vituttaa teidän muiden vitutukset. varsinkin, kun niin pienestä vittuunnutte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisit kysyny mitä siellä baarissa pitää kokeilla? Mun tietääkseni siellä vietetään aikaa virvoitusjuomien kera."Miks et koskaan kokeile baarissa kun sulla on voimaa, mä tiedän"
Lue illalla koulukirjoja. Win-Win strategia.
Pöh pöh, kirjoitukset lukematta läpi 8)Vituttaa niin pjerkeleesti. Motivaatio salilla käyntiin löytyy enenmmänku koskaan mikä on itsessään hyvä. Ongelmana se että olen abi ja kirjotukset alkaa tuossa alle viikon päästä ja kouluhommat yms painaa päälle eikä aikaa ole ja väsymys alkaa painaa jo päälle. Siihen lisätään vielä että tänään yksi koe ja parin tunnin päästä koululle niin ai saamari.
Eikö toi ole ihan normipäivä monessa paikassa.
Vitutus on siinä pisteessä että oon joka päivä tällä viikolla menny salille suoraan töistä. Ja joka päivä tehny pelkkää selkää niin maan perkeleesti, kaksi tuntia täyttä rääkkiä: rive, mave, kulmis, leuat, pendlay-soutu. Jos jotain hyvää pitää löytää niin kulmiksessa tuli 8x3 entisellä 3maxilla (tai sitten 8x5, en laskenu, mutta perkeleesti kumminkin) ja pendlay-soudussa tuli puhtaasti 5x5 oman painon verran tangossa, treenin päätteeksi.