Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaikki paidat kiristää hartioista eikä ole nyt yhtään ylimääräistä rahaa joten en voi ostaa uusia. Kaikki paidat prkl. Ja duunissa kun ei voi hihattomia pitää :jahas: Vähä naytän urpolta...

Jep, eli viime viikolla tapahtunutta.Salille ilmaantu sellanen ongenkoho kropan omaava kundi ja sen hoikempi kaveri, ja Pojat rupes tekeen sit prässii.no, tää ongenkoho iski raudat prässii ja alko hurja psyykkaaminen. se käveli eestaas ja yhtäkkii hyökkäs penkin kimppuu ja rupes takoo nyrkil sitä, siin vaihees meinas jo revetä, mut sain pidettyy pokan. no tää psyykkaus oli vast ekaan sarjaan ja sit iskettii lissää painoja ja sama hiihtäminen alko taas. salil on hack ja prässi vastakkain ja tää kaveri rupes hölkkäämää niiden ympäri.No, mä hyppäsin sit siint välistä hackkii ja rupesin tekee tiukkaa sarjaa ja just ku väänsin naama punasena sarjan viimesii toistoja, ni tää talipää viiletti hackin astinlautaan ja veti turvalleen siihen mun etee ja rupes huutaa "nyt meni nilkka, nyt meni nilkka" ja niin kovaa ku jakso. kuten arvata saattaa...täydellinen repeeminen ja painot jäi välille. Onneks oli kaveri lähellä, ja autto painot ylös.

valiojogurtti sanoi:
Jep, eli viime viikolla tapahtunutta.Salille ilmaantu sellanen ongenkoho kropan omaava kundi ja sen hoikempi kaveri, ja Pojat rupes tekeen sit prässii.no, tää ongenkoho iski raudat prässii ja alko hurja psyykkaaminen. se käveli eestaas ja yhtäkkii hyökkäs penkin kimppuu ja rupes takoo nyrkil sitä, siin vaihees meinas jo revetä, mut sain pidettyy pokan. no tää psyykkaus oli vast ekaan sarjaan ja sit iskettii lissää painoja ja sama hiihtäminen alko taas. salil on hack ja prässi vastakkain ja tää kaveri rupes hölkkäämää niiden ympäri.No, mä hyppäsin sit siint välistä hackkii ja rupesin tekee tiukkaa sarjaa ja just ku väänsin naama punasena sarjan viimesii toistoja, ni tää talipää viiletti hackin astinlautaan ja veti turvalleen siihen mun etee ja rupes huutaa "nyt meni nilkka, nyt meni nilkka" ja niin kovaa ku jakso. kuten arvata saattaa...täydellinen repeeminen ja painot jäi välille. Onneks oli kaveri lähellä, ja autto painot ylös.

H0h0 :lol2:

Voe helevetti, kuin kauan tätä vielä jatkuu...

Jooh, mikäs on sen vittumaisempaa kuin kuulla joka helkkarin aamu "Särmätkää, särmätkää!!!".. Ja viela parin kolmen tunnin yöunilla 0515 herätyksen kanssa. :wall:

@sodankylä

J.J. sanoi:
Jooh, mikäs on sen vittumaisempaa kuin kuulla joka helkkarin aamu "Särmätkää, särmätkää!!!".. Ja viela parin kolmen tunnin yöunilla 0515 herätyksen kanssa. :wall:

@sodankylä
Sympatiat sulle. Tänään tuleekin kuluneeksi päivälleen seitsemän vuotta siitä kun itse astuin palvelukseen. Sori, vähän :offtopic:

Mä kävin ennen sellasella pienellä salilla, jossa riitti mielenkiintosta porukkaa.

Paras/pahin oli paikallinen kylähullu, joka oli kiinnostunu nuorista tytöistä. Salille ei uskaltanu mennä jos se oli siellä eikä salin omistaja ollu paikalla. Pojat kerto, et se yleensä veti käteen pukuhuoneessa tai suihkussa ja oli kerran tainnut sotkea jonkun vaatteet. :urjo: Kerran se tuli selittämään mulle, kuinka monet erilaiset salihousut sillä on. Se halus myös tietää kuinka monet treenihousut mulla on.

Salilla kävi myös lihava mies, joka oli juuri aloittanut treenaamisen. Se teki yleensä pelkkiä vatsoja, koska se halus laihtua. Kerran se tuli selittämään mulle, et kellä kaikilla meidän salilla on hyvä kroppa (mä en kuulunu tähän joukkoon). Se ihmetteli miksei sillä oo vaikka se on treenannu jo pari kuukautta.

Kerran salille tuli joku nainen ekaa kertaa. Salin pitäjä yritti opettaa sille hauiskääntöä, mut se vaan katto tankoa ja sano:"En mä osaa." Salin pitäjä yritti varmaan viittä eri liikettä, mut se nainen sano kaikkeen ettei se osaa. Sit se polki kuntopyörää vähän aikaa ja lähti. Ei oo näkyny sen jälkeen...

Eniten on kuitenkin naurattanu miehet, joilta on tullu kommentteja tyyliin "sähän treenaat ihan äijien raudoilla". Mä tein siihen aikaan esim. penkkiä 30 kilolla... :hyper:

Aamulla töihin 9.00 ja alkoholi on maistunut kohtalaisen hyvälle ja tulee vielä illan aikana varmaan maistuun vielä paremmalta.

Ja näin... Aivan ihana kesäflunssa on sitten tullut mun kimppuun. Kuume nousi tänään ja nenä ollut tukossa jo varoittavasti pari päivää... Kyllä nyt kelpaa.

Että tämmöstä. Likkakaveri on äiteensä kans mökillä jossain hevonpersees ja mä vedän kotona kalsarikännejä, eikä meinaa viina laskee niin millään. Joka paikkaa särkee, ja on muutenki aiva :david: olo. Ei saatana olis jo vaikka tiistai tai jotain.

Yli kahdeksan vuoden avioliitto päättymässä ja siirtyminen viikonloppu-isäksi.
Kesähelteet ja terassien kutsua pakko yrittää vastustaa.

Vituttaa todella ankarasti!

Baari-illan jälkeen oli minulle järjestetty pikku ylläri. Luulin että krapula olisi tarpeeksi paha rangaistus. Ei. Auton "takapikkuikkuna" oli särjetty ja stereot ja cd:t viety. Koirat!!! Meni puoli päivää kun imuroin ikkunan jämät autosta. Koko auto oli kuin sinne olisi puhallettu lasipölyä. Koirat!!! Jos jotain hyvää pitää hakea niin treenimotivaatio kasvoi. Kiitos teille ali-ihmisille siitä. :curs:

Baari-illan päätteeksi 24v muija ottaa meitsin peesiin kämppäänsä. Ja mitä minä teen? Avaudun kuolleesta koirasta ja mitä teen isona ym. kaikkea muuta säälittävää paskaa. Sitten lähden ULOS! Nyt pitäis sitten selvittää, missä se muija asuu. Passi on hukassa :david:

Niin, kyrpä ottassa on \____o____/

Ei menny bemari katsastuksesta läpi ku ei katsastusäijä polkenu kattia tarpeeksi kuumaksi. Mutta nou hätä, ens kerralla tankissa onkin 5litraa bensaa ja litra sinolia/marinolia ja ajan putkiston ja koneen hehkuvaksi. Vedän HC päästöt miinukselle. muhahahaa

Taisteluahven sanoi:
Baari-illan päätteeksi 24v muija ottaa meitsin peesiin <b>kämppäänsä</b>. ... Nyt pitäis sitten selvittää, missä se muija asuu.
Ööö... Meniköhän multa nyt jotakin ohi?

Vituttaa se, että:

-työt alkavat vasta ensi kuun alussa (ei jaksa olla enään paikallaan)
-silmässäni on vieraillut pieni elohiiri jo viikon verran (se ei ole mukavaa)
-ystävät ei enään pidä yhteyttä hirveämmin ja puhuvat sitten vielä paskaa selän takana
-ja sit yks kaveri on ihan maassa, koska tyttöystävänsä jätti hänet ja nyt mokoma jannu uhoaa itsemurhalla.On nimittäin todella lystikästä saada viesti, et "enään en jaksa elää ja blaa blaa blaa...en voi elää ilman sitä naista..."

Meikäläisen ongelmat on aika vähäisiä verrattuna muitten todellisiin ongelmiin. Tulee joskus ihan paha mieli, ku toisilla menee oikeasti todella huonosti. :(

rintafile sanoi:
Joo pistin mutsin jo asialle :) Ei meinaa pysty ite ajaa, kun se on toi kytkinjalka ja lievästi sanottuna poissa pelistä :/ On muuten eka kerta, kun pistää ampiainen mua. Saa nähä miten miehen käy :P
Miten kävi? Allergiselle ampiaisen pisto on yllättävän paha tilanne. Tiedoksi, että ensimmäinen pisto yleensä vasta altistaa allergialle ja aiheuttaa vasta-aineiden syntymisen. Toisella kertaa reaktiot voivat olla rajut. Itse en ole allerginen, mutta työkaveri oli juuri viime viikolla yön keskussairaalassa tiputuksessa ampiaisenpiston takia (ja toinen pisto oli). Kaveri oli vielä aamullakin niin turvoksissa, että näytti pari viikkoa ryypänneeltä. Olisin kyllä halunnu nähdä sen edellisenä iltana. :) :kuvia:

Parkkipirkko lätkäisi juuri 35 euron sakon salin edustalla, koska olin unohtanut laittaa pysäköintikiekon paikalleen. Pimeällä kujalla tavataan paskalakit.

Terveisin: mies ja samuraimiekka. :evil:

Back
Ylös Bottom