rahkanaama
Banned
Kerro Kerro!! :lol2:inflames sanoi:Näitä pierujuttuja on älyttömästi mulla itelläki, mut nykyään ne enemmänki vituttaa ku naurattaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro Kerro!! :lol2:inflames sanoi:Näitä pierujuttuja on älyttömästi mulla itelläki, mut nykyään ne enemmänki vituttaa ku naurattaa![]()
Vituttaa kun oon tämmönen erakko jolla ei ole muuta elämää kuin kone&ruoka&bodaus.abc sanoi:vituttaa olla yksin koneeen edessä. Kaverit on vasta tulossa. Olenpahan ainakin ihan vitun kännissä,,
Nii... sama täällä...Juha1 sanoi:Vituttaa kun oon tämmönen erakko jolla ei ole muuta elämää kuin kone&ruoka&bodaus.
Onhan niitä kavereitakin mutta ei v*ttu jaksa aina olla menossa.

Se on hyvä tietää että ainoa en ole :kippis1:superpohje sanoi:Nii... sama täällä...
...mutta vituttaako se sittenkään?![]()
Nooh nooh... salilla saa sitten niitä rautakavereita. :DJuha1 sanoi:Se on hyvä tietää että ainoa en ole :kippis1:
Mutta kyllä se vaan vituttaa kun kaikki pitää erakkona :(
Olisi se kiva saada bodaavia kavereita, nykyisiä kavereita ei muu kiinnosta kuin ryyppäys ja jututkin on niin vitun lapsellisia että hohhoh..
Mika79 sanoi:Nilkka helvetin kipeä,kaikki raajat mustelmilla ja helvetin huono olo.Juhannus pitäs kieltää laillla...

juuh, sama täällä...Juha1 sanoi:Vituttaa kun oon tämmönen erakko jolla ei ole muuta elämää kuin kone&ruoka&bodaus.
Onhan niitä kavereitakin mutta ei v*ttu jaksa aina olla menossa.
Joo, mut nekään ei muuta tee ku vittuile, varsinkii se s**tanan penkkitanko :Dsuperpohje sanoi:Nooh nooh... salilla saa sitten niitä rautakavereita. :D
No niinhän ne naisetkin vaan kokoajan tekee... :Dyajo sanoi:Joo, mut nekään ei muuta tee ku vittuile, varsinkii se s**tanan penkkitanko :D
rahkanaama sanoi:Kerro Kerro!! :lol2:
lolololololopollolooo :lol2:Dreamer sanoi:Jokos täällä kerroin, kun joku äijä oli kyykkäämässä. Sitten kyykyn alavaiheessa AC/DC soi taustalla ja laulaja huutaa: "Fire your guns!" > ukolta pääsee samaan aikaan "PRÖÖT!"