Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itse menin viikon etuajassa töihin ja sitä ennen useamman kerran kävin töissä lyhyitä keikkoja. Ei haitannu yhtään loppujen lopuksi kun ei oo järkevää tekemistä rahattomana vuokra yksiössä. Noin 5000 syytä painaa niska limassa. Huomenna saakin kuulla valittajilta etteikö parempaa tekemistä oo? Vituttaa jo valmiiks.

Vituttaa tää helle. Ei voi kotona istua tekemättä mitään ilman että hiki valuu. Voi persereikä

Tulinpa tossa hetki sitten töistä kotiin ja totesin että jääkaappi on sillä aikaa kusassu kylmäaineensa pihalle ja menny paskaks. Vitun hieno juttu, ylimäärästä rahanmenoa taas. No eipä täs auta ku hakee uus, mut vituttaa silti, ehkä huomenna? Koska nyt haluan nukkumaa, yötyö on rankkaa.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Ensin masensi, sitten ärsytti, sitten kiukutti ja sitten vaan ketuttaa. Ja ruljanssi uusiksi. Ärh. Päätäkin särkee.

Tulinpa tossa hetki sitten töistä kotiin ja totesin että jääkaappi on sillä aikaa kusassu kylmäaineensa pihalle ja menny paskaks. Vitun hieno juttu, ylimäärästä rahanmenoa taas. No eipä täs auta ku hakee uus, mut vituttaa silti, ehkä huomenna? Koska nyt haluan nukkumaa, yötyö on rankkaa.
Jos asut omassa, niin sit se on rahanmenoa. Jos olet vuokralla, niin asunnonomistajaporvari maksaa viulut.

Pyörän takarengas rikki aamulla töihin lähtiessä, ei muutakuin taluta pyörä töihin, ja sieltä ruokkiksella huoltoon. Nyt joutuu kävelämään töistä kämpille. Noh huomenna saa sitten ajella sillä töistä kotiin, mutta joutuu aamulla kävelemään töihin.

Jo kolmas kerta n. kuukauden sisään, kun pelastan koiran rotanmyrkkymakkaralta. Vituttaa niin ettei mitään rajaa.
Toivottavasti näistä ilmoittaa poliisille joku muukin kuin minä.

Pieni murhe, mutta voi ristus notta vituttaa miten huonosti ihmiset viitsivät vastata työsähköposteihin. Lähetin yliopiston opintoneuvojalle sähköpostina kaksi yksinkertaista kysymystä kurssivalinnoista. Kirjoitin vielä ne kaksi kysymystä eriteltynä jopa tyhjällä rivillä, jotta se nyt lukisi niistä molemmat. Nyt kun vastaus viestiin tuli, niin eikö helvetissä se ole vastannut vain siihen ensimmäiseen kysymykseen ja siihenkin niin yleispätevästi ja lyhyesti, että vastauksessa on kyllä melkoisesti tulkinnanvaraa. Kyllä se nyt on vähän tuonkin henkilön vastuulla neuvoa, että mitä kursseja mun pitää suorittaa, kun hienossa tutkintouudistuksessa raapaistiin vanhoja kursseja huitsin Nevadaan ja keksittiin jotain eri kursseja tilalle. Pitääkö mun nyt sitten lähettää se sama kysymys uudelleen, jotta saisin siihenkin vastauksen? Mistä ihmeestä noillekin maksetaan, kun aina tuonkin tantan toimiston ohi mennessä tietokoneen näytöllä näkyy iltapäivälehti?

Jo kolmas kerta n. kuukauden sisään, kun pelastan koiran rotanmyrkkymakkaralta. Vituttaa niin ettei mitään rajaa.
Toivottavasti näistä ilmoittaa poliisille joku muukin kuin minä.

Ei vittu mua alko vituttaa tollanen kusipäittwn ihmisten touhu.
Saatana, kuka helvetti ja miksi joku haluaa myrkyttää koiria?!

Todella ikävää tollainen toiminta. Mikä pitää olla päässä vialla, että tahalleen haluaa aiheuttaa kuolemanvaaran toisen lemmikille, tai jollekkin luonnon omalle eläimelle. Ei voi mitenkään ymmärtää.

Jos noi on suht samalla alueella olleet kaikki niin ei muuta kuin kytikselle ja venttailemaan makkaramiestä. Sitten kevyt jutustelu ja makkaramiehelle miekkataksi.

Jos noi on suht samalla alueella olleet kaikki niin ei muuta kuin kytikselle ja venttailemaan makkaramiestä. Sitten kevyt jutustelu ja makkaramiehelle miekkataksi.
Arvaa olenko harkinnut. Ihan varmaan tulee pahoinpitelysyyte jos joskus näen noita jonkun kylvävän.

Ja tämäkin; minä sentään kerään koirani jätökset, niin kuin suurin osa tällä alueella.

Aamun vitutukset löydetty.

Käytin autoa pesussa niin eipä pesulan kuivatuspuhallin toiminutkaan samalla tavalla kuin ennen. Auto oli ihan märkä, kun se tuli sieltä pesusta... ennen ei oo tarvinnu ku vähän paperilla pyyhkäistä ikkunoita ja tiivisteitä.

Kuivatessa huomasin, että kuskin puoleiseen oveen on ilmestynyt naarmu saakeli. Maalit lähteny pienestä kohdasta. Ilmeisesti joku ryssä parkkipaikalla kolauttanut oven kylkeen.. Saatana

Arvaa olenko harkinnut. Ihan varmaan tulee pahoinpitelysyyte jos joskus näen noita jonkun kylvävän.

Ja tämäkin; minä sentään kerään koirani jätökset, niin kuin suurin osa tällä alueella.

Vittu että alkoi vituttaa Tamperelaisten koiraihmisten puolesta. Jos mä joskus nään jonkun asettelevan myrkkymakkaroita tulee myös pahoinpitelysyyte, mikäli herra/rouva kehtaa asiasta ilmottaa.

Miten käy ihmiselle jos syö myrkkymakkaran? Tai jos sellainen löytyy perseestä?

Miten käy ihmiselle jos syö myrkkymakkaran? Tai jos sellainen löytyy perseestä?
Mikä kannatettava ajatus.

Ja tämäkin: kyllä puistoalueilla ja pyöräteillä menee taaperoitakin; ihan mahdollista, että taapero heittää esim. lelun pusikkoon ja tulee sieltä puoliksi syödyn myrkkymakkaran kanssa.

Huh, ollaan koiraa harkittu, mutta en tiedä enää tälläisten ihmisten toiminnan jäljiltä, uskaltaako.
Koiran kanssa lenkkeily tällä hetkellä; Vahdit herkeämättä mitä koira tekee;
mitä se haistelee,
ettei se vaan ota mitään suuhunsa,
menikö se liian syvälle sinne pusikkoon (ja vedät sen pois koska et näe mitä koira tekee),
panikoit, kun koira alkaa nuolla maata ja menet tarkistamaan, että kyllä, siinä on varmaan vain nartun pissa (oma koira uros)...

Lenkillä et todellakaan puhu kännykkään tai ole edes omissa ajatuksissasi, vaan todellakin seuraat haukan lailla koiran tekemisiä.

Etkä tietenkään mene koiran kanssa kauppaan niin, että koira jäisi ulkopuolelle odottamaan; sen lisäksi että koiria varastetaan on FB:ssä liikkunut juttuja, että joku on kertonut kaupasta palaavalle koiran omistajalle, että oli nähnyt jonkun ventovieraan syöttävän omistajaa odottavalle koiralle jotain. --> oksennuttamaan koira ja nopeasti.

Onneksi on auto, sillä pääsee metsään ja pois täältä sekopäiden keskeltä.

Back
Ylös Bottom