistalle, ja huomasin, että joku auto roikkui aika lähellä perseessä, en nähnyt mikä auto oli, sillä ainoo mitä peileistä näin oli kirkkaat ajovalot. Kiihdytin liittymässä vähän yli kahdeksaankymppiin ja ihmettelin kun auto roikkui edelleen ihan perseessä kiinni. Siirryin moottoritielle, nopeutta oli noin 85-90 km/h mittarin mukaan... takana oleva auto edelleen huolestuttavan lähellä. Jos olisin joutunut tekemään äkkijarrutuksen, niin takanaoleva ei olisi ehtinyt jarruttaa vaikka olisi ollut yli-inhimilliset refleksit. No siinä se sitten roikkui puskurissa kiinni ehkä puolisen minuuttia, kunnes siirtyi vierelle. Ja jumalauta: valkoinen vanhemman mallinen poliisi-mondeo, josta kaksi äijää tuijottaa!!! Mulla ei ole mitään auktoriteettiongelmaa, mutta tossa tilanteessa olis kyllä tehnyt mieli huitasta käsi ulos ikkunasta keskisormi pystyssä ja avata sanainen arkku päin naamaa. Pienillä teoilla onnnistuu noikin pilaamaan maineensa, sillä tähän mennessä mulla on ollut melko hyvä kuva poliiseista. Oli varmaan yksittäistapaus, mutta toi oli niin selvää provosointia, että jos tossa tilanteessa ois jostain syystä tullut sakot, niin olis muutamat peliverkkarit revenny. Olin liikkeellä normaalilla henkilöautolla, eli ei mitään teinihärväkkeitä. Yrittäkää nyt joku vielä perustella tota poliisien toimintaa, niin saan purkaa aggreja.

Täysin käsittämätöntä toimintaa poliiseilta, olisin kyllä itse katsonut missä vaiheessa nää menee vaikka kahville ja mennyt piruuttani kyselemään että eikö poliiseja koske liikennelait ollenkaan.

Antzu sanoi:
Oli aika pimeää, ja tuli jotain räntäpaskaa, jonka vuoksi oli huono ajokeli ja näkyvyys. Eli: Käännyin moottoritien kiihdytyskaistalle, ja huomasin, että joku auto roikkui aika lähellä perseessä, en nähnyt mikä auto oli, sillä ainoo mitä peileistä näin oli kirkkaat ajovalot. Kiihdytin liittymässä vähän yli kahdeksaankymppiin ja ihmettelin kun auto roikkui edelleen ihan perseessä kiinni. Yrittäkää nyt joku vielä perustella tota poliisien toimintaa, niin saan purkaa aggreja.

Paskasta kelistä johtuen ajaneet lähelle nähdäkseen rekkarin > autokyselyä kehissä, ehkäpä jopa kortti autolla :evil: Ole ylpeä, koko maakunta tietää nyt korttitietosi, osoitteesi ja autosi speksit. Onnitteluni! :david:

keijo s sanoi:
Paskasta kelistä johtuen ajaneet lähelle nähdäkseen rekkarin > autokyselyä kehissä, ehkäpä jopa kortti autolla Ole ylpeä, koko maakunta tietää nyt korttitietosi, osoitteesi ja autosi speksit. Onnitteluni!

Se sama auto ajo perässä mielestäni jo ennen tota liittymää. Jos ne jotain tietoja olis tarkistellut, niin varmaan ois tehny sen siinä vaiheessa. Puskuriin ne liimantu kiinni nimittäin siinä vaiheessa kun lähdin kiihdyttämään motarille.
Rekisterikilpi näkyi varmasti vähän kauemmaksikin, kuin siihen 2-3 metrin päähän, vaikka olis ollu vähän likinäkönenkin poliisi.

Ne yritti provosoida vaan ajamaan kovempaa, jotta ois saanu lyödä lapun kouraan. That's it.

Kyllä vastaavanlaista poliisin käytöstä on yllättävän moni puhunut. Toinen tapaus on se, että jäädään ajamaan eteen n. 5 km/h alle nopeusrajoituksen ilman mitään syytä ja liikennettä vähän. Eli kiinnostaa kyllä itseäkin jos tähän oikeasti on joku järkiselitys.

Mutta ei tehdä tästä silti mitään poliisiväittelyketjua, vaan pidetään tää vitutuksen purkamisena edelleen.

Päivitystä tilanteeseen:

Poliisista soitettiin ja varastettuhan se oli se toinen auto. Vielä paskempi juttu on se, että se kuski pääsi kuin pääsikin pakoon. :curs:

Soitin vakuutusyhtiöön ja sieltä on nyt tulossa sitten vahinkoilmoitus mulle postissa jonka sitten allekirjotan ja lähetän takas. Vakuutusyhtiö myös pyytää poliisilta lausunnon tapahtuneesta. Vakuutustarkastaja myöskin soittaa mulle vielä asiasta. Menee tutkimaan auton ja tekee päätöksen lunastuksesta. Ja vielä täytyy keskustella siitä, otetaanko korvaukset sen varastetun auton liikennevakuutuksesta, vai sitten mun kasko - vakuutuksesta, joka on ns. täyskasko. Saas ny nähdä sitten että kumpi on edullisempi vaihtoehto.

Ihan perseestä. Oon nyt sit ilman autoo täs näi. Mielialan kohotukseks oon kattonut autokauppojen sivuilta uutta kärryä.

He***tti, ku narkkarit soittelee ja uhkailee tulla käymään. Itse en edes tunne niitä, mut jotai yhtä sukulaitani vastaan niillä on, eivät ole mielissään ku en antanu sen puhelinnumeroo. :curs:

Vituttaa, kun yksi päivä lähdin koulusta linja-autolla, ja puhuin kavereiden kans bussissa niin joku pummi/juoppo rupes vittuilee, ja kehuun omia saavutuksia ja opiskelujaan. No nauroin vaan, mutta siitä se apina ei tykännyt ja rupesi haastamaan riitaa, ja sano et se vanhana nyrkkeilijänä hakkaa mut :D Olisin varmasti pystyny vääntään sen solmuun ja nakkaan katolle jos olisin halunnu, vaan en kehdannut, kun oli niin vanha ja RUMA :D

Voi PERSEEN PERSE!
Duunissa muille jaettiin 400€:n palkkioita uuden tietojärjestelmän käyttöönoton puitteissa ja yllättäin She Devil, joka on raatanut ihan yhtä paljon ja välillä enemmänkin saman asian parissa, ohjeistanut näitä palkkion saaneita henkilöitä ja vieläpä korjannut niiden monia virheitä, jää ilman palkkiota!!!! :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:
Voi vittujen vittu mä sanon. Otin asian puheeksi ylemmällä tasolla, mutta eipä auttanut sekään. On tämä elämä epäreilua, tästä firmasta täytyy päästä äkkiä pois. Ja tämä ai ole ainut asia missä firman tasolta on meikäläistä kohdeltu kaltoin.

She Devil sanoi:
Voi PERSEEN PERSE!
Duunissa muille jaettiin 400?:n palkkioita uuden tietojärjestelmän käyttöönoton puitteissa ja yllättäin She Devil, joka on raatanut ihan yhtä paljon ja välillä enemmänkin saman asian parissa, ohjeistanut näitä palkkion saaneita henkilöitä ja vieläpä korjannut niiden monia virheitä, jää ilman palkkiota!!!! :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:
Voi vittujen vittu mä sanon. Otin asian puheeksi ylemmällä tasolla, mutta eipä auttanut sekään. On tämä elämä epäreilua, tästä firmasta täytyy päästä äkkiä pois. Ja tämä ai ole ainut asia missä firman tasolta on meikäläistä kohdeltu kaltoin.

Onko niin, ettei niittää voi sieltä minne koskaan ei kylvetty? Ei muuta kuin uuden firman purjeisiin niittämään ahkeran työn rukista viljaa. :love:

Heti kun vaan löytyy uutta työtä niin tämä tyttö nostaa kytkintä!
Ainut huono juttu vaan on siinä, että asun kaksikielisessä kaupungissa, mutta en ole kaksikielinen. Sen takia minut tyrmätään heti kättelyssä.
Ymmärrän ja pystyn lukea ruotsia, puheentuottaminen vaan ei ole kovin sujuvaa. No, tasan ei käy onnen lahjat. :(

Voi perseen perse... nyt vituttaa taas kybällä, enpä viitti mitään tunnustella kun moni Hupen tuntee livenäkin... :curs:
99% vitutuksen syistä on tän thredin mukaan naiset... :rolleyes:

Menee niin päin persettä etten tieä pitäskö itkee vai nauraa! Ei oo duunii, ei opiskelupaikkaa, kela uhkaa lakkauttaa tuet ja parisuhde rakoilee vakavasti. Vähän semmonen olo, että kohta ihan tyhjän päällä ollaan. Onneksi on tuo koira piristämässä, mutta mikäli tässä ero tulee, niin se jää isännälle, eipä tuota minulla ole varaa mitään koirua pitää yksin...

hävitin lauantaina avaimet baariin... ja jouduin vielä odottelemaan että pääsis sisälle..

vituttaa se ku kaverit soittaa keskellä viikkoa illalla yhentoista jälkeen et "nyt saat kuskata mua baariin ja takas" PRKL! jos soittais aikasemmin ni ok.. mut oon jo koneella ni ei vaan jaksa.. tiedättekö tunteen?

Vituttaapi flunssa. Varsinkin aamuselta kaikkein pahin. Pelottaa mennä nukkumaan jo

Vituttaa kaikki insinöörijakauksella ja Simo Frangen pokilla varustetut äijät ,jotka selittävät suu vaahdossa jostain innovaatiosta ja teknologia yhteiskunnasta. :curs:

Back
Ylös Bottom