Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Katkaisin ranteeni ja mursin kalloni heinäkuun lopussa, ei tarvi salille haaveilla hetkeen viel. Paino tippunu n.9kg. Kotona makoilu alkaa vituttaa aikalailla, elokuvia katsottu n. 300 kpl. Vielä kuukausi sairaslomaa jäljellä. KITOOOS!

Kela. Ei oo tullu rahaa vaikka 2x viikon sisään soitettu ja nyt on jo vedetty vittu sähkötki poikki. Vittu kerranii hyvä syy mennä salille...

Pakko huutaa tänne kun ei kotona kehtaa : VITUN VITUN VI!TUN VITUN VITUN VITUN VITUN VITTUU!!!!! Jalka kipsissä ainakin neljä viikkoa eli ei suoraan sanottuna minkäänlaista treeniä tiedossa, eikä mitään muutakaan elämää. Pelkkä ruoan tekeminen keittiössä on yhtä vitun yhden jalan moonwalkia... Saatanan saatana!! Pitikin taas kerran päästä tähän tilanteeseen. Nyt varmaan tulevat 4viikkoa kerätään massaa Jutila tyyliin, kun ruokahalu pysyy vaikkei tee muuta kuin makaa sohvalla. VITTU!!!!

Kela. Ei oo tullu rahaa vaikka 2x viikon sisään soitettu ja nyt on jo vedetty vittu sähkötki poikki. Vittu kerranii hyvä syy mennä salille...

Mee sosiaalitoimistoon niitten sähkölaskujesi kanssa. Ei ne voi jättää sua istumaan pimeään ilman sähköjä.

Vituttaa salille syksyn tullen ilmestyneet kesämakkarat, jotka aloittaa joka syksy uuden liikunnallisen harrastuksen. Pari kuukautta ne jaksaa käydä, mutta syksyn jatkuvien sateiden ja pimeyden alkaessa ja ilmojen kylmetessä niitten into (muiden salikävijöiden onneksi) lopahtaa. Sama ilmiö toistuu tietysti myös vuodenvaihteessa, kun täytetään niitä uuden vuoden lupauksia. Mutta siis, ärsyttää, kun aina näitten kausien aikaan sali on entistä ruuhkaisempi ja koko aika joku urpo on sun tiellä. Onneksi noi idiootit täyttää enemmän ryhmäliikuntatunteja tai harvoin ne ainakaan vapaisiin painoihin uskaltaa koskea.

Ja vituttaa kun nykysellä salilla on vaan 1 kyykkyteline vapaalla tangolla, joten aina saa jännittää, onko se vapaana, vaikken ees pahimpaan ruuhka-aikaan käy. Inhoan jonottamista salilla!

Vituttaa myös salilla tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät ja salilla soiva Voice, jonka soittolista on aivan järkyttävä eikä biisit vaihdu koskaan.

Ja erityisesti vituttaa ne näyttäytyjämimmit eli (nuoret) naiset tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja hirveet sotamaskit naamallaan salillakin. Ja päällä tietty kalliit merkkivaatteet. Niitä on kahta lajia: toiset niistä kuvittelee olevansa ties mitä fitnessmisuja ja on treenaavinaan niin helevetin lujaa kuulokkeet korvissa (ylipäänsäkin noi kuulokkeet korvissa treenaajat on vähän ärsyttäviä, kun ne ei huomioi ympäristöään yhtään), mut tekee kaiken päin persettä ja eikä itsensä peilistä ihailun ohella ehdi keskittyä treeniin kunnolla. Toiset sitten taas on niitä kaakattavia kanoja, jotka tulee sinne kaverin kanssa ja kovaan ääneen selostaaa miesseikkailujaan välillä sivupeilistä itseään vilkuillen ja kampausta kohentaen. Siinä ne sitten vähän crossailee (koska siinä pystyy esittelee hyvin persettä salin miehille) ja sen jälkeen vähän lähentäjä- ja loitontajakoneissa pumpataan minkä juoruamiselta keretään ja sit tehään pikkusen vatsoja ja venytellään ja esitellään, kuinka taivutaan spagaattiin. Huoh, TAHTOO ÄIJÄSALILLE!!

Mä oon muuten huomannu, että sen jälkeen, kun aloin treenata enemmän tosissaan, niin musta tuli jotenkin ärhäkämpi ja aggressiivisempi. Johtuneekohan jostain testotasojen noususta? :D

Ei välttämättä johdu testoista. Saattaa olla et oma elämä kusee tavalla tai toisella ja sit kaikki ympärillä oleva alkaa vituttaa enemmän tai vähemmän. Ainakin siinä vaiheessa jos vituttaa että joku treenaa nappikuulokkeet korvilla, alkaa varmaa kyse olemaan just siitä oman himan peilistä katsovan henkilön omasta paskasta fiiliksestä. Tai sitten oot vaan vähän epävakaa ja ne hormoonitasot heittelee samalla muistakin syistä kuin treenin intensiivisyydestä johtuen.. ;)

Juuh, varmasti temperamenttisuutta voi halutessaan epävakaudeksikin sanoa. Etenkin jos on itse laimea tunne-elämältään ;) Ja on moni asia omassa elämässäkin toisin kun tahtoisi. Mutta tässä pippuristumisessa vain tapahtui selkeä muutos treenitehojen noustessa..

Ps. Nappikuulokkeilla kuuntelu sinänsä ei ärsytä, mutta se, että musat on niin kovalla, että ne sotii salilla soivan musan kanssa ja pahimmassa tapauksessa vielä hyräillään mukana. Ja erityisesti se, että sulkeudutaan omaan kuplaan eikä huomioida kanssatreenaajia. ;)

Voi jumalauta taas tätä.

Vihdoinkin sain vaihtolampun projektoriin ja innosta kihisten vaihdoin sen, tulos oli kuitenkin pannukakku. Hetken googlailun jälkeen löytyi mahdollinen syyllinen: lämpörele. Eikun koppa auki ja niinhän se rele olikin pompannut. Tässä vaiheessa harmittelin lamppuun mennyttä summaa, mutta olin kuitenkin iloinen toimivasta laitteesta. Hetken päästä alkoi kuitenkin tulemaan ikävä tuoksu nenään ja kiirehdin tarkastelemaan laitetta, löytyi syyllinen releen poksahtamiseen kun tuulettimet olivat mykkinä ja LCD-kenno oli aika lähellä sulamista.

Vituttaa kun suurin osa vähästä omaisuudestakin on vanhaa, käsiin hajoavaa krääsää

Haave englannin ylioppilaskokeen laudaturista muuttu kaukaseksi haaveeksi kun sain tietää kuuntelun alustavat pisteet. 68/90. Lähe siitä sit kirjalliseen kun tavotteeseen pääsemiseksi pitää saada kirjallisesta melkein täydet pisteet... vittu :(

Juuh, varmasti temperamenttisuutta voi halutessaan epävakaudeksikin sanoa. Etenkin jos on itse laimea tunne-elämältään ;) Ja on moni asia omassa elämässäkin toisin kun tahtoisi. Mutta tässä pippuristumisessa vain tapahtui selkeä muutos treenitehojen noustessa..

Ps. Nappikuulokkeilla kuuntelu sinänsä ei ärsytä, mutta se, että musat on niin kovalla, että ne sotii salilla soivan musan kanssa ja pahimmassa tapauksessa vielä hyräillään mukana. Ja erityisesti se, että sulkeudutaan omaan kuplaan eikä huomioida kanssatreenaajia. ;)

Sitä temperamenttisuuttakin voi oppii kontrolloimaan jollain tavalla. Kokeile ens kerralla itsekkin sulkeutuu treenin ajaks siihen omaan kuplaan äläkä keskity muihin niin helvetisti. Iske vaikka tulpat korviin niin ei tuu omantunnontuskia jos joku sun tyyppinen siitä kärpäseen surinaan verrattavasta äänestä mikä nappikuulokkeista lähtee ulkopuolelle häiriintyy, ja anna sen aggression virrata niihin painoihin, älä keskity meihin jotka ei jaksa Voicea aina kuunnella treenin aikana. Kulkee ainakin treenit paljon paremmin! ;)

VITTU VITTU VITTU ärsyttää ihan törkeesti. Wanhojentanssipari peru vaik se ite kysy et voinko tanssii. ja nyt kaikilla on jo pari ja joudun pyytää jotain hikistä ykköstä. Kaikilla sellasillaki, joiden ei ikinä luulis saavan paria on pari ja mulla ei oo. Okei nyt kuulosti itsekkäältä mutta en koe olevani pahimmasta päästä millään tavalla. Noniin aiheeseen, rupes vituttamaan, sitte söin suklaamuroja (voi jeesus...) enkä menny treeneihin. Ja tietenki vedin itkuraivarit yksin himassa. Ja nyt sattuu päähän ja ärsyttää ku en menny treeneihin. Anteeksi avautumisesta.

Sitä temperamenttisuuttakin voi oppii kontrolloimaan jollain tavalla. Kokeile ens kerralla itsekkin sulkeutuu treenin ajaks siihen omaan kuplaan äläkä keskity muihin niin helvetisti. Iske vaikka tulpat korviin niin ei tuu omantunnontuskia jos joku sun tyyppinen siitä kärpäseen surinaan verrattavasta äänestä mikä nappikuulokkeista lähtee ulkopuolelle häiriintyy, ja anna sen aggression virrata niihin painoihin, älä keskity meihin jotka ei jaksa Voicea aina kuunnella treenin aikana. Kulkee ainakin treenit paljon paremmin! ;)

Heh, kuule aika hyvin mä mun mielestä osaan temperamenttisuuttani kontrolloida, jos vain valitan pakkiksen vitutus-ketjussa :D Ei mun mielestä osoita mitään ärsytymyksenhallintaongelmia, jos tällä foorumilla purkaa kirjallisesti ärsyynnystä - tai sitten sama ongelma on kaikilla tässä ketjussa valittaneilla :D

Ja osaan kyllä keskittyä treeniini ja annan joka treeniin itsestäni 100 %. Ja kehitystä tulee jatkuvasti :)

By the way: Miks mulle korvatulpista tulisi omantunnontuskia? Sä et taida ihan tietää mitä se sana tarkoittaa, kun se ei kyllä tohon yhteyteen sopinut :D

Haave englannin ylioppilaskokeen laudaturista muuttu kaukaseksi haaveeksi kun sain tietää kuuntelun alustavat pisteet. 68/90. Lähe siitä sit kirjalliseen kun tavotteeseen pääsemiseksi pitää saada kirjallisesta melkein täydet pisteet... vittu :(

Keväällä uusiks :)
Ite sain kans tulokset tänään, alakanttiin 53/60 myös.. C tavoitteena
Vituttaa huominen äikän yo-koe.. Viime hetkien pänttäystä..

Heh, kuule aika hyvin mä mun mielestä osaan temperamenttisuuttani kontrolloida, jos vain valitan pakkiksen vitutus-ketjussa :D Ei mun mielestä osoita mitään ärsytymyksenhallintaongelmia, jos tällä foorumilla purkaa kirjallisesti ärsyynnystä - tai sitten sama ongelma on kaikilla tässä ketjussa valittaneilla :D

Ja osaan kyllä keskittyä treeniini ja annan joka treeniin itsestäni 100 %. Ja kehitystä tulee jatkuvasti :)

By the way: Miks mulle korvatulpista tulisi omantunnontuskia? Sä et taida ihan tietää mitä se sana tarkoittaa, kun se ei kyllä tohon yhteyteen sopinut :D

:D

Turhaa ees vittuuntua tollasesta asiasta missä ei oo mitään järkeä.

BTW, Siinähän lukee että laitat ne korvatulpat niin ei tuu omantunnontuskia niistä pahoista nappikuulokkeista jotka häiritsee ja _vituttaa_ muita treenaajia. :D

Kyllä meni työviikko ihan helvetin surkeasti päin persettä jo kolmas viikko putkeen. Onneksi pääsee purkamaan sitä reilun tunnin päästä kuntonyrkkeilyyn-

Kommunikaatiovirheen takia tuli n. 100 kilsaa turhaa ajamista, kyseinen henkilö oli sillä hetkellä täysin eri paikkakunnalla vaikka päivällä antoi ymmärtää olevansa sovitussa paikassa, vittu. Myönsi kyllä että hänen mokansa ehottomasti mutta oishan tuota itekki voinut vielä ennen lähtöä varmistaa asia.

Lyhyesti ja ytimekkäästi: ELÄMÄ. Toivottavasti huomenna parempi mieli

Back
Ylös Bottom