Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Egee 87 sanoi:
miten vitussa sä voit nauraa?
Dracone ei tainnut nauraa sinulle. Huomaat sen itsekin, kun luet, kenen postia tuossa on lainattu ja kommentoitu.

Edit: Huomasitkin näköjään jo.

Kuume, joka kestänyt viikon, 37-37.5´c.
Normaalilämpö 36.5´c.
Lääkäriltä ei muuta ohjeita kuin lepoa...

Jylli81 sanoi:
Kirjoitin mielestäni, että kolhisin sitä jätkää ihan harkitusti.

Siis, jos olisin ihan tosissani ihastunut johonkin naiseen, jonka kanssa minulla sattuisi vielä kaiken lisäksi sillä hetkellä menemään oikein mukavasti ja jatkokin vaikuttaisi lupaavalta, kunnes joku tuttu ihan vain vittumaisuuttaan pilaisi tahallaan koko homman, niin mielestäni tuo olisi todellakin sen verran vakava juttu, että se kaveri ottaisi osumaa siitä hyvästä.

Ja todellakin olen rauhallinen ja itseni hillitsevä eikä minulle tuota ongelmia esim. baarissa jättää jonkun vittuiluita omaan arvoonsa ja kävellä pois, vaikka tietäisin olevani tilanteessa niskan päällä, koska tappeleminen on tyhmää, varsinkin ilman erittäin pätevää syytä. Omassa arvomaailmassani kuitenkin tuollainen teko olisi todellakin riittävä syy.

Siitä voi sitten olla montaa mieltä että onko tuo hyvä syy vetää kaveria turpaan. Sulla ei varmaan montaa enää ole. :rolleyes:

Kyllä mä sanoisin enemmin rauhalliseksi ja ittensä hyvin hillitseväksi kaveriksi sellaista ihmistä jolla ei ole pakottavaa tarvetta käyttää väkivaltaa.
Tappeleminen on tyhmää, kuten itse sanoit. Ja syyn kanssa vitun paljon tyhmempää. :down:

Masa76 sanoi:
Kuume, joka kestänyt viikon, 37-37.5´c.
Normaalilämpö 36.5´c.
Lääkäriltä ei muuta ohjeita kuin lepoa...

Otan osaa! Itteä vituttaa oikein mukavasti. Eilen nousi kuume 37,5 :( ... Tänää kävin lääkärissä. Kotimatkalla tuli sitten aivan _törkeen_huono_olo! Heikotti, oksennutti, tärisin ihan helvetisti.... Ja jalat meinas pettää alta. Pääsin sentäs hengissä kämpille... Nyt oon ottanut rauhallisestil, lääkettä naamaan ja lepoa. Onneksi olo alkaa helpottamaan, kuumetta varmaan viäki, mut noi heikottamiset ja tärinät on onneks jäänyt. Mietityttää vaan että mikäs vittu se ylipäätään oli(?). Ikinä ei ennen ole moista käynyt.. ja toivottavasti ei tuu ikinä tulevaisuudessakaan. Sen verran vittumaista, pelästyin oikein..

-edit- vituttaa et treenit jää taas :itku: kipuilun jälkeen kestää aina päästä kunnon treenirytmiin ja hc-treeneihin. ei ole kivaa ei...

screwdriver sanoi:
Siitä voi sitten olla montaa mieltä että onko tuo hyvä syy vetää kaveria turpaan. Sulla ei varmaan montaa enää ole. :rolleyes:

Kyllä mä sanoisin enemmin rauhalliseksi ja ittensä hyvin hillitseväksi kaveriksi sellaista ihmistä jolla ei ole pakottavaa tarvetta käyttää väkivaltaa.
Minkälainen kaveri on muka ihminen, joka tekee tahallaan jotain tuollaista?

Kavereita minulla on kyllä, mutta ei yhtään tuollaista "kaveria".

No kerropa sitten ihmeessä, mitä sinä tekisit kyseisessä tilanteessa. Ottaen huomioon, että tämä "kaveri" olisi juuri tahallaan pilannut sinulle hyvinkin tärkeän ihmissuhteen ja kaiken lisäksi vielä vittuilisi sillä sinulle jatkuvasti.

Toisekseen minulla ei todellakaan ole mitään pakottavaa tarvetta käyttää väkivaltaa. En ole esimerkiksi täysi-ikäisenä joutunut kertaakaan tappeluun, vaikka tilaisuuksia on kyllä ollutkin ihan riittävästi. Töissä tulleita voimankäyttötilanteita ei sitten lasketa tähän, mutta niissäkin on voimankäyttö ollut tilanteen huomioiden välttämätöntä ja perusteltua eikä se ole koskaan mennyt yli.

screwdriver sanoi:
Tappeleminen on tyhmää, kuten itse sanoit. Ja syyn kanssa vitun paljon tyhmempää. :down:
Eli siis sinun mielestäsi on paljon parempi esimerkiksi kännissä suuttua jollekin ihmiselle jostain ihan turhasta pikkujutusta, menettää malttinsa ja käydä kimppuun, kuin kolhia jotain todellista kusipäätä ihan aiheesta. Mielenkiintoinen mielipide.

Jaahas :jahas:

Eihän tuo viisasta ja mukavaa tosiaan ole jos toinen pilaa naisjutut lapsellisuudellaan, mutta aika heppoiselta tuntuu kostaa tuo väkivallalla. Mun mielestä ainoa syy käyttää voimakeinoja ja väkivaltaa on itsepuolustus ainoastaan sitten kun on todella pakottava tarve. Virkavallalla ja puolustusvoimilla on sitten ihan lain suomat valtuudet voimakeinoihin tietyissä tapauksissa.
Muut syyt on enemmän tai vähemmän aina tekosyitä ja huonoja.

Mun mielipiteillä nyt ei ole merkitystä, mutta olisin itse soittanut naisella ja sanonut mita tapahtui. Jos homma naisen kanssa kaatuu alussa jo noin pieneen asiaan, niin yhteinen tulevaisuus ei muutenkaan varmasti pitkä olisi.
Kaverille olisin sanonut että haistappa vittu ja kysynyt syytä. Jos kyseessä olisi vähän 'huononpi' kaveri niin sanoisin morjens. Jos taas todella hyvä kaveri niin eiköhän tuosta ihan puhumalla selvittäisi.

Hyviä kavereita on vaikea saada, sellaisiakin jotka joskus tekee jotain todella tyhmää.
Naisia taas on enemmänkin tullut ja mennyt, ja enemmän niiden tekemiset on panneet vituttamaan kun kavereiden :D

Vittusaatana, raiskasin aamulla oikean nilkan nivelsiteet bussista noustessani. Kipu oli jotain infernaalista ja siinä kaikki isosiskon opettamat rumat sanat lasketeltuani lähdin ontumaan kohti koulua pohdiskellen miten päivän treenien käy (spinning+ body pump).

Koulupäivä meni hyvin, jalkaan ei sattunut yhtään (kiitos kengän, joka piti jalan ssellaisessa asennossa, etteivät nivelsiteet päässeet muljahtelemaan). Sitten kun tulin kotiin ja aloin tehdä kouluhommia koneella, nilkassa alkoi vähän poltella.... Ja kohta olikin sellanen fiilis koivessa että rupes tekemään Oxanestia mieli... :kuola:
Äsken tulin tohtorisedän luota (kirurgi) ja nivelsiteet on venähtänyt, kahden viikon juoksu/pomppimiskielto!!!! AAAARRRRGGGHHH!!!!!!

No, jos tästä on pakko jotain positiivista keksiä, niin ehkä tää saa mut VIHDOINKIN aloittamaan saliharjoittelun tosissani ja rajottamaan tota aerobista -mun täysin tiedostettu treenimokani kun on liika aerobinen ja liian vähäinen lihaskuntotreeni. (mutta kun itsensä kiduttaminen on niin ihanaa!)
Tästä se lähtee. Puntit kouraan, PERKELE! :evil:

screwdriver sanoi:
Jaahas :jahas:

Eihän tuo viisasta ja mukavaa tosiaan ole jos toinen pilaa naisjutut lapsellisuudellaan, mutta aika heppoiselta tuntuu kostaa tuo väkivallalla. Mun mielestä ainoa syy käyttää voimakeinoja ja väkivaltaa on itsepuolustus ainoastaan sitten kun on todella pakottava tarve. Virkavallalla ja puolustusvoimilla on sitten ihan lain suomat valtuudet voimakeinoihin tietyissä tapauksissa.
Muut syyt on enemmän tai vähemmän aina tekosyitä ja huonoja.

Hyviä kavereita on vaikea saada, sellaisiakin jotka joskus tekee jotain todella tyhmää.
Naisia taas on enemmänkin tullut ja mennyt, ja enemmän niiden tekemiset on panneet vituttamaan kun kavereiden :D

Minä en ole koskaan tapellut naisen takia kenenkään kanssa vaikka aika mätiä yksilöitä on tullut vastaan elämän varrella. Minun itsetuntoni on niin hyvä, että sitä ei voi yksikään "biatch" horjuttaa aina löytää uusia naisia vaikka entiset jutut menisi perseelleen. En oleta noista naisista kovin suuria, sillä jokainen niistä osaa olla helvetin rasittava.

V***** autoni hajottaminen, joka on jo hajotettu kaksi kertaa taloyhtiön parkissa tahallisesti. Kyseessä ei ole mikään vahinko kolhiminen vaan ensimmäisellä kerralla oli lyöty jollakin esineellä koko sivupeili irti ja toisella kerralla oli heitetty katukivi takalasista sisään.

Tämä kumpikin on tapahtunut samassa paikassa, taloyhtiön parkissa kotini edessä, joten oletan, että tekijä on sama hörhö, mutta koska paikassa ei ole kameravalvontaa ja nämä molemmat on tehty yöllä, vaikeata hörhöä on kiinni saada.

goodolmob sanoi:
- -

Jos tämä homma tähän kusee niin jollekkin on saunan takana varmasti tilaa.

Elä turhaan. Ei se paska pöyhimällä parane. Heivaa tommonen kaveri jonnekin mäkeen ja unohda se. Se on myös kiinnostunut siitä tytöstä.

Mene puhumaan se pimun kanssa - on se sitten kuinka vihaisen näköinen tahansa.

goodolmob:
Pistä se kaveri selittämään kaikki sille muijalle.

ZannaZ sanoi:
vituttaa et treenit jää taas :itku: kipuilun jälkeen kestää aina päästä kunnon treenirytmiin ja hc-treeneihin. ei ole kivaa ei...

Sepä se, kesälomavetelehtimisen jäljiltä sain kolme viikkoa rehkittyä salilla ihan antaumuksella, nyt toinen viikko ilman treeniä tämän paskan takia... :curs:

Päätin nyt sitte itekki heittää yhen jutun :D

Olin lähdössä salilta ja olin pukuhuoneessa vaihtamassa vaatteita kun kuulin suihkust (miesten tietenkin :) ) jotain outoa ääntä ja sitten yllättäen sieltä kuului: "UUUUUUUUHHUHH!!"
repesin täysin ja äkkii pois salilt, alko oikee pelottaa :nolo:

En ny tiä oliko nii hauskaa mutta kerroin kuiteski :)

Sukulaku sanoi:
goodolmob:

Tuota itsekkin mietin, että saattais toimia.

Demoritus sanoi:
V***** autoni hajottaminen, joka on jo hajotettu kaksi kertaa taloyhtiön parkissa tahallisesti. Kyseessä ei ole mikään vahinko kolhiminen vaan ensimmäisellä kerralla oli lyöty jollakin esineellä koko sivupeili irti ja toisella kerralla oli heitetty katukivi takalasista sisään.

Tämä kumpikin on tapahtunut samassa paikassa, taloyhtiön parkissa kotini edessä, joten oletan, että tekijä on sama hörhö, mutta koska paikassa ei ole kameravalvontaa ja nämä molemmat on tehty yöllä, vaikeata hörhöä on kiinni saada.

Onko autosi kenties keskivertoa hienompi tuunattu auto? Näitä kateellisiä kyrpiähän maastamme löytyy. Vitun homot.

Omasta autostani taitaa olla keittämisen seurauksena kansi mennyt. Mutta omapa on vikani. Vitun kusipää.

Ps: On muuten suht pitkä threadi. Kenelläkään ei ole kaikki hyvin näemmä. Kaikki itkee jostain.

Sukulaku sanoi:
goodolmob:

Soitin eilen neidille ja sanoin miten asiat on. Että en halua että tämä juttu kuivuu kokoon ns. jonkun kusipään lähettämän viestin takia, ja etten edes leikilläni tuommoista viestiä lähettäisi vain kahden viikon tuntemisen jälkeen, ja myönsin samalla että en kuitenkaan kiellä ettenkö mitään tuntisi. :haart:

Tiedä sitten mitä meinaa kun hän sanoi että ei ole vastannut mitään koska on halunnut olla yksin kun ahdistaa niin.. varmaankin johtuu siitä että entiset äijät sillä ollu aika kusipäitä, mutta eihän me kaikki samanlaisia olla :)

Toivottavasti tämä tästä.

MUTTA, toivottavasti 'kaveri' tänään jo kouluun saapuisi. Olisi todella mukavaa tietää että miksi vielä jatkoi vittuilua kun tiesi hyvin mitä oli tehnyt. Täytyypi kysyä onko jotain henkilökohtaista ja haluaako ne ratkaista.. ja millä tavalla... vai mistä mahtaa vanne kiristää.

Taloyhtiön kellarista vietiin maastopyörä. Olihan se kahdella lukolla lukossa mutta eipä siitä iloa ole kun ei ole mitään mahdollisuutta pistää sitä seinään tms. kiinni. Huoltomies totesi "no kyllähän noita on sieltä ennenkin viety". Olisikohan tämä hyvä mainita uusille asukkaillekkin vai pitääkö automaattisesti aina olettaa, että kaikki mikä ei ole kiinni voidaan viedä, asuu sitten missä asuu. Vakuutus sentäs jotain korvaa pyörästä ja onneksi ei ole pyöräilykausi enään niin menossa, mutta kyllähän se pistä vituttaan!

Mielessä toki kävi jo, että kukahan talon asukas on sen sieltä nyysinyt...toisaalta onhan noihin kellareihin avaimia ties kellä pulsulla jne.

Mustalainen tuli salille (lihava semmoinen) suorissa housuissa ja kiilto nahka kengissä ja alkoi tekemään ojentajaa taljassa kovaa tuhisten. Se oli aika huvittavaa!

Back
Ylös Bottom