Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kela. Ei oo tullu rahaa vaikka 2x viikon sisään soitettu ja nyt on jo vedetty vittu sähkötki poikki. Vittu kerranii hyvä syy mennä salille...
Vituttaa salille syksyn tullen ilmestyneet kesämakkarat, jotka aloittaa joka syksy uuden liikunnallisen harrastuksen. Pari kuukautta ne jaksaa käydä, mutta syksyn jatkuvien sateiden ja pimeyden alkaessa ja ilmojen kylmetessä niitten into (muiden salikävijöiden onneksi) lopahtaa. Sama ilmiö toistuu tietysti myös vuodenvaihteessa, kun täytetään niitä uuden vuoden lupauksia. Mutta siis, ärsyttää, kun aina näitten kausien aikaan sali on entistä ruuhkaisempi ja koko aika joku urpo on sun tiellä. Onneksi noi idiootit täyttää enemmän ryhmäliikuntatunteja tai harvoin ne ainakaan vapaisiin painoihin uskaltaa koskea.
Ja vituttaa kun nykysellä salilla on vaan 1 kyykkyteline vapaalla tangolla, joten aina saa jännittää, onko se vapaana, vaikken ees pahimpaan ruuhka-aikaan käy. Inhoan jonottamista salilla!
Vituttaa myös salilla tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät ja salilla soiva Voice, jonka soittolista on aivan järkyttävä eikä biisit vaihdu koskaan.
Ja erityisesti vituttaa ne näyttäytyjämimmit eli (nuoret) naiset tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja hirveet sotamaskit naamallaan salillakin. Ja päällä tietty kalliit merkkivaatteet. Niitä on kahta lajia: toiset niistä kuvittelee olevansa ties mitä fitnessmisuja ja on treenaavinaan niin helevetin lujaa kuulokkeet korvissa (ylipäänsäkin noi kuulokkeet korvissa treenaajat on vähän ärsyttäviä, kun ne ei huomioi ympäristöään yhtään), mut tekee kaiken päin persettä ja eikä itsensä peilistä ihailun ohella ehdi keskittyä treeniin kunnolla. Toiset sitten taas on niitä kaakattavia kanoja, jotka tulee sinne kaverin kanssa ja kovaan ääneen selostaaa miesseikkailujaan välillä sivupeilistä itseään vilkuillen ja kampausta kohentaen. Siinä ne sitten vähän crossailee (koska siinä pystyy esittelee hyvin persettä salin miehille) ja sen jälkeen vähän lähentäjä- ja loitontajakoneissa pumpataan minkä juoruamiselta keretään ja sit tehään pikkusen vatsoja ja venytellään ja esitellään, kuinka taivutaan spagaattiin. Huoh, TAHTOO ÄIJÄSALILLE!!
Mä oon muuten huomannu, että sen jälkeen, kun aloin treenata enemmän tosissaan, niin musta tuli jotenkin ärhäkämpi ja aggressiivisempi. Johtuneekohan jostain testotasojen noususta? :D
Juuh, varmasti temperamenttisuutta voi halutessaan epävakaudeksikin sanoa. Etenkin jos on itse laimea tunne-elämältään ;) Ja on moni asia omassa elämässäkin toisin kun tahtoisi. Mutta tässä pippuristumisessa vain tapahtui selkeä muutos treenitehojen noustessa..
Ps. Nappikuulokkeilla kuuntelu sinänsä ei ärsytä, mutta se, että musat on niin kovalla, että ne sotii salilla soivan musan kanssa ja pahimmassa tapauksessa vielä hyräillään mukana. Ja erityisesti se, että sulkeudutaan omaan kuplaan eikä huomioida kanssatreenaajia. ;)
Sitä temperamenttisuuttakin voi oppii kontrolloimaan jollain tavalla. Kokeile ens kerralla itsekkin sulkeutuu treenin ajaks siihen omaan kuplaan äläkä keskity muihin niin helvetisti. Iske vaikka tulpat korviin niin ei tuu omantunnontuskia jos joku sun tyyppinen siitä kärpäseen surinaan verrattavasta äänestä mikä nappikuulokkeista lähtee ulkopuolelle häiriintyy, ja anna sen aggression virrata niihin painoihin, älä keskity meihin jotka ei jaksa Voicea aina kuunnella treenin aikana. Kulkee ainakin treenit paljon paremmin! ;)

Haave englannin ylioppilaskokeen laudaturista muuttu kaukaseksi haaveeksi kun sain tietää kuuntelun alustavat pisteet. 68/90. Lähe siitä sit kirjalliseen kun tavotteeseen pääsemiseksi pitää saada kirjallisesta melkein täydet pisteet... vittu :(

Heh, kuule aika hyvin mä mun mielestä osaan temperamenttisuuttani kontrolloida, jos vain valitan pakkiksen vitutus-ketjussa :D Ei mun mielestä osoita mitään ärsytymyksenhallintaongelmia, jos tällä foorumilla purkaa kirjallisesti ärsyynnystä - tai sitten sama ongelma on kaikilla tässä ketjussa valittaneilla :D
Ja osaan kyllä keskittyä treeniini ja annan joka treeniin itsestäni 100 %. Ja kehitystä tulee jatkuvasti
By the way: Miks mulle korvatulpista tulisi omantunnontuskia? Sä et taida ihan tietää mitä se sana tarkoittaa, kun se ei kyllä tohon yhteyteen sopinut :D