Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Firman mies: viimeisessä työvuorossa ennen kuuden päivän vapaita onnistuin hankkimaan noidannuolen. Nyt pitääkin olla kieli keskellä suuta, että miten voi olla mahdollisimman kivuttomasti.
Oon nyt porukoilla Pohjanmaalla, ja bunkkaan velipojan kanssa samassa huoneessa. Muutenkin selkäkivun takia nukkuminen hankalaa, ja tää sankari rupeaa keskellä yötä juoksemaan mun päällä. Oli nähnyt kuulemma unta, että käsikranaatit lentelee ja sen takia säikähti. Voin muuten sanoa, että pikkusen sattuu kun yli satakiloinen mölli juoksee yli.Vähän samaa vikaa kuin Lomaxilla. Vasemman selkälihaksen reväyttäminen(ilmeisesti) viimeisessä kyykkysarjassa. Oli vähän hankala nukkua..
Se kun tavarat on aina kadoksissa, kännykkä varsinkin ja lompakkoa saa usein myös kuset housussa ettiä. Sekin vituttaa kun kännykän akku ei kestä vittuakaan ja jos se loppuu niin se ei kysy pin koodia vasta kun latautunut johonkin 80 prosenttiin asti eli siihen asti kännykällä ei voi soittaa, tekstata jne mutta muuten voi käyttää. Ongelma ratkeaa joskus jos sim kortin ja akun ottaa irti mutta vituttaa silti.

Vihdoinkin joku on tehnyt tuollaisen! Mä olen jo ainakin kymmenen vuotta toivonut markkinoille vehjettä, jonka saisi pitämään ääntä ja jonka avulla löytäisi helposti hukkuvat tavarat.Avaimenetsin Key Finder - CLAS OHLSON | Clas Ohlson toimii lompakkoon ja pienempiä löytyy puhelimeenkin![]()
Vihdoinkin joku on tehnyt tuollaisen! Mä olen jo ainakin kymmenen vuotta toivonut markkinoille vehjettä, jonka saisi pitämään ääntä ja jonka avulla löytäisi helposti hukkuvat tavarat.
Vihdoinkin joku on tehnyt tuollaisen! Mä olen jo ainakin kymmenen vuotta toivonut markkinoille vehjettä, jonka saisi pitämään ääntä ja jonka avulla löytäisi helposti hukkuvat tavarat.
Ostin tommosen exälle, se hukkas sen perkeleen lähettimenki.
legendaaristaNiin ja oikeastihan minua ei edes vituta pentujen kyyläys, itsetunto kestää sen kyllä. Perimmäisenä vituttaa paska treeni jälleen, kun ei löydy tuntumaa takareisille, vaikka miten yrittää etsiä.

Yritän jos ehdin. Saas nähdä. Oon kyllä huono vetään päikkäreitä muutenkin, että en tiedä onnistuuko.Nuku päikkärit? Vai eikö pysty.