Nyt menee ihan
mut liittyen edellisiin postauksiin; Mä olisin pelkästään iloinen
jos joku asiansa osaava neuvoisi tekniikassa, esim. penkkiä tai kyykkyä en ole lähtenyt itse edes yrittämään, kun en sitä tekniikkaa haltsaa, eikä ole kukaan neuvonut. :jahas: Enkä oikeesti kehtaa mennä häiritsemään kenenkään tuntemattoman treenejä kyselyilläni.
On nimittäin mielestäni ihan eri asia lukea esim. täältä kirjallisia tekniikkaneuvoja, vaikka ne kieltämättä usein varmasti hyviä ja oikeita onkin, kuin se, että joku nauvoo kädestä pitäen, miten liikkeet pitää suorittaa. No, tää nyt oli vaan mun mielipide.
mut liittyen edellisiin postauksiin; Mä olisin pelkästään iloinen
jos joku asiansa osaava neuvoisi tekniikassa, esim. penkkiä tai kyykkyä en ole lähtenyt itse edes yrittämään, kun en sitä tekniikkaa haltsaa, eikä ole kukaan neuvonut. :jahas: Enkä oikeesti kehtaa mennä häiritsemään kenenkään tuntemattoman treenejä kyselyilläni.On nimittäin mielestäni ihan eri asia lukea esim. täältä kirjallisia tekniikkaneuvoja, vaikka ne kieltämättä usein varmasti hyviä ja oikeita onkin, kuin se, että joku nauvoo kädestä pitäen, miten liikkeet pitää suorittaa. No, tää nyt oli vaan mun mielipide.