Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ellei ohitus oo tosiaan tapahtunut vastaantulijan kaistan kautta jolloin kamera on välähtänyt ohitettavalle. Enpäs muistanutkaan tota 40km/h juttua, eikö yli 20km/h millä tahansa alueella ole jo törkeä eli ajokieltoa ?

Näinpä mulle sanottiin kun viimeks tutkaan ajoin tutkavähennyksen jälkeen 19km/h ylinopeutta. Setä sininen sanoi että 2km/h enemmän niin olis millä tahansa alueella lähtenyt kortti. No, lähtihän se sit myöhemmin kuitenkin kun oli uudella kortilla 2 sakkoa vuoteen.

Rupes kyllä nii vituttaa taas facebook keskustelut muutaman kaverin kaa et huhhuh ei mitään rajaa mitä lienee vetäneet. Et oli pakko vaihtaa keskustelu seuraa

Vituttaa asua vielä 22v kotona. Liikaa mädäntyny tässä pienessä huoneessa. Ei mahdu mitään tekemään, mahdu ees kunnolla venyttelemään. Aamullaki herää niin tuntuu että happi loppu kesken. Koskaan kehtaa kavereita, saatikka tyttöjä tuoda kotiin. Toimii enemmänkin subbari kotelona tää huone. Siivoominen niin perseestä kun kaikki kamat pitää ahtaa tänne. Oman kämpän kun hommaan niin haluaisin avaran asunnon ja pidän sisustuksen yksinkertaisena, että on helppo siivota.

Lähe vaikka sossun rahoilla vittuun porukoiden nurkista?!?

Hyi saatana kun sylettäis asua kakskakkosena (mitä oonkin nyt :D) porukoiden luona!

Vituttaa ajatuskin.

Lähe vaikka sossun rahoilla vittuun porukoiden nurkista?!?

Hyi saatana kun sylettäis asua kakskakkosena (mitä oonkin nyt :D) porukoiden luona!

Vituttaa ajatuskin.

Mikäs ongelma siinä on ? Ilmaista ruokaa ja asumista, jos ei oo opiskelijana rahaa tai muuten vaan mahiksia asuntoon niin miksi elää sossun rahoilla itsemurhayksiössä vuokralla, kun niillä sossun rahoilla pystyy juuri ja juuri maksamaan vuokran?

Ruoan hinta.

Menin k-supermarkettiin tarkoituksena ostaa se 2-3l täysmaitoa per päivä, eli päiväyksistä riippuen ~6-12 tölkkiä. Piti hieraista oikein silmiä kun näin hinnan 'Valio täysmaito 1 litra: 1,37€'.
Lähdin samantien kaupasta ja kävelin tuiskussa viereiseen lidliin. Täysmaito 1 litra: 0,74€.

Siis mitä vittua? Tollainen 2x hinta on kyllä mulle kipukynnys jonka ylittyessä ylittyy Lidlin kynnys. Kyllä korpeaa kun pikkuveljen kesätyömuistot kyseistä lafkasta on semmoisia että oon pitäny lidliä kohtaan semmoista yhden miehen boikottia. Toi maidon hinta mun kulutuksella kyllä tuntuu jo kukkarossakin.

Menin k-supermarkettiin tarkoituksena ostaa se 2-3l täysmaitoa per päivä, eli päiväyksistä riippuen ~6-12 tölkkiä. Piti hieraista oikein silmiä kun näin hinnan 'Valio täysmaito 1 litra: 1,37€'.
Lähdin samantien kaupasta ja kävelin tuiskussa viereiseen lidliin. Täysmaito 1 litra: 0,74€.

Siis mitä vittua? Tollainen 2x hinta on kyllä mulle kipukynnys jonka ylittyessä ylittyy Lidlin kynnys. Kyllä korpeaa kun pikkuveljen kesätyömuistot kyseistä lafkasta on semmoisia että oon pitäny lidliä kohtaan semmoista yhden miehen boikottia. Toi maidon hinta mun kulutuksella kyllä tuntuu jo kukkarossakin.
..itsellä alkoi ajanjakso jossa tulopuoli on huomattavasti pienempi kuin menopuoli, niin rupesin käymään Lidlissä sen pari kertaa viikossa. Kaikki maitotuotteet sieltä.

Tulee itsekin haettua kaikki safkat nykyään Lidlistä. Läheiseen Alepaan verrattuna esim. paistijauheliha (400g) 3.30€ vs. 4.40€ ja 12 x rahka 7.1€ vs. 9.5€, vihanneksista nyt puhumattakaan. Kana kyllä helvetin kallista kaikkialla, menee melkein satku siihen per kuukausi.

Heti kun muutosta on selvinnyt ja voisi palata normaaliin arkeen niin eiköhän iske flunssa. Kiva. En haluaisikaan salille prkl.

Syön säännöllisesti kanaa...
flags_0.jpg

Taas tuli helvetin lujaa takkiin parisuhdemarkkinoilla. On se vaan aina yhtä vitun hienoa kun käyttää ensin kaiken aikansa kyseiseen ihmiseen ja hän antaa myös ymmärtää että tästä tosiaan tulee jotain ihan mahtavaa, mutta lopulta kiitoksena on viikon puhumattomuus ja se klassinen "mä en oo valmis vakavaan suhteeseen"-kommentti... Ja viikon päästä tyttö on mitä todennäköisimmin jonku saatanan ruman ja limasen riikinkukon kainalossa joka kohtelee naisia niinku roskia.
Ja sanokaa vaan katkeraks, tiiän sen kyllä itekki mut just nyt vituttaa ihan oikeesti..

Ai saatana kun ottaa päähän. Ollaan avomiehen kanssa etsiskelty omakotitaloa ja tänään sitten löytyi se meikäläisen unelmien talo. 50-luvulla rakennettu tiilirunkoinen ihanuus jossa asuintiloja kolmessa kerroksessa. Pihakin passelin kokoinen koira-aitausta ajatellen ja sijaintikin just eikä melkein. Pyyntihinta onkin sitten kaikkea muuta kuin unelmaa. Kuinka ne saatana sentään kehtaa pyytää 57-vuotta vanhasta talosta jossa keittiö uusittu 80- luvulla ja saunatilat 90-luvun alussa niin helvetin paljon. Siihen rahaan rakennettaisiin jo uusi talo.

Ei siinä mitään...olen kyllä valmis maksamaan talosta sen arvoisensa summan, mutta en nyt ihan vedätettävissäkään ole. Reilu pitää olla, niin myyjän kuin maksajankin. Noh...katellaan puolen vuoden kuluttua jos ei olla löydetty kohtuu hintaista taloa ja nuo kiskurit on tajunneet ettei ne voi tuollaista summaa talostaan pyytää ja laskevat hintaa.

Back
Ylös Bottom