Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ZannaZ sanoi:
Vituttaa niin maan perkeleesti kaikki! :curs:
Sullahan ne mielialat muuttuu...

ZannaZ sanoi:
Mä oon muuten vaan aika onnellinen tällä hetkellä :)

-edit-
jo siinä on hurraamista että liian pitkään kestänyt masennus on väistynyt, ja elämä hymyilee... pitkäääääääään aikaan en ole näin paljon hymyillyt.

Tampereen valoviikotkin avataan kohta :rock: ... Lisää valoa vaan kehiin!

-edit2-
ja kohta pääsee ikkunashoppailemaan ja suunnittelemaan jouluostoksia. Ihanaa!

Olen toista päivää flunsassa, vaikka yleensä tuskin koskaan sairastun. Olen vetänyt 2g c-vitamiinia ja 20g glutamiinia päivässä, jos siitä olisi apua.

Jaa'a, olen VIELÄKIN kipeä.. on aika kumma lentsu aalto, yleensä mulla kestää korkeintaan viikon, nyt jo pitkälti toista viikkoa... :O pitäsköhän mennä lekuriin...?

IJK sanoi:
Imo salikomediaa tarjoo 18v teinit jotka naureskelee muille ja tietää kaiken treenaamisesta koska on lukenu puol vuotta jotain voimailuforumia.

No nimenomaan näin. Täältä on kovilta jätkiltä opittu, että "jos ei treenaa jalkoja joka päivä niin on pelkkä pelle" ja sitten pädetään...Ottakaa suuhun !

Tikari sanoi:
Översättning av: djävla
Svenskt uppslagsord
djävla el. jävla adv.
(svordom)
Finsk översättning
pahus

Käännössivu
Juu, eli:

Jäklar: kirosana, tarkoittaa suurinpiirtein "hitto", "perhana". Lähtöisin sanasta "djävlar", joka on "piruja" tai "demoneja" monikossa. Sana on ilmeisesti puhekielessä muuttunut niin että "v" (katso jävlar) on vaihtunut "k":ksi.

Jävlar: myös kirosana, voimakkuudeltaan jäklarin vastaava. Käytännössä tarkoittaa samaa. On yksinkertaistettu ja käytännöllisemmäksi muutettu muoto sanasat "djävlar".

Djävlar: monikko sanasta "piru". Yksikkö on siis djävul. Tämä sana on kait lähinnä suomen "perkelettä".

Näin siis suomenruotsalaisen valaistus! :D ...vai onko se valistus...

rokuai sanoi:
olipa tässä yksi päivä oikein rattosaa salilla.. meillä käy sellanen pienisälli joka luulee olevansa joku himoreenaaja. väänsin siinä penkkiä ku veli alkaa huutaa jotai "muista suorituspuhtaus,muista venytellä kovan harjoituksen jälkeen" siltä sälliltä oli johki nurkkaa jääny joku lappu missä oli niin kirjakielellä joka helvetin ohje rustattuna..
oli siinä tangon alle kuristuminen aika lähellä.. ainakun tämä sälli tekee jotai,liikkeet ovat päin helvettiä sun muuta.. että lie miksiköhän ohjetta kantaa mukanaan :D
liimasinpa lapun pukkarin kaapin oveen ja kirjoitin vielä että "salinkäyttäjät huom!"
totta se sälli on huomannu että lappu on hukkunu,ja ainaku salille tullaa ja hän on siellä ni aika vikkellää se sieltä lähtee..

vitun dorka.

rokuai sanoi:
liimasinpa lapun pukkarin kaapin oveen ja kirjoitin vielä että "salinkäyttäjät huom!"
totta se sälli on huomannu että lappu on hukkunu,ja ainaku salille tullaa ja hän on siellä ni aika vikkellää se sieltä lähtee..

No olitpa aika helvetin kova äijä!!! Pakkohan tästä on nyt sulle 5 deividiä pistää, kas tässä: :david: :david: :david: :david: :david:
Olepa hyvä!

Viimeksi muokattu:
Tanko sanoi:
No nimenomaan näin. Täältä on kovilta jätkiltä opittu, että "jos ei treenaa jalkoja joka päivä niin on pelkkä pelle" ja sitten pädetään...Ottakaa suuhun !
IJK ja tanko taas tajus raastimen pointin... Tsemppiä! :david:

Mikäs sen mukavampaa kun alottaa uus harrastus ja viikon treenaamisen jälkeen tulee kolmen viikon treenitauko :wall:

Ijk, eiköhän raastin viitannut tuohon, mitä ne suustaan päästi:

...tuli parin kaverin kanssa penkkiä tekemään: "ei isoilla jaloilla mitään tee"..."vois keskittyä lopuksi hauiksiin" , mikä viittaisi, että ne jalat ei kuulu minkään päivän ohjelmaan.

Ei itse rinta-hauis-päivässä ole mitään koomista, jos ohjelmassa on muunkinlaisia päiviä :)

Luitko ihan kokonaan ton porkkiksen postin. Imo siinä puhuttiin jalkapalloilijoista. Tietääkseni jalkapalloilijoilla harvemmin on tavoitteena kasvattaa mahd isoja jalkoja punttitreenillä. Treenaajilla on muutenki erilaisia tavotteita, jotku haluu Ruhlin kokoseks ja joilleki riittää muutama sentti lisää olkavarteen ja rinnanympärykseen.

Ihme juttu miten toisten treeneistä voi repiä huumoria 45 sivua, varsinki ku 95% tähän postanneista on todellisia kynäniskoja, including IJK, joiden kannattas keskittyä ihan siihen omaan treeniin

IJK sanoi:
Luitko ihan kokonaan ton porkkiksen postin. Imo siinä puhuttiin jalkapalloilijoista. Tietääkseni jalkapalloilijoilla harvemmin on tavoitteena kasvattaa mahd isoja jalkoja punttitreenillä. Treenaajilla on muutenki erilaisia tavotteita, jotku haluu Ruhlin kokoseks ja joilleki riittää muutama sentti lisää olkavarteen ja rinnanympärykseen.

Ihme juttu miten toisten treeneistä voi repiä huumoria 45 sivua, varsinki ku 95% tähän postanneista on todellisia kynäniskoja, including IJK, joiden kannattas keskittyä ihan siihen omaan treeniin

no kyllä nyt on jollakin menny palkkari väärään kurkkuun. anteeksi. :david: :piis:

vaikka ei futaaja mitään isoilla jaloilla tekis niin ne sen kaverit ei ollu futaajia ja niille se siinä paasas että ei isoilla koivilla mitään teen. kaveri tosin väänti hauistakin yli tunnin ja jotaki ihme vempula tekniikalla. nii ja forkkujansa se näytteli kavereilleen ja tuijotteli peilistä

Back
Ylös Bottom