Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
V*ttu mitä paskaa :wall:Huomenna alkaa yo-kirjotukset englannin kuuntelulla -,-
Samoja kokemuksia täälläkin. Useasti olen viime vuosien aikana, lähinnä töiden puolesta joutunut pasilan poliisiasemalta hakemaan lippulappusia. Jotenkin aina tuntuu aina sama keski-ikäinen hapannaama osuvan mulle. Siitä paistaa niin selkeästi vittuuntuneisuus omaan työhönsä, eikä kyllä yritä sitä varmaan peittelläkkään.Poliisiaseman hapannaama. Onko se oikeasti liian vaikeaa olla asiallinen ja ystävällinen asiakkaalle. Ei se saatana ole mun vika, että hän siinä istuu. Minä haluan vaan ajokorttini uusintaan. Kaupassa, jos kassa käyttäytyisi noin, niin pomo olisi niskassa alta aikayksikön ja minä vaihtaisin toiseen kauppaan. Mutta tässä tapauksessa onkin hiukan hankalampaa.
Mitä vittua. Soitin terveyskeskukseen kysyäkseni verikokeen tuloksista ja hoitaja langan päässä varasi mulle soittoajan lääkäriltä yli kahden viikon päähän. Yleensä jos on lääkärin tarvinnut tulkita tuloksia niin on soittanut samana päivänä. Miten vitussa voi "ensimmäinen vapaa soittoaika" olla yli kahden viikon päässä? Onko oikeesti niin tukossa nyt terveydenhuoltopalvelut?
Sama kun monella muullakin näyttää olevan, eli kipeänä. Rommitotia just nykäsin naamariin kun hain pullon päivällä. Viimeyö oli suoraan helvetistä. Paleli ja tärisin aivan vitusti, särki joka paikkaan ja heräilin n. tunnin välein. Burana tuntunu auttavan mitää.
Lisäks koko aika sellanen vittumain tuskanhiki valuu vaikka istuis paikallaan, kai ne pöpöt ulospäin sitte tulee.
Jep viime viikolla ke/to alkoi flunssa. Sunnuntaina oli jo kuumetta ja siitä eiliseen iltaan sahasi kuume ylös ja alas. Syön tässä jalkavaivaan 3*600mg buranaa + 1-2 panacodia per päivä. Olo silti helvetin huono. No nyt alkaa olla flunssa hieman poistumassa tai ainakin kurkkuun ei enää koske, ei yskitä niin paljon ku eilen ja lima irtoaa vihreänä. Mutta kun joku muu tässä on parantumaan päin niin yöllä sitten veti suonta pohkeesta ja nyt aamulla herättyä kramppasi selän. Selässä tuo yksi pitkä suora lihas tuntuu kuin olisi nahkan alla joku käärme kun niin krampissa on. Että hyvin tässä menee....