Dreamer sanoi:
Missä on Kari Salmelainen kun sitä tarvitaan?
Hohoo! :D Siinähän se ratkaisun avain tuli!
No joo, pitäisi tosiaan unohtaa muut heilat ja keskittää huomio vain neiti X:ään, kaikkihan olisi hyvin jos hänkin tekisi samoin. Olemme luonteeltamme kumpikin mustasukkaisia, ja se pitääkin meidät varsin hyvin yhdessä. Mutta, esim. mikäli minä nyt unohtaisin täysin nämä muut naiset, niin vaara piilee siinä, että neiti X pitäisikin minua nyt "varmana nakkina" ja edelleen sinkkuuden tuomin eduin alkaisi viettää huolettomampaa elämää minun itkiessä perään. Seurustelu tuntuu olevan pelottava sana kummallekin. Välimme on kuitenkin jo niin "vakavaa", että mikäli alamme seurustella niin lapsia varmaan alkaa tulla varsin pian.
Tuosta Nummirockista, edellisenä iltana sovimme, että kumpikin saa tehdä tahollaan miten huvittaa (oli vielä hänen itsensä ehdotus), mutta siinähän se nähtiin, itkien hän minua yöllä kaipasi.
Varsin vaarallista peliä tämä on, mutta tilannetta en uskalla muuttaa radikaalisti. Soitin tuossa äsken kuitenkin neiti Y:lle ja peruin tapaamisen, antaa edes yhden naisen olla poissa tästä hullunmyllystä. Ja onneksi neiti X viettää huomenna synttäreitä, kävin ruokatunnilla ostamassa hänelle perkeleen kalliin lahjakortin kauneushoitolaan joten toivottavasti hän leppyy.
Niin ja ihkaihanasta panemisesta, emme ole vieläkään panneet neiti X:n kanssa, johtuen siitä että olemme niin helvetin hyviä ystäviä, joten kynnys siihen on korkea ja jännittää kuin ensimmäisellä kerralla, vaikka kumpikin seksiä haluaa. Joten tässä mielessä en uskalla jättää tätä vakiopanoani pois laskuista. Tuntuu tosiaan että tässä pikku hiljaa kaivaa itseään vain syvemmälle paskaan, vaikka pintapuolisesti tilanne näyttääkin ihan hyvältä. Heh, vieläkö jollakin olisi viisaita sanoja? Kiitoksia kuitenkin jo neuvoja antaneille.
Saatana, kuka haluaisi tehdä tästä käsikirjoituksen Ben Stillerin tähdittämään ihmissuhdekomediaan? Minulle provikat.