Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä! Eipä keksi tästäkää viikollopusta mitää hyvää sanottavaa.

Voi elämän kevät kun on tylsää.

Takasi irkkiin ni loppuu se tylsyys

No ku vittuillaan jos tuun sinne tylsyyttäni tappamaan. :lol2: Muutenhan se kyllä käy.

Etkös saanut tänään digiboksin kämppääs? Ei voi vituttaa. :D

Sain ja nyt vituttaa kun yhtäkkiä kesken ohjelmien katsonnan pomppaa aina joku random-iskelmäkanava ruudulle. :D En ymmärrä mistä johtuu. :lol2:

Tänään jo meinas vituttaa vähemmän, ku eilen, mutta se meni ohi ku tein virheen. Perkele!

Flunssa pilaa TAAS mun treenini, kele! Niin ärsyttävää, kun lapsi raijaa joka ikisen viruksen kotiin tarhasta ja jostain syystä mä saan ne kaikki nykyään.

Kakarat on perseestä.

Eikun siitä naapurista....

Mutta asiaa: eli itsellänihän on kestänyt flunssa jo 2viikkoa. Ensin oli 5päivää paska olo ja joka paikkaan koski. Sitten nousi välillä kuumetta, välillä laski. No kuumeen sahailuun varmaan se syynä että olin jo valmiiksi 3*600mg burana kuurilla(olen syönnyt nyt 4viikkoa buranaa). Sitten todettiin poskiontelo tulehdus ja siihen lääkekuuri. Toiseen vaivaan sitten muuta hoitoa + lepoa. Jostain syystä kuumeilu jatkui sitten viime pe/la asti. Ja nyt ei ole kuumetta eikä ihan yhtä pahaa kipua jalassa mutta muuten edelleen flunssa ja kipee jalka.

Nuoret naiset.:D Ei perkele. Semmoinen yleisvitutus.
E: Ja niiden kommunikaatio. Voi saateri, onko liikaa vaadittu puhua asioista suoraan? Tai edes epäsuoraan, mutta ei mitään hämäriä tekstareita. Vittu. Saatana. Pitäköön tunkkinsa.

Vittu 38,8 kuumetta,niska ja kaula vitun kipeät ja ei liiku pää mihinkään! Aamulla hakemaan saikkua.....

Back
Ylös Bottom