Kaikki paidat kiristää hartioista eikä ole nyt yhtään ylimääräistä rahaa joten en voi ostaa uusia. Kaikki paidat prkl. Ja duunissa kun ei voi hihattomia pitää :jahas: Vähä naytän urpolta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
valiojogurtti sanoi:Jep, eli viime viikolla tapahtunutta.Salille ilmaantu sellanen ongenkoho kropan omaava kundi ja sen hoikempi kaveri, ja Pojat rupes tekeen sit prässii.no, tää ongenkoho iski raudat prässii ja alko hurja psyykkaaminen. se käveli eestaas ja yhtäkkii hyökkäs penkin kimppuu ja rupes takoo nyrkil sitä, siin vaihees meinas jo revetä, mut sain pidettyy pokan. no tää psyykkaus oli vast ekaan sarjaan ja sit iskettii lissää painoja ja sama hiihtäminen alko taas. salil on hack ja prässi vastakkain ja tää kaveri rupes hölkkäämää niiden ympäri.No, mä hyppäsin sit siint välistä hackkii ja rupesin tekee tiukkaa sarjaa ja just ku väänsin naama punasena sarjan viimesii toistoja, ni tää talipää viiletti hackin astinlautaan ja veti turvalleen siihen mun etee ja rupes huutaa "nyt meni nilkka, nyt meni nilkka" ja niin kovaa ku jakso. kuten arvata saattaa...täydellinen repeeminen ja painot jäi välille. Onneks oli kaveri lähellä, ja autto painot ylös.
Sympatiat sulle. Tänään tuleekin kuluneeksi päivälleen seitsemän vuotta siitä kun itse astuin palvelukseen. Sori, vähänJ.J. sanoi:Jooh, mikäs on sen vittumaisempaa kuin kuulla joka helkkarin aamu "Särmätkää, särmätkää!!!".. Ja viela parin kolmen tunnin yöunilla 0515 herätyksen kanssa. :wall:
@sodankylä

Ööö... Meniköhän multa nyt jotakin ohi?Taisteluahven sanoi:Baari-illan päätteeksi 24v muija ottaa meitsin peesiin <b>kämppäänsä</b>. ... Nyt pitäis sitten selvittää, missä se muija asuu.
Miten kävi? Allergiselle ampiaisen pisto on yllättävän paha tilanne. Tiedoksi, että ensimmäinen pisto yleensä vasta altistaa allergialle ja aiheuttaa vasta-aineiden syntymisen. Toisella kertaa reaktiot voivat olla rajut. Itse en ole allerginen, mutta työkaveri oli juuri viime viikolla yön keskussairaalassa tiputuksessa ampiaisenpiston takia (ja toinen pisto oli). Kaveri oli vielä aamullakin niin turvoksissa, että näytti pari viikkoa ryypänneeltä. Olisin kyllä halunnu nähdä sen edellisenä iltana.rintafile sanoi:Joo pistin mutsin jo asialleEi meinaa pysty ite ajaa, kun se on toi kytkinjalka ja lievästi sanottuna poissa pelistä :/ On muuten eka kerta, kun pistää ampiainen mua. Saa nähä miten miehen käy :P