Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Firman mies: viimeisessä työvuorossa ennen kuuden päivän vapaita onnistuin hankkimaan noidannuolen. Nyt pitääkin olla kieli keskellä suuta, että miten voi olla mahdollisimman kivuttomasti.

Firman mies: viimeisessä työvuorossa ennen kuuden päivän vapaita onnistuin hankkimaan noidannuolen. Nyt pitääkin olla kieli keskellä suuta, että miten voi olla mahdollisimman kivuttomasti.

Noidannuoli on kyllä harvinaisen vittumainen asia! Voisin verrata johonkin nuoralla kävelyyn, yksikin virheliike ja se on siinä :D

Vähän samaa vikaa kuin Lomaxilla. Vasemman selkälihaksen reväyttäminen(ilmeisesti) viimeisessä kyykkysarjassa. Oli vähän hankala nukkua..

Vähän samaa vikaa kuin Lomaxilla. Vasemman selkälihaksen reväyttäminen(ilmeisesti) viimeisessä kyykkysarjassa. Oli vähän hankala nukkua..
Oon nyt porukoilla Pohjanmaalla, ja bunkkaan velipojan kanssa samassa huoneessa. Muutenkin selkäkivun takia nukkuminen hankalaa, ja tää sankari rupeaa keskellä yötä juoksemaan mun päällä. Oli nähnyt kuulemma unta, että käsikranaatit lentelee ja sen takia säikähti. Voin muuten sanoa, että pikkusen sattuu kun yli satakiloinen mölli juoksee yli.

Se kun tavarat on aina kadoksissa, kännykkä varsinkin ja lompakkoa saa usein myös kuset housussa ettiä. Sekin vituttaa kun kännykän akku ei kestä vittuakaan ja jos se loppuu niin se ei kysy pin koodia vasta kun latautunut johonkin 80 prosenttiin asti eli siihen asti kännykällä ei voi soittaa, tekstata jne mutta muuten voi käyttää. Ongelma ratkeaa joskus jos sim kortin ja akun ottaa irti mutta vituttaa silti.

Avaimenetsin Key Finder - CLAS OHLSON | Clas Ohlson toimii lompakkoon ja pienempiä löytyy puhelimeenkin :)

Niska kipeä... näitä tulee parin kuukauden välein. Joskus jo teininä näitä oli silloin tällöin, mutta vajaat 5 vuotta sitten tapahtuneen niskan välilevynpullistuman jälkeen näitä tulee parin kuukauden välein. Onneksi nää menee nopeasti ohi. Arvoitus vaan, että uskaltaako sitä nyt sitten mennä salille vai ei. Penkkaaminen voi tehdä hyvää tälle tai sitten nimen omaan ei. Olisipa kristallipallo.

Vihdoinkin joku on tehnyt tuollaisen! Mä olen jo ainakin kymmenen vuotta toivonut markkinoille vehjettä, jonka saisi pitämään ääntä ja jonka avulla löytäisi helposti hukkuvat tavarat.

Samat on ollu toiveet täälläkin.. Kannattaa sitten ehdottomasti valkata tuollainen missä painetaan lähettimen nappia äänisignaalin aikaansaamiseksi, Tollanen mikä alkaa piipittämään kun vihelletään ei toimi hyvin. nyt on sellainen käytössä ja se piipittää jonkun 20x vrk ilman syytä.

- - - Updated - - -

Ostin tommosen exälle, se hukkas sen perkeleen lähettimenki.

Hahah :) legendaarista

Threadiin liittyen, vittu mitä paskaa tää elämä voi olla joillekkin ihmisille.. +30v taistelet että saat asiasi kuntoon sitten hommat alkaa menemään parempaan suuntaan niin eikös karma ota ja päätä että sun aikasi pallon päällä on ohi.. Kiitos ja hei... R.I.P

Voi vittu luulin, että vanhojen ukkojen tuijotus on häiritsevintä, vaan ei ole! Vielä enemmän häiritsee, kun kaksi tuskin edes mopoikää saavuttanutta jonnea tirskuu, tuijottaa ja kuiskii. Idiootit ei vissiin ole vielä tajunnut, että peilin kautta huomaa sen tuijotuksen. Eivät nimittäin hillinneet käytöstään, vaikka näytin peilin kautta ensin närkästynyttä naamaa ja myöhemmin TSH-örkkiin verrattavaa tappajailmettäni. Kaikista hauskinta kundeista oli tietenkin pyllistelyni, kun sattui olemaan takareiskat ohjelmassa.

Niin ja oikeastihan minua ei edes vituta pentujen kyyläys, itsetunto kestää sen kyllä. Perimmäisenä vituttaa paska treeni jälleen, kun ei löydy tuntumaa takareisille, vaikka miten yrittää etsiä.

Niin ja oikeastihan minua ei edes vituta pentujen kyyläys, itsetunto kestää sen kyllä. Perimmäisenä vituttaa paska treeni jälleen, kun ei löydy tuntumaa takareisille, vaikka miten yrittää etsiä.

Oot sä varmaan jotain tuntumaa sinne takareisiin saanu, koska tätä kyyläystä tapahtuu? :)

Flunssa. Oma vika vieläpä kun itteni viikonloppuna palellutin. C-vitamiinit oli loppu ja vaimo toi kaupasta poretabletteja... Vitaplexin c-vitamiinitableteissa 60 mg c-vitamiinia per tabletti! Noitahan pitäisi vetää pari pötkylää päivässä, että tulee tarpeeksi c-vitamiinia:jahas:. Täyttä kusetusta nuokin.

Vihdoinkin joku on tehnyt tuollaisen! Mä olen jo ainakin kymmenen vuotta toivonut markkinoille vehjettä, jonka saisi pitämään ääntä ja jonka avulla löytäisi helposti hukkuvat tavarat.

Joskus ysäriluvulla oli ainakin avaimenperä, joka piipitti kun vihelsi.
Tosin se ei olisi lompakkoon mahtunut, sellainen keskikokoisen kännykän kokoinen laitos.

Hmm, on kai näitä ääntä pitäviä avaimenperia ollut myynnissä ainakin 80-luvulta saakka..

Tässä on muuten nykyajan versio langattomasta sensorista/hälyttimestä, jonka avulla saa löydettyä tärkeät asiat ja tehtyä vähän muutakin:

Monitor and Find Everything in Your Home or Office from the Internet - Wireless Sensor Tags

Nyt vaan vituttaa ja reippaasti kanssa. Helekkari ko sais suonen kautta tän ruoan, ni tarttis olla syömässä, tekemässä sitä ruokaa, tai miettimässä kiskoa taas napaan. Kun alakais jo dieetti, ni ois lompakollekki helpotus.

Tännää on vaan perkeleen huono päivä. :face: Kyrsii.

Nyt ahistaa. Emännällä on hirveä flunssa ja se kuorsaa aina silloin niin että seinät tärisee. Heräsin siihen viime yönä kolmelta enkä saanut enää siinä metelissä nukuttua. Hiippailin siitä sitten sohvalle nukkumaan, mutta eihän siitäkään mitään tullut kun jatkuvasti joku paikka puutui ja se tukkien sahaus kuului yhden oven läpi toiseen päähän 85 neliön kämppää aivan selvästi. 1.5 tuntia pyörittyäni silmäystäkään siinä välissä nukkumatta päätin nousta ylös ja lähteä töihin etuajassa. Onneksi on liukuva työaika.

Edellisyökin meni ihan vituiksi kun oli viikon loman takia unirytmi sekaisin enkä saanut unta ja siihen päälle vielä kissa huusi puolet yöstä oven takana. Vitun kusipää. Tämä ilta taitaa jäädä melko lyhyeksi, vaikka pitäisi uutta vuotta yrittää juhlistaa.

Vituttaa ankarasti rahan lainaaminen äidille. Äskettäin juuri taas siirsin 200€ tilille, että saa pikkusiskon sakot maksettua. Pikkusisko on vielä äärimmäisen koppava kaikentietävä teiniurpo, joka kotonakin käydessä jaksaa aina vittuilla kaikesta. Jos saisin päättää mihin lainatut rahat menevät, pikkusiskon menot olisivat viimeisenä listalla. Oppisi ainakin olemaan, saatana.

Viimevuonna lainasin yhteensä tonnin, joka on opiskelijan 470e/kk tuloilla mielestäni aika paljon. Sain ne toki veronpalautuksista takaisin, mutta kuitenkin. Mua vituttaa ihan käsittämättömästi se, että aikuinen ihminen ei osaa pitää huolta taloudestaan. Asiasta kun keskustellaan, vastauksena tulee kaikkea ympäripyöreää. Käteen jäävä palkka on äidillä huono, mutta sekin on 3x enemmän kuin minulla opintotuki. Aina rahaa lainatessa olen kysäissyt, miksi helvetissä ei hae parempaa työtä. Olen jopa antanut äidille ihmisten yhteystietoja, joihin voisi soittaa ja töitä omalta alalta olisi melko varmasti luvassa paremmalla liksalla nykyiseen verrattuna, mutta ei ole edes sähköpostia vaivautunut siihen suuntaan raapustamaan.

Toivottavasti meitsin pankkiirina toimiminen näkyy perinnönjaossa sitten joskus (not).

Back
Ylös Bottom