Kosketusarka syylä nimettömässä, ihan mitä vaan tekee niin se koskettaa jotakin. Huomenna menee kokeiluun hupen mainitsema lihanpalasysteemi..
Daktacort toimii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kosketusarka syylä nimettömässä, ihan mitä vaan tekee niin se koskettaa jotakin. Huomenna menee kokeiluun hupen mainitsema lihanpalasysteemi..
Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä? Miksi ihmiset kävelevät ilman aikomustakaan väistää vastaantulijaa? Välillä tekisi mieli olla väistämättä ja katsoa mitä tapahtuu, mutta ei nuo hentoiset rouvat varsinkaan välttämättä kauheasti tykkää kun 110kg karvakasa jyrää päälle. Mikä tässä nyt on? Perkeleen perkele. Niin, ja siis vituttaa tämä - ankarasti.
Miten lämmittelit? Millaisella painolla revähti?
Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä? Miksi ihmiset kävelevät ilman aikomustakaan väistää vastaantulijaa? Välillä tekisi mieli olla väistämättä ja katsoa mitä tapahtuu, mutta ei nuo hentoiset rouvat varsinkaan välttämättä kauheasti tykkää kun 110kg karvakasa jyrää päälle. Mikä tässä nyt on? Perkeleen perkele. Niin, ja siis vituttaa tämä - ankarasti.
Pelaavat siellä ilmeisesti jotain. Kävin laittamassa lapun niiden kerrokseen. Valitan johonkin isännöitsijälle jos jatkuu vielä. Eivät riehu nyt kuitenkaan siihen malliin, että poliisi olisi aiheellista kutsua, mutta johonkin muualle valitan kyllä jos ei tuo meno lopu.Soita poliisille. Hittoako tuota on pakko kuunnella?!
Sama täällä. Lenssua/kuumetta ollu vaihtelevasti viimeset 2 viikkoa ja alkaa pikkuhiljaa toimettomuus jo nakertamaan...Nuha... Kaksi viikkoa sitten ollut viimeksi salilla ja tukkoinen olo sen kuin jatkuu:/ Pitäis pikku hiljaa päästä jumppaamaan!
Täälläkin nautitaan naapurirakkaudesta. Dubstep pauhannu taas aamusta asti. Tasan kello 22 illalla musiikki sitten hiljenee sille tasolle ettei se pääsääntöisesti häiritse, mitä nyt pari kertaa yöllä herää huutoon tai jonkun random kappaleen rajuun luukutukseen. Korvia vaan särkee jo kun joutunu pitämään koko päivän tuplakuulonsuojausta päässä ettei tarvi lähteä tappamaan.
Vituttaa kun ei voi yöllä soittaa ees poliisia paikalle, kun se metelöinti on niin epäsäännöllistä. Hienoo.
Käy valittamassa kusipäille tai tee ilmoitus isännöitsijälle. EIhän nyt päivälläkään musiikkia saa ylettömän kovalla soittaa, puhumattakaan, jos yöllä joutuu heräämään meteliin.