Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Palaten tuohon kaverien tekemiseen kepposiin. Toinen heistä pyysi anteeksi, mutta arvatkaas mikä on toisen henkilön mielipide?

Kaveri kerto että tämän mielipide on: ''ei sen mielest oo mitää anteeks pyydettävää ku ei tehty mitää peruuttamatonta/tosi ilkeetä/pahaa''

Nii i.. Kertoo jotain ämmästä jos ei suostu pyytää anteeks, vaikka on sotkenu täällä tahalteen.
Rasvatahrat ei lähteny pois normaalissa 60 asteen pesussa. Eikä meikäläiseltä löydy mitään rasvatahran poistoaineita - enkä osta omasta pussista. He ostavat kerran ovat pilanneet nuo lakanat.

^^Mulla on valtava musta aukko huumorintajussa tuollasen käytännön urpoilun kohdalla. En pidä sitä ollenkaan hauskana, että aiheuttaa toisille inhottavia asioita, joitten setviminen vie aikaa ja tuhoaa toisen tavaroita. Mä pidän kotiani rauhallisena keitaana, johon voin mennä olemaan rauhassa maailman vittuamaisuudelta ja repisin niin monta papua henkeeni, että vois olla aika harvassa kutsut sen jälkeen kun joku mun kodissani perseilee.

Ihmiset lämpeää eri asioille. Tottakai pitää olla pelisilmää sille, että tekee käytännön piloja niille jotka niitä arvostavat.
Vähän sama kun joku yrittäisi kertoa mulle vitsiä, ei naurata kirveelläkään. "Ai nyt on se kohta kun pitää nauraa, hahaa" - reaktio, aina. Ja jotkut taas osaavat arvostaa hyviä piloja.

Esim intissä edellinen tuvasta kotiutunut ryhmä oli laittanut kaapin taakse jonkun helvetin kalan haisemaan. Se haju alkoi olemaan jossain vaiheessa aika mielenkiintoinen. Se kun sieltä löytyi niin tosikot olivat kyrpä otsassa ja osa porukasta hajoili ihan helvetisti.

Ei pidä olla niin vakavana :)
Ja en siis tarkoita tällä että jos ei PIDÄ käytännön piloista niin on joku ylitotinen molopää. Lähinnä vaan että jos joku källi toteutetaan taidolla, hyvän maun rajoissa niin täytyyhän sille hattua nostaa.
Nii i.. Kertoo jotain ämmästä jos ei suostu pyytää anteeks, vaikka on sotkenu täällä tahalteen.
Rasvatahrat ei lähteny pois normaalissa 60 asteen pesussa. Eikä meikäläiseltä löydy mitään rasvatahran poistoaineita - enkä osta omasta pussista. He ostavat kerran ovat pilanneet nuo lakanat.

Ei näin. Johan sen järkikin sanoo että vaikka VAHINGOSSA jos tuhoat jonkun omaisuutta, niin korjaat/korvaat sen. Saatika sitten tahallaan.
Juuri tuon takia ei kannata ikinä tehdä mitään källiä asioilla jotka ovat juurikaan minkään arvoisia, saatika menevät rikki.

Joskus kun asuttiin pikkuveljen kanssa samassa mestassa, oli aina jatkuvaa källiä jossain. Broidi jos oli vaikka ostanut kokispullon niin joskus tuli irrotettua huomaamattomasti korkki niin ettei sinetti hajoa, ja siveltyä hammastikulla 1milj scovillen chiliuutetta kierteisiin.

Se ilme kun aamulla rapulassa menee ottamaan jääkaapilta helpotusta ja parin kulauksen jälkeen naama muuttuu punaiseksi :lol2:

Ja tottakai kaupasta oli käytynä uusi pullo pilalle, vaikkei se alkuperäinenkään pilalle mennyt.

Nykyisin ei kauheasti jaksa enää säveltää kun on jo niin vanha, mutta jos tulee tehtyä jotain niin sitä tulee sitten suunniteltua muutama ilta ja toteutettua prankkejä jotka saa välillä eeppiset mittasuhteet.

Ihmiset lämpeää eri asioille. Tottakai pitää olla pelisilmää sille, että tekee käytännön piloja niille jotka niitä arvostavat.
Vähän sama kun joku yrittäisi kertoa mulle vitsiä, ei naurata kirveelläkään. "Ai nyt on se kohta kun pitää nauraa, hahaa" - reaktio, aina. Ja jotkut taas osaavat arvostaa hyviä piloja.

Esim intissä edellinen tuvasta kotiutunut ryhmä oli laittanut kaapin taakse jonkun helvetin kalan haisemaan. Se haju alkoi olemaan jossain vaiheessa aika mielenkiintoinen. Se kun sieltä löytyi niin tosikot olivat kyrpä otsassa ja osa porukasta hajoili ihan helvetisti.

Ei pidä olla niin vakavana :)
Ja en siis tarkoita tällä että jos ei PIDÄ käytännön piloista niin on joku ylitotinen molopää. Lähinnä vaan että jos joku källi toteutetaan taidolla, hyvän maun rajoissa niin täytyyhän sille hattua nostaa.

Ei näin. Johan sen järkikin sanoo että vaikka VAHINGOSSA jos tuhoat jonkun omaisuutta, niin korjaat/korvaat sen. Saatika sitten tahallaan.
Juuri tuon takia ei kannata ikinä tehdä mitään källiä asioilla jotka ovat juurikaan minkään arvoisia, saatika menevät rikki.

Joskus kun asuttiin pikkuveljen kanssa samassa mestassa, oli aina jatkuvaa källiä jossain. Broidi jos oli vaikka ostanut kokispullon niin joskus tuli irrotettua huomaamattomasti korkki niin ettei sinetti hajoa, ja siveltyä hammastikulla 1milj scovillen chiliuutetta kierteisiin.

Se ilme kun aamulla rapulassa menee ottamaan jääkaapilta helpotusta ja parin kulauksen jälkeen naama muuttuu punaiseksi :lol2:

Ja tottakai kaupasta oli käytynä uusi pullo pilalle, vaikkei se alkuperäinenkään pilalle mennyt.

Itse vielä siedin nuo kengät jaakaapissa, suolan ja sokerin vaihto, hassut laput pitkin taloa.

Mutta vittu ku hammastahnaan tungetaan suolaa niin VOI HELVETTI... ovenkahvassa hammastahnaa = ei se siinä pysynyt kiinni = ne valu lattialle.
Ja vielä pilataan saatanan kallis lakana, eikä suostuta pyytämään anteeksi...

Kuulma oli käytännön pilaa. Ihmettelivät miksi vedin tyttöystäväni kanssa kauheat raivarit tuosta sotkemisesta.

Kokonaisuudessaan lista oli:

Jääkaapissa 2 kpl kenkiä
sokerin ja suolan paikka vaihdettu (suola purkkiin laitettu sokeria jne)
suolaa hammastahnassa
ovenkahvassa hammastahnaa
sipsejä sängyllä
sängyn alla ''jershey shore prank''

Ymmärrän että tarkoituksena on ollut tehdä pientä pilaa, mutta kannattaisi varmistaa miten talonomistaja tykkää tälläisestä asiasta. Ei meinaa naurattanut meikäläistä aamulla.

En nyt sano että suunnittelisin kostoa, mutta jonkun hammasharja saattaa uiskennella joskus jossain :hyper:

En näe kyllä tossa kovin pahaa? Jos lakana on mennyt pilalle niin tietenkin se pitää korvata mutta rauhotu nyt vähän.

^^Noi nyt on aika käytännön piloja eikä mitään tihutyötä sentää mieti et asiat vois olla pahemmin lakanoille ois vedetty kauhee mällit kuseskeltu wc pöntön laitojen yli, kenkiin ja pitkin kämppää, tuhottu tavaroita jne... noi olis jo semmosia mistä vois vetää herneet nenään.

Mut jos tosiaan ärsyttää nii vetäkää lättyyn kuten joku kuulemani sanonta menee väkivalta ei ole ratkaisu, mutta kyllä se vittuilun lopettaa.

E: tosin jokaisella nyt on hieman erilainen käsitys huumorintajusta et jos tietää ettei ne pilat oo semmosia mistä toinen ei tykkää niin kannattaa jättää tekemättä.

Haluaisin käydä aina salilla kuin vain mahdollista eli ainakin sen 5 kertaa viikossa, mutta tämä saatanan työ (9-17), nyt monta päivää kestänyt flunssa ja sitä edeltänyt 4 päivän krapula ovat kyllä sotkeneet aivan perusteellisesti saleiluni..Prkl! Nyt on tuntunut jo jonkin aikaa (kun en ole siis voinut käydä salilla), että mitä vittua teen tämmösellä voimailufoorumilla, kuten pakkotoisto.

Teinit. Ootte kattonu liikaa Jersey Shorea ja BB:tä.

IMO se ei liity asiaan yhtään millään tavalla, ainakaan omalla kohdalla. BB:tä en edes seuraa, en ole seurannut moneen vuoteen. Jersey Shorea tulee katsottua, mutta tässä tapauksessa kaverit tekivät nämä kepposet - en minä.

Kuten sanottu tarkoituksena heillä on ollut tehdä pientä pilaa, mutta eivät ole ajatelleet seuraamuksia. Itse tykkään pitää kotini siistinä, joten tuollainen perseily ei naurata itseäni yhtään. En itsekkään perseile kavereideni luonna.

Muksu saanut taas vähän vaivihkaa uuden diagnoosin.
M81.8

...vittu kuusivuotiaalla! Mitä helvetin pahaa se on kellekään tehnyt että pitää kaikkea tulla. Edellisetkin saatana selvittämättä. J84,9 K63,8 D80,9 ja R62,8 jo pohjalla. Ja sit se joskus manaamani puhelu Helsingistä antaa odottaa vielä itteään, kait sieltäkin sit taas lisäaakkosia tohon listaan pukkaa. Ei minulla muuta, jatkakaa helteistä valittamista. Minä juon kahvia.

...ei tässä nyt oikein osaa ottaa kesää eikä odottaa juhannustakaan mitenkään ihmeesti kun tilanne on mikä on. Heinäkuun ekalla viikolla sitten iso tutkimus, missä toivotaan että saadaan jotain selvyyttä tuohon uusimpaan oireeseen. Pahimmillaanhan se on sitä, että jäljellä on enää pari vuotta lapsen kanssa. Ei oikein oo fiiliksiä mihinkään muuhun kuin yhdessäolemiseen tässä epätietoisuudessa.
Elämä on ihmisen parasta aikaa.

Vituttaa tämä +30 asteen helle. Ite painan duunissa pitkät housut päällä ku ei toimistossa oikein kehtaa shortseissakaan olla ja pallit on aivan vaahdossa heti aamusta alkaen. Naiset sitte kipittelee käytävillä häppärit hulmuten (toim. huom. en ole päässyt todistamaan mutta vahvasti epäilen) minihameissaan ja kertovat kuinka ihanaa on ku o lämmin.

Toinen tähän liittyvä asia o se ku tuo italialainen kollega nauttii niin suuresti tästä lämmöstä. Mukamas. Vittu se vaan sanoo ku näkee että mulla hiki virtaa. Aivan yhtä märkä otsa silläki o ku kävellään ruokalaan ja ihan yhtä paljo seki juo vettä. Sama asia ku -40 asteen pakkasessa sanoisin sille että ei tunnu missään, mitä sä siinä täriset.

Vituttaa tämä +30 asteen helle. Ite painan duunissa pitkät housut päällä ku ei toimistossa oikein kehtaa shortseissakaan olla ja pallit on aivan vaahdossa heti aamusta alkaen. Naiset sitte kipittelee käytävillä häppärit hulmuten (toim. huom. en ole päässyt todistamaan mutta vahvasti epäilen) minihameissaan ja kertovat kuinka ihanaa on ku o lämmin.

Toinen tähän liittyvä asia o se ku tuo italialainen kollega nauttii niin suuresti tästä lämmöstä. Mukamas. Vittu se vaan sanoo ku näkee että mulla hiki virtaa. Aivan yhtä märkä otsa silläki o ku kävellään ruokalaan ja ihan yhtä paljo seki juo vettä. Sama asia ku -40 asteen pakkasessa sanoisin sille että ei tunnu missään, mitä sä siinä täriset.

Et ilmeisti ole suomessa? Vai onko jossainpäin kotimaata jo helle? Mutta kun täällä kotimaassa on helle niin minua vituttaa asiakaat jotka kehuvat myymälässä että kuinka mukavaa kun on helle. Vittu meillä myymälässä nousee pahimmillaan kanssa tuonne 36-40 tienoille lämpö. Parasta oli kun useampi asiakas oli sitä mieltä että meillä on niin ihanan viileää... vittu mittari näytti ulkona varjossa 27 ja meillä sisällä 37.

Soitti juuri kaikkien aikojen puupäisin ja selvää suomen kieltä ymmärtämätön puhelinmyyjä. Vituttaa yhtä lailla koko tyyppi kuin se, että se onnistui polttamaan normaalisti varsin pitkän päreeni niin että haukuin sen pystyyn sen sijaan että olisin vain lyönyt siististi luurin korvaan.

Soitti juuri kaikkien aikojen puupäisin ja selvää suomen kieltä ymmärtämätön puhelinmyyjä. Vituttaa yhtä lailla koko tyyppi kuin se, että se onnistui polttamaan normaalisti varsin pitkän päreeni niin että haukuin sen pystyyn sen sijaan että olisin vain lyönyt siististi luurin korvaan.
..taisi selkeästi tulla kaupat?

Hel***** saa***** vi***! :curs::curs::curs: Samsung Kies. Kuraisinta ripulipaskaa ikinä. Ei onnistu puhelimen päivittäminen mitään kautta.

Voi, voi, nyt setää vituttaa.
Pienet, no okei, kunnon päiväkännit menossa ja musiikki kuulostaa kymmenen kertaa paremmalta kännissä, mutta YouTube pätkii, niin perkeleesti. Nyt on menossa Yngwietä ja koko aja pätkii - Tää on salaliittoteoria.
Just' kun tulee joku hyvä kohta niin; "päks", koko homma jumahtaa siihen.

No onneksi pääsee Juhannuksena vanhempien mökille kalastamaan, saatanan isoja haukia, olettaen että isäukko antaa mun käyttöön veneen, on katsokaas suhteellisen tiheä tunnelma mulla ja isäukolla, tuli ehkä kännissä lähetettyä sille keskellä yötä jotensakin omalaatuinen vittuilu viesti, mut saas kattoo nyt, että antaako se kalaveneen mun käyttöön.
Tää viesti ois myös sopinut viinaketjuun, mutta enemmin vitutti kuin sillä toisella lailla, mutta ehkä viinaketjukin saa kohta tuta mun vuodatuksen.

Mutta tää saatanan mokkula! Jos ois rahaa, niin ostais sadan gigabitin seinään menevän johdon, tai sinne päin, mistäkös näistä Anti-Nörtti tietää.

Hel***** saa***** vi***! :curs::curs::curs: Samsung Kies. Kuraisinta ripulipaskaa ikinä. Ei onnistu puhelimen päivittäminen mitään kautta.
hähä, et vaan osaa xD. Kies vaatii random kikkailua päivitysvalintojen kanssa ja usb-yhteyden jatkuvaa uudelleen "käynnistämistä" jos meinaat sillä päivitellä.

Tänään ois kova penkkipäivä mutta eilen olivat vieneet salilta huoltoon laitteista pehmusteita, mm. penkkipunnerruspenkistä sen koko paskan missä maataan. Tulevat takas kuulemma parin viikon sisään. Vitun vittu niissä edes mitään oikeaa vikaa ollut, pitäs tänää jollain vitun kässäreillä alkaa leikkimään tasapenkkiä. Onneksi sentään huomiseen jalkatreeniin noi korjaukset ei vaikuta :puntti:

Back
Ylös Bottom