Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Anzalta tuli paljon asiaa... mutta valitettava totuus omalla kohdallani on, että vaikka faktat ovat: mua kohdeltiin huonosti / välinpitämättömästi, mulla olisi tulevaisuudessa hajonnut pää 100%:sti tohon tilanteeseen jossain vaiheessa (tosin mut dumpattiin... yhteisen ymmärryksen kautta) jne., niin jos rakastaa kyseistä henkilöä, tulee ongelmia. Esimerkiksi illalla kun menee nukkumaan ja yrittää ajatella jotain ihan muuta, niin vähän ajan päästä hokaa, että kyseinen muija pyörii mielessä ja mitä kaikkea sen kanssa teki. Tästä seuraa unettomuutta, mikä johtaa vitutukseen ja se taas heijastuu koko seuraavaan päivään.

Päivisin auttaa jos kirottaa koko juttu, että ajattelee kuinka huonosti asiat voisivat olla. Mulla ainakin kun poissulkee noi ihmissuhdeongelmat niin menee ihan ok, eikä auta valittaa.

Tällä hetkellä eniten pännii, etten pysty täysin irrottautumaan kyseisestä henkilöstä. Takaraivossa nykii aina välillä... että jos kuitenkin törmätään taas jossain... tai puhelin pärähtäisi... ja se vituttaa. Mulla ei ole onneksi enää helposti käsillä sen numeroa.

Kride sanoi:
Aika turha aihe vitutukseen, mutta sain maantiedon ensimmäisestä kurssista 6. Numerona tuo on ihan mukiinmenevä, mutta kun opettaja perusteli tuota numeroa sillä, että oltiin käytetty hissiä. :curs: :curs:

EDIT: Lukiosta siis on kyse nyt...

Anna mää arvaan... Rellulainen?

Proteus:
Ihan sama mieliala mulla, mutta ei täällä koskaan tiedä mihin suuntaan asiat kulkevat. Mua ei kuitenkaan ole kohdeltu missään välissä huonosti, ja mulla oli/on edelleen asiat omasta mielestäni hyvin. Yksinäisyys on vain niin v-mäistä. Saas nähdä mihin suuntaan elämä Antzaa taas kuljettaa. No ainakin tunnin päästä salille...

Ja takaisin threadin aiheeseen: "Mua vituttaa, että mun olkapää on edelleen sökö reilu vuosi sitten tapahtuneen loukkaantumisen jälkeen!" PERKELE... :curs: :david:

Joka kerta pistää hymyilyttämään, kun joku "nostaa penkistä" hirmuiset raudat, ja tekniikka on sellainen, että tanko laskeutuu noin 10 cm, perse nousee penkistä ainakin 30 cm ja rinta nousee kohtaamaan tangon. Viimeksi eilen todistettu 150kg:n nosto oli kyllä hurjaa katsottavaa, kun selkä taipui melkein kaksinkerroin.

Juu. Ei ollu se mun tauti mikään mononukleoosi. Ehei. Oli niinkin mukava juttu kuin peritonsillarinen absessi. http://www.tohtori.fi/termi.php3?terID=5853&termit=kurkkupaise
Homma meni sillä tavalla että tiistaisen iltavuoron jälkeen nukuin noin kaksi tuntia kipulääkkeiden avulla kunnes heräsin oikein vittumaiseen korva- ja kurkkusärkyyn. Siinä sitten jonkin aikaa kärvisteltyäni painuin sitten päivystykseen.
Siellä ne sitten totesi ton ja lähetti nenä- korva- ja kurkkulääkärille. Hän sitten puhkaisi tuon märkäpesäkkeen. Sitten olin kolme päivää osastolla nestemäisellä ruualla ja pääsin tänään pois. Saikkua sunnuntaihin asti ja maanantaina taas harjotteluun.
Että tämmönen tapaus tällä kertaa. :curs:

MKS sanoi:
No kuka tässä on mitään puhunut, ettei treenikamoja muka pestäisi? Tottakai pesen treenikamat aina treenien jälkeen. En vain käytä näitä pestyjä vaatteita siviilissä, sillä ne on vain treenikäyttöä varten. Vähän luetun ymmätämistä kiitos :curs:
Sukathan nyt menee toki pesuun ja teepaitakin ainakin joka toinen kerta, itse en sortseja jaksa kyllä pestä kuin max. kerran viikossa tai aina suuren hikoilun jälkeen, esim. Spinning... :rolleyes:

Nojoo, onhan noita urpoja, pari tyyppiä tekee pienillä painoilla settejä (samoilla kuin minä, 60 kilonen ruikkupaska ;) ) mutta puhisevat sitten niin saatanasti, aivan kuin nostaisi elefanttia tai jotain, se pistää vituttamaan, kyseessä vielä ns. "fitness-sali" niin kyllä on jengillä hauskaa kun jokainen käy vuorollaan katsomassa nurkan takana puhisevia äijiä :D

Kuten joku jo mainitsi niin eräs lyhytsortsinen äijä käy myös tuolla :nolo:

EDIT: Hauska kirjoitella tänne toista mollaavia sepustuksia kun mokomat saattavat tunnistaa itsensä niistä, no jospa oppisivat "käyttäytymään" :lol2:

Geckonen sanoi:
Juu. Ei ollu se mun tauti mikään mononukleoosi. Ehei. Oli niinkin mukava juttu kuin peritonsillarinen absessi. http://www.tohtori.fi/termi.php3?terID=5853&termit=kurkkupaise
Homma meni sillä tavalla että tiistaisen iltavuoron jälkeen nukuin noin kaksi tuntia kipulääkkeiden avulla kunnes heräsin oikein vittumaiseen korva- ja kurkkusärkyyn. Siinä sitten jonkin aikaa kärvisteltyäni painuin sitten päivystykseen.
Siellä ne sitten totesi ton ja lähetti nenä- korva- ja kurkkulääkärille. Hän sitten puhkaisi tuon märkäpesäkkeen. Sitten olin kolme päivää osastolla nestemäisellä ruualla ja pääsin tänään pois. Saikkua sunnuntaihin asti ja maanantaina taas harjotteluun.
Että tämmönen tapaus tällä kertaa. :curs:
Mulla oli just toi sama juttu noin vuosi sitten! Leikkasivat nielurisat pois sen jälkeen. Helvetin kipee kurkku kyllä oli.

Pikkuveli myi kaverille tietokoneen pari kuukautta sitten. Ne sopi että kaveri maksaa sen muutaman viikon sisään. Ei kuulunut rahoja. Aina kun veli on kysellyt niin kaveri vaan sanoo ettei ole rahaa. Mua alkoi sit vituttaa tää juttu pari viikkoa sitten, kun kuulin ettei se ole vieläkään maksanut. Pikkuveli otti liian löysästi asian mun mielestä, kun kyseessä on kummiski vähän alle 700euron summa. Otin sit yhteyttä tähän jätkään. Se lupasi että maksaa tänään kun tulee veronpalautukset. Pikkuveli oli tossa päivällä sitten mesessä kysynyt rahoja siltä. Samantien jätkällä luki (poissa). Äsken kun tulin töistä yritin soittaa sille jätkälle, kun alkaa tosissaan vituttaa tää homma. Ei se tietenkään vastaa nyt puhelimeen. Onse nyt vittumaista kun maailmassa on tollasia paskiaisia, jotka ei maksaa velkoja aikanaan ja valehtelee joka kerta maksavansa seuraavalla viikolla. Tietysti pikkuveli teki tyhmästi että antoi sille kaverille maksuaikaa. Tää taas todistaa sen että kaveri voi olla hetkessä entinen kaveri ja keneenkään ei voi luottaa. Vähän mietin nyt että mitä vittua seuraavaksi teen. :curs: :curs:

Tää flunssa vaan jatkuu, pari viikkoo tässä jo tullut treenitaukoa ja vitutus kasvaa. Toivottavasti edes ensviikolla pääsis taas treeniinkin kiinni.

Nail sanoi:
Pikkuveli myi kaverille tietokoneen pari kuukautta sitten.... Vähän mietin nyt että mitä vittua seuraavaksi teen. :curs: :curs:

Tee rikosilmoitus. Luulisi jätkän tulevan enemmän yhteistyöhaluiseksi kun poliisi ottaa yhteyttä. Jos se sitten maksaa niin homman voi jättää siihen.

Nail sanoi:
Pikkuveli myi kaverille tietokoneen pari kuukautta sitten. Ne sopi että kaveri maksaa sen muutaman viikon sisään. Ei kuulunut rahoja. Aina kun veli on kysellyt niin kaveri vaan sanoo ettei ole rahaa. Mua alkoi sit vituttaa tää juttu pari viikkoa sitten, kun kuulin ettei se ole vieläkään maksanut. Pikkuveli otti liian löysästi asian mun mielestä, kun kyseessä on kummiski vähän alle 700euron summa. Otin sit yhteyttä tähän jätkään. Se lupasi että maksaa tänään kun tulee veronpalautukset. Pikkuveli oli tossa päivällä sitten mesessä kysynyt rahoja siltä. Samantien jätkällä luki (poissa). Äsken kun tulin töistä yritin soittaa sille jätkälle, kun alkaa tosissaan vituttaa tää homma. Ei se tietenkään vastaa nyt puhelimeen. Onse nyt vittumaista kun maailmassa on tollasia paskiaisia, jotka ei maksaa velkoja aikanaan ja valehtelee joka kerta maksavansa seuraavalla viikolla. Tietysti pikkuveli teki tyhmästi että antoi sille kaverille maksuaikaa. Tää taas todistaa sen että kaveri voi olla hetkessä entinen kaveri ja keneenkään ei voi luottaa. Vähän mietin nyt että mitä vittua seuraavaksi teen. :curs: :curs:

Pesäpallomaila kouraan ja rahoja hakemaan!

No joo, voi kai sitä poliisiinkin ottaa yhteyttä. Siitä ei kuitenkaan todennäköisesti ole mitään apua, sillä kahden yksityishenkilön välille ei ole voimassa mitään lakeja kaupankäynnin suhteen. Esimerkiksi kuluttajansuojalaki ei toimi tässä tapauksessa. Niin mulle siellä taloustieteen tunnilla kerrottiin...

Mua vituttaa, että lentävä mattoni ei toiminut eilen ja en päässy sumun luon pakaralihashuoltoon....eikä näkynyt croisantteja eikä muitakaan marmeladin poikasia aamupala pöydässä!

Vittu että hajottaa.

Päivittäin vituttaa tämä kroppa. Saatanan läski-kynis. Lihasta ei tule eikä läski mene mihinkään. Vaatteet päällä näytän ihan tavikselta, ja ilman vaatteita paikat roikkuu. Varsinkin nuo jenkkakahvat ja perse. Aivan kauheesti laardia. Dieetille en ole ruvennut kun ei vittu ole sitä lihastakaan yhtään, ei pahemmin viittisi polttaa niitäkin pieniä mitä on tuskalla ja hiellä saanut aikaan, mutta kai se on pakko joulun jälkeen ruveta dieettaamaan. Posettaessa ei näytä -niin-pahalta, mutta kun ei poseta, jenkkakahvat ovat varmaan leveämmät kun hartiat.

Tulenkohan ikinä olemaan tyytyväinen tai edes jossainmäärin sinut kroppani kanssa? Voi kyrpä että on huono olo. Ja koko ajan. :0:

Avauduinpas.

Vittu luoja on luonut mut 75kg Ja jotkut vittuilee että mä en ikinä paina 90kg (Olen hyvin epävarma nuori ja katkeroitunut sellainen) :itku:

jtt1983 sanoi:
Vittu luoja on luonut mut 75kg Ja jotkut vittuilee että mä en ikinä paina 90kg (Olen hyvin epävarma nuori ja katkeroitunut sellainen) :itku:

Paljonko olet pitkä? Mä olen 169cm/75kg ja kyl mulla uskoa on siihen että vaaka näyttää viel tuon 90kg tossa joskus sit. Tarkoituksena ei ole mitää läsää hankkia vaan lihasmassaa, mutta tää on pitkä ajan projekti mulle.

Hatuttaa jokseenkin tää mun rimpulakynis-yläkroppa. Lihasta ei tartu sitten millään :curs: . Johan se on vittu kumma kun treenipainot on kuitenkin noussut viim. 3kk aikana, mutta miksei se sitten vittusaatanaperkele(!) näy missään?!? Tasan ei käy onnen lahjat........ Tulee hitonmoinen kiire kasvattaa itellensä selkä ja olkapäät (ainakin). KASVAKAA PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEEET! :whip:

Toinen lievä vitutuksen on aihe, että hyvät housut menivät ja ratkesivat, PERSEESTÄ.. Perkele! :D (ei sentäs kyykätessä)

Nail sanoi:
Paljonko olet pitkä? Mä olen 169cm/75kg ja kyl mulla uskoa on siihen että vaaka näyttää viel tuon 90kg tossa joskus sit. Tarkoituksena ei ole mitää läsää hankkia vaan lihasmassaa, mutta tää on pitkä ajan projekti mulle.
175 cm Rasvat on kyl pienet

Ungo sanoi:
Vittu että hajottaa.

Päivittäin vituttaa tämä kroppa. Saatanan läski-kynis. Lihasta ei tule eikä läski mene mihinkään. Vaatteet päällä näytän ihan tavikselta, ja ilman vaatteita paikat roikkuu. Varsinkin nuo jenkkakahvat ja perse. Aivan kauheesti laardia. Dieetille en ole ruvennut kun ei vittu ole sitä lihastakaan yhtään, ei pahemmin viittisi polttaa niitäkin pieniä mitä on tuskalla ja hiellä saanut aikaan, mutta kai se on pakko joulun jälkeen ruveta dieettaamaan. Posettaessa ei näytä -niin-pahalta, mutta kun ei poseta, jenkkakahvat ovat varmaan leveämmät kun hartiat.

Tulenkohan ikinä olemaan tyytyväinen tai edes jossainmäärin sinut kroppani kanssa? Voi kyrpä että on huono olo. Ja koko ajan. :0:

Avauduinpas.
Hei jos todellakin olet viellä 17v no hatä tai, paremminkin ei sais olla noin hätä. Sun kroppas tarvii varmaan niitä laardeja ihan muihin tarkoituksiin kuin lihasten kasvattamiseen eli tossa iässä ei kannata mun mielestä huolestua jos ei lihas rupe pullottamaan kyl se sit varmaan about 1-2v päästä rupeee ne miehiset muodot tulee esiin eikä sun tarvii sen jälkeen huolehtíi jenkkakahvoista. et sillee .. harvalla on kuitenkaan ns. marko ahtisaaren geenit. Kyl se silti vähän näkyy jos nyt jo treenaat säännöllisesti ja ei kandee olla liian kriittinen oman kropan suhteen tärkeintä on se hyvä fiilis treenin jälkeen.

Otin kolme päivää keittoa, perjantaista sunnuntaihin ja kaiken huipuksi tapasin ex-muijan baarissa jonka takia olen ollut rikki muutama viikko sitten. Noh, ei muuten mitään, mutta ton juttelun perusteella tuli taas uudet tuntemukset siitä muijasta (paremmat mitä oli ennen tarinointia) ja taas ollaan samassa suossa missä jo kerran tarvottiin.

Back
Ylös Bottom