Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ellei ohitus oo tosiaan tapahtunut vastaantulijan kaistan kautta jolloin kamera on välähtänyt ohitettavalle. Enpäs muistanutkaan tota 40km/h juttua, eikö yli 20km/h millä tahansa alueella ole jo törkeä eli ajokieltoa ?
Vituttaa asua vielä 22v kotona. Liikaa mädäntyny tässä pienessä huoneessa. Ei mahdu mitään tekemään, mahdu ees kunnolla venyttelemään. Aamullaki herää niin tuntuu että happi loppu kesken. Koskaan kehtaa kavereita, saatikka tyttöjä tuoda kotiin. Toimii enemmänkin subbari kotelona tää huone. Siivoominen niin perseestä kun kaikki kamat pitää ahtaa tänne. Oman kämpän kun hommaan niin haluaisin avaran asunnon ja pidän sisustuksen yksinkertaisena, että on helppo siivota.
Lähe vaikka sossun rahoilla vittuun porukoiden nurkista?!?
Hyi saatana kun sylettäis asua kakskakkosena (mitä oonkin nyt :D) porukoiden luona!
Vituttaa ajatuskin.
Korjattu t.laki
eli jakob saa pitää korttinsa mutta sakko on melko reilu.
Ruoan hinta.
..itsellä alkoi ajanjakso jossa tulopuoli on huomattavasti pienempi kuin menopuoli, niin rupesin käymään Lidlissä sen pari kertaa viikossa. Kaikki maitotuotteet sieltä.Menin k-supermarkettiin tarkoituksena ostaa se 2-3l täysmaitoa per päivä, eli päiväyksistä riippuen ~6-12 tölkkiä. Piti hieraista oikein silmiä kun näin hinnan 'Valio täysmaito 1 litra: 1,37€'.
Lähdin samantien kaupasta ja kävelin tuiskussa viereiseen lidliin. Täysmaito 1 litra: 0,74€.
Siis mitä vittua? Tollainen 2x hinta on kyllä mulle kipukynnys jonka ylittyessä ylittyy Lidlin kynnys. Kyllä korpeaa kun pikkuveljen kesätyömuistot kyseistä lafkasta on semmoisia että oon pitäny lidliä kohtaan semmoista yhden miehen boikottia. Toi maidon hinta mun kulutuksella kyllä tuntuu jo kukkarossakin.