Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitkäänhän tässä on hyvin mennytkin, joten onhan se jo korkea aika kunnon vitutukselle.

a) Olin jo ihan sinut tuon koiran katoamisen kanssa. Kunnes menin tyhmyyksissäni käymään kasvattajan nettisivuille, jossa oli tuoreita kuvia sen sisaruksista. Saatana :(
b) Kehityskeskustelut töissä. 1,5 tuntia itsearviontia, nysväämistä ja jaarittelua lopputulemana: mikään ei muutu. Tai no, jos jatko-opiskelut ei ala kiinnostaa, niin ei tarvitse myöskään haaveilla työsopimuksesta seuraavaan projektiin.

:curs:

Maailman paskin työpaikka vituttaa sekä myös työkaverit, joilla ei ole mitään mielenkiintoa kehittää asioita, minkä vuoksi junnaamme samassa paskassa jatkossakin, vaikka eihän siellä oikeasti pysty edes mitään muuttamaan, kun esimies on aivoton kana, mutta silti pitäisi aina edes YRITTÄÄ parantaa asioita ja tuoda omia ajatuksiaan esille. Mutta eihän tuotannossa kellään saa olla omia aivoja tai niissä ajatuksia. :jahas:

Se muuten vituttaa aivan huolella kun päivittäin liuta alaisia kysyy samaa asiaa kuin asiakkaat kysyy suoraan, ja johtoportaassa päätöstä jahkaillaan. Viisi viikkoa joka maanantai oon kysynyt samaa asiaa, joka kerta on vastattu johdosta että 'otan asian tänään esille johtoryhmässä, ilmoitan sitten mikä oli päätös'. Ja kertaakaan ei ole mitään kuulunut, ei hyviä eikä huonoja uutisia.

Siinäpä sitten soudan ja huopaan asiakkaiden ja alaisten kanssa kun ei ole lainkaan faktaa esittää. Olis helvetisti helpompaa vain sanoa asiakkaille että 'ei oo tulossa semmoista' ja alaisille että 'nyt kävi näin', muttakun niillä asiakkailla on hyvä pointti ja meikä on siitä vittumainen työntekijä että firman parasta ajattelen. Vituttaa kun ei vapaa raha kelpaa johdolle. :)

Pappa on joutunut jo viime viikolla sairaalaan, eikä kukaan oo sitten viitsinyt kertoa mulle :jahas: Mä kuitenkin asun aika lähellä ja sairaalan suunnilla käyn lähes päivittäin ja muutenkin. Jos en ois äitille tässä muusta asiasta soittanut, niin ois jääny käymättä kokonaan. Siellä se on pötkötelly yksinään surkuna, kun mä oisin ihan hyvin voinut käydä moikkaamassa vaikka joka vitun ikinen päivä.
Vittu tätä perhettä, kun ei tieto ikinä kulje. Kaikki muut tietää, mutta mulle vaan "unohdetaan" soittaa, vaikka isovanhemmat on mulle hyvin läheisiä. Eikä tää oo eka kerta :curs:

Kotii ku pääsin koulusta ni kokoaja vituttanu joku asia. Ei muuta ku leuka rintaa ja kohti uusia pettymyksiä.

Edit. Ja emäntä ei oo varmaa muistanu synttäreitä ku ei oo sanonu puheluissa mitää tai ei oo ees viestiä laittant.

Eilen selkätreeni piti keskeyttää ku alaselkään sattu törkeesti. Ja tänään rintatreenissä ekan penkkisarjan jälkeen molemmat rintalihakset kipeyty niin pahasti et oli aika tuskaa loppu treeni...

Pitkäänhän tässä on hyvin mennytkin, joten onhan se jo korkea aika kunnon vitutukselle.

a) Olin jo ihan sinut tuon koiran katoamisen kanssa. Kunnes menin tyhmyyksissäni käymään kasvattajan nettisivuille, jossa oli tuoreita kuvia sen sisaruksista. Saatana :(

:curs:

Miten sen koiran kanssa kävi? Selvisikö se katoaminen?

Erehdyin tämmösestä rekasta vetään lounaan. Jonkinsortin leipä missä oli jotain soosia ja sian niskaa.
Sanguchon+Food+Truck.webp

Lopputulema on oletettu ruokamyrkytys. Neljän pinnassa aamuyöllä heräsin mahakipuun ja ripulointiin. Tuntia myöhemmin ripulointi kiihtyy ja alkaa laattaaminen. Ripulina tulee kaikki about päivän aikana syöty ja iltapala tulee sit kiinteenä yläpäästä ulos. Jossain kympin pinnassa aamulla alkaa olo normalisoitumaan. Saa edes vähän nestettä sisään ja palautumista käyntiin. Nyt tässä on paikallista aikaa iltaseiska ja ainoo kiintee mikä tuntuu pysyvän sisällä on banaani, kaikki muu tule samointein läpi...

Tää olo mikä on ollut koko päivän on kyllä ihan sanoinkuvaamattoman hirveä. Olen yrittänyt nukkua ja aina kun heräilee niin olo on hirvittävä ja tuntuu että taju lähtee. Mut ehkä tästä huomiseksi toipuu ja pääsee töihin. Samalla sit kolmas viikko peräkkäin, että jää torstai ja perjantai treenit väliin. Joku ihme kirous, ettei saa tehtyä kuin 2 salitreeniä viikkoon. (viikonloput varattu fillari/frisbeegolf hommille)

Tää olo mikä on ollut koko päivän on kyllä ihan sanoinkuvaamattoman hirveä. Olen yrittänyt nukkua ja aina kun heräilee niin olo on hirvittävä ja tuntuu että taju lähtee. Mut ehkä tästä huomiseksi toipuu ja pääsee töihin. Samalla sit kolmas viikko peräkkäin, että jää torstai ja perjantai treenit väliin. Joku ihme kirous, ettei saa tehtyä kuin 2 salitreeniä viikkoon. (viikonloput varattu fillari/frisbeegolf hommille)
Voi se olla ihan noroviruskin. Kolmisen viikkoa sitten itse sairastin sen ja oli se kyllä perseestä. Karmea olo ja molemmista päistä tulee samaan aikaan ja yläpäästä tuleva tavara on kiinteämpää. Bonuksena just se että pää oli ihan sekaisin. Olin ihan kujalla ja vessaan jos täytyi juosta niin kävelin päin seiniä enkä meinannut pystyssä pysyä. Hauskinta oli kuitenkin se etten pysynyt nukkumaan. Valvoin puolitoista vuorokautta ennen kuin uni tuli.

Ja on mulla omakin pieni vitutuksen aihe: Pumppiohjaajat jotka eivät ole tehtäviensä tasalla. Emäntä on noissa pumpeissa käynyt ja nyt se haluaisi mennä kaverinsa kanssa salille. Kysyin siltä osaako se kyykätä ja vetää maasta. Vastaus oli myöntävä joten löin sille puukepin käteen ja pyysin näyttään. Niille opetettu mave oli itse asiassa sjmv, tai tarkemmin romanialainen. Sillä meni hetki opetella että kun tankoa lasketaan alas, pitää polvia koukistaa ja ylhäällä pitää polvet suoristaa. Ei siinä mitään, että tehdään sjmv:a, mutta ei sitä pitäisi maveksi haukkua.

Kyykkykin meni ihan päin vittua. Oli kuulemma opetettu että alhaalla perse pitää nimenomaan työntää taakse. Enkä nyt tarkoita että istutaan taakse vaan siten että tehdään kunnon pyllistyskyykkyjä ja yläkroppa on melkein vaakatasossa. Helppo siinä oppia oikea tekniikka kun aivot on jo viritetty siihen että tämä on oikein. Vielä kun kyykky on varmaan kaikkein teknisin näistä perusliikkeistä, jos painonnostoliikkeitä ei lasketa.

Aloitin 1.5 vuotta sitten projektin, että treenaan niin kovaa kuin mahdollista, syön/lepään oikein ja elän muutenkin todella tervellisesti, tavoitteena olla elämäni parhaassa kunnossa kun täytän tuokokuussa 40v... MUTTA!!! Kun olin treenannut 5kk niin tuli tauko treenaamiseen 2-3 kuukaudeksi hirvittävien selkä/rintarangan kipujen vuoksi ja lopulta paljastui että minulla on selkärankareuma:) Nyt se vaiva on jotenkin hallinnassa ja treeni jatkui 5kk, kun umpusuoli piti leikata. Pääsin eilen sairaalasta ja maha on kuin ilmapallo ja ei saa maitopurkkia painavampaa nostaa 2-3 viiikkoon.

Pitäisi kyllä luopua kaiken maailman pikaruoasta kokonaan. Kävin tänään hakemassa kebabin tuplalihalla ja ranskalaisilla, ja vaikka ei ollutkaan mitään tuohon em. ruokamyrkytyskeissiin verrattuna niin se vitun ählämi kyllä kusetti annoksen kanssa ihan huolella. Noin vähän ruokaa ei pitäisi olla edes tavallisessa kebabissa, puhumattakaan tuplalihasta. Joskus tuli aina tarkastettua annokset ennen kuin lähdin grilliltä/ravintolasta kotiin viemään, jos vielä erehdyn hakemaan (toivottavasti en) niin täytyy taas totutella tuohon käytäntöön.

Tais tulla sitten elämäni ekat ylinopeussakot. Vittu. Saattaapa olla jopa kortti höllässä. Kannattiko nyt sitten lähteä ohittamaan... Saatana. Ja syyllistä ei tartte kaukaa hakea.

Eikai kortti nyt ekasta lähde kun oot melkein neljäkymmentä ja ajellut jo parikytä vuotta, tai siis "ohititko" 50km/h ylinopeutta? Kyllä ne ymmärtää kun sanot että oli hermot kireällä eikä tule toistumaan, kun ei ole ollut tapana.

Max 35km/h oli ylinopeutta @80. 120km/h oli ohituksessa, mutta ei varmaan noin paljoa kamerassa. Katsotaan mitä tulee, otetaan ne ekat sakot sitten reilusti :D. 5sec kun olis odottanut ohituksen kanssa niin olis ollu kameran ohi...

Kyllä ne yli 20km/h ylityksestä ottaa aina kortin pois, oli syy kuinka hyvä tahansa. Ajokiellon pituus sitten saattaakin riippua syystä ja riskeistä.

Jos oli kaksisuuntainen tie ja olit vastaantulijoiden kaistalla niin ei siellä puolen oo nopeuskierukoita tiessä. Jos kamera välähti niin se meinaa että ohitettava meni ylinopeutta.... ja sakot menee sille, sun nopeus kun ei oo tiedossa. Eli ohitettava lähti kiihdyttämään kun aloitit ohituksen jne yritti estää ohituksen. Kuinkas muuten. :D

Ainiin, unohdinkin että puhuit kameran kohdalla ohittamisesta, ne anturit asfaltissa jotka tunnistaa ylinopeuden on vain kameran puoleisella kaistalla :D

Back
Ylös Bottom