Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu välillä vituttaa kasvattaa lihasta. Kaikki muut niin laiskoja paskoja. Aina joutus puolustamaan muita idiotteja kun on muita isompi. "Miks et koskaan kokeile baarissa kun sulla on voimaa, mä tiedän" Mä käyn salilla koska mä tykkään siitä enkä muita syyttä suotta rupee haastamaan. Vittu osaa ihmiset olla kyrpiä. On se kummakun aina pitää kyseenalaistaa ihmistä joka treenaa.

Voi vitun vinkuvalla äänellä tuntitolkulla tilittävä ja valittava naapurin lehmä. Mikä vittu siinä on ettei voi pestä sitä persettä niistä saatanan hiekanjyvistä kun pitää joka toinen päivä sellasia mukavan pitkiä meuhkaamisia harrastaa kellonajasta riippumatta. Kuullostat kyllä jo itsekkin niin elämääsi kyllästyneeltä että kannattais varmaan hypätä katolta, jos ei osaa stressiä purkaa muuten kun vinkumalla tolla saatanan ärsyttävällä äänellä. Lopeta jatkuva viinan vetäminen ja humehilla läträäminen niin saatat löytää maailmasta jotain muutakin positiivista kun pissatestit. Teet kyllä musta entistä hullumman. Myös suihkussa voi käydä edes kerran viikossa muulloin kuin keskiyöllä.

Tainnut tulla ensimmäistä kertaa hikinäppyjä. Toisen tissin ulkoreunassa ja saman puolen lapaluun päällä setit. Voisin elää ilmankin tätä kutinaa.

Toinen uneton yö peräkkäin. Puolen tunnin päästä pitäis olla töissä ja iltaseitsemältä vasta kotiin. Vuorotellen kuuma ja kylmä, sydän hakkaa vitusti.

Kyllä osaa vituttaa, paukautan itseltäni tajun kankaalle illalla että saisin edes vähän nukuttua. Ei taida olla enää tervettä tällainen.

Lähdin aamulla parkkikselta duuniin ja annoin kevätfiilareissa Patongille hieman enemmän kenkää. No pakoputkihan siinä kosahti paskaksi :face:. Luultavasti keskiputki, koska se on hitsattu liitoskohdasta jo ainakin kolme kertaa. Äänestä päätellen helvetti pääsi irralleen. No jos se ei jo vituta tarpeeksi niin nyt täytyy sitten ensinnäkin saada tuo soittorasia jollain konstilla korjaamolle ja sillä aikaa kulkea julkisilla duuniin. Joo kyllä vihaan julkisilla liikkumista. :curs:

Tärkeitä papereita hukassa, rehellisesti sanottuna en oo ees vielä tietoinen mitä papereita tässä nyt pitää palauttaa.

Mä oon muutenkin ihan helvetin pihalla kaikesta normi koulusta autokouluun, lisäks yössä tulee nukuttua max. 5-6 h mulla on ollut jo nukahtamisvaikeuksia pitemmän aikaan oon yrittänyt mm. sulkea koneen ajoissa, mennä ajoissa nukkumaan ei ne toimi.

Vituttaa niin pjerkeleesti. Motivaatio salilla käyntiin löytyy enenmmänku koskaan mikä on itsessään hyvä. Ongelmana se että olen abi ja kirjotukset alkaa tuossa alle viikon päästä ja kouluhommat yms painaa päälle eikä aikaa ole ja väsymys alkaa painaa jo päälle. Siihen lisätään vielä että tänään yksi koe ja parin tunnin päästä koululle niin ai saamari.

Vituttaa niin pjerkeleesti. Motivaatio salilla käyntiin löytyy enenmmänku koskaan mikä on itsessään hyvä. Ongelmana se että olen abi ja kirjotukset alkaa tuossa alle viikon päästä ja kouluhommat yms painaa päälle eikä aikaa ole ja väsymys alkaa painaa jo päälle. Siihen lisätään vielä että tänään yksi koe ja parin tunnin päästä koululle niin ai saamari.
Pöh pöh, kirjoitukset lukematta läpi 8)

Työrintamalla tulee nyt sitä tahtia paskaa niskaan. E.g. ylempänä heitellään päätöksiä lennosta mitään miettimättä ja ehdotuksia kuuntelematta, perustelematta ja poikkeuksetta ne päätökset tuottaa enemmän ongelmia kuin ratkaisevat... ja sama ympyrä käy uudestaan. Työtä tehdään, kokoustetaan, mietitään, ja ongelmien määrä vain kasvaa potenssissa vitutuksen kanssa.

Vitutus on siinä pisteessä että oon joka päivä tällä viikolla menny salille suoraan töistä. Ja joka päivä tehny pelkkää selkää niin maan perkeleesti, kaksi tuntia täyttä rääkkiä: rive, mave, kulmis, leuat, pendlay-soutu. Jos jotain hyvää pitää löytää niin kulmiksessa tuli 8x3 entisellä 3maxilla (tai sitten 8x5, en laskenu, mutta perkeleesti kumminkin) ja pendlay-soudussa tuli puhtaasti 5x5 oman painon verran tangossa, treenin päätteeksi.

Se on kumma juttu miten rive ja tempaus tehostuu kun miettii vedon aikana heittävänsä niitä johtoportaan ameeboja salin kattoon, mahdollisimman sotkuisesti PLÄTS.

Eikö toi ole ihan normipäivä monessa paikassa.

Niinpä kai. Kun teknisellä alalla johto vetää hommaa puhtaasti markkinointikannalta, tehden päätöksiä joita ei yksinkertaisesti voida toteuttaa. Toi tieto nyt ei vähennä vitutusta sitten yhtään, kun ne päätökset voisi yksinkertaisesti tehdä hyödyntäen tietoa ja kokemusta. Vaan ei, perse edellä puuhun vain.

Joulukuussa 2011 tehtiin TÄSMÄLLEEN samat virheet. Toisin sanoen, reilun vuoden tuskailun päälle ei näy minkäänlaista oppimiskäyrää. 6 päivän päästä pitäis olla tuote markkinoilla, prototyyppi kaatuilee päivittäin ja käännöstyöstä on 400k sanaa vielä tekemättä.

Ja kollegat yllättäen sairauslomalla. Ei jumalauta mitä paskaa. Asiakkaat vittuuntuu mutta markkinointi eli uusien asiakkaiden hankkiminen on pääasia eikä vanhojen asiakkaiden säilyttäminen. Viidakkorumpu kumisee jo siihen malliin että vituiksi menee tämäkin.

Noniin, kaikki meni niinkuin pitää. Elikkä justiinsa tuli sähköpostitse tieto että pomo saipi potkut. Vittuuntuneisuus päättyi siihen ja selkä kiittää. :)

Vitutus on siinä pisteessä että oon joka päivä tällä viikolla menny salille suoraan töistä. Ja joka päivä tehny pelkkää selkää niin maan perkeleesti, kaksi tuntia täyttä rääkkiä: rive, mave, kulmis, leuat, pendlay-soutu. Jos jotain hyvää pitää löytää niin kulmiksessa tuli 8x3 entisellä 3maxilla (tai sitten 8x5, en laskenu, mutta perkeleesti kumminkin) ja pendlay-soudussa tuli puhtaasti 5x5 oman painon verran tangossa, treenin päätteeksi.

Kyllä mä väitän (painotetaan nyt varmuuden vuoksi kun the-birth-place-of-stupid-arguments-pakkiksella ollaan että en riidanhakuisesti väitä tässä mitään) että sun vitutus on vähäistä. Tarpeeks kun vituttaa ni ei sielä salilla saa ajatuksiaan pois vitutuksesta millään eikä varsinkaan pysty edes treenaamaan.

Back
Ylös Bottom