Toinen uusivuosi yksin.
:lol2:
Todella paha murhe, ymmärrän. Eiku, en ymmärrä, sori.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen uusivuosi yksin.
:lol2:
Todella paha murhe, ymmärrän. Eiku, en ymmärrä, sori.
Älyttömän henkisesti raskas reissu. Kävin tänään yksin hyvästelemässä lähiomaisen. Nyt vaan odottaa että koska puhelin soi..
No ikävä velvollisuus jatkuu arkkukauppojen merkeissä :( täytyy alkaa käytännön asioita järjestelemään... Ei olekaan viiteentoista vuoteen osunu hautajaiset kohdalle.. Ainakin kaikki arki-elämän huolet tuntuu aika merkityksettömältä. Jotenkin tyhjä olo vaikka odotettavissa se oli.. Jo useamman vuoden. Aiemmin nähnyt painajaisia jossa tää tuntu ihan raastavan pahalta mutta nyt tosi kyseessä olo on vaan ontto, tyhjä, ja masentunut ehkäpä.
Täytyykö siitä Schumacherista jaksaa jatkuvasti itkeä, ei kai maailma nyt yhteen ex-kuskiin lopu.
Olisi voinut olla pitkälti omasta kynästä. Niin sanotusti omaan "unelmaduuniini" pääsin kuukausien haun jälkeen lopulta. Alkoi mielestäni hyvin. Kaikki olivat, että tervetuloa joukkoon. Alkuun tuli pieniä nakkeja, joilla pääsi hommiin jonkin verran sisälle. Tuli käytyä muutamissa firman tapahtumissa, että vähän tutustuisi porukkaan muutenkin, kun asiantuntijatehtävissä aika pitkälti lähin seuralainen on se 15'' tuumainen läppärinretale ja lounaskin tullut usein skipattua, kun dieetin takia ei halua päivittäin mennä syömään ravintolaan. Ennen joulua pomo pamautti kuitenkin pommin, että minusta on tullut huonoa palautetta ja on kuulemma useampi kollega sanonut, että vaikutan ylimieliseltä. Ollut todella paska fiilis töissä sen jälkeen. Vaikea myös asialle mitään tehdäkään, kun en tiedä, keneen olen huonon vaikutelman antanut, mitä olen tehnyt tai sanonut. Pyytäisin anteeksi, jos saisin tilaisuuden. Tiimiläiset ovat ulospäin mukavia ja itseäni huomattavasti pätevämpiä ja kokeneempia. Tämän takia nöyrällä asenteella olen kyllä alusta saakka ollut enkä hirveästi ole itseäni esille tuonut, mutta silti jotkut ovat tuollaisen mielikuvan saaneet. Kaipa se peilistä syyllinen löytyy, mutta työfiilikset siitä huolimatta aika maassa ja on tullut jopa hiukan vainoharhaiseksi. Koko ajan on töissä sellainen fiilis, että selän takana puhutaan paskaa ja rupee väkisinkin keskustelujen jälkeen ylianalysoimaan omaa olemustaan, että annoinkohan nyt sanoillani ja ilmeilläni itsestäni asianmukaisen kuvan. Ikinä ole ennen ollut missään aikaisemmassa työpaikassa tai työpaikan ulkopuolella tällaista tilannetta.Vituttaa "unelmaduuni" ihan helvetisti just nyt...
Olisi voinut olla pitkälti omasta kynästä. Niin sanotusti omaan "unelmaduuniini" pääsin kuukausien haun jälkeen lopulta. Alkoi mielestäni hyvin. Kaikki olivat, että tervetuloa joukkoon. Alkuun tuli pieniä nakkeja, joilla pääsi hommiin jonkin verran sisälle. Tuli käytyä muutamissa firman tapahtumissa, että vähän tutustuisi porukkaan muutenkin, kun asiantuntijatehtävissä aika pitkälti lähin seuralainen on se 15'' tuumainen läppärinretale ja lounaskin tullut usein skipattua, kun dieetin takia ei halua päivittäin mennä syömään ravintolaan. Ennen joulua pomo pamautti kuitenkin pommin, että minusta on tullut huonoa palautetta ja on kuulemma useampi kollega sanonut, että vaikutan ylimieliseltä. Ollut todella paska fiilis töissä sen jälkeen. Vaikea myös asialle mitään tehdäkään, kun en tiedä, keneen olen huonon vaikutelman antanut, mitä olen tehnyt tai sanonut. Pyytäisin anteeksi, jos saisin tilaisuuden. Tiimiläiset ovat ulospäin mukavia ja itseäni huomattavasti pätevämpiä ja kokeneempia. Tämän takia nöyrällä asenteella olen kyllä alusta saakka ollut enkä hirveästi ole itseäni esille tuonut, mutta silti jotkut ovat tuollaisen mielikuvan saaneet. Kaipa se peilistä syyllinen löytyy, mutta työfiilikset siitä huolimatta aika maassa ja on tullut jopa hiukan vainoharhaiseksi. Koko ajan on töissä sellainen fiilis, että selän takana puhutaan paskaa ja rupee väkisinkin keskustelujen jälkeen ylianalysoimaan omaa olemustaan, että annoinkohan nyt sanoillani ja ilmeilläni itsestäni asianmukaisen kuvan. Ikinä ole ennen ollut missään aikaisemmassa työpaikassa tai työpaikan ulkopuolella tällaista tilannetta.
Menin nukkumaan n. klo 02. Heräsin klo 08, ajattelin nukkua vielä muutaman tunnin korkeintaan. Heräsin klo 18. wtf?
Ennen joulua pomo pamautti kuitenkin pommin, että minusta on tullut huonoa palautetta ja on kuulemma useampi kollega sanonut, että vaikutan ylimieliseltä.