Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa, kun joutuu saatana tämmöisenä wannabepotentiaalimenestyjäheterohkoyrittäjänä pyyhkimään aikuisten ihmisten perseet ja opettamaan niitä kädestäpitäen syömään sekä pitämään puoliaan pahaa maailmaa vastaan. Tehkää välillä ite sattana! :curs:

Rinkkukaan ei enää rakasta! :itku:

:D

Pulla. eikö se ois helpompi kun kumpikin ostaa omat vaatteet omilla tienesteillä jos asia noin vaivaa, lahjat/yllärit on sitten erikseen. Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta.. :rolleyes:

Mua vituttaa se molopää joka eilen salilla jutteli tyttöystävälleen mukavia ja siinä samalla varasivat kaksi alatalja laitetta rupattelutuokioonsa + salin ainoan kunnollisen vyön. No väsyyhän se selkä ilman vyötä kun ei ole edes selkänojaa siinä "pallilla" :curs:

Pulla sanoi:
On niin jumankeuta viimenen kerta kun lähden naisten kanssa vaateostoksille!!1 :curs: Yhet farkut piti käydä ostamassa ja yllätys yllätys vaateosto-tyyli on se, että ensin katotaan mitkä sopii ja sitten vasta hintalappu. Ei hyvä. Ja kas kummaa, "sattumalta" hyllystä löytyi ehaaaana takki joka oli siis suorastaan pakko ostaa kun oli niin "halpa". Luonnollisesti sillä ei ole mitään väliä paljonko rahaa kulutettiin vaan sillä että paljonko säästettiin... No eipä ainakaan tarvi pohtia minkä takia taas pitää lähteä iltavuoroon duuniin... Taas voi laulaa hyvillä mielin suomalaista kansanlaulua Tili tuli, Tili meni...

Olis varmaan kannattanut avautua sille ämmälle eikä vasta täällä.Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa. :david:

teemupii sanoi:
Saatanan vitun molopää autoilijat, jotka eivät tajua mitä varoituskolmio tarkoittaa :curs:
tulis munki kohalle tollasia ja ajas kylkeen sillain ettei itelle sattus mitään, niin sais vakutuksesta rahat pois.

Flunssa ja muijan luona keskellä korpee. Aamulla hain uudet modit Doom3:seen jotka sekotti koko pelin, eikä tietenkään levyjä millä asentaa uudestaan. PeRKele oon selannu sitten pakkista koko päivän 10 tuntii. Ei jaksa enää. :zzzz:

geg sanoi:
Läski nainen joka ei pysty millään käsittään että mua ei se nainen kiinnosta pätkääkään. Se saatanan ääliö vaan jatkaa mun ahdistelua. Vittu että mä vihaan sitä :mad2: .

:lol2: Sama ongelma oli hiljattain töissä, oli kaikenlisäks soitellu mun pomolle (pomon lomaillessa ) ja kyselly numeroani :curs:
Ja kun ei vois vähempää kiinnostaa sellainen "hieman tuhdimpi" bilehile. Onneks lopulta käsitti että mitään ei ole koskaan ollutkaan, ja mitään ei tule olemaan.

Richard75 sanoi:
Ja kun ei vois vähempää kiinnostaa sellainen "hieman tuhdimpi" bilehile.
Kyse on siitä, että monet tuhdit naiset eivät välttämättä tajua, että mies voi olla iso kuitenkaan olematta lihava. Tämä nainen saattaa siis luulla sinua fatboyksi. :jahas: Ehdotankin, että näytät tälle naisenketaleelle kohdatessa leveän selän takaa. :D

Tämän teorian kehitteli Rintafile, kun kirosin hänelle kerran sitä, että mun perseessä oli yhden baari-illan aikana ollut varmaan kolmen tai neljän eri läskin muijan kourat kiinni. :(

osku sanoi:
Olis varmaan kannattanut avautua sille ämmälle eikä vasta täällä.Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa. :david:

No eipä sitä nyt oikein voi kutsua ämmäksi. Sanotaanko että vaikka oma pikku tyttöystäväni. Ja sellaisella kauriinkatseella se katsoi että ei siinä tälläinen pieni ja karvainen mies voinut kuin myöntyä. Toivotaan nyt että ne vaatteet joko näyttävät hyvältä tai edes kestävät pitkään :D

Pulla sanoi:
No eipä sitä nyt oikein voi kutsua ämmäksi. Sanotaanko että vaikka oma pikku tyttöystäväni. Ja sellaisella kauriinkatseella se katsoi että ei siinä tälläinen pieni ja karvainen mies voinut kuin myöntyä. Toivotaan nyt että ne vaatteet joko näyttävät hyvältä tai edes kestävät pitkään :D

Hitto että sua viedään. :lol2: Itsellä on periaate, että kukaan ei ole ansainnut mitään vain sen takia, että omistaa ylimääräisen persereiän.

..Mutta tää ei taida päteä teidän jutussa. Sun pitää vaan hankkia duuni, mistä saa enemmän liksaa. :D

Perkeleen perkele! 39,4 kuumetta ja olo aivan saatanan heikko. Viikonloppu menee todella hukkaan kun treenata ei voi, eikä ole voimia edes juomiseen..

Perkule tässä on ortopedin mukaan terve mies. Vasen olkapää reistannut pystypunnerruksessa ja kaikessa missä pitää työntää rautaa suoraan ylöspäin. Vihloo vittumaisesti, ettei vaan viitti kiusata. Otettiin röntgenit ja ultraäänet. liki 300e olis maksanut, mut onneks menee vakuutuksesta kaikki. olis vituttanut maksaa noita kun sanotaan että terve oot. vaikka sattuu...

tässä lausunto:
Vasemman olkapään Ultraääni. Ei uä:ssä havaittavaa vikaa. Kiertäjäkalvosin on säännöllinen, supraspinatuksen paksuus molemmin puolin n. 5mm, ei tendiniittiödeemiä eikä ruptuuraan viittaavaa. Subscapulari- ja infraspinatusjänteet siistit. Ei nestetäyteisiä bursia eikä a-c-niveleffusiota. Bicepsin pitkänpään jänne on normaali, pysyy sulcuksessa myös luksaatioprovokaatiossa, jännetupessa ei nestelisää.

Vasen olkapää: Luustruktuurit säännölliset. AC- ja glenohumeraaliniverako siistit. Ei pehmytosakalkkeja.

Että tämmöstä kapulakieltä saa 300 eurolla. Jotain vioxxia se kirjotti 28 pillerin paketin ja felden geeliä. ajattelin vetää ne pillerit yks per päivä kaikki putkeen. jos ei auta ni sit jää ylöspäin treenaaminen :(

jalat sanoi:
----snip----
Että tämmöstä kapulakieltä saa 300 eurolla. Jotain vioxxia se kirjotti 28 pillerin paketin ja felden geeliä. ajattelin vetää ne pillerit yks per päivä kaikki putkeen. jos ei auta ni sit jää ylöspäin treenaaminen :(

Onko tämä vaiva ollut sulla pitkään? Oletko kokeillut sitä parasta parannuskeinoa eli lepoa tarpeeksi? Jätä kaikki liikkeet, joissa kipua tuntuu kuukaudeksi-kahdeksi ja aloita sen jälkeen vaaaa-rooo-vaas-tiii.

Omskakas sanoi:
Onko tämä vaiva ollut sulla pitkään? Oletko kokeillut sitä parasta parannuskeinoa eli lepoa tarpeeksi? Jätä kaikki liikkeet, joissa kipua tuntuu kuukaudeksi-kahdeksi ja aloita sen jälkeen vaaaa-rooo-vaas-tiii.

no pidin 2,5 viikkoa totaali lepoa. en tehnyt mitään. Apua ei ollut yhtään. Ei pätkääkään. hierontakaan ei auttanut. ja mietin nyt vaan että jos välttelis noita liikkeitä jatkossakin. olen oikeastaan sen totaalilevon jälkeen jo välttänyt vallan liikkeet. eli vain ylösnostot. penkissä esim ei haittaa yhtään

Omskakas sanoi:

ai nii. siis vaivannut heinäkuun lopusta asti...

Back
Ylös Bottom