Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi kun taas oli kivaa apteekissa!! :( kävin 92 vuotiaan isoäitini kanssa paikallisessa apteekissa ja sain todeta, että ihmisillä ei ole enää käytöstapoja. Astutaan apteekkiin sisään ja mamma ilmoittaa välittömästi, että pakko päästä istumaan NYT. Heikottaa ja pyörryttää siis. Apteekin penkeillä istui teinejä ja nuoria aikuisia(20+).

Yksikään näistä nuorista ei näyttänyt olevan kuoleman kielissä tai raaja paketissa tms... ja yksikään ei saanut persettään ylös penkistä. Ei siis edes pyytämällä! Tämä vaikka tilanne oli harvinaisen selvä, että nyt pitäisi oikeasti istua alas ennen kuin täti on oikosenaan lattialla. Ei kiva!!! Vitutti siis ihan antaumuksella.

Kaupasta lähtiessä saa aina nousta semmosen pienen rampin kaupan pihasta ja tänään kävi semmonen skene että edessäolija yhtäkkiä pysähtyi ja minä jäin autolla keskellä sitä ramppia. Ei tietysti lähteny enää auto mitenkään kiipeämään ramppia vaa pyörät pyöri tyhjää minkä kerkes. No sitten tää takana oleva idiootti ei tajunnu ku töötätä hulluna siinä takana vaikka kuinka monta kertaa koitin kädellä huitoa auton ovesta/ikkunasta, että PERUUTA. Siis oikeesti mitä vittua!? Miten vitun tyhmiä ihmisiä siellä on liikenteessä. Lopulta se vittu tajus peruuttaa, että pääsin itsekin pälkähästä ja vielä ohi mennessä piti töötätä. Vitun vitun vittu.

Vittu ku vituttaa. Kumpa katse vois tappaa.

Reilu viikonverran ollut alahuulessa 2 aftaa, vierekkäin, valkoinen alue on 1cmx2cm. Vittu että kirvelee ja sattuu, monesti yöllä herännyt tuohon ja hampaita ei pysty pesemään jne.

Ja eihän tämä vielä tähän jäänyt. Juuri olin 2 viikkoa kipeänä (makasin kotona sängynpohjalla, kuumetta, yskää, kurkkukipua, nuhaa jne.), nyt taas tulossa kipeäksi. Tästä on tänään ilmoittanut vituilleen mennyt treeni, kurkkukipu ja yskiminen ja pieni nenän vuoto. vitunvitunvitunvittu!

Vitpersaathelv kun suuhun sattuu. Maanantaina leikattiin kaksi viisaudenhammasta ja perkele kun alkaa särkeä kun lääkkeiden vaikutus lakkaa. Jostain syystä pahin särky säteilee edempänä leuassa oleviin hampaisiin ja tuntuu lähinnä siellä.

Putkiremontti. Sen johdosta asun naiseni kanssa kaverini luona. Kaverini on pois onneksi suurimman osan ajasta lähikuukausien ajan työtehtäviensä puolesta. Vitutusta lieventävät tämä sijaisasunto ja kaverini ystävällisyys. Pakotin hänet ottamaan vastaan 60 euroa viikossa. Oikeastaan vitutus lievenee tarkemmin miettiessäni, naiseni meni vanhempiensa luo pariksi päiväksi ja nyt kaljoitellaan kaverini herra vuokraisännän kanssa. :D

Vitpersaathelv kun suuhun sattuu. Maanantaina leikattiin kaksi viisaudenhammasta ja perkele kun alkaa särkeä kun lääkkeiden vaikutus lakkaa. Jostain syystä pahin särky säteilee edempänä leuassa oleviin hampaisiin ja tuntuu lähinnä siellä.

Verihyytymät irronnut poistokuopista? Silloin sattuu yleensä perkeleesti...

Verihyytymät irronnut poistokuopista? Silloin sattuu yleensä perkeleesti...
En mä usko. Ei tää nyt ole ehkä niin pahaa, mitä aluksi, mutta kuitenkin sellaista vittumaista. Tai mistäs mä tiedän, mitä siellä on tapahtunut. Se leikkausalue on tosi siisti, mä näen alhaalla pari tikkiä enkä mitään muuta. Ylhäälläkin on tikkejä, mutta en ole onnistunut paikallistamaan niitä. Kaikki puhuvat jostain kuopista, mutta en näe enkä tunne sellaisiakaan. Kai sieltä voisi alkaa spawnata vaikka vuorenpeikkoja ilman, että mä mitään tajuaisin. Sattuu joka tapauksessa.

Jos ne on tikattu ni ei siellä sit kuoppia näykään...eikä niiden hyytymien pitäis mihkää lähteäkää...brutaalisti vaan sit vissii poistettu..

Jos ne on tikattu ni ei siellä sit kuoppia näykään...eikä niiden hyytymien pitäis mihkää lähteäkää...brutaalisti vaan sit vissii poistettu..
Mä en tiedä enää mistään mitään tuon suun suhteen. Jotenkin järkeenkäyvää olisi, että jos ommellaan, niin ei olisi kuoppiakaan, mutta lääkäri mulle selitti silti kuopista, joihin menee ruokaa (ja niistä verihyytymistä), ja mun siskolle tehtiin samanlainen homma tikkeineen, ja kuopasta sekin puhui. No, mulla ei ole ainakaan toistaiseksi sellaisia, ainakaan näkyviä. Mä en kielellä yletä ronkkimaan sinne enkä halua sormianikaan sinne lykätä.

Luulen, että tää särky johtuu jotenkin sen poistetun hampaan viereisen hampaan juurien vihlomisesta, kun ne vähän kiukuttelivat siinä leikkauksessakin kun lääkäri huuhteli vedellä niitä. Ovat kuulemma siellä nyt tavallaan paljaina, ja lääkäri ennusti että muutaman viikon voivat vihloa. Tää kipu muistuttaa hammassärkyä, kun on reikä hampaassa. Multa piti sieltä porata jotain leukaluuta pois tieltä, niin ehkä sitten oli vähän invasiivisempikin se leikkaus ja paraneminen kestää kauemmin.

3 VITUN KIPEETÄ aftaa suus, 2 alahuules mitkä hieroo kokoajan alahampaita ja yks on nielus, ei saatanan vittu!!!

Katsotaan mitä tykkäävät viskistä ja suolasta, perkele nyt meni lopullisesti hermot..

Katsotaan mitä tykkäävät viskistä ja suolasta, perkele nyt meni lopullisesti hermot..

Tuttu tappoi aftoja kurlaamalla raakaa kossua (tai kasikymppistä, en muista) parin minuutin ajan. Sattui kuulemma ihan kivasti mut aftat ainakin lähtivät.

Asiakkaalla oli orastava mahatauti. En sitten kehdannut poiskaan käänyyttää. Nyt minulla on ainakin valtava luulosairaus prkl!

Kyllähän vituttaa kun tajuaa tulleensa myyjän kusettamaksi. Noh, täytyy oppia taas tästäkin jotain...

Back
Ylös Bottom