Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jalat sanoi:
no pidin 2,5 viikkoa totaali lepoa. en tehnyt mitään. Apua ei ollut yhtään. Ei pätkääkään. hierontakaan ei auttanut. ja mietin nyt vaan että jos välttelis noita liikkeitä jatkossakin. olen oikeastaan sen totaalilevon jälkeen jo välttänyt vallan liikkeet. eli vain ylösnostot. penkissä esim ei haittaa yhtään

Ei kai tuossa hirviätä ongelmaa ole, jos pystyt treenaaman kaikki lihasryhmät edes jollain liikkeillä. Voisin kuvitella, että kipu vähitellen häviää, jos mitään suurempaa näkyvää vikaa ei löytynyt. Tsemppiä. :thumbs:

Omskakas sanoi:
Ei kai tuossa hirviätä ongelmaa ole, jos pystyt treenaaman kaikki lihasryhmät edes jollain liikkeillä. Voisin kuvitella, että kipu vähitellen häviää, jos mitään suurempaa näkyvää vikaa ei löytynyt. Tsemppiä. :thumbs:

Kakat. Mulla ei auttanut olkapäähän edes 8kk tauko salilta. Taidanpa hilpaista lekuriin ensiviikolla ja hakea 5dl kortisonipiikin olkapäähän. Vaivana on joku Instabiili suspinatus tjsp. eli irtonainen olkapää :)

1. Taas vitunmoinen krapula. Nykyiset krapulat väh. 2 päiväsiä. Enää ei näköjään voi ryypätäkään... :wall:
2. Akat kusettaa.
3. Polvi paskana, ei voi reenata jalkoja.... no tämä vois olla positiivistakin.
4. Vitun opiskelut.
5. Ja yllätys yllätys, olkapää myös paskana.

Omskakas sanoi:

täytyy vaan koittaa keksiä jotain noille olkapäille. vaikka vipunostoja tilaalle. Eiköhän tää tästä. Ja kun päivittäisiin toimiin ei haittaa tuo olkapää yhtään. Hermittaa vaan kun yksi parhaimmista liikkeistä karsittiin pois.

Vittu et millaisia kusipäitä tännekkin maailmankolkkaan mahtuu, voi saatana.

Pitkästä aikaa olin onnellinen kun uudessa asuntolassa löysin erittäin hemaisevan bruneten jonka kanssa tulin erittäin hyvin toimeen.

Tänään koulussa 'kaveri' sanoi lukevansa viestini ja en ollut moksiskaan.. hetken päästä vittumaisesti kysyy että onkos jonna vastannut mitään.. Mitä helvettiä. Oli sitten semmoisen mukavan mä rakastan sua - viestin lähettänyt.. jopa parin viikon tuttavuuden jälkeen. Vituttaa erittäin raskaasti koska tiedän että ko. neiti on jättänyt jonkun kaverin juuri tämän takia että on sanonut että rakastaa häntä erittäin lyhyen tuttavuuden jälkeen.. pitää tätä tekopyhänä paskanjauhamisena tossa vaiheessa tuttavuutta.

Kiva sitten ruveta lähettelemään viestiä perään että ei ei.. kaveri lähetti jne. jne. paskaa. Nyt se on mukavaa jo toista tuntia odottaa että jos se nyt jotain viittii enää vastata / uskoo että etten sitä lähettänyt.

Jos tämä homma tähän kusee niin jollekkin on saunan takana varmasti tilaa.

goodolmob sanoi:
Mitä helvettiä. Oli sitten semmoisen mukavan mä rakastan sua - viestin lähettänyt..

Mikäli käsitin oikein, niin kaveris oli lähettänyt sun luurilla tollasen viestin naiselle? Mä ehkä vääntäisin sen jätkän tuhannen jontkalle. Vaikka kynis olenkin.

jalat sanoi:
Mikäli käsitin oikein, niin kaveris oli lähettänyt sun luurilla tollasen viestin naiselle? Mä ehkä vääntäisin sen jätkän tuhannen jontkalle. Vaikka kynis olenkin.
Vaikka rauhallinen ja itseni loistavasti hillitsevä jätkä olenkin, niin vastaavassa tilanteessa kyllä vetelisin kyseistä "kaveria" pataan ihan huolella ja täysin harkitusti. Nimittäin tuo on mielestäni niin törkeästi tehty, ettei mitään rajaa. On tiettyjä asioita, joiden suhteen ei ole syytä pelleillä ja tuo on mielestäni ehdottomasti yksi niistä.

Toivottavasti goodolmob tuo homma vielä selviää parhainpäin ja kyseinen neiti uskoo selityksesi eikä se vaikuta jatkoon mitenkään. Joka tapauksessa sille "kaverillesi" olisi ehkä paikallaan tehdä harvinaisen selväksi, ettei tuollainen peli vetele.

Joku spurgu, jolla oli paskat housussa, puheli tänään itekseen kuinka kova jätkä on ja monessako tappelussa on ollut mukana, montako bisseä voi juoda ennekuin sammuu ja heitteli juustonaksuja ympäri lähijunaa. Miks täällä Suomessa on noita nistejä, spurguja ja kaikkia muita vitun hörhöjä kaikki paikat täynnä. Pysyis edes himassaan, tai asuntolassa tai sillan alla tai putkassa tai jossain vittu ettei niitä tarttis katella... :wall:

Tomi sanoi:
Niin mutta jos jokinorsuttimen kanssa pitäis tehdä jotain, niin kyllä siinä muna pakkais laukkunsa ja muuttais Kanarialle. :(

Tietenkin sen verran pitaa olla itsesuojeluvaistoa, jos vaihtoehtona on elaa tai kuolla hitaasti tukehtumalla jokinorsun alle...

Kerronpa mikä minua vituttaa. Olin eilen lähdössä pimeällä juoksulenkillä n.6-7km juoksin. sitten näin erään paikallisen hörhön n.50-60vuotiaan naisen. Joka on ilmeisesti entinen alkoholisti ja mielisairas ja kulkee kesälläkin pipo päässä.
Näin hänet n.50metrin huomasin että hän pysähtyi katseli ympärilleen, laski housunsa pyllisti perse paljaana onneksi mehtään päin eikä se paskonu eikä kussu. Mitä vittua :wall: tommoset pitäis pitää mielisairaalassa . Tässä ei enään kohta illalla uskalla lähteä lenkille. VOI ZIISÖS

Jätin taas tapani mukaan asian viime tippaan. Ylihuomenna täytyy olla 12 sivunen tutkielma valmiina ja mulla on kassassa 1,5 sivua, uskomatonta. Ja tänään mun piti alottaa tekee tota urakalla, mutta tän päivän tuotos on 7 riviä tiukkaa tietoa. Siis voi perseenreikä, että mä oon laiska. Tämän ansiosta mulle jää päivä aikaa lukea ruotsin kokeeseen tai jos saan palauttaa tutkielman myöhässä, niin aikaa jää 0 PÄIVÄÄ! Taitaa mennä ruotsin koe uusintoihin enkä mä muista siellä enään tämänkään vertaa. Ja nyt :zzzz: , toivotaan piiitkää yötä.

Jylli81 sanoi:
Vaikka rauhallinen ja itseni loistavasti hillitsevä jätkä olenkin, niin vastaavassa tilanteessa kyllä vetelisin kyseistä "kaveria" pataan ihan huolella ja täysin harkitusti. Nimittäin tuo on mielestäni niin törkeästi tehty, ettei mitään rajaa. On tiettyjä asioita, joiden suhteen ei ole syytä pelleillä ja tuo on mielestäni ehdottomasti yksi niistä.

Toivottavasti goodolmob tuo homma vielä selviää parhainpäin ja kyseinen neiti uskoo selityksesi eikä se vaikuta jatkoon mitenkään. Joka tapauksessa sille "kaverillesi" olisi ehkä paikallaan tehdä harvinaisen selväksi, ettei tuollainen peli vetele.

Harvinaisen turhauttava fiilis. Olla 'kusessa' ja todellakin ilman omaa syytä.

Mulla on vähän semmonen fiilis että joku keräilee hampaitaan oikein urakalla. Eilen se sama 'kaveri' lähetti sitten saman viestin mulle että "Mä rakastan sua" aivan varmasti vittuillaakseen. Ajattelin että mikäs siinä, kaveri kerjää verta nenukistaan. Sitten myöhemmin illalla: "Jättiks se sut?" ja vitutusaste nousi aika korkealle. Piste i:in päälle: "Tuutko huomenna kouluun vai jäätkö sinne kämpille parkumaan?" Ja asiaa ei todellakaan auttanut se että satuin näkemään tämän Jonnan [ samassa opiskelija-asuntolassa asutaan ] ja todellakin huomasin että ei voisi vittuakaan kiinnostaa mitä mulla on sanottavaa, loikki vaan kämppäänsä aika v-mäinen ilme päällä.

Päivä sitten vielä tekstailtiin hempeitä :haart: .. ja nyt tämmöistä mukavaa, ilman omaa syytä.

No joo, lopetan tän avautumisen ja odottelen kun 'eräs' saapuu tänne koulun penkille.

Edit: Siis kyseessä on sama kaveri jonka takia tähän paskaan jouduinkin.

Jylli81 sanoi:

Tollasia ne rauhalliset ja itsensä loistavasta hillitsevät jätkät hei on :down:

VITUTTAA salin paskanjauhajat... jotkut jopa tulee kysymään jotain kesken sarjaa. S¤#%"" mitä porukkaa. Ja kun ei huvittas puhua kenellekään mitään siellä, treenata vaan. Toinen tapaus on vanhat valaat tms. naaraspuoliset laitteenvaltaajat.

goodolmob sanoi:
No joo, lopetan tän avautumisen ja odottelen kun 'eräs' saapuu tänne koulun penkille.

Edit: Siis kyseessä on sama kaveri jonka takia tähän paskaan jouduinkin.

Olisi mukava kuulla mitä "sanot" tälle jätkälle

screwdriver sanoi:
Tollasia ne rauhalliset ja itsensä loistavasta hillitsevät jätkät hei on :down:
Kirjoitin mielestäni, että kolhisin sitä jätkää ihan harkitusti.

Siis, jos olisin ihan tosissani ihastunut johonkin naiseen, jonka kanssa minulla sattuisi vielä kaiken lisäksi sillä hetkellä menemään oikein mukavasti ja jatkokin vaikuttaisi lupaavalta, kunnes joku tuttu ihan vain vittumaisuuttaan pilaisi tahallaan koko homman, niin mielestäni tuo olisi todellakin sen verran vakava juttu, että se kaveri ottaisi osumaa siitä hyvästä.

Ja todellakin olen rauhallinen ja itseni hillitsevä eikä minulle tuota ongelmia esim. baarissa jättää jonkun vittuiluita omaan arvoonsa ja kävellä pois, vaikka tietäisin olevani tilanteessa niskan päällä, koska tappeleminen on tyhmää, varsinkin ilman erittäin pätevää syytä. Omassa arvomaailmassani kuitenkin tuollainen teko olisi todellakin riittävä syy.

Back
Ylös Bottom