Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vittu että vituttaa!!!Oon varmaan 3kk:ta etsinyt sopivan hintaista yksiötä tuloksetta paikkakunnalta jonne menen opiskelemaan 10.1.2005!!!Alkaa usko loppua.Joo.no kyllähän näitä asunnon tarjoajia on,mutta ne vuokrat..aargh +400e/kk jostain käpysestä 30neliön yksiöstä jostain takaa uralin..joo varmana otan.Ennemmin vaikka kävelen tuon 90km kouluun joka aamu.Parhaita ovat sitten nämä vanhat miehet,jotka etsivät saunaseuraa ja selänpesijää..huh..esimerkiksi yksi papparainen soitti ja sanoi melkein aluksi et"Mie Lämmitän saunan joka maanantai,nii voidaan yhdessä sitten saunoa".Arvaa oliko olo :hyper: ....vitut se ollut..olo oli pikemminkin :david: :urjo:

Miks tää asunnon saaminen pitää olla näin vaikeata.Opiskelija-asunnotkin on täynnä kuin huoran vittu perjantai-iltana..prkl et vituttaa..ahistaa... :wall:

Jeps... bänksithän siitä tuli pitkästä väännöstä ja eikun muuttamaan taas... noh... Hupella näyttää asiat olevan vielä paljon huonommin, joten koitan olla valittamatta ja tyydyn ottamaan osaa... ton täytyy tehdä kipeää... koita nyt silti olla tappamatta ihmisiä tms. :(

Kaikki on niin hyvin, että on perkeleen tylsää. Kun mikään ei tunnu miltään. Kaikkea on, kaiken olen saavuttanut ja saan suurinpiirtein kaiken minkä haluan. Ja täysin omilla rahkeilla. Tunnen sympatiaa Patrick Batemaniin, täydellisyyteen turhautumiseen, vaikken olekaan täydellinen. Sota piristäisi kummasti päivää. Kyllä miehen pitäisi kokea haavoittuminen ja tulitaistelu kerran eläissään. Silloin saisi taas olla oma itsensä ja haistattaa vitut perustelluille järkisyille ja lässytykselle. Kipu on väliaikaista, kunnia on ikuista. Vittu, kun en elänyt osasto T:n aikana. Aikana, jolloin pystyvyys mitattiin aivan muilla mittareilla, eikä vitun business skilleillä taikka powerpointin kuninkuusrunkkaamisella.

Lässyn lässyn hakkaan näppistä äänestän iltalehden päivän kysymystä lässyn lässyn team meeting lässyn lässyn competence effiency lässyn lässyn pullat kahvipöydällä. VITTU ANNA LIPPAITA. LÄÄKINTÄMIES. LATAA, TÄHTÄÄ, AMMU, SIEDÄ, SELVIYDY. KUOLEMA, RÄJÄHDYS, PIERU JA PITKÄ NORTTI.

Saatanan pullasorsalaumat, ette edes tiedä elävänne.

"Tahdon kuolla suuressa voittotaistelussa." - George S. Patton-

p.s. ihan vitusti helpotti

Random sanoi:
noh... Hupella näyttää asiat olevan vielä paljon huonommin, joten koitan olla valittamatta ja tyydyn ottamaan osaa... ton täytyy tehdä kipeää... koita nyt silti olla tappamatta ihmisiä tms. :(
Noh, kestihän sitä onnea 11 vuotta...

Saatana sattuipa tossa pari viikkoo sitten "pikku" työtapaturma,
meni oikea olkapää paskaks, sieltä tod.näk. repes jotain. Nyt on sit juostu lääkäreillä ja ens viikolla menen
magneettikuvaukseen, josta sitten selviää pitääkö olkapää leikata.

Sehän tietäis useamman kuukauden huilia salitouhuista :wall:, saa sanoa
lihoille good bye.. Sitten vielä vakuutusyhtiökin meinaa vittuilla, ne kun nyt
miettii et korvaavatko kuvauksen yksityisellä vai julkisella puolella, julkinen =
useamman kuukauden jono, prkle!! :curs: :curs:

Vamman takia tulee rahallisestikin jokunen tonni takkiin, kun toista duuniani en pysty yks-kätisenä hoitamaan.

Saatana että vetää vielen matalaks tällainen, sitä terveyttä kun ei osaa
arvostaa ennen kuin sen menettää :down: .

Nyt nyppii!! :wall:
Miksi kaikki pitää oppia kantapään kautta?
Kesällä kun laskin kulutustani pitemmillä aikaväleillä, sain aika lähelle usein 3500-3600kcal. Mutta ihan dieetin loppumetreillä pari kertaa laihtumisesta ja syömisestä päättelin että kulutus olikin noin 3800-3900, minkä myin itselleni sitten ehkä parantuneesta aineenvaihdunnasta ja raskaammasta treenistä.

Mutta nyt kun ynnäilin, olen noin 3 pv kiristellyt, joten nesteet pitäs olla kohtuu pienellä, kuukaudessa painoa noin 3.5kg lisää, = 900gr viikko, ja olen syönyt noin 4300kcal /pv. Eli tuollakin matikalla se oikea kulutus on ollut vain 3500kcal. :wall:

Vyötärölle kertyminen on kyllä enemmän omaa mokaa, suklaata on tullut syötyä kuukauden aikana ehkä 8 levyä sillain pikkuhiljaa, mutta että sen lisäksi piti vielä laskea pieleen :wall: Ois totakin vahinkoa saanut vähän pienemmäksi.

Pitää kai korvata karkit prodepatukoilla, sairaan kalliita ne on, mutta oppiipahan...

Eugen sanoi:
Kaikki on niin hyvin, että on perkeleen tylsää. Kun mikään ei tunnu miltään. Kaikkea on, kaiken olen saavuttanut ja saan suurinpiirtein kaiken minkä haluan. Ja täysin omilla rahkeilla. Tunnen sympatiaa Patrick Batemaniin,

Se, että luulee saavuttaneensa kaiken mitä haluaa, on tietämättömyyttä.

btw. Patrickin tuplat edestä "in action" oli kyllä liikuttavan hieno kohtaus.

Salikomediaa ala kiinalainensirkus.

Tässä viikolla tuli vastaan aika mielenkiintoinen treenaajaryhmä joka koostui kahdesta aasialaisesta (japani/kiina?) miehestä ja ilmeisesti heidän tyttöystävistään. "Treeni" oli lähempänä sirkusesitystä kuin punttitreeniä. Kuntopyörällä treenattaessa oli tärkeintä se kuka pääsee kovempaa ja kauhulla odotin että milloin se pyörä laukeaa. Kyykkäyspaikalla ei yllätys yllätys tehty kyykkyä vaan nämä 140cm tytöt harrastivat siinä jonkinnäköistä telinevoimistelua niin että tanko pysyi siis kokoajan telineessä.... Vauhti oli muutenkin hurjaa ja loppuhuipennus tapahtui Concept 2 soutukoneessa, enpä ole ennen uskonut että siitä laitteesta voi tippua pois mutta tulipahan tämäkin todistettua kun toinen pojista tipahti laitteesta täydessä vauhdissa :D

Latsi sanoi:
Se, että luulee saavuttaneensa kaiken mitä haluaa, on tietämättömyyttä.

btw. Patrickin tuplat edestä "in action" oli kyllä liikuttavan hieno kohtaus.

En tietenkään ole saavuttanut kaikkea. Mutta olen saavuttanut sen minkä olen halunnut. Siis uusiin tavoitteisiin. Jookos.

Näin sieluni silmin sen kohtauksen. Nuuska oli lentää suustani tota sun viestiä lukiessa. Kiitos.

Pohjustukseksi, erosta n. kuukausi ja koska uutta asuntoa en oo vielä saanut, niin asun ex:n kanssa samassa.
Elikäs ex-anopin vierailu oli tiedossa, joten ei muuta kun baariin karkuun.
Nukkumatti alkoi kutsumaan joskus 04 aikoihin ja raahasin perseeni takas kämpille. Pienessä jurrissa sitten hiippailen sisään ja meen keittiöön syömään ja juomaan nottei katabolia iske (asiat tärkeysjärjestykseen).
Nii voi helevetti, minkä siivon olivat pitäneet. Saan siinä sitten kuningasajatuksen että ois varmaan aamulla mukavampi nousta jos ei olis niin paha siivo ja laitan paikkoja keittiössä järjestykseen. Siis en siivonnu vaan järjestelin. Vitutti!
Söin ja nukkumaan.
10:15 herään siihen kun ex-anoppi runkkaa ulko-oven lukkoa ja koitta opetella käyttämään sitä. VITTU ETTÄ MINÄ INHOAN TYHMIÄ IHMISIÄ! saatana! Vartti siinä menee, se luovuttaa ja laittaa oven hollille, eli ei paina sitä kiinni asti. Oven ois saanu siis ihan vetämällä auki, kiitän onneani että heräsin.
Käyn vetämässä oven kiinni ja ajattelin että samapa tuo on jo nousta ylös ja mennä suihkuun.
Nooh, mitäpä näenkään kun kävelen keittiön ohi! Päästä alkaa napse kuulua kun menee verisuonia poikki. Vittu siellä oli taas kaikki levällään. Viimeiset kahvit oli käytetty siihen että saahaan seisottaa yli puol pannua kahvia kylmäksi. Pöydälle oli jätetty maito, voi, yms lämpenemään ja pilaantumaan, saatanansaatana. :curs:
Yhessä kupissa oli juomaton kahvi. *kiroilua* Siis koko homma oli jätetty kuin paska perseestä. vitunvittu!
Lyön leikkuulautaan leipäveitsen pystyyn, kiroilen ja menen sinne helvetin suihkuun.
Suihkun jälkeen siivoan keittiön ja tässä vaiheessa vituttaa niin paljon ettei pysty syömään.
Ajattelinpa siinä sitten kun oli muutenkin perjantai ja siivouspäivä, että nyt kun oon yksin niin siivoan koko paskan kämpän ja tuuletan. Reilu kolme varttia siinä menee, oon ihteeni tyytyväinen, raahaan perseen koneen ääreen ja alan kuuntelemaan rammsteinia. 10 minuuttia menee ja tämä saatana jokinorsu tulee takas. Muutama verisuoni katkesi lisää. Ohimossa tykyttää kevyt krapula ja vitutus käyrä on äärimmäisen hyvässä nousussa. Tässä vaiheessa käy ajatus että jos soittasin poliisit ja pyytäsin poistamaan anopin vittuun kotirauhaan vedoten. Jätän asian sikseen ja ryhdyn umpimieliseksi eli vastailen yhdellä, korkeintaan kahdella sanalla ex-anopin kysymyksiin. Lopulta se meni sitten keittiöön tekeen jotain ***vetin pasteijoita... Ajattelinpa että just siivosin sen, saatana. *rips* kuului jälleen päästä.:wall:
Nooh, kävinpä sitten juomassa keittiössä, niin mitä näinkään! VOIHELEVETIN HELEVETTI SE pattipolvinen nauta oli nostanu keittiön roskapussin tiskipöydälle. Sieltäpä sitten paisto kivasti kananmunankuoret ja vanhat kahvinsuodatinpussit yms. paskat. PERKELEEN PERKELE!
Mieleeni hiipii ajatuksia erillaisista kidutuskeinoista...
Iltapäivään sitten menee leffaa katellessa ja koneella istuen.
Iltapäivällä sitten kun ite ex tulee koulusta, keitetään kahvit ja siinä sitten sivistyneesti keskustellen:
Ex: Mitäs teit tänään?
mä: Enpä juuri mitään...
Ex-anoppi: No, olithan sä siivonnu aamupalan.
mä: njoo... (Samalla takaraivossa huutaa ajatus että etkö saatanan luuska huomannu että täällä on kans imuroitu ja mopattu. saatana syököön suolesi elävästä ruumiistasi). :curs: :wall:
Ex ja ex-anoppi jatkaa keskustelua jostain helvetin takin napeista jotka pitäs vaihtaa. Ite painun kauppaan.

Takasin tullessani ex-anoppi istuu keittiössä ja ratkoo jostain takista nappeja. Arvatkaapa syytääkö se ne langat pätkät kaikki lattialle. No vittu sinnehän ne meni ja ihan kaikki. Ex sitten ottaa kysyy että toitko niitä nappeja. MITÄ VITUN NAPPEJA? en oo tuonu, eikä mua kiinnosta. Ja oisko muka pitäny? "mähän sanoin sulle". Mä: "joo joo" (hanki elämä).
Antakaa lihakirves niin tulee murhatapposurma.

Tuo päivä perjantai 17.12.2004 oli yhtä helvettiä. Toivottavasti en joudu kokemaan ihan heti ihan samanlaista...

Ai niin.. Jos en ois eronnu, niin joulu ois voinu olla mielenkiintoinen sillä appivanhemmat uhkas tulla jouluksi meille. Kiitän nyt onneani ettei näin tule käymään.

Edit. Onko kellään tiedossa tietokone peliä jossa voisi kiduttaa ihmisiä?

Ei helvetti Ankka tota sun tarinaa, sitä jo kuvitteli itsensä tilanteeseen. Loistavasti kirjoitettu, tollasta vaan ei halua kokea eikä edes pahimmalle vihamiehelleen toivoa.

Huhhuh! Ei voi Ankan tarinaan muuta sanoa, kuin että oot todella kärsivällinen jannu. :worship:

Tuossa tilanteessa oisin ite jo aikoja sitten öykänny ja lujaa sekä ehken komentanut ko anopin helevettiin kämpästä ja jos ei oisi sana kuulunut, niin viskannut pihalle. :curs: Nojoo, ok, ensin oisi pitänyt kehoittaa just ja just kohteliaasti siivoomaan jälkensä ja kun kehoitus ei oisi kumminkaan toiminut, käskeä vihaisesti, jos sekään ei olisi toiminut, niin noi em. mainitut öykkäys & pihalle viskaaminen oisi tapahtunut melko varmasti.

Vaikka en mikään neuroottisen siisti ihminen ole, niin kyllä tuommonen kämpän (ja erityisesti keittiön) sotkeminen osaa ottaa hermoon. Onneksi ei oo ikinä tuommoista kumppanin äitiä ollut, eikä tule. Nykyisen kumppanin äiti on viksu ja huumorintajuinen nainen. :)

Jos et kidutuspeliä löydä, niin pelaa toki jotain ärreetä räiskintäpeliä, missä on tymäkät ääniefektit ja graffat, joissa suolenpätkät ja aivonkappaleet sinkoilevat. :D Kyllä semmosenkin pelaaminen voi helpottaa.

Eilen, kun olin tekemässä ojentajia taljassa, niin huomasin yhen miehen joka oli menossa penkkiä tekemään. Eihän siinä mitään, mutta miehellä oli päällä mustat kireät farkut, kännykkäkotelo vyöllä ja ulkokengät jalassa. Sitten vaan suoraan ykkösiä tekemään ilman lämmittelyitä. Suoritustapa seuraavanlainen: jalat penkille, tanko suorille käsille, sitten nostetaan jaloilla perse kattoon hirveellä kaarella, tanko melkein tiputtaen rinnalle ja siitä pompulla ylös.
Sitten lopuksi mies valitteli kaverilleen, että ku sattuu ikävästi selässä toi penkin tekeminen...mistäkönhän johtuisi :D

Tänään oli joku spedepäivä salilla. Ensin oli joku 25-v kapea ja pitkä sälli, joka teki käsipainoilla jotain aika mahotonta. Ilmeisesti käsipäivä oli menossa ja se otti 25kg kp:t ja teki niillä jotain hauiskäännön näköistä: heilautti käsipainon selkä vääränä ylös ja hitaasti sitten alas, tosin kädet oli missä sattuu kulmassa, kävi alaselkää sääliksi.
Sitten tuli paikalle vähän ensikertalaisen näköinen jamppa, joka säntäsi heti soutulaitteeseen. Olin tekemässä epäkkäitä tangolla ja sitten hän tuli siihen viereen päivittelemään, että kyllä on vähän porukkaa salilla, ettei yleensä oo näin vähän. Vastasin, ettei eipä sitä viikonloppuiltaisin oo koskaan hirveesti väkeä paikalla.
Ukko laittaa 10kg prässiin ja tekee yhden sarjan niin, että polvet meni lukkoon joka toistossa. Sitten hän taas hyökkäs viereen kun olin vatsoja tekemässä, yritin olla sen verran vihaisen näköinen, ettei hän puhuis mitään ja lähin äkkiä pois, ettei tartte kuunnella mitään älynväläyksiä.

Eräs noin 50-vuotias mies, omaa aika hurjat treenaustekniikat, räikeiden salihousujen lisäksi. Voin kertoa pari hyvää treenivinkkiä, jotka olen häneltä vakoillut... ;)

Ylätalja: Laita pakkaan mahdollisimman isot painot, jotka vaan saat liikkeelle. Aloita liike samasta asennosta kun vetäisit tangon leveällä myötäotteella rinnalle, nytkäytät selällä kunnon alkuvauhdin tankoon ja liikkeen puolivälissä kurotat pään tangon alta ja näin ollen liike onkin tullut tehtyä näyttävästi niskan taakse..!! Varmasti erittäin turvallinen liike... :D

Alkulämmittely: Polje kuntopyörää pari minuuttia pikavauhdilla pienimmällä vastuksella ja tee samalla hauiskääntöjä 10kg:n käsipainoilla niin monta kuin ehdit! Huomaat kuinka muut salilla olijat luovat sinuun hämmästyneen silmäyksen... ;)

Eilen salilla kaks jotain 15-16v. jannua treenas verkkarit ja viimesen päälle siistit kauluspaidat päällä(olihan tietysti lauantai ja ehkä sen kunniaksi) sikatreeniä maastanostosta 60-70kg:lla,mutta ei naurattanu yhtään.Tosin kyllä melkein itketti kun keräsin ragee maastanostotreeniin,niin siinä ihan vieressä kävi kolmeen kertaan venyttelemässä joku sikamageessa shapessa oleva kissa.Sit se viä hymyili mulle ja olin lopputreenin ihan flegmaattinen. :(

mxm sanoi:
Ukko laittaa 10kg prässiin ja tekee yhden sarjan niin, että polvet meni lukkoon joka toistossa. Sitten hän taas hyökkäs viereen kun olin vatsoja tekemässä, yritin olla sen verran vihaisen näköinen, ettei hän puhuis mitään ja lähin äkkiä pois, ettei tartte kuunnella mitään älynväläyksiä.
No jos prässissä on 10 kg niin sillä tuskin on hirveitä seurauksia jos menee polvet lukkoon. Jos tuossa polvet paskaks menisi niin eihän meistä kukaan pystyisi seisomaan, koska varmaan lähes jokainen täällä painaa yli 10 kg.

Noita selkä vääränä hauista tekeviä pellejän nyt näkee joka salilla. Mut meidän salilla käy kaksi kaveria jotka ilmeisesti tekevät maksimi hauiskääntöä tangolla. Ei siinä mitään ihmeellistä mutta tekniikkahan taas on mitä on. Ihmettelin kerran ku nämä kaksi kaveria alkoivat lappaamaan painoja siihen tankoo (siis se on sellainen mutkatanko, ei kuitenkaan se perinteinen vaan sellainen josta voi ottaa hammerotteen) ensiksi ajattelin että mitähän liikettä kaverit meinaa tehdä. Ottivat tangon ja alkoivat tekemään hammerkääntöä, siinä vaiheessa kun painot olivat alhaalla ajattelin vielä, että onpas voimakkaitta sen kokoisiksi (eivät olleet kovin isoja) mut sitten kun liike alkoi niin huh huh. Jokainen voi kuvitella miltä näyttää kun normaalikokoinen kaveri vääntää hammerkääntöä lähemmäs 70 kg:lla. Eikä ollut kyse mistään negat.toistoista tuli ne painot niin nopeaa alas jos ne ensiksi oli saatu edes ylös, nimittäin ei aina edes noussut ylös asti, kun ei kavereilla ilmeisesti selkä taipunut tarpeeksi. Jos joku keksii tälle liikkeelle oikean selityksen niin kertokaa ihmeessä, koska muuten nämä kaverit kyllä treenaa ihan normaalisti. Onko jokin erikoistekniikka käytössä, vai kasvatetaanko tuossa vain egoa?

Näille tekniikan ei ihmeille ei varmaan saisi nauraa, mutta minkäst teet.

Pari päivää sitten näin kyllä taas uuden ja huvittavan tyylin tehdä hauista scott-penkissä mutkatangolla. Kyynerpäät kiinni toisiinsa ja ote tangosta niin leveälle kun kädet taipuu. Siitä sitten sellasta 10-15 cm nykytystä. Onneks se ei tehnyt sitä kun jollain 15 kilolla, ois muuten oikeesti ollut pakko mennä sanomaan, paikathan tollasessa saa rikki.

Back
Ylös Bottom