Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No, vittu, ku pitäs saada paino alle 50 kilon, kun PERKELE oon mennyt niin päättämään SAATANA.
Varmaan viimestään ens viikolla on pakko vetää kebabia jossain vaiheessa... Onhan tässä jo viides päivä dieettiä menossa... :jahas:

Hahha! Itellä reilu kuukausi nyt dieettiä takana ja paino pudonnut rapiat 6 kiloa. Välillä paino on noussut viikonloppujen takia ja viikolla se sitten laskee. Huomenna on semmoset juhlat tiedossa, että huomisen ruokailut on syytä unohtaa kokonaan. Mietinki nyt tässä onko siitä mitään hyötyä jos tänää vetää treenin, mutta huomenna kuitenkin tulee mässäiltyää ja juotua? Vai pitäiskö herkutella jo tänääki =) tää päivä on kuiteki menny jo vähä piloille..

No, vittu, ku pitäs saada paino alle 50 kilon, kun PERKELE oon mennyt niin päättämään SAATANA.
Varmaan viimestään ens viikolla on pakko vetää kebabia jossain vaiheessa... Onhan tässä jo viides päivä dieettiä menossa... :jahas:

Ha, jotain semmosta oon mäkin päättänyt monta kertaa, mutta onneksi nälkä takoi järjen päähän ja motto on : alle 50-kiloset on punnitaan neuvolassa :D

Kyllä herkuttelu on ihanaa!
Ja jaksaa treenatakin paremmin, kun syön just mitä mieli tekee.

Nappasin korkkarit jalkaan ja astuin niillä muutaman askeleen, kun jalkapöytään alkoi todella äkillisesti sattua. On tällainen kipu ollut ennenkin. Silloin siellä oli toinen metatarsaaliluu rikkipoikki. Voi saatana. Taidan ottaa buranaa ja ignorata koko kivun. Jos menis ohi.

Ihan hyvä päätös kun oothan sä kuitenkin sellanen plösö :p

Muutaman tunnin päästä alkas Helloween soittamaan ja ranneke olis kädessä, mutta juon kotona kaljaa ja silittelen tassunsa murtanuta koiraa.
Eipä juurikaan tiedä mitä ajattelis kun viellä 4h sitten oltiin lähes varmoja että koira pitää lopettaa. Lopullinen homma selviää maanantaina kun ortopedi katsoo kuvat tarkemmin mutta äsken ku käytiin pihalla niin alkoi jo vähän varata tassulle joten diagnoosi hiusmurtumasta voi pitääkin paikkansa.

Ajattelin että josko sitä painelisi tänään emännän kanssa Hurekaan kun siellä on noita plastinoituja ruumiita ja muuta jännää. Olis siistiä nähdä ne. Mietin että josko menis junalla, kun Heureka on kivenheiton päässä Tikkurilan asemasta ja aina kun toitotetaan, että käyttäkää julkisia, niin olis tullut kaksi kärpästä yhdellä iskulla. No asiahan ei varsinaisesti vituta, mutta ihmetyttää vain, että miksi vitussa mä käyttäisin julkisia? Häh? On se saatana kumma kun kehotetaan käyttämään julkisia ja pumpataan hinnat niin ylös ettei kukaan käytä jos ei ole pakko. Matka Hämeenlinnasta Tikkurilaan ja takaisin on vähän reilu 20 egee per naama. Mä huitaisen omalla autolla sen matkan samalla hinnalla. Yksin. Ja kun meitä on vielä kaksi, niin säästän 20 euroa kun käytän omaa autoa. Vittu mitä touhua. En tosiaan ole menossa junalla.

Naapurit huutaa kuin hullut, ovat rääkyneet jo 20min. En ymmärrä miten joku voi hajoilla niin pahasti parisuhteen takia. Jättäsivät toisensa saatana. Korjaan: kyse onkin luultavasti mielisairaasta henkilöstä.

löin polven lapsen sängyn kulmaan, nyt polvessa on 2cm kohonnut patti, joka sattuu ihan hemmetisti. huomenna taas töihin kolhimaan lisää polvia.

JES!
Koira oli eräässä hoitolassa hoidossa yhden päivän ja molemmissa etutassujen anturoissa haavoja,kun astunut jonkin terävän päälle. Nyt sitten ontuu ja vuotaa verta.
Huomenna aamulla eläinlääkäriin katselemaan mitä tehdään niille.

Vituttaa, että kahden kuukauden aikana olen joutunut ostamaan jo neljännen takasuojakuoren kännykälleni. :curs: Olisi pitänyt jo toisen kohdalla oppia, että ei kovamuovista, koska ne näköjään murenee kulmista palasiksi (viimeisin "high quality product" hajosi kahdessa ja puolessa päivässä, vaikka se vain kerran laitettiin paikalleen ja kännykkä ei sinä aikana tainnut liikkua kuin neljän seinän sisällä kädessä muutaman kerran). :D Materiaalin piti olla "joustavaa, mutta kestävää ja kovaa komposiittimuovia". Mikä lie paine sitten saa nurkan halkeamaan. Nyt neljännen ja toivottavasti viimeisen kerran kävin ostamassa silikonisen suojan, sen luulisi olevan halkeilematta, mutta se tuo sitten vähän enemmän paksuutta kuoriin.

12520294.webp

Tätä ketjua lukiesssa tajusin että just nyt asiat on niin hyvin että en edes tiedä mikä asia vituttaa koska kaikki asiat tuntuu menevän ihan päin helvettiä.

Loma ohi ja mitään, mitä oli aikomus tehdä, en saanu tehtyä koko lomalla. Nyt kun tuon viimeistään tajus, niin on kyllä vitun paska fiilis...hukkaan meni lomat. Sitten oiskin taas 11kk paskaa arkee..

Ton täytyy kyl olla loman jälkeen aivan perseestä mennä takaisin töihin, kun viikonlopun jälkeenkin jo vituttaa jatkaa arkea. Ehkä mäkin joskus pääsen lomailemaan niin saa ihan itse kokea moisen.

Itkettää, masentaa, kiukuttaa ja ketuttaa. Kyllä, minullakin on lomat loppu ja aamulla kello pärähtää soimaan kuudelta. Ei jumaleissöni sentään. Onko pakko?!

Aamuherätys.. :face: Saattaa olla pakko turvautua liukumiin heti alkuunsa.

Eipä sitä kyllä itekää saanu kaikkea tehtyä mitä piti lomalla, saamaton paskiainen..

Back
Ylös Bottom