Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oon ollu nyt sunnuntaista asti kipeä, ja pahenee vaan koko ajan, eli kurkku PIIP kipeä, ja nenä IHAN tukossa... ;( pitikin sattua juuri lepoviikon jälkeiselle viikolle jolla olisi pitänyt aloittaa uusi ohjelma =( mitään flunssan hoito ohjeita.....?

Sentään löysin mynthon askin jossa on 120mg C-vitamiinia / aski. sadassa gr jo 308 mg! :D

Nikos116 sanoi:
Oon ollu nyt sunnuntaista asti kipeä, ja pahenee vaan koko ajan, eli kurkku PIIP kipeä, ja nenä IHAN tukossa... ;( pitikin sattua juuri lepoviikon jälkeiselle viikolle jolla olisi pitänyt aloittaa uusi ohjelma =( mitään flunssan hoito ohjeita.....?

Sentään löysin mynthon askin jossa on 120mg C-vitamiinia / aski. sadassa gr jo 308 mg! :D

Olen toista päivää flunsassa, vaikka yleensä tuskin koskaan sairastun. Olen vetänyt 2g c-vitamiinia ja 20g glutamiinia päivässä, jos siitä olisi apua.

meidän salilla käy yks äijä joka aina aluksi menee käsipainoille ja lämmittelee habat. sitte mutkatangolle ja habaa. sitte taljaan ja habaa. sitte käsipainoillle ja hauberia ja lopuksi tublaposetus haukkari sarjaa taljassa. joka kerta sama juttu. käy 4xviikossa. käy sääliksi kaverin olkavarsia

Tänään olin kaverin kanssa treenaamassa ja joku ihme futispelaaja tuli parin kaverin kanssa penkkiä tekemään:
"ei isoilla jaloilla mitään tee" tässä vaiheessa teki mieli tiputtaa 20kg lätkä äijän kaulalle, mutta sitten se pamautti:
"vois keskittyä lopuksi hauiksiin". en tohtinut nauraa, joten tein vale yskimistä 5 sekunnin ajan ja olin kusta housuu. kova mies.

Porkkanaraastin sanoi:
Tänään olin kaverin kanssa treenaamassa ja joku ihme futispelaaja tuli parin kaverin kanssa penkkiä tekemään:
"ei isoilla jaloilla mitään tee" tässä vaiheessa teki mieli tiputtaa 20kg lätkä äijän kaulalle, mutta sitten se pamautti:
"vois keskittyä lopuksi hauiksiin". en tohtinut nauraa, joten tein vale yskimistä 5 sekunnin ajan ja olin kusta housuu. kova mies.

Tai kaksi pakkislaista juttelemasssa? Toi voisi olla minun suustani rintapaivana.

Porkkanaraastin sanoi:

Joo, mikäs tossa on niin erikoista. Suht monen treenijaossa rinta/hauis on omana päivänä. Minäki meen joka sunnuntai salille penkkiä tekemään ja sen jälkeen keskityn hauiksiin :eek:
Imo salikomediaa tarjoo 18v teinit jotka naureskelee muille ja tietää kaiken treenaamisesta koska on lukenu puol vuotta jotain voimailuforumia.

Huoh. Kännissä oli hyvä idea ottaa puhelin käteen ja soittaa ihastukselle. Jutun laatu oli sitten yllättävästi melko matalaa ja kaiken lisäksi onnistuin olemaan varsin nokkela ja sarkastinen koko puhelun ajan. Nooooh, nyt on sekin mahdollisuus kustu että tästäkään tulis enään vittuakaan. Vituttaa, hävettää ja kauhea kankkunen. VOIIII VITUN VITTU sanon minä.

Nyt jalka alkanut paranemaan, mutta en siitä mitään iloa saa koska oon vieläkin flunssassa ja olo on täysin voimaton: kokeilin huvikseni leukoja ja sain 5 toistoa, vaikka normaalisti tulee 11-12... miten voikaan flunssa viedä kaikki voimat. ECA-stackkikaan ei auttanut juur mitään :curs:

Taitaa olla joku saatanallinen flunssa-aalto nyt liikkeellä kun kaikki valittaa samasta? :(

Hah :) ex-kihlattu muutti heti eromme jälkeen toiselle paikkakunnalle töihin ja olemme pitäneet kohtuu tiiviisti yhteyttä koko tämän ajan. sain nyt sitten kuulla ihan jostain muualta, että hän muutti sinne avoliittoon saman kaverin kanssa jonka kanssa petti minua ennen eroamme. Minulle hän tosin kertoi, että muuttaa yksin. Nice.

noh, eipähän tarvia pitää yhteyttä siihenkään harakkaan enää.

Meitsi päätti sit tänään lopettaa liian venähtäneen kesätauon, pakata treenikassin ja lähteä salille pitkästä aikaa. Kaikki oli valmiina, uus treenicd poltettu jne. Koululle, jonka ilmaisella salilla käyn, päästyäni huomaan että pihalla on ulkotulia. Jo ulkoa näkee, että naulakko on täynnä. Aavistan pahaa. Kuinka ollakkaan, koululla on joku perkeleen konsertti, jonka oheistomintaa on juhlasalissakin, ja eihän salille voi mennä kun tulee kolinaa, joka voi häiritä kulturellien kermaperseiden taidanautintoa. Ehkä huomen sit.

Gamzae sanoi:
Meitsi päätti sit tänään lopettaa liian venähtäneen kesätauon, pakata treenikassin ja lähteä salille pitkästä aikaa. Kaikki oli valmiina, uus treenicd poltettu jne. Koululle, jonka ilmaisella salilla käyn, päästyäni huomaan että pihalla on ulkotulia. Jo ulkoa näkee, että naulakko on täynnä. Aavistan pahaa. Kuinka ollakkaan, koululla on joku perkeleen konsertti, jonka oheistomintaa on juhlasalissakin, ja eihän salille voi mennä kun tulee kolinaa, joka voi häiritä kulturellien kermaperseiden taidanautintoa. Ehkä huomen sit.
Sehän näissä koulun ilmais-saleissa on, että ikinä ei tiedä jos siellä on jotain muuta.

Riideltiin miehen kanssa. Nyt on olo :curs: ja :itku: . Me kun ei usein riidellä, niin kun riidellään niin siitä on oksat pois ja naapuritkin varmaan tietää mistä on kyse. Nyt oli taas ihan mitättömiä juttuja jotka sitten räjähti käsiin. Molemmat sanoi tosi veemäisiä asioita toisilleen. Osa miehen sanomisista itkettää, osa hävettää kun se on oikeassa. Laiska ja saamaton, hävettää ihan itseänikin. Mutta kiukkuinen olen yhä.

Piti mennä tänään treenaamaan, mutta eihän sitä ehtinyt kun heräs 18:55 ja klo 20:00 alkaa duuni. Lisäks taas vitunmoinen nuha. Ja nettiyhteys pätkii täällä duunissa pahasti.. Katotaan onnistuuko nyt tänkään postin postaus..

Back
Ylös Bottom