Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku v..tun hippi käynyt viime yönä toisella linjalla takomassa mun bemmiä siihen malliin että morjens.. Oikein sydäntä lämmittää.

Vituttaa kun vanhemmat eivät ymmärrä, että jos meinaa tuloksia saada, niin ruokavalion tulee olla kunnossa. Juuri sain kuulla kuinka maitorahkat, raejuustot ym eivät ole hyviä välipaloja, sillä ne eivät pidä nälkää. Ja koska olen jo saanut salilla hyviä tuloksia niin minun tulisi löysätä salin ja ruokavalion suhteen. Vituttaa kuin pientä apinaa suoraan sanoen. Ja kaiken lisäksi suurin osa näistä negatiivisista kommenteista tulee äidiltäni, naiselta, joka on reilusti ylipainoinen. Ei sillä etten äidistäni pidä, mutta kun vittu yhtäkkiä ollaan niin ravitsemusterapeuttia että(ei sillä että itse tiedän kaiken). On tää hankalaa olla teini.

Vittu kun on vaikea saada ylityökorvauksia lauantailta! Perkele joku 10 lauantaita jo rästissä ja mun ei edes toimihenkilönä todellakaan tarttis niitä tehdä. Kaikkeni annan firmalle ja kiitokseksi vittuillaan ja maksetaan normipalkkaa lauantain työpanoksesta. Pian loppuu tätä menoa! Alkaa olla jo muutama satanen piikissä...

Taas vältin sosiaalisen tapahtuman. Kun en ensi vilkaisulla heti puistossa tiennyt mikä ryhmä ihmisiä oli oikea, niin harppasin tyypillisesti suoraan kotiin. Taas masentaa ja paljon. Yksinäisenä on kurjaa, mutta kurjempaa on yrittää ja epäonnistua.

Erittäin paskanen peltohommissa ollut massikka mikä täytyy pestä helvetin siistiksi... Ei uskoisi kuinka paljon siitäkin irtosi paskaa ja paljonko tulee irtoamaan. Noh, kyllä on hauskaa kuunnella niitä tyttöjä jotka valittavat "paskasista hommista", koittaisivat likaisen pyöräkuormaajan/traktorin pesua. Sitten se rekka-pesuaine on aika myrkkyä myös, kun sitä hengittelet vähänaikaa. Ja vaatteet aivan paskaset kokoajan (aivan piessä) ja ja ja... :D

Tee reklamaatio myyjälle ja maahantuojalle. Vaadi virhevastuuseen nojaten että fiksaavat. Todellakaan ei kuulu tuhansien rempata 2006 vuosimallin autoon.

No eihän kukaan tee mitään ilmaiseksi varsinkaan ikäloppuihin hondiin?!

Voi tehdä reklamaatioita ja sitten miettiä, et miten hauskaa äijillä on taas lukea niitä kahvitunnilla.

Vittu kun on töissä kiire ja aina kiire ja saatana kiire! Koskaan ei helpota, kun kaikki tehdään aina niin helvetin vaikeaks. Joskus tekis pahimman kiireen hetkellä vetää kaikki seis tunnin ajaksi, niin oppisivat, ettei yks mies perkele repee joka paikkaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ne oppis sen, ettei sinusta ole näköjään töitä tekemään ja ottaisivat siihen nohevan vuokramiehen tekemään ne hommat kuten tarve vaatii.

Ymmärrän Timiasta täysin, en tosin ole vuokramies vaikka halpa olenkin. Ja mulla kiireet helpotti tänään! Senpä takia olen jurrissa.

Vituttaa mua silti se, että maailmanrauhaa ei ole saatu aikaan ja Jari Sarasvuon puheradio meni kesälomalle.

Juuh elikkäs mitäköhän vittua?
SPOLA2B/A3A "Maailmanparannus" - luento- ja kehittämiskurssi, 6 op - Yhteiskunta- ja kulttuuritieteiden yksikkö – Opetusohjelma 2011–2012

Maailmanparannuksen 24 tuntia kestävältä kurssilta saa yliopistolla 6 opintopistettä. Mun DI-tutkinnon opintopistemäärä suhteutettuna tuohon "oikean" yliopiston opintopisteiden ja työtuntien vastaavuuteen on lähellä ääretöntä.

Oikeasti ei edes vituta, vaan naurattaa suunnattomasti koko touhu. :hyper:

Jos nyt otat silmät huitsiin sieltä nevadasta, niin huomaat, että 6 op ei tule siitä, että istuu 24 tuntia ko. kurssilla. Muuten on aivan sama mulle, vaikka koko sosiologia lopetettas...

Vituttaa rikkinäisen ja 24/7 kipeän olkapään kanssa puuhastelu 1,5 vuoden ajan. Tietokoneella töissä 7 tuntia päivässä. Käyttelen hiirtä ja kirjottelen vasurilla yhdellä sormella tätäkin tekstiä kun oikea käsi on käyttökiellossa. Vituttaa lukea kun täällä jotkut pennut itkee kun on viikon kurkku kipeä ja jää 2 salikertaa väliin. Vituttaa lukea mitään treenaamiseen liittyvää kun ainut harrastus joka kiinnostaa ja jossa olen hyvä on kiellossa. Vituttaa kun sairaudesta katkeroituu ja alkaa miettimään että mitä tuokaan valittaa. Sen jälkeen tulee huono omatunto kun on ystävissä hmisiä kenellä on toinen jalka haudassa jo minun ikäisenä (20-30v) ja itse itkee jotain kipeää kättä. Vituttaa kun vasen olkapää on ruvennut kipuilemaan kun oikeaa ei pysty käyttämään ja vasen on normaalia kovemmalla rasituksella. Hyvää viikonloppua teillekkin! :)

Muksu saanut taas vähän vaivihkaa uuden diagnoosin.
M81.8

...vittu kuusivuotiaalla! Mitä helvetin pahaa se on kellekään tehnyt että pitää kaikkea tulla. Edellisetkin saatana selvittämättä. J84,9 K63,8 D80,9 ja R62,8 jo pohjalla. Ja sit se joskus manaamani puhelu Helsingistä antaa odottaa vielä itteään, kait sieltäkin sit taas lisäaakkosia tohon listaan pukkaa. Ei minulla muuta, jatkakaa helteistä valittamista. Minä juon kahvia.

^^ Voi vittu ihan oikeasti :(

Ei käy edes sääliksi ihmisiä jotka on vaikka itse juoneet tai doupenneet itsensä ihan miten huonoon kuntoon tahansa, tai vaikka kaahaillessa kolaroineet ja halvaantuneet. Mutta just kun pieni ihminen joka ei ole itse tehnyt mitään mistä sairastuminen johtuu, niin vituttaa suuresti se vääryys.

Ja voin vain kuvitella miten pahalta ja voimattomalta lapsen vanhempana tuntuu, kun haluaisi tehdä ihan mitä tahansa auttaakseen ,mutta ei voi ehdä oikein mitään.

Voimia.

Tuollaisten lukeminen pistää tosiaan aina miettimään kannattaako ihan kaikesta pienestä valittaa, sillä jos oikeasti ei ole muusta valittamista , kuin jostain ylinopeussakoista, helteistä tai vaikka laskuista niin asiat on loppupeleissä ihan helvetin hyvin.

Kieltämättä nää omat kolotukset ja päänsäryt tuntuu aika lieviltä SteveBermanin viestin jälkeen.

Ei voi muuta sanoa kuin voimia vain.

Kiitti paljon. Täs nyt kuitenkin viisi vuotta painettu ongelmien kanssa niin ei enää osaa ajatella aikaa ilman niitä, et ei täs mitään hätää sen puolesta ole. Voishan maailma olla hieman reilumpi mutta ei niin ei.

Back
Ylös Bottom