Anzalta tuli paljon asiaa... mutta valitettava totuus omalla kohdallani on, että vaikka faktat ovat: mua kohdeltiin huonosti / välinpitämättömästi, mulla olisi tulevaisuudessa hajonnut pää 100%:sti tohon tilanteeseen jossain vaiheessa (tosin mut dumpattiin... yhteisen ymmärryksen kautta) jne., niin jos rakastaa kyseistä henkilöä, tulee ongelmia. Esimerkiksi illalla kun menee nukkumaan ja yrittää ajatella jotain ihan muuta, niin vähän ajan päästä hokaa, että kyseinen muija pyörii mielessä ja mitä kaikkea sen kanssa teki. Tästä seuraa unettomuutta, mikä johtaa vitutukseen ja se taas heijastuu koko seuraavaan päivään.
Päivisin auttaa jos kirottaa koko juttu, että ajattelee kuinka huonosti asiat voisivat olla. Mulla ainakin kun poissulkee noi ihmissuhdeongelmat niin menee ihan ok, eikä auta valittaa.
Tällä hetkellä eniten pännii, etten pysty täysin irrottautumaan kyseisestä henkilöstä. Takaraivossa nykii aina välillä... että jos kuitenkin törmätään taas jossain... tai puhelin pärähtäisi... ja se vituttaa. Mulla ei ole onneksi enää helposti käsillä sen numeroa.
Päivisin auttaa jos kirottaa koko juttu, että ajattelee kuinka huonosti asiat voisivat olla. Mulla ainakin kun poissulkee noi ihmissuhdeongelmat niin menee ihan ok, eikä auta valittaa.
Tällä hetkellä eniten pännii, etten pysty täysin irrottautumaan kyseisestä henkilöstä. Takaraivossa nykii aina välillä... että jos kuitenkin törmätään taas jossain... tai puhelin pärähtäisi... ja se vituttaa. Mulla ei ole onneksi enää helposti käsillä sen numeroa.