Huomenna on tähän astisen elämän kamalin päivä.
Jännittää ja stressaa niin paljon että paskon pikkukiviä.
Vituttaa tällaiset viestit ku uteliaisuus herää :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitpersaathelv kun suuhun sattuu. Maanantaina leikattiin kaksi viisaudenhammasta ja perkele kun alkaa särkeä kun lääkkeiden vaikutus lakkaa. Jostain syystä pahin särky säteilee edempänä leuassa oleviin hampaisiin ja tuntuu lähinnä siellä.
En mä usko. Ei tää nyt ole ehkä niin pahaa, mitä aluksi, mutta kuitenkin sellaista vittumaista. Tai mistäs mä tiedän, mitä siellä on tapahtunut. Se leikkausalue on tosi siisti, mä näen alhaalla pari tikkiä enkä mitään muuta. Ylhäälläkin on tikkejä, mutta en ole onnistunut paikallistamaan niitä. Kaikki puhuvat jostain kuopista, mutta en näe enkä tunne sellaisiakaan. Kai sieltä voisi alkaa spawnata vaikka vuorenpeikkoja ilman, että mä mitään tajuaisin. Sattuu joka tapauksessa.Verihyytymät irronnut poistokuopista? Silloin sattuu yleensä perkeleesti...
Mä en tiedä enää mistään mitään tuon suun suhteen. Jotenkin järkeenkäyvää olisi, että jos ommellaan, niin ei olisi kuoppiakaan, mutta lääkäri mulle selitti silti kuopista, joihin menee ruokaa (ja niistä verihyytymistä), ja mun siskolle tehtiin samanlainen homma tikkeineen, ja kuopasta sekin puhui. No, mulla ei ole ainakaan toistaiseksi sellaisia, ainakaan näkyviä. Mä en kielellä yletä ronkkimaan sinne enkä halua sormianikaan sinne lykätä.Jos ne on tikattu ni ei siellä sit kuoppia näykään...eikä niiden hyytymien pitäis mihkää lähteäkää...brutaalisti vaan sit vissii poistettu..
Noi on vittumaisia. Jaxuhali!3 VITUN KIPEETÄ aftaa suus, 2 alahuules mitkä hieroo kokoajan alahampaita ja yks on nielus, ei saatanan vittu!!!
Katsotaan mitä tykkäävät viskistä ja suolasta, perkele nyt meni lopullisesti hermot..