Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esimiehet. Narsistisia, putkikatseisia mulkkuja. Hyvin alkoi taas aamu töissä kun heti alkuun purskahtaa itkuun, kun yksi heistä jättänyt työpöydälle ihan koneella kirjoitetun, tulostetun lapun, jälleen kerran, jossa kerrotaan kuinka väärin on taas työt tehty. Näitä lappuja tulee aina vähän väliä ja välillä ihan sähköpostitsekin. Työmäärä järjetön, ei informoida mitään ennakkoon että nyt tulisi sellaista ja tällaista, vaan huomaat kaiken aamulla kun saavut toimistolle. Asioista ei ikinä keskustella etukäteen ja sitten kun ei tee asioita niin kuin he oat sen omassa päässään ajatellut, niin väärin tehty ja tulee haukut. Sitten tulee haukut myös siitä, kun muut työt seisoo ja ihmettelet että miksi mä tämmöistä oikeasti kestän. No enpä kestäkään, stressikäyrä yli maksimin, tokaa päivää itkettää ja koko ajan työnhaku päällä. Asiaa ei helpota se, että toimari lomalla ja sitä ei viitsisi häiritä vielä tällä ja toinen esimiehistä pikkujouluissa kännipäissään uhkaili mua (oli myös samana iltana haukkunut kaikki muutkin tutut ja tuntemattomat).
Haluaisin vain päästä täältä pois, mutta en haluaisi yks kaks lopettaa ilman että olisi muuta työpaikkaa minne mennä. Mutta jos tää jatkuu näin, niin voi olla että joutuu hakemaan stressilomaa, eikä edes ole mikään vitsi.
...oisko hirvee riski jos teettäisit vaan yhden avaimen.
Että voi olla nuorilla miehillä ärsyttävä puhetyyli. Tommonen nariseva nasaalivalitus. Ihan miehen näkösiä ja kokosia jannuja mut tommonen keskenkasvusen räkänokan puhetyyli joka tuo mieleen seinää pitkin valuvan räkäklöntin.
^paska homma.. :/ koita parantua, vaikka itsestäsi se ei varmaan jää kiinni..
Ei saatana, aika rajulta kuullostaa. :O
Nyt on sitten alkanut nenä vuotaa kuin seula, se ei ole flunssaa; Ei kuumetta, ei aivastuksia, ei päänsärkyjä. Olikohan se toi Raid joka avasi sierainten hanat...Äh, en minä tiedä, otin yhden Kestinel allergia lääkkeen, mutta eihän siitä mitään hyötyä ole ja talveahan tässä eletään, eikä mitkään allergia kukat kuki.