Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Strappado sanoi:
Naisasiat vituttaa.

Ihme, että aikuinen mies vielä miettii tuollaisia.
Alkuun keksit vain jonkin keinon, millä ajat vakiopanosi (karsea sana) pois elämästäsi. Sun ei pitäisi enää ees olla yhteydessä sen kanssa, jos kerran seurustelet toisen kanssa, eikä teillä ollut muuta yhteistä kuin joku panohimo.

Jos exäsi taas tahtoo takaisin yhteen, niin sitten sun pitää vaan päättää, haluatko olla sen, vai nykyisesi kanssa.

Dreamer sanoi:
Missä on Kari Salmelainen kun sitä tarvitaan? :)

Hohoo! :D Siinähän se ratkaisun avain tuli!

No joo, pitäisi tosiaan unohtaa muut heilat ja keskittää huomio vain neiti X:ään, kaikkihan olisi hyvin jos hänkin tekisi samoin. Olemme luonteeltamme kumpikin mustasukkaisia, ja se pitääkin meidät varsin hyvin yhdessä. Mutta, esim. mikäli minä nyt unohtaisin täysin nämä muut naiset, niin vaara piilee siinä, että neiti X pitäisikin minua nyt "varmana nakkina" ja edelleen sinkkuuden tuomin eduin alkaisi viettää huolettomampaa elämää minun itkiessä perään. Seurustelu tuntuu olevan pelottava sana kummallekin. Välimme on kuitenkin jo niin "vakavaa", että mikäli alamme seurustella niin lapsia varmaan alkaa tulla varsin pian.

Tuosta Nummirockista, edellisenä iltana sovimme, että kumpikin saa tehdä tahollaan miten huvittaa (oli vielä hänen itsensä ehdotus), mutta siinähän se nähtiin, itkien hän minua yöllä kaipasi.

Varsin vaarallista peliä tämä on, mutta tilannetta en uskalla muuttaa radikaalisti. Soitin tuossa äsken kuitenkin neiti Y:lle ja peruin tapaamisen, antaa edes yhden naisen olla poissa tästä hullunmyllystä. Ja onneksi neiti X viettää huomenna synttäreitä, kävin ruokatunnilla ostamassa hänelle perkeleen kalliin lahjakortin kauneushoitolaan joten toivottavasti hän leppyy.

Niin ja ihkaihanasta panemisesta, emme ole vieläkään panneet neiti X:n kanssa, johtuen siitä että olemme niin helvetin hyviä ystäviä, joten kynnys siihen on korkea ja jännittää kuin ensimmäisellä kerralla, vaikka kumpikin seksiä haluaa. Joten tässä mielessä en uskalla jättää tätä vakiopanoani pois laskuista. Tuntuu tosiaan että tässä pikku hiljaa kaivaa itseään vain syvemmälle paskaan, vaikka pintapuolisesti tilanne näyttääkin ihan hyvältä. Heh, vieläkö jollakin olisi viisaita sanoja? Kiitoksia kuitenkin jo neuvoja antaneille.

Saatana, kuka haluaisi tehdä tästä käsikirjoituksen Ben Stillerin tähdittämään ihmissuhdekomediaan? Minulle provikat.

Mixu sanoi:
Ihme, että aikuinen mies vielä miettii tuollaisia.
Sanoo Mixu, kun vasta edellisellä sivulla kiroaa:
Mixu sanoi:
Nyt ei vitutakaan mikään tietty tapaus, vaan iski yleisvitutus: Miksi mä olen niin saatanan selkärangaton!?!?! Vaikka suhde olisi kauhea, niin en itse pysty pistämään sitä poikki, vaan homma jatkuu niin kauan että nainen lopettaa pelin. "ehkä huomenna, ehkä huomenna, ehkä huomenna...." Ja sitten kun yrittää vihjaista, että -> Mä: "kannattaiskohan pistää poikki...?" Se: "Mitä?? Siis tahotsa tehä bänät?!" Mä: "En, en, en mä sitä meinannu, mut - - "... vitun luuseri.
:rolleyes:

Juhannuksena ryykkäsi käsi kiukaaseen ja sitten kävin apteekista hakemassa hoitoa/neuvoja ja olin siinä uskossa että homma toimii. No nyt sitten rupesi mätimään se haava ja menimpä sitten työpaikka hoitsun luo ja se oli sitä mieltä että hoito on ollut väärää. No nyt sitten sain kyllä oikean hoidon mutta se hoitsu tökkäsi jäykkäkuoristuspiikin vasempaan käteen ja nyt menee olkapää ihan jumiin siitä piikistä. No nyt sitten kumpikin käsi on perkuleen kipee eli eipä varmaan tarvii treenata tänään tai huomenna.

Strappado, tässä olis mun tapa toimia:
päätöksiä + valintoja + suoraa puhetta

= sulla ei tod.näk. ole yhtään naista ;)

demoni sanoi:
Strappado, tässä olis mun tapa toimia:
päätöksiä + valintoja + suoraa puhetta

= sulla ei tod.näk. ole yhtään naista ;)

Jep, siinä se ongelman ydin tulikin. Liian nopeita ratkaisuja ja hoplaa, yksin taas ollaan. :)

Strappado sanoi:
Jep, siinä se ongelman ydin tulikin. Liian nopeita ratkaisuja ja hoplaa, yksin taas ollaan. :)
Get a grip, you fucking sissy! :curs: Mietit vaan mitä Cobra tekisi.
Strappado sanoi:
Cobra (1986)

Sylvester Stallone antaa rosvoille isän kädestä. Tajunnan räjäyttävän hyvä. Cobra on Jumalani tästä lähtien, helvetti mies pitää aurinkolaseja sisälläkin. Parasta elokuvassa kuitenkin on se, että Cobran autossa on nitro-buusti, ai perkele. Elokuvassa on myös nainen, mutta se ei Cobraa haittaa, Cobra on tunteellinen vain silloin kun sen auto hajoaa. Paras Sylvesterin elokuva heti Rockyjen jälkeen.
:whip:

Tomi sanoi:
Sanoo Mixu, kun vasta edellisellä sivulla kiroaa:

:rolleyes:

It's easier to preach than pray. :nolo:

Tomi sanoi:
Get a grip, you fucking sissy! :curs: Mietit vaan mitä Cobra tekisi.

:D Eipä tässä kannata liian vakavasti tosiaan asioita ottaa (ellei autosta ole kyse), kyllä Cobra tietää! Päiväni pelastus! :haart:

Strappado sanoi:
edellisenä iltana sovimme, että kumpikin saa tehdä tahollaan miten huvittaa (oli vielä hänen itsensä ehdotus), mutta siinähän se nähtiin, itkien hän minua yöllä kaipasi.

Itse minun ei kannata neuvoa ihmisiä ainakaan kahdessa asiassa: lihasten kasvattamisessa tai ihmissuhteissa (Infact: mitä helvettiä muuten oikeastaan teen tässä lihaskasvua & ihmissuhteita-nettiklubissa?). Itsekin nuoleskelen tässä vielä juhannushaavoja (lohdutuksen sana nuoremmat: ei, elämä ja ihmissuhteet eivät muutu yhtään helpommiksi iän myötä, korkeintaan erektiot heikkenevät :) ) Mutta, mutta... diilit: "ollaan aikuismaisesti vain hieman yhdessä, tapaillaan toisiamme, mutta molemmilla on myös oikeus nähdä muita ja tehdä mitä sattuu huvittamaan" eivät toimi. Ihmissuhteisiin ja toisesta välittämiseen sisältyy aina jollain tasolla myös mustasukkaisuus ja mielestäni mikään toiminta, joka lietsoo mustasukkaisuutta ei ole kovinkaan hyvästä. Ennemmin tai myöhemmin ainakin toinen osapuoli loukkaa noissa moniavioisuusleikeissä sielunsa. Tiedossa on yleensä ainakin riittämättömyyden tunnetta ja pahaa mieltä... Ja liian usein mustasukkaisuudesta on todella lyhyt matka ihan puhtaaseen helvettiin.

Tiedän, että nuo katsellaan molemmat hieman ympärillemme- sopimukset ovat houkuttelevia silloin kun ei ole varma paristaan ja haluaisi ilman pettämisen painolastia tutustua vieraan lihan iloihin(?). Mutta jos ihmisestä löytyy ns. munaa niin silloin pelaa vain yhden arvan kerrallaan, ihan loppuun saakka ja vasta sitten siirtyy seuraavaan. Tulella leikittäessä yleensä joku kärventyy - ja joskus pahastikin :( Ja kun itse pelaa ainoastaan yhtä korttia, niin tietää ainakin tehneensä oikein, kävi sitten suhteessa kuinka kävi.

Strappado sanoi:

Niin tai näin, aina väärinpäin. Toivottavasti et kuitenkaan luullut, että sulla olis ollu joku hyväkin vaihtoehto tuossa kuvailemassasi triangeli+1- draamassasi. Jos yhtään lohduttaa, niin vanha viisaus "jos usein sattuu, niin tottuu" pitää melkein paikkansa, mutta ehkä ei kuitenkaan.

Strappado sanoi:
Välimme on kuitenkin jo niin "vakavaa", että mikäli alamme seurustella niin lapsia varmaan alkaa tulla varsin pian.
.

Täh? Yleensä ensin mennään naimisiin jne, miten olet tullut siihen tulokseen että lapsia pukkaa heti kun alatte seukkaamaan?

vai viittaatko lapsien teolla siihen lapsientekoa edeltävään suoritukseen? ;)

littledragon67 sanoi:
...Tulella leikittäessä yleensä joku kärventyy - ja joskus pahastikin :( Ja kun itse pelaa ainoastaan yhtä korttia, niin tietää ainakin tehneensä oikein, kävi sitten suhteessa kuinka kävi.

Ugh, varsin viisaita sanoja. 5 minuuttia sitten kerroin neiti X:lle siitä etten exääni tapaakaan, ja reaktio oli taas mielenkiintoinen. Sanoi vaan, että älä nyt ainakaan minun takia jätä häntä näkemättä ja oli kovin välinpitämätön, vaikka eilissä iltana siitä hirmu mekkalan nostikin.

Olen jo kerran hänelle ehdottanut seurustelua, mutta vastausta ei kuulunut. Sitten, jos taas itse osoitan vähemmän kiinnostusta häntä kohtaan, on hän minussa kiinni jatkuvasti. Perkele tätä peliä on kestänyt kohta jo 3 kuukautta eikä kesä ainakaan yhtään tätä helpota. Sen vain tiedän, kuten sanoitkin, että minkäänlaisten sopimusten tekeminen ei tilannetta näköjään auta, pakko vaan antaa ajan näyttää miten käy.

Tekisi mieli vittuuntua, mutta noudatan Tomin ohjeita ja rupean katsomaan Cobraa. Cobra ei petä eikä pelaa pelejä. :haart:

metalman sanoi:
Täh? Yleensä ensin mennään naimisiin jne, miten olet tullut siihen tulokseen että lapsia pukkaa heti kun alatte seukkaamaan?

vai viittaatko lapsien teolla siihen lapsientekoa edeltävään suoritukseen? ;)

Heh, tuo nyt vaan kuvasti sitä, että koska kuitenkin ollaan jo niin hyviä ystäviä, niin tuo askel varmaan otettaisiin varsin pian, toisiin tutustuminen kun on jo tehty. Eli mahdollinen seurustelumme ei olisi mitään heppoista, siksi siihen on varmaankin niin vaikea ryhtyä. Lisäksi hänellä pukkaa varsin kovaa vauvakuumetta... Cobra ei ajattele lapsia.

Strappado sanoi:
Lisäksi hänellä pukkaa varsin kovaa vauvakuumetta... Cobra ei ajattele lapsia.
Sano sille että ostaa nukkeja ja leikkii niillä sen aikaa, ennen kun olet valmis... Mä veikkaan, että niin Cobrakin saattais tehdä... ;)

farmiankka sanoi:
Niin tai näin, aina väärinpäin. Toivottavasti et kuitenkaan luullut, että sulla olis ollu joku hyväkin vaihtoehto tuossa kuvailemassasi triangeli+1- draamassasi. Jos yhtään lohduttaa, niin vanha viisaus "jos usein sattuu, niin tottuu" pitää melkein paikkansa, mutta ehkä ei kuitenkaan.

Joo, en uskonutkaan että kukaan mitään ässää hihastaan voi vetäistä jolla tilanne ratkeasi mutkattomasti. Tosiaan, vaikka miten päin tekisi, niin pakostakin tässä satuttaa jotakin, ja luultavasti eniten itseään. Helvetti että on uskomaton tilanne.

Kiitoksia kuitenkin jo tässä vaiheessa aivan HELVETISTI kaikille teille jotka vastasivat, hyvä että saa vähän edes ajatuksiaan purkaa, ääneen niiden sanominen kun johtaisi välittömään tuhoon. Strappado :haart: Pakkotoisto :haart: Cobra

Strappado sanoi:
5 minuuttia sitten kerroin neiti X:lle siitä etten exääni tapaakaan, ja reaktio oli taas mielenkiintoinen. Sanoi vaan, että älä nyt ainakaan minun takia jätä häntä näkemättä ja oli kovin välinpitämätön, vaikka eilissä iltana siitä hirmu mekkalan nostikin.

Yeah, tuo on taas tuota lajinomaista käytöstä, ah niin tuttua... ja yhtä persettä yrittää pysyä käänteissä mukana.

Koita kestää, moottoripäät kestää aina, ja... rock with Cobra :rock:

No vaihda nyt jo Strappado nimeksesi se Cobra! Katsoin muuten kyseisen filmin ja siitä oli KAIKKI parhaat kohdat leikattu. Mikähän lie Saksikäsi-Edwards oli ollut tarkastajana...

littledragon67 sanoi:
Yeah, tuo on taas tuota lajinomaista käytöstä, ah niin tuttua... ja yhtä persettä yrittää pysyä käänteissä mukana.

Koita kestää, moottoripäät kestää aina, ja... rock with Cobra :rock:

Thanks mate! :kippis1:

Back
Ylös Bottom