Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huomenna terveystiedon yo-kokeet enkä oo lukenu yhtään.
Ylihuomenna matikan koe ja essee kirjasta mitä en ole edes lukenut. Ja perjantaina enkun suullinen koe 20min -.-

Vituttaa istua yksin kotona. Seinät,seinät.

Helvetillinen väsymys, niin siitä varmaan johtuu vitutus. Päivästä on suurinosa mennyt talouskirjoja lukiessa, niin nyt iski älytön väsy, ja sen mukana vitutus. Sitä vitutusta ei ainakaan yhtään helpottanut, kun menin tekemään ruokaa keittiöön ja siellä pyörii 4 kappaletta 150cm aasialaisia puhumassa sitä helkkarin ihme kieltään. Puhumattakaan siitä, että ne hymyilee aina, tapahtui mitä tapahtui. Vedin suomalaisittan jauhelihan tauluun sanomatta sanaakaan ja mahdollisimman nopeasti.

Toivottavasti ongelma ratkeaa nyt sillä, kun kävin kaupasta hakemassa energiajuomaa. Voin kertoa, että ei nuo energiajuomamerkit kerro nykyään yhtään mitään. Nappasin sen, mitä kaverit tykkää juoda säännöllisesti. Nekin saatana muuttuneet. Eikä ollut edes Batterya, jota juodessa olisi tuntenut edes vähän patriotismia.

Tänään piti mennä juttelemaan yhdelle kivalle tytölle, mutta jäädyin täydellisesti ja jouduin suorittamaan taktisen perääntymisen. Kun näin sen naisen, niin se oli niin kauniina, että pelästyin ja en nähnyt muuta vaihtoehtoa, kuin mennä kotiin ja sänkyn alle.

^Kalssinen! Ja tuosta seuraa se, ah niin ihanan massiivinen vitutus!

Tänään piti mennä juttelemaan yhdelle kivalle tytölle, mutta jäädyin täydellisesti ja jouduin suorittamaan taktisen perääntymisen. Kun näin sen naisen, niin se oli niin kauniina, että pelästyin ja en nähnyt muuta vaihtoehtoa, kuin mennä kotiin ja sänkyn alle.

Miehinen ratkaisu!

Kun ei ole koulu eikä töitä plaah.. menee päivät kotona istuessa, kavereiden kans himmailessa ja puntilla. Inttiin ensvuonna ja sen jälkeen hoitais amiksen pois alta. Huolestuttaa vaan että minkähänlainen laitapuolenkulkija meikästä tulee vielä koska oon niin saatanan laiska yksinkertasesti koulun ja muiden tämmösten suhtee.

mietin tossa että tekis mieli mennä metsään kirkumaan..mutta koska siellä sais kirkua rauhassa ettei kukaan mene soittamaan minnekkään hätäkeskukseen..aaaaaaaaargh!!!

Vituttaa ihmiset jotka hokevat "ei raavi mun persettä".... toistuu vitun monta kertaa, kaveri on ehkä yks pahimmista tän hokijista. "Viedään toi pöytä pois tästä" "ei raavi mun persettä".... Siis just tollasta ihansama meininkiä, ei välttämättä tajua et toinen haluaa tehdä asiat kunnolla perkele!

Vituttaa kun aika loppuu kesken. Kaikessa, kokoajan.

Siis lyhyesti, vuorokaudessa liian vähän tunteja, viikossa liian vähän päiviä, vuodessa liian vähän valmista ja aivan liikaa turhaa. Menin mökille lomalle viikoksi OHO se menikin jo, ei muutakun takaisin töihin maanantaiksi. Sitten seuraavassa hetkessä tajuaa että on perjantai. Mihin se viikko meni?! Autoon pitää vaihtaa öljyt ja suodattimet, teen ihan just..... ja nyt näen kuitista että ostin ne öljyt+suodattimet kolme viikkoa sitten, vaikka mielestäni ostin ne just äsken.

Tästä se kolmenkympinkriisi lähtee. Koko tämä vuosikin menny niinkuin olis sormia napsauttanu PAM! Valtavasti tekemistä kokoajan mutta uskomattoman vähän sellaista valmista jolla on jotain väliä. Paljon poruja ja vähän villoja.

Mä en enää kestä tätä mun tautia ja kamalaa oloa :itku:

Nyt sattuu päähänkin silmien taakse ja nenän molemmin puolin, kai mä oon saanut jonkun poskiontelontulehduksenkin. Helvetti kun ei saa edes levätä rauhassa kun on ollut pakko ravata lapsen silmätulehduksen kanssa lääkärissä ja töissä on ollut pakko suorittaa yksi koe loppuun. Huomenna saan onneksi jäädä kotiin.

Silloin kun kaikki voi mennä pieleen, ne totta munassa menee pieleen. Aamu lähti hyvin käyntiin, mutta auto ei lähtenyt. Kaveri kyytsää ja kaverin auto jättää tielle. Lähti se säätöjen jälkeen nykien ja rämisten matkaan ja päästiinpä jopa perille asti. Tunnille vähän myöhässä ja kun paikoilleni istun niin eikös vesipullo tipahda lattialle ja puolet pullon sisällöstä lattialle. Ruokavälkällä kaveri heittää minut kaupalle ja itse jatkaa matkaansa autokorjaamolle. Sanoin että soittaa sitten niin tiedän mihin mennä odottamaan. Akku loppuu puhelimesta. Ei tietoa mitä tehdä joten jään odottamaan kaupalle. Odotan puoli tuntia ja lähden lopulta kävelemään koululle. Taas myöhässä. Kaveri seuraa puolen tunnin päästä. Ajattelin että kannattaakohan konetta ruveta enään kasailemaan tänään. Totta kai kannattaa. Ainoastaan ethernet piuhan onnistuin hajottamaan, mutta kone toimii joka kyllä vittusaatana on ihme päivän saldoon nähden. Nyt syön ja sitten menen nukkumaan tämän päivän pois. Ei tälläisiä päiviä enään koskaan kiitos.

Vituttaa, että kukaan sinkkuketjussa ei vittuile Judikselle oikein kunnolla, vaikka siihen olisi kerrankin selkeästi maailmanluokan tilaisuus tarjolla, ja itse joudun seuraamaan tilannetta voimattomana sivusta :curs:.

Joku oli tehnyt minusta töissä valituksen ja jouduin päällikön puhutteluun. Päällikkö ei suostunut kertomaan kuka valituksen takana oli. Eli joudun itse selvittämään kuka kävi itkemässä. Tämä tietää sotaa, nyt kannattaa työkavereiden lähestyä vain näkökentän puolelta ja isoa valkoista lippua erittäin näkyvästi heiluttaen.

Yksinäisyys vituttaa. Hieno tunne kun kaikki kaverit on jossain rilluttelemassa ja itse istun kotona, kun ei näemmä seura kelvannut. :(

Sheip sanoi:
Yksinäisyys vituttaa. Hieno tunne kun kaikki kaverit on jossain rilluttelemassa ja itse istun kotona, kun ei näemmä seura kelvannut.
I feel your pain. Sama homma vähän itellä. Kaverit on jotenki seurustelun myötä kadonnu tai muuten vaihtanu maisemaa ja nyt ei oikein oo seuraa sillonku sitä haluis. Yksinäisyys on pahinta sillon kun haluis viettää aikaa kavereiden kanssa ja kaikki lähtee johonki tai tekee oharit tms.

Back
Ylös Bottom