Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dracone ei tainnut nauraa sinulle. Huomaat sen itsekin, kun luet, kenen postia tuossa on lainattu ja kommentoitu.Egee 87 sanoi:miten vitussa sä voit nauraa?
Jylli81 sanoi:Kirjoitin mielestäni, että kolhisin sitä jätkää ihan harkitusti.
Siis, jos olisin ihan tosissani ihastunut johonkin naiseen, jonka kanssa minulla sattuisi vielä kaiken lisäksi sillä hetkellä menemään oikein mukavasti ja jatkokin vaikuttaisi lupaavalta, kunnes joku tuttu ihan vain vittumaisuuttaan pilaisi tahallaan koko homman, niin mielestäni tuo olisi todellakin sen verran vakava juttu, että se kaveri ottaisi osumaa siitä hyvästä.
Ja todellakin olen rauhallinen ja itseni hillitsevä eikä minulle tuota ongelmia esim. baarissa jättää jonkun vittuiluita omaan arvoonsa ja kävellä pois, vaikka tietäisin olevani tilanteessa niskan päällä, koska tappeleminen on tyhmää, varsinkin ilman erittäin pätevää syytä. Omassa arvomaailmassani kuitenkin tuollainen teko olisi todellakin riittävä syy.
Masa76 sanoi:Kuume, joka kestänyt viikon, 37-37.5´c.
Normaalilämpö 36.5´c.
Lääkäriltä ei muuta ohjeita kuin lepoa...
Minkälainen kaveri on muka ihminen, joka tekee tahallaan jotain tuollaista?screwdriver sanoi:Siitä voi sitten olla montaa mieltä että onko tuo hyvä syy vetää kaveria turpaan. Sulla ei varmaan montaa enää ole.![]()
Kyllä mä sanoisin enemmin rauhalliseksi ja ittensä hyvin hillitseväksi kaveriksi sellaista ihmistä jolla ei ole pakottavaa tarvetta käyttää väkivaltaa.
Eli siis sinun mielestäsi on paljon parempi esimerkiksi kännissä suuttua jollekin ihmiselle jostain ihan turhasta pikkujutusta, menettää malttinsa ja käydä kimppuun, kuin kolhia jotain todellista kusipäätä ihan aiheesta. Mielenkiintoinen mielipide.screwdriver sanoi:Tappeleminen on tyhmää, kuten itse sanoit. Ja syyn kanssa vitun paljon tyhmempää. :down:
screwdriver sanoi:Jaahas :jahas:
Eihän tuo viisasta ja mukavaa tosiaan ole jos toinen pilaa naisjutut lapsellisuudellaan, mutta aika heppoiselta tuntuu kostaa tuo väkivallalla. Mun mielestä ainoa syy käyttää voimakeinoja ja väkivaltaa on itsepuolustus ainoastaan sitten kun on todella pakottava tarve. Virkavallalla ja puolustusvoimilla on sitten ihan lain suomat valtuudet voimakeinoihin tietyissä tapauksissa.
Muut syyt on enemmän tai vähemmän aina tekosyitä ja huonoja.
Hyviä kavereita on vaikea saada, sellaisiakin jotka joskus tekee jotain todella tyhmää.
Naisia taas on enemmänkin tullut ja mennyt, ja enemmän niiden tekemiset on panneet vituttamaan kun kavereiden :D
goodolmob sanoi:- -
Jos tämä homma tähän kusee niin jollekkin on saunan takana varmasti tilaa.
ZannaZ sanoi:vituttaa et treenit jää taas :itku: kipuilun jälkeen kestää aina päästä kunnon treenirytmiin ja hc-treeneihin. ei ole kivaa ei...
) jotain outoa ääntä ja sitten yllättäen sieltä kuului: "UUUUUUUUHHUHH!!"

Sukulaku sanoi:goodolmob:
Pistä se kaveri selittämään kaikki sille muijalle.
Demoritus sanoi:V***** autoni hajottaminen, joka on jo hajotettu kaksi kertaa taloyhtiön parkissa tahallisesti. Kyseessä ei ole mikään vahinko kolhiminen vaan ensimmäisellä kerralla oli lyöty jollakin esineellä koko sivupeili irti ja toisella kerralla oli heitetty katukivi takalasista sisään.
Tämä kumpikin on tapahtunut samassa paikassa, taloyhtiön parkissa kotini edessä, joten oletan, että tekijä on sama hörhö, mutta koska paikassa ei ole kameravalvontaa ja nämä molemmat on tehty yöllä, vaikeata hörhöä on kiinni saada.
Sukulaku sanoi:goodolmob:
Pistä se kaveri selittämään kaikki sille muijalle.