Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt alkaa palaa hermo totaalisesti. Flunssa tuntuu että pahenee. Vasta toinen päivä lääkekuuria menossa joten sekään ei viellä auta. Päähän koskee,kurkku kipee ja kuumetta taas ollut koko päivän 37,5-38 väliin. Ei paljoa mutta sen verran että ei jaksa mitään. Sitten viellä tuo kantapää on kokoajan kivussa. Ja säteilee kipua taas pohkeeseen.

Poliisiaseman hapannaama. Onko se oikeasti liian vaikeaa olla asiallinen ja ystävällinen asiakkaalle. Ei se saatana ole mun vika, että hän siinä istuu. Minä haluan vaan ajokorttini uusintaan. Kaupassa, jos kassa käyttäytyisi noin, niin pomo olisi niskassa alta aikayksikön ja minä vaihtaisin toiseen kauppaan. Mutta tässä tapauksessa onkin hiukan hankalampaa.

Poliisiaseman hapannaama. Onko se oikeasti liian vaikeaa olla asiallinen ja ystävällinen asiakkaalle. Ei se saatana ole mun vika, että hän siinä istuu. Minä haluan vaan ajokorttini uusintaan. Kaupassa, jos kassa käyttäytyisi noin, niin pomo olisi niskassa alta aikayksikön ja minä vaihtaisin toiseen kauppaan. Mutta tässä tapauksessa onkin hiukan hankalampaa.
Samoja kokemuksia täälläkin. Useasti olen viime vuosien aikana, lähinnä töiden puolesta joutunut pasilan poliisiasemalta hakemaan lippulappusia. Jotenkin aina tuntuu aina sama keski-ikäinen hapannaama osuvan mulle. Siitä paistaa niin selkeästi vittuuntuneisuus omaan työhönsä, eikä kyllä yritä sitä varmaan peittelläkkään.
Ja tottakai asiakaspalvelutaidot ovat sitä luokkaa mitä ilme kertoo.

Mitä vittua. Soitin terveyskeskukseen kysyäkseni verikokeen tuloksista ja hoitaja langan päässä varasi mulle soittoajan lääkäriltä yli kahden viikon päähän. Yleensä jos on lääkärin tarvinnut tulkita tuloksia niin on soittanut samana päivänä. Miten vitussa voi "ensimmäinen vapaa soittoaika" olla yli kahden viikon päässä? Onko oikeesti niin tukossa nyt terveydenhuoltopalvelut?

Mitä vittua. Soitin terveyskeskukseen kysyäkseni verikokeen tuloksista ja hoitaja langan päässä varasi mulle soittoajan lääkäriltä yli kahden viikon päähän. Yleensä jos on lääkärin tarvinnut tulkita tuloksia niin on soittanut samana päivänä. Miten vitussa voi "ensimmäinen vapaa soittoaika" olla yli kahden viikon päässä? Onko oikeesti niin tukossa nyt terveydenhuoltopalvelut?

Kaikki on mahdollista nykyisessä tervyeden huollossa. Sillä itsehän en kesällä edes päässyt puhelimella varamaan aikaa kun yritin 2h soittaa sinne. Sekä nyt sain noin3 viikkoa sitten ilmeisesti vääränlaisen lastan jalkaani ja kärsin kivusta joka yö kun se väänsi väärään asentoon jalkaa.

Jo pidempään tiedossa ollut leikkaus toi pisteen salitouhuille nyt pariksi viikoksi ainakin. Toisaalta ihan mukava "lomailla", mutta oishan tuota mielellään jatkanut treenailua nyt kun tuloksetkin nousseet viime aikoina mukavasti. Noh, uudella innolla jatketaan sitten tauon jälkeen!

Asunnon ettimine! Ei haluis toista talvee asuu täs natsiajan talossa ku ikkunat vetää melkei paremmi ku savupiippu. Alkaa pikku hiljaa turhauttamaa se selaamine.

Isoveljen kuolema. Siitä nyt on parit päivät kun siitä kuuli, alun jumalaton suru ja romahtelu vaihtunu armottomaan vitutukseen. Onneks sentäs puntille pääsee purkamaan hermoja, mutta vittu ku pää jaksais koulua oikein tällä hetkellä. Koulussa on onneks sen verran paljo sosiaalista kanssakäymistä, että se kuitenki pitää asiaa poissa mielestä pääsääntösesti.

^ Voimia myös täältä CauntesLeherille.. Tämä ketju kyllä aika ajoin pudottaa tehokkaasti maanpinnalle. Tässä tuntee itsensä välillä erittäin tyhmäksi kun valitetaan niin pienistä asioista. Esim. allekirjoittanut pari viestiä takaperin. Sitten joku tulee kertomaan omista erittäin raskaista tilanteista, oma vakava sairaus, läheisen kuoleman jne. Se vetää todella hiljaiseksi....

No meinasin tulla sanoon että vituttaa ja oon pahalla tuulella, mutten mä ookkaa. CauntesLeherille voimiA!

Sama kun monella muullakin näyttää olevan, eli kipeänä. Rommitotia just nykäsin naamariin kun hain pullon päivällä. Viimeyö oli suoraan helvetistä. Paleli ja tärisin aivan vitusti, särki joka paikkaan ja heräilin n. tunnin välein. Burana tuntunu auttavan mitää.

Lisäks koko aika sellanen vittumain tuskanhiki valuu vaikka istuis paikallaan, kai ne pöpöt ulospäin sitte tulee.

Sama kun monella muullakin näyttää olevan, eli kipeänä. Rommitotia just nykäsin naamariin kun hain pullon päivällä. Viimeyö oli suoraan helvetistä. Paleli ja tärisin aivan vitusti, särki joka paikkaan ja heräilin n. tunnin välein. Burana tuntunu auttavan mitää.

Lisäks koko aika sellanen vittumain tuskanhiki valuu vaikka istuis paikallaan, kai ne pöpöt ulospäin sitte tulee.

Jep viime viikolla ke/to alkoi flunssa. Sunnuntaina oli jo kuumetta ja siitä eiliseen iltaan sahasi kuume ylös ja alas. Syön tässä jalkavaivaan 3*600mg buranaa + 1-2 panacodia per päivä. Olo silti helvetin huono. No nyt alkaa olla flunssa hieman poistumassa tai ainakin kurkkuun ei enää koske, ei yskitä niin paljon ku eilen ja lima irtoaa vihreänä. Mutta kun joku muu tässä on parantumaan päin niin yöllä sitten veti suonta pohkeesta ja nyt aamulla herättyä kramppasi selän. Selässä tuo yksi pitkä suora lihas tuntuu kuin olisi nahkan alla joku käärme kun niin krampissa on. Että hyvin tässä menee....

Jep viime viikolla ke/to alkoi flunssa. Sunnuntaina oli jo kuumetta ja siitä eiliseen iltaan sahasi kuume ylös ja alas. Syön tässä jalkavaivaan 3*600mg buranaa + 1-2 panacodia per päivä. Olo silti helvetin huono. No nyt alkaa olla flunssa hieman poistumassa tai ainakin kurkkuun ei enää koske, ei yskitä niin paljon ku eilen ja lima irtoaa vihreänä. Mutta kun joku muu tässä on parantumaan päin niin yöllä sitten veti suonta pohkeesta ja nyt aamulla herättyä kramppasi selän. Selässä tuo yksi pitkä suora lihas tuntuu kuin olisi nahkan alla joku käärme kun niin krampissa on. Että hyvin tässä menee....

Kandee vetää nesteit + magnesiumii naamarii, jos helpottais kramppaamisii. Kipeenä ollessahan keho tuppaa kuivumaa vähä enempi tietääkseni.

Saatanan vittu applen käyttäjät on syvältä perseestä. Ylimielisiä paskoja. Miehet etenkin on just sellasseita "ku mulla on ipad niin oon niin vitun tärkee ku on tää ipad" saatana. :curs:

Vituttaa salille syksyn tullen ilmestyneet kesämakkarat, jotka aloittaa joka syksy uuden liikunnallisen harrastuksen. Pari kuukautta ne jaksaa käydä, mutta syksyn jatkuvien sateiden ja pimeyden alkaessa ja ilmojen kylmetessä niitten into (muiden salikävijöiden onneksi) lopahtaa. Sama ilmiö toistuu tietysti myös vuodenvaihteessa, kun täytetään niitä uuden vuoden lupauksia. Mutta siis, ärsyttää, kun aina näitten kausien aikaan sali on entistä ruuhkaisempi ja koko aika joku urpo on sun tiellä. Onneksi noi idiootit täyttää enemmän ryhmäliikuntatunteja tai harvoin ne ainakaan vapaisiin painoihin uskaltaa koskea.

Ja vituttaa kun nykysellä salilla on vaan 1 kyykkyteline vapaalla tangolla, joten aina saa jännittää, onko se vapaana, vaikken ees pahimpaan ruuhka-aikaan käy. Inhoan jonottamista salilla!

Vituttaa myös salilla tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät ja salilla soiva Voice, jonka soittolista on aivan järkyttävä eikä biisit vaihdu koskaan.

Ja erityisesti vituttaa ne näyttäytyjämimmit eli (nuoret) naiset tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja hirveet sotamaskit naamallaan salillakin. Ja päällä tietty kalliit merkkivaatteet. Niitä on kahta lajia: toiset niistä kuvittelee olevansa ties mitä fitnessmisuja ja on treenaavinaan niin helevetin lujaa kuulokkeet korvissa (ylipäänsäkin noi kuulokkeet korvissa treenaajat on vähän ärsyttäviä, kun ne ei huomioi ympäristöään yhtään), mut tekee kaiken päin persettä ja eikä itsensä peilistä ihailun ohella ehdi keskittyä treeniin kunnolla. Toiset sitten taas on niitä kaakattavia kanoja, jotka tulee sinne kaverin kanssa ja kovaan ääneen selostaaa miesseikkailujaan välillä sivupeilistä itseään vilkuillen ja kampausta kohentaen. Siinä ne sitten vähän crossailee (koska siinä pystyy esittelee hyvin persettä salin miehille) ja sen jälkeen vähän lähentäjä- ja loitontajakoneissa pumpataan minkä juoruamiselta keretään ja sit tehään pikkusen vatsoja ja venytellään ja esitellään, kuinka taivutaan spagaattiin. Huoh, TAHTOO ÄIJÄSALILLE!!

Mä oon muuten huomannu, että sen jälkeen, kun aloin treenata enemmän tosissaan, niin musta tuli jotenkin ärhäkämpi ja aggressiivisempi. Johtuneekohan jostain testotasojen noususta? :D

Back
Ylös Bottom