Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

inflames sanoi:
Näitä pierujuttuja on älyttömästi mulla itelläki, mut nykyään ne enemmänki vituttaa ku naurattaa :nolo:
Kerro Kerro!! :lol2:

Ainakin reenivaatteiden kohdalla pitää hyvin paikkansa vanha sananparsi: köyhän ei kannata ostaa halpaa. Itselläni on hajonnut ainakin kolmet huonolaatuiset reenihousut, kunnes viimein tulin järkiini, pistin pennit jonoon ja hankin yhdet kunnolliset.

Etenkin jalkaprässi tuntuu olevan varsinainen housuntappaja. Hyvä sitten lopuksi vedellä jotain T-tankosoutuja, kun hirveä palkeenkieli lepattaa perseessä. :joulu6:

Salineitsyyden/-poikuuden menetys: penkkipunnerruksessa tanko jää rinnan päälle, lukot juntattu helvetin tiukkaan kiinni, apuvoimia ei lähimaillakaan. Tanko on siis kieriteltävä intiimialueiden yli reisille. Nimimerkillä Pettynyt nuorimies -77

VITUTTAA NIIN ANKARASTI kun kuukaus sıt olı kurkunpään tulehdus = syömättä 5 päıvää = paıno putosı 6kg. Nyt kun oon taas päässy vauhtıın, nı hauıs repes kädenväännössä = poıssa puntılta at least 1kk :curs: :wall:

abc sanoi:
vituttaa olla yksin koneeen edessä. Kaverit on vasta tulossa. Olenpahan ainakin ihan vitun kännissä,,
Vituttaa kun oon tämmönen erakko jolla ei ole muuta elämää kuin kone&ruoka&bodaus.
Onhan niitä kavereitakin mutta ei v*ttu jaksa aina olla menossa.

Juha1 sanoi:
Vituttaa kun oon tämmönen erakko jolla ei ole muuta elämää kuin kone&ruoka&bodaus.
Nii... sama täällä...
...mutta vituttaako se sittenkään? :eek:

superpohje sanoi:
Nii... sama täällä...
...mutta vituttaako se sittenkään? :eek:
Se on hyvä tietää että ainoa en ole :kippis1:
Mutta kyllä se vaan vituttaa kun kaikki pitää erakkona :(
Olisi se kiva saada bodaavia kavereita, nykyisiä kavereita ei muu kiinnosta kuin ryyppäys ja jututkin on niin vitun lapsellisia että hohhoh..

Istun yksin koneen edessä ei ole kavereita otan bissee! Ens viikon riehun taas raudan kanssa ja kiroon lisää tätä paskaa maailmaa.VITUN VITTU :itku:

Juha1 sanoi:
Se on hyvä tietää että ainoa en ole :kippis1:
Mutta kyllä se vaan vituttaa kun kaikki pitää erakkona :(
Olisi se kiva saada bodaavia kavereita, nykyisiä kavereita ei muu kiinnosta kuin ryyppäys ja jututkin on niin vitun lapsellisia että hohhoh..
Nooh nooh... salilla saa sitten niitä rautakavereita. :D

Vituttaa kun en saa kopioitua videoita uudesta digitaalivideokamerastani koneelle. Puhelin (Nokia 3510i) joutui veteen ja meni paskaksi. Ostin tilalle Siemens ST60 ja se on perseestä.

Mika79 sanoi:
Nilkka helvetin kipeä,kaikki raajat mustelmilla ja helvetin huono olo.Juhannus pitäs kieltää laillla...

Heh heh, aivan kuin minä viikkoa ennen juhannusta. Nyt sentään meni varsinainen jussi selvinpäin ilman havereita. Kyllä se siitä, tsemppiä!

:rock:

Mikään muu ei ole niin paljon vituttanut kun tämä rahattomuus. Pari vuotta on tullut oltua perseauki ympäri vuoden ja velat/lainat kasaantuvat. Loppuu pikkuhiljaa jo huumorintaju.

Puoli lärviä turvonnut, toinen poskisylkirauhanen tukkeutunut... Tuntuu muuten aika nannalta. Huomen aamuna aika lekurille... Kyllä pomo ilahtuu kun kuulee sairaslomasta.... Helvetti, vähintään kahden päivän treenitauko tulee, ja kun pidin viikon lepopäivät eilen ja tänään, niin kohta nähdään kun meikän hermo pettää... :curs: :urjo: :down:

Juha1 sanoi:
juuh, sama täällä...

superpohje sanoi:
Nooh nooh... salilla saa sitten niitä rautakavereita. :D
Joo, mut nekään ei muuta tee ku vittuile, varsinkii se s**tanan penkkitanko :D

rahkanaama sanoi:
Kerro Kerro!! :lol2:

Jokos täällä kerroin, kun joku äijä oli kyykkäämässä. Sitten kyykyn alavaiheessa AC/DC soi taustalla ja laulaja huutaa: "Fire your guns!" > ukolta pääsee samaan aikaan "PRÖÖT!"

Dreamer sanoi:
Jokos täällä kerroin, kun joku äijä oli kyykkäämässä. Sitten kyykyn alavaiheessa AC/DC soi taustalla ja laulaja huutaa: "Fire your guns!" > ukolta pääsee samaan aikaan "PRÖÖT!"
lolololololopollolooo :lol2:

Back
Ylös Bottom