Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Gunther sanoi:
Mursin nilkkani viikonloppuna. Treeneihin ei mitään asiaa vähään aikaa. Sauvoilla kävely tuottaa jo tuskaa.
Tässä tilanteessa miettii että onko se massan hommaaminen kroppaan niin merkityksellistä sittenkään kun kepeillä kävelee. Olisi paljon kepeämpää liikuskella noilla tikuilla jos olisi kakskytäkiloa vähemmän päällä. Perrkele...

Hmm, en siis ollu ainoa joka onnistui murtamaan nilkkansa viikonloppuna. Näin vaan pääs käymään, että kansallisen talviurheiluihmeen temppuja yrittäessä ja ehkä pienen humalatilan vallitessa pääsi hienoinen vahinkolasku tapahtumaan. Osaakos kukaan neuvoa että millaisen kunto-ohjelman kannattais väsätä nilkalle? Kun täältä ei oikein löytyny murtumapotilaille mitään spesiaalia, jos siis sellaista onkaan. Nivelsiteet säily ilmeisesti ehjänä?

Pieni ärsytys aamusella. Kässäri autossa yöllä päällä -> toinen takapyörä jämähtänyt kiinni eikä pyöri. Ei auennut vaikka kuinka rytkytin eestaas. No huomiseksi luvattiin lämpöasteita, jos hyvin käy niin aukeaa itestään.

Poikkesin matkalla kuppasilla julkisilla keskustan kautta hakemaan duuniin tarvikkeita. Loppu, tulee tehtaalta ehkä ensi viikolla. Unohdin käydä samalla pakkiksen kaupassa.

Seuraavaksi yritin nostaa automaatista rahaa ja matti söi kortin ihan tosta vaan. Ei muuta kun kipin kapin pankkiin hakemaan uutta.

No huomenna päivä on uus :)

Offsides sanoi:
Hmm, en siis ollu ainoa joka onnistui murtamaan nilkkansa viikonloppuna. Näin vaan pääs käymään, että kansallisen talviurheiluihmeen temppuja yrittäessä ja ehkä pienen humalatilan vallitessa pääsi hienoinen vahinkolasku tapahtumaan. Osaakos kukaan neuvoa että millaisen kunto-ohjelman kannattais väsätä nilkalle? Kun täältä ei oikein löytyny murtumapotilaille mitään spesiaalia, jos siis sellaista onkaan. Nivelsiteet säily ilmeisesti ehjänä?

Mulla meni myös nivelsiteen molemmilta puolilta paskaksi. Leikattiin.

Järkevää kunto-ohjelmaa olen minäkin kuumeisesti etsinyt. Sain kyllä sairaalan fyssarilta jotain kuntousohjeita kuten jalan kohautukset. Toistoja niin paljon kun jaksaa. Jos teen niitä sata niin ei tule kun vitutus. Mulla on kipsi kuusi viikkoa ja luulen että lihakset surkastuu hyvästi jos jalkaa ei kuntouta hyvin.

Gunther sanoi:
Mulla meni myös nivelsiteen molemmilta puolilta paskaksi. Leikattiin.

Järkevää kunto-ohjelmaa olen minäkin kuumeisesti etsinyt. Sain kyllä sairaalan fyssarilta jotain kuntousohjeita kuten jalan kohautukset. Toistoja niin paljon kun jaksaa. Jos teen niitä sata niin ei tule kun vitutus. Mulla on kipsi kuusi viikkoa ja luulen että lihakset surkastuu hyvästi jos jalkaa ei kuntouta hyvin.

Täysin sama juttu täälläki päässä. Mulle myös jaettiin tollanen 15 liikkeen ohjelma, mutta eihän niitä kukaan nyt väsymiseen asti jaksa tehdä. Kolmesti päivässä pitäs tehdä läpi, mutta kaks kertaa on saanu vielä riittää. Varpaat ei vielä edes liiku täydellisesti. Kipsi on täälläki kuus viikkoa, eli voidaanki vertailla vähän mitä vauhtia kummallakin paranee? Mä vaan toivon, että tästä nilkasta tulis vielä kunnon peli..

grimJester sanoi:
.
.
.
Sen jälkeen se keksii että on soitellut äxänsä kaa jonkun aikaa ja on vielä rakastunut siihen. Vähän myöhemmin ne ovatkin tapailleet viime aikoina taas.

Yhteisymmärryksessä päädytään siihen ettei meidän kannata tavata enää. Poistan sen puhelinnumeron mun kännystä.

The End :urjo:
Aika samantyylistä shittiä kuin mullakin... se tulee varmaan suoraan jostain kirjasta tms.

Mulle sanottiin, että tyttö haluaa olla sinkkuna ja selvittää päätään, koska ei ole päässy vielä yli vanhasta pidemmästä suhteesta vaikka luuli niin kun alettiin hengailemaan. Sanoi, että jos hän toimisi fiksusti, niin hän seurustelisi ehdottomasti mun kanssa, mutta ei voi tunteilleen mitään. Mä sanoin, että no nyt mulla onkin ihan vitusti parempi mieli. :D

Poistin itekin numerot ja vanhat viestit suosiolla. Parempi suunnata kohti uusia ulapoita ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Nyt jo paremmilla mielillä liikkeellä.

Proteos sanoi:
Aika samantyylistä shittiä kuin mullakin... se tulee varmaan suoraan jostain kirjasta tms.

Mulle sanottiin, että tyttö haluaa olla sinkkuna ja selvittää päätään, koska ei ole päässy vielä yli vanhasta pidemmästä suhteesta vaikka luuli niin kun alettiin hengailemaan. Sanoi, että jos hän toimisi fiksusti, niin hän seurustelisi ehdottomasti mun kanssa, mutta ei voi tunteilleen mitään. Mä sanoin, että no nyt mulla onkin ihan vitusti parempi mieli. :D

Poistin itekin numerot ja vanhat viestit suosiolla. Parempi suunnata kohti uusia ulapoita ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Nyt jo paremmilla mielillä liikkeellä.

Ei kannata ihan heti tytön ajatusmaailma alas ampumaan. Ihan oikeasti kyse voi olla juuri tuosta.

Monilla kun suhde päättyy niin sännätään heti uuteen suhteeseen mutta silti on paljonkin tunteita sitä edellistä kohtaan. Ja jos molemmat vielä katumapäälle ryhtyvät niin siinä voi nopeastikkin jäädä kuin nalli kalliolle. Eipä kannata masentua.

Eli viestin pointti oli että ei välttämättä ollut mikään löyhä tekosyy kyseessä.

Zener sanoi:
Kuulostaapa sanasta sanaan täsmälleen samalta, mitä mulle tapahtui puolisen vuotta sitten. Tiedän, että tuossa tilanteessa valtaa mielen sellainen ajatus kuin että "Voiko vitutukseen kuolla?".

Omasta kokemuksesta voisi vetää johtopäätöksen, että "ei osaa sanoa, mitä just nyt haluaa" tarkoittaa, että "voisi katsella muitakin". Ja "hänestä tuntuu sekavalta" voi tarkoittaa, että hän on mahdollisesti ihastunut johonkin toiseen.

Takaisin saamisesta ei kannata toivoa elätellä. Sillä saa oman olotilansa vieläkin onnettomammaksi. Varsinkin siinä vaiheessa, kun huomaa, että toinen käveleekin käsikkäin uuden könsikkään kanssa. Jos jäät kädet ristissä rukoilemaan, että hän palaisi takaisin, niin sitä ei varmasti tapahdu. Säälipisteitä ei tässä pelissä jaeta. Kannattaa siis ajatella, että peli on jo menetetty, ja suunnittelee asiat sen mukaan.

Sitäpaitsi tehokkaimmin saat hänet havahtumaan, kun pistät uutta matoa koukkuun ja alat katselemaan muitakin. Jos tunteita on vielä jäljellä hän saattaa vielä herätä, ja tulla toisiin aatoksiin, kun tajuaa, että sinä et todellakaan jää nyyhkyttämään yhden kotkottajan perään. Samalla saat myös itsekkin muuta ajattelemista, ja huomaat, että eihän se exä nyt mikään niin ihmeellisen ihana ollutkaan. Onhan niitä muitakin.

Mutta uuteen suhteeseen säntäämistä kannattaa silti varoa. Ei varmasti tule onnistumaan, jos epätoivon vallassa valitsee ensimmäisen vastaantulijan. Omalle itsetunnolle se saattaa hetkellisesti tehdä mannaa, mutta jossain vaiheessa alkaa tökkimään, ja samalla tulee ehkä särjettyä jonkun viattoman osapuolen sydän.

Loppupeleissä auttaa ainoastaan aika, mutta aika kuluu nopeammin, kun seikkailee ja pitää hauskaa. Näin puoli vuotta eron jälkeen alkaa jo ihan oikeasti tuska helpottamaan.
joo sama täällä..n.10kk:n jälkeen alkaa tuska hieman helpottamaan..tosin pienen paikkakunnan ansiosta ei voi välttyä jutuilta mitä kuulee exänsä nykyisestä toilailusta jne..ei ainakaan tee unohtamista helpommaksi.varsinkin kun ainakin kerran viikossa törmään tähän ex-kultaani.. :wall:
EDIT:niin ja täällä perähörhölässä asukkaitakin on melkein huimat 23 000 joista valehtelematta n.70% vanhuksia, niin ei tuo uuden rakkaan etsiminen oikeen tuota tulosta..samoja naamoja.ette voi uskoa kuinka paljon täältä tekee mieli pois!

goodolmob sanoi:
Ei kannata ihan heti tytön ajatusmaailma alas ampumaan. Ihan oikeasti kyse voi olla juuri tuosta.

Monilla kun suhde päättyy niin sännätään heti uuteen suhteeseen mutta silti on paljonkin tunteita sitä edellistä kohtaan. Ja jos molemmat vielä katumapäälle ryhtyvät niin siinä voi nopeastikkin jäädä kuin nalli kalliolle. Eipä kannata masentua.

Eli viestin pointti oli että ei välttämättä ollut mikään löyhä tekosyy kyseessä.
Juu, en sitä väittänytkään. Ongelma oli lähinnä siinä että alussa tyttö varmisteli, että olen tosissaan liikkeellä, mutta sitten kävikin miten kävi. Jos mä lähden tosissaan johonkin suhteeseen niin en voi lopun tullessa kohdalle pyyhkiä kaikkia tunteita ja kokeemaani kyseistä henkilöä kohtaan, vaikka haluaisinkin. Sen takia olisi fiksua kertoa etukäteen asioista, joihin tämäkin suhde kaatui. Kyllähän se oli kovasti pahoillaan jne., mutta ei sitä siinä vaiheessa enää jaksa laskea paljon painoa niiden kommenttien päälle. Tiedän taustoja ja uskon, että osaltaan on totuuttakin neidin sanomisissa, siinä olet oikeassa.

Kyseessä oleva ongelma ei hänen kohdallaan ollut juuri päättynyt suhde vaan vuosien takainen ja kun kysyin miksei hän sitten seurustele sen kanssa, niin ei kuulemma käy sekään.

Toi mun aiemman viestin viiminen kommentti olikin lähinnä tarkoitettu tuohon "jos olisin fiksumpi"- shittiin.

Proteos sanoi:
Sen takia olisi fiksua kertoa etukäteen asioista, joihin tämäkin suhde kaatui. Kyllähän se oli kovasti pahoillaan jne., mutta ei sitä siinä vaiheessa enää jaksa laskea paljon painoa niiden kommenttien päälle.
Joo, jotenkin auttais vähän jos ihmiset tajuaisi puhua toisilleen. Varoituksen merkki tosin sekin jos toinen välttää syvällisemmät puheenaiheet.

Tietenkin on vaikea ilmaista kaikkea. Naisparat kun eivät itsekään ymmärrä omia tunteitaan :)

VITUTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAei ole vissiin vituttanu ikinä näin paljon, mutta kyllä sen kait kestää kun tietää mikä mulkku sen on aiheuttanut.

et sillee................

happy life for you, i hope your happy now ..........................

Kävin ensimmäistä kertaa 5 viikkoon salilla. Eron takia ruoka on jäänyt vähiin ja painoa on tippunut kilokaupalla. Oli kun ei olis lihakset salia ennen nähnykkään. Lapselliset painot ja paikat niin saatanan kipeäksi. Kiukulla aion huomenna mennä uudestaan. Kai se siitä takaisin tulee.

Voi ******* kun järki lähtee. Joululaulut soi marketeissa, ihmiset on tekoiloisia, joululahjoihin menee omaisuus, jos niitä edes ehtii etsiä ja löytääkkin. Naisjutut menee päin helvettiä, tenttejä pukkaa päälle, unirytmi kusee kympillä, kämpän lämpötila on epävakaa, ilma ei vaihdu, pyörästä etukumi taas puhki, vaihteet jäätyi jo ekalla pakkasella. jne AAAAAAAARRRRRRRRRRGGHHHHH

Kävin muutama vuosi sitten treenaamassa salilla, joka oli tunnettu "karpaasien" treenipaikkana. noh, siellä salin perällä tohisikin pari isokokoista äijää penkin ympärillä taukoa pitämässä. siihen aikaan radiossa oli soitetuimpien listalla Tom Jonesin "Sex Bomb"....ja hetken kuluttua se alkoikin soida. silloin tämä toinen karju innostui ja alkoi kuuluvalla äänellä hoilata "James Bond...James Bond..."
kuuntelin vähän huvittuneena että wtf!? kunnes toinen karju meni siihen viereen ja kuuluvasti kuiskasi että se biisi on "Sex Bomb...Sex Bomb.....ei James Bond" :hyper:
sillon kyllä repes....

snowball sanoi:
VITUTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAei ole vissiin vituttanu ikinä näin paljon, mutta kyllä sen kait kestää kun tietää mikä mulkku sen on aiheuttanut.

et sillee................

happy life for you, i hope your happy now ..........................
Happy olen minäkin koska saatiin vihdoin homma purkkiin, enkä mä sua vihaa
eihän sua voi vihata, oot mun mielestä vieläkin kivin reiluin kamu mitä maa päällään kantaa.........enkä halua tuottaa sulle pahaa mieltä.. et sillee..sorry.
Tai sitte oon vaan liian kiltti....smile.

Aika turha aihe vitutukseen, mutta sain maantiedon ensimmäisestä kurssista 6. Numerona tuo on ihan mukiinmenevä, mutta kun opettaja perusteli tuota numeroa sillä, että oltiin käytetty hissiä. :curs: :curs:

EDIT: Lukiosta siis on kyse nyt...

Counani sanoi:
Kävin ensimmäistä kertaa 5 viikkoon salilla. Eron takia ruoka on jäänyt vähiin ja painoa on tippunut kilokaupalla. Oli kun ei olis lihakset salia ennen nähnykkään. Lapselliset painot ja paikat niin saatanan kipeäksi. Kiukulla aion huomenna mennä uudestaan. Kai se siitä takaisin tulee.
Mulla ei ollu ihan noin pitkää taukoa, mutta saman kaltaisten murheiden takia oli 3 viikkoa silloin tällöin treenaamista, aika paljon ryyppäämistä, unettomia öitä ja olematon ruokahalu. Paino tippui vajaasta 90kg:sta -> reiluun 80kg:aan. Tokihan siihen nesteitäkin varmaan mahtuu yms... mutta tämmötti kävi. Nyt näkyy tosin vatsapalat paremmin... :)

Proteos sanoi:
Mulla ei ollu ihan noin pitkää taukoa, mutta saman kaltaisten murheiden takia oli 3 viikkoa silloin tällöin treenaamista, aika paljon ryyppäämistä, unettomia öitä ja olematon ruokahalu. Paino tippui vajaasta 90kg:sta -> reiluun 80kg:aan. Tokihan siihen nesteitäkin varmaan mahtuu yms... mutta tämmötti kävi. Nyt näkyy tosin vatsapalat paremmin... :)
Jeps, ja lihasmuisti hoitaa loput kunhan homman saa taas kunnolla kulkemaan :D

Proteos sanoi:

Mä yritin mennä heti eron jälkeen salille virkistämään mieltäni, mutta ei siinä heti treenistä mitään tullut. Ei huvittanut ja ruokahalu oli nollassa, mutta otin itseäni niskasta kiinni heti alussa. Jäi väliin vain yksi treeni. Ei auta harrastuksia ja kavereita uhrata missään vaiheessa, ne pitävät mielen virkeänä ja antavat elämäniloa.

Elämä on joskus niin saatanan raskasta ja tuntuu että kaikki murtuis, mutta elämän hyvät puolet vetävät huonoja puolia korville 6-0. Ja se on täällä olemisessa se loisto juttu. :whip:

Antza sanoi:
Elämä on joskus niin saatanan raskasta ja tuntuu että kaikki murtuis, mutta elämän hyvät puolet vetävät huonoja puolia korville 6-0. Ja se on täällä olemisessa se loisto juttu. :whip:
Vähän turhankin positiivisia sanoja vitutusthreadiin, mutta piristi joka tapauksessa mieltä kummasti :kippis1:

Back
Ylös Bottom