Daiina
Blondeista blondein
Daiinan vois bannata tästä ketjusta. Ei sitä kuitenkaa vituta.
Tuo on jo rankkaa vittuilua mua kohtaan. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Daiinan vois bannata tästä ketjusta. Ei sitä kuitenkaa vituta.
Tuo on jo rankkaa vittuilua mua kohtaan. :lol2:

Jos asut omassa, niin sit se on rahanmenoa. Jos olet vuokralla, niin asunnonomistajaporvari maksaa viulut.Tulinpa tossa hetki sitten töistä kotiin ja totesin että jääkaappi on sillä aikaa kusassu kylmäaineensa pihalle ja menny paskaks. Vitun hieno juttu, ylimäärästä rahanmenoa taas. No eipä täs auta ku hakee uus, mut vituttaa silti, ehkä huomenna? Koska nyt haluan nukkumaa, yötyö on rankkaa.
Jo kolmas kerta n. kuukauden sisään, kun pelastan koiran rotanmyrkkymakkaralta. Vituttaa niin ettei mitään rajaa.
Toivottavasti näistä ilmoittaa poliisille joku muukin kuin minä.
Jo kolmas kerta n. kuukauden sisään, kun pelastan koiran rotanmyrkkymakkaralta. Vituttaa niin ettei mitään rajaa.
Toivottavasti näistä ilmoittaa poliisille joku muukin kuin minä.
Arvaa olenko harkinnut. Ihan varmaan tulee pahoinpitelysyyte jos joskus näen noita jonkun kylvävän.Jos noi on suht samalla alueella olleet kaikki niin ei muuta kuin kytikselle ja venttailemaan makkaramiestä. Sitten kevyt jutustelu ja makkaramiehelle miekkataksi.
Arvaa olenko harkinnut. Ihan varmaan tulee pahoinpitelysyyte jos joskus näen noita jonkun kylvävän.
Ja tämäkin; minä sentään kerään koirani jätökset, niin kuin suurin osa tällä alueella.
Miten käy ihmiselle jos syö myrkkymakkaran? Tai jos sellainen löytyy perseestä?

Mikä kannatettava ajatus.Miten käy ihmiselle jos syö myrkkymakkaran? Tai jos sellainen löytyy perseestä?
Koiran kanssa lenkkeily tällä hetkellä; Vahdit herkeämättä mitä koira tekee;Huh, ollaan koiraa harkittu, mutta en tiedä enää tälläisten ihmisten toiminnan jäljiltä, uskaltaako.